روزنامه" Der Standard چاپ اتریش : شکست احمدی نژاد در باز گرداندن اوضاع به حال عادی

روزنامهٔ Der Standard چاپ اتریش :  
شکست احمدی نژاد در باز گرداندن اوضاع به حال عادی

siavashoma - انگلستان - منچستر
احمدی احمق تر از این حرفاست و فقط یک دروغگوی دستمال بدست رئیس چلاقشه که امیدوارم بی پدر شده باشه.
سه‌شنبه 28 مهر 1388

saeed_b2k - ایران - تهران
اقا خبره جدید.................... افتتاح نمایشگاه کنسل شد
سه‌شنبه 28 مهر 1388

پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران
ها ها ها ها خنده دار است. مرد غرق گشته جانی می کند دست در هر گیاهی می زند. طوری حرف می زنند که کسی بیرون نشسته فکر می کند راسی راستی اتفاقی افتاده. غافل از اینکه جنبش سبز به تاریخ پیوست.
سه‌شنبه 28 مهر 1388

freydun - ایران - شیراز
میر حسین واقعا دمت گرم.با انکه هم از دینت متنفرم وهم از امامت و هم از میر جلوی اسمت ولی مقاومتت ایرانی است شجاعتت ایرانی است وحتی سیاستت ایرانی است.اگر در موقعیت تو بودم فکر کنم شب انتخابات وباهجوم اولین موج پاسداران شیطان گریخته بودم.دیروز دندانم درد میکرد وبرای سلامتی حاضر بودم تمام دنیا را بفروشم.
سه‌شنبه 28 مهر 1388

bavar88 - هلند - امستردام
نمی دونم که تا حالا دیدی که یک مرغ وقتی داره چاله درست می کنه یا به اصطلاح در یک گودی با خاک بازی می کند چیکار می کند هر چه بیشتر با پاهاش کنکاش می کند بیشتر خاک تو سر خودش می ریزد حالا حکایت این مهندس ما هم همین طور داره می شه! کاری که خودش در 57 شروع کرده و امیدی در دل مردم منطقه ایجاد کرده اند دارد با این کارها خراب می کند. اگر مهندس این خصلت زود از کوره در رفتن را نداشت تا حالا قافیه را برد بود و گوی را از رقیب گرفته بود.
سه‌شنبه 28 مهر 1388

majid63 - فرانسه - پاریس
باری کل لا به مردم. افرین سپاس مرسی شکرآ thank you danke schon merci boucoup.
سه‌شنبه 28 مهر 1388

Kavkaz - ایران - تهران
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران.تو راستی راستی هم کوری و هم کری.
سه‌شنبه 28 مهر 1388

siavash b - ایران - تهران
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران . . چطوری رفیق من باهات هم عقیده نیستم این شما و امثال شما هستید که دارید به زباله دانی تاریخ میروید اونهم با بدترین خاطره ها روز قدس که به تاریخ پیوست روز 13 ابان هم همینطور خواهد شد و مناسبتهای دیگه که تا حالا ماله امثال شما بود از این به بعد مال جنبش سبز است خدا تو را هم هدایت کند و عقلی دهد تا خودت را بیش از این گول نزنی و چشمانت را بتاز کنی و واقعیت رو ببینی
سه‌شنبه 28 مهر 1388

Iranie Azade - آلمان - هامبورگ
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران . از طرز حرف زدنت معلومه که زرد کردى!؟ آره بابا جون دیگه به امید خدا پرش رفته کمش مونده، همه یه روزى به تاریخ میپیوندند ولى یکى مثل تو و على سگ دست و صدام، یکى هم مثل کوروش کبیر و گاندى......
سه‌شنبه 28 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام ** تا اینجای جمله ات رو که خوندم : "نمی دونم که تا حالا دیدی که یک مرغ وقتی داره چاله درست می کنه یا به اصطلاح در یک گودی با خاک بازی می کند چیکار می کند هر چه بیشتر با پاهاش کنکاش می کند بیشتر خاک تو سر خودش می ریزد" گفتم نه بابااااااااا!!! فکرش باز شده. ولی بعدش دیدم نه!! شخص رو اشتباه گفتی. این حرفات درباره ا.ن صدق میکنه نه مهندس موسوی
سه‌شنبه 28 مهر 1388

black chador - امریکا - ولدن
این قضیه شعار نویسی روی اسکناسها را ادامه بدهید چون این اسکناسها قیمتی هستند مخصوصا اگر چند دست خط مختلف روش باشه. اگر من ایران بودم قابشون میگرتم و هر صبح روزم را با این نشانه شجاعت مردم ایران شروع میکردم.
سه‌شنبه 28 مهر 1388

black chador - امریکا - ولدن
من امروز میرم زیر چاقوی جراحی اگر برنگشتم پیروزی انقلابتون را از پیش به همگی تبریک میگم. امیدوارم برگدم و با شما پیروزیتون رو جشنگ بگیرم. بامید ایران ازاد و خوشبختی تمام مردم شجاع ایران حتی بلو استار.
سه‌شنبه 28 مهر 1388

Iranie Azade - آلمان - هامبورگ
من موندم این --> bavar88 - هلند - امستردام در هلند تو گاو دارى کار میکنه که اینقدر ..؟؟؟؟ بابا دیگه تو قم هم مردم مثل تو فکر نمیکنند.
سه‌شنبه 28 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.