درگیری عصر دیروز در پارک لاله با گاز اشک آور پایان یافت

درگیری عصر دیروز در پارک لاله با گاز اشک آور پایان یافت

عصر دیروز در پارک لاله تهران میان خانواده های کشته شدگان و نیروهای انتظامی درگیری رخ داد.

به گزارش هرانا به نقل از سلام ، تعدادی از خانواده های کشته شده حوادث پس از انتخابات که دیروز در پارک لاله تهران برای دیدار با هنرمندان جمع شده بودند توسط نیروهای انتظامی پراکنده شدند.

 جمعی از خانواده های کشته شدگان حوادث بعد از انتخابات که برای دیدار با هنرمندان سینما و تلوزیون که از پیش قرار داشتند، آمده بودند به یکباره با تعداد زیادی نیروی انتظامی مواجه شدند که خواستار پراکنده شدن آنها بودند.

گفتنی است نیروهای نظامی با استفاده از گاز اشک‌ آور آنها را پراکنده کردند.

bavar88 - هلند - امستردام
تا حالا دقت کردید که بدترین الفاظ رکیک از طرف چه گروههای در این سایت داده می شود. گروههای بی خدایان ضد ادیانان و طرفداران موسوی و کروبی. همه اینها نشان از باطل بودن انها دارد گه مثل کف روی اب می مانند. به امید روزی که مسولین سایت برای ارتقاء بیشتر و کیفی سایت اقدام عملی انجام دهند.
یکشنبه 26 مهر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
bavar88 - هلند - امستردام . مزدور ننگین دینت توهین به ایران و ایرانیست شما مثل ویروس به این سایت حمله کرده اید و می خواهید این سایت را بلندگوی دین پر از جنایتان و تیلیغ برای ملایان کنید گاه بگاه سایت شما ویروسها با چند نام کاربری افشا می کند باز با حیله و نیرنگ یا خودتان و یا همفکران خل و چل شما دوباره هجوم می اورید ننگ بر شما.
یکشنبه 26 مهر 1388

bahram55 - نروژ - ریوان
دوست عزیز .گاهی وقتها کلمات زیبا و مودبانه قابل درک برای بعضی ها نیست ولوب کلام را نمی رساند .این ربطی به بی خدایان وضد ادیان ندارد ویا طرفداران موسوی وکروبی .من فکر میکنم مسئولین سایت به اندازه لزوم در این باره اقدام نموده اند وبد نیست قدری واقعیت ها را با قرن بییست و یکم دید. امروز عصر فضا و تکنولژیست ودوره مردم فریبی بوسیله مذهب وخدائی که خانه اش جز سنگی وخشتی بیش نست وعاملیست فقط برای سوداگری .شما که در هلند به بهترین کتابخانه ها دسترسی دارید منصفانه اش اینست که منطق بی خدایان را هم بشنوید ویا بخوانید و شاید در مقابل این واقعیت احساس کثرت و ضعف میکنید
یکشنبه 26 مهر 1388

همسفر - انگلستان - لیورپول
سلام. دوست عزیز باور ۸۸ :. من همیشه در این سایت خواننده بودم اما واجب دونستم این توضیحات رو بدم. دیگه نمی‌شه در دنیای امروز با این ابزار، گروهی رو تخریب کرد افکار عمومی اینقدر با هوش هست که منظور شما رو درست برداشت کنه اگر می‌بینید بعضی‌ از کسانی‌ که با اسلام مشکل دارند دلیل نمی‌شه شما اون دست از دوستان رو بی‌ خدا تلقی‌ کنید، و جالب اینجاست که اینهارو ارتباط میدید به آقای موسوی و کروبی، دوست عزیز باید به عرضتون برسونم که اگر می‌بینید حامیان موسوی زیاد هستش نه به خاطره خود ایشون ، بلکه به خاطره تنفر از آقای احمدی نژاد هستش،متاسفانه باید بگم ما ایرانیها اگر گروهی در مقابلمون قرار بگیره یا از کسی‌ خوشمون نیاد این اجازه رو برای خودمون محفوظ میدونیم که هر حرفی‌ بر علیه مخاطب بزنیم، صادقانه عرض می‌کنم من در دور اول ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد به ایشون رای دادم اما بابت این کارم همیشه احساس پشیما نی‌ می‌کنم ،.
یکشنبه 26 مهر 1388

همسفر - انگلستان - لیورپول
،دوست عزیز در ضمن باطل کسی‌ هست که ایران رو به این روز انداخته که از نظر من همهٔ این نظام باطل هستش نه من بلکه از نظر بیشتر مردم ایران زمین این طور هستش اما آقای موسوی و کروبی به مراتب بهتر از آقای احمدی نژاد و رهبر هستند. به امید روزی که در ایران نه حکومت پادشاهی داشته باشیم و نه حکومت دین سالاری بلکه یک حکومت دلخواه مردم، و با نظر مردم، به امید آزادی. موفق باشید.
یکشنبه 26 مهر 1388

bahram55 - نروژ - ریوان
دوست عزیز تا حالا دقت کردید که نظرات شما با دولت غیر مشروع چقدر هم اهنگ است.و باور 88 مهر تائید ان است وبا لفظ قلم صحبت کردن ویا نوشتن چهره خود راپنهان میکنید.شما از لباس شخصی های نفوذی نستید.شعر سهراب را خوانده و یا شنیده اید .من چه سبزم امروز وچه اندازه.........ما چه سبزیم امروز و چه.........
یکشنبه 26 مهر 1388

قانون جنگل - المان - کلن
بلاخره خواهر شوهره انتری نژاد زبان باز کرد bavar88 - هلند - امستردام . . بروه به اون داش چلاقت بگو حیاکنه وبه تو هم یاد بده وطن وشرف یعنی چه. اگرچه تا سپیده صبح ازادی چیزی نمانده. 13 ابان نزدیک هست.
یکشنبه 26 مهر 1388

kadkhoda saeid_uk - انگلیس - منجستر
bavar88-هلند- شما بی شرمها دارین خون ایرانی ها رو تو شیشه میکنیید؛ تو روز روشن دارین برادر و خواهرای ما رو به خاک و خون میکشید؛ هزاران نفر از هموطن های ما رو فرستادین بهشت زهرا؛ جرم و جنایت میکنید؛ بعد انتظار داری تشویقت کنن؟؟؟ خیلی رو دارین شما از خدا بی خبرها. حرفهای اون رئیس اشغال و از خودت پر رو تر رو خوب حفظ کردی بدبخت بیچاره جیره خور. شماها دارین با پول خون ایرانیها نفس میکشین بی دین و ایمانها.( از مسئولان محترم سایت عاجزانه خواهش میکنم اجازه ندن که این قاتلها اینجا هم به ما زور بگن و وقت همه کاربران رو با عراجیفشون بگیرن) از وطن پرستان وکاربران محترم هم خواهش میکنم که همین تقاضا رو از مسئولین محترم سایت داشته باشن. به امید روزی که نسل این موجودات کثیف از روی کره زمین برداشته بشه. با تشکر
یکشنبه 26 مهر 1388

black chador - امریکا - ولدن
bavar88 - هلند - امستردام. تو اینجا چکار میکنی؟ بلند شو برو ایران برای عزاداری علی چکه ای. سگ توی گور خمینی بچه باز و علی چکه ای تجاوزکار.ببین ما حرف خوب هم بلدیم.
یکشنبه 26 مهر 1388

irany awareh - سوید - استگهلم
bavar88 -هلند-امستردام.تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.اگر دین تو دین بود کسی به ان ناسزا نمیگفت .ثانیا به گفته خود دولت اسهالی یا اسلامی(جفتش یکیه) بیش از 70 درصد مردم ایران طرفدار جنبش سبز هستند ایا همه انها بی دین و بی خدا هستند؟ثالثا اگر تو با دین و با خدا هستی تو هلند (کشور همحنس بازها)چه کار میکنی؟ نکنه تو هم....اره؟
یکشنبه 26 مهر 1388

clevermajid - ایران - مشهد
bavar88 - هلند - امستردام. حرف تو تو این سایت جزء معدود کامنت هایی بود که ارزش خوندن داره.
یکشنبه 26 مهر 1388

azer - ارمنستان - ایروان
دوست عزیز bavar88:. من کلا در این گونه مواردکه بحث های آزاد مطرح میشود با فحش و ناسزا مخالفم .ولی بهتر که به روزهای قبل نیم نگاهی داشته باشی.در جای که حق آنسانها (بی دین یا بادین یا طرفدار هرکسی) را با گلوله میدند به کسای که در راهپیمایهای سکوت شرکت میکنند ولی جواب آنها تجاوز به ناموس آنها هست و به جای جواب منطقی برخورد غیر منطقی میشه شاید اینگونه مسایل هم پیش بیاد.
یکشنبه 26 مهر 1388

noora - ایران - تهران
هلند امستردام- خوش به حال ما بی دین و مذهبها که مثل شما دیندارها حق را نا حق نمیکنیم و خون کسی را به نا حق نمیریزیم. اون اسلام کثیف و وحشی مال شما دیندارهای به ظاهر انسان!
یکشنبه 26 مهر 1388

بهدین - آمریکا - نشویل
در خارج از کشور هم جمهوری اسلامی سعی در محدود کردن آزادی بیان ایرانیان دارد لینک زیر گزارش یک کانال تلویزیون آلمانی است از فعالیت جاسوسان ج.ا. در آلمان:. https://www.youtube.com/watch?v=wtowMxxC0lQfeature=player_embedded.
یکشنبه 26 مهر 1388

Alireza88 - ایران - تهران
دوست خوبم bavar88 - هلند - امستردام. از کجا میدانید که آن عده جزء عوامل رژیم نیستند که قصد بد نام کردن راه سبز را دارند
یکشنبه 26 مهر 1388

Alireza88 - ایران - تهران
شاید داشتند توصیه مبنی بر دلجویی از آسیب دیده گان را انجام می دانند.
یکشنبه 26 مهر 1388

amin7777 - انگلستان - منچستر
bavar88 - هلند - امستردام . آقای کف صابون، تو نظر ندی بهتره.
یکشنبه 26 مهر 1388

amidjan - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام . برو بمیر نون به نرخ روز خور .جیره خوار رژیم. معلوم که با پول بیت المال رفتی اون ور دنیا تا از جنایات رژیم کثیف حمایت کنی شایدم رفتی اونجا جاسوسی کنی؟ درد کروبی بخوره تو سر تو که به خاطر یک لقمه نون اینجوری خودتو فروختی
یکشنبه 26 مهر 1388

پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام . این جماعت که غیر از بکاربردن الفاظ رکیک سخن منطقی ندارند پس مجبورند همیشه از این الفاظ استفاده کنند.
یکشنبه 26 مهر 1388

90min - ایران - ابادان
bavar88 - هلند - امستردام. بله منم دقت کردم افرادی مثل تو که کاسه لیس ودست نشانده ای شان سایت رو پایین میارن مسئولین سایت بجنبید .
یکشنبه 26 مهر 1388

Kavkaz - ایران - تهران
آخی آخی دل سنگ کباب میشه برای طرفداران با فرهنگ و با شعور رهبر واحمدی نژاد.تو هیچ کجای دنیا این همه بسیجی و لباس شخصی مودب و با تربیت و با خانواده نمی شود پیدا کرد.واقعا همه این لباس شخصی ها آخر فهم و شعور و انسانیت و جوانمردی و مرام هستند.دل آدم کباب میشه برای اینها و مخصوصا این باور88
یکشنبه 26 مهر 1388

albalooo - ایران - تهران
من نه بی دینم نه طرفدار موسوی و کروبی ولی بهر حال بهتره خفه شی گلابی
یکشنبه 26 مهر 1388

wetraco - المان - المان
bavar88 - هلند - امستردام . در عوضش شماها که طرفداران احمدی نژاد هستید و ادعا ی خداشناسی دارید جوانان ایران را همانند ندا و امثالهم اینگونه به خاک و خون میکشید و دریای شمال را برای رسیدن به مقاصد کثیف خود اینگونه به روسها واگذار میکنید و زیر نقشه خلیج عربی مینشینید.
یکشنبه 26 مهر 1388

armin2006 - ب - ب
bavar88 - هلند - امستردام تاحالا توجه کردی چه کسانی خون مردم را دارند مثل خفاش میمکند و مردم بیگناه را هر روز شکنجه مبدهند. گروه با خدایان و افرادی مثل تو. اقا لطفا تشریف ببرید ایران زندگی کنید در هلند مرکز مواد و فساد البته به قول خودتان چکار میکنید. اگر اسلام را میخواهید میتونئ بری عربستان.
یکشنبه 26 مهر 1388

aspiran - ایتالیا - میلان
bavar88 - هلند - امستردام توفقط برای رها کردن پارازیت اومدی تو این سایت چرا تو سایتهای مربوط به رژیم جنایتکار کامنت نمیگذاری که جیره مزدوری تو را برای زندگی کردن در هلند پرداخت میکنند.
یکشنبه 26 مهر 1388

shahramareia - ایران - تهران
bavar -هلند-آمستردام تا حالا دقت کردی بدترین اعمال و رکیک ترین جنایات رو مثلا تجاوز، دولت محبوب شما ، احمقی نژاد انجام داده ؟؟!!!!!!!!!!!!!
یکشنبه 26 مهر 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
bavar88 - هلند - امستردام . ایدیات که رو شه حال میده ها!!!!
یکشنبه 26 مهر 1388

clinik84 - سوئد - استهکلم
bavar88 - هلند - امستردام . واقعا شرم آور که این همه جوان ایرانی بی گناه یه دست این رزیم کشته شدن بعد حضرت آقا این طوری کامنت میذاری! آینده نشان می دهد که کف روی آب چه کسانی هسند . شرم ار خانواده این جوانهای بی گناه نمی کنی؟
یکشنبه 26 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
bavar88 - هلند - امستردام به امید روزی که سانسور اسلامی از ایران برچیده شود.
یکشنبه 26 مهر 1388

persian-girl - دانمارک - کپنهاگ
bavar88 - هلند - امستردام .مزدور خائن بسیجی .نه اینکه شما و امثال شما کم فحاشی می کنید و مردم کشی قاتلا جیرخوار دولت لعنت به امثال تو.اینجا هم مردم ازاد نیستن. تو برو اینجای شما نیست برو پیش بسیجیات قاتل.تو که خیلی وقته مهر باطل به تو زدن برو پیش مموتئ احمقت. مرگ بر جمهوری اسلامی اسهالی دیگه کسی دین ادمکش نمی خواد. حالا تو و مموتی و علی الدنگت که شاید گور بگور شده فدا و قربان فدای این بی خدایان ضد ادیانان و طرفداران موسوی و کروبی بشی . بگین امین.
یکشنبه 26 مهر 1388

niagara - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام باسواد ادیان خودش اسم جمع دینه.ضد ادیانان؟!دقت کردی که هرچی نظر بی سرو ته و پر از غلط املایی انشایی محتوایی هست از طرفدارای مخ تعطیل و مسخ شده ا.ن و خ.ر هست؟
یکشنبه 26 مهر 1388

haghighatgo - آلمان - برلین
bavar88 - هلند - امستردام. قربان ریش و تسبیح شما بروم اصلا و ابدا اعصبتان را ناحت نکنید این ها گذران است موسوی و کروبی کی هستند جان شما سلامت باشد سئوالی داشتم آیا شما با شتر حضرت امام خمینی به هلند آمدید و یا شتر پرنده امریکائی ؟. چه مدته که با سفارت اسارت اسلامی ایران در هلند کار می کنید ؟ . خانم و چند تا بچتون هم اونجا هستند ؟ چارقت و مغنه هم دارند خدا عمرشون رو زیاد کنه ایران و رهبر انقلاب اینجوریشو دوست داره ! خدا این ضد اسارت اسلامی ها بکشه انشاالله ! خوب پول میدن ؟ بهتر از مسافرکشی تو تهرونه ؟گفتی که چند نفر دیگر هم دارن میآن از ایران که کمکتون کنن؟ کار شما که سخت نیست فقط داخل جمعیت و یا در دانشگاه چند تا عکس می گیرید؟ گفتید که هلندی و جهود هاش چند تا قراداد چند میلیونی میخوان با دولت اسارت اسلامی ببندند؟ هر کاری سفارت میخواد اونجا بکنه آزاده و حتی دوربین و دستک هم هلندی ها به سفارت میدن و پلیس هلند هم اسم ایرانی ها رو میده ؟ ولی نباید هلندی ها بزنن وبکشند ؟ گفتید که همشیره امروز خورشت سبزی با گوشت ذبه شده اسلامی مغازه عرب ها در هلند می پزد؟ نوشجان .
یکشنبه 26 مهر 1388

nazi4353 - ایران - آبادان
باور 88 شما بهتره بجای اینکه آرزوی ارتقاء سایت رو داشته باشی و مثل جغد اینهمه تو نخ دقت کردن باشی یه کمی دستور زبان فارسی تون رو ارتقا بدید جان من ادیان خودش کلمه جمع دینه بهتره اون رو با الف و نون دیگه جمع نبندی که یه کلمه جدید ضد ادیانان بخوای درست کنی
یکشنبه 26 مهر 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
خاک بر سر این نیروی ضدمردمی.
یکشنبه 26 مهر 1388

sara-j - سوید - استگهلم
bavar88 - هلند - امستردام . دوست عزیز شما انقدر بیکاری همیشه در هر تاپیک اولین کامنت ،کامنت شماست و مثل حالا اصلا به موضوع ربط نداره حرفاتون پس اگه دوستان حرفی‌ میزنن یا تندی می‌کنن بدونین حق با دوستان دوستان دیگست نه با شما.
یکشنبه 26 مهر 1388

sama128 - ایران - شیراز
bavar88 - هلند - امستردام شما لازم نیست به طرفداران موسوی و کروبی بی احترامی کنید ملت نظر همه افراد را از هر جناح در سایت می بینند و خودشان به خوبی قضاوت می کنند شما که 30 سال دروغ و دغل تحویل مردم دادید شما چی جز دروغ و دغل چیزی به مردم گفتید آقا یا خانم طرفدار دولت جمهوری اسلامی ایران . دورود بر آزادی درود بر آزادی ایران درود بر دموکراسی واقعی مرگ بر تحجر و خرافه گرایی درود و سلام بر آزادی و دموکراسی بدون قید و شرط بدون چماق و شلاق بدون عمامه و فریب بدون ریا و تزویر مرگ بر دوکان مداحان اهل بیت که جز خوار نمودن اهل بیت کاری بلد نیستند و از این راه روزی میخورند با خوار نمودن نهضت عاشورا و گریه بر حسین این ثمبل آزادی می خواهند قبل خوردن پلو قیمه کمی هم گریه کنند ولی در هیج عاشواریی و در هیچ یک از 10 روز محرم بیان نمی شود که حسین خواست کشته شود چون آزاده بود و ظلم را قبول نمی کرد حسین خواست خود و خانواده کشته شوند چون هدف او هدف والایی بود پس بسه این مسخره بازی ها . هیهات من الذله .
یکشنبه 26 مهر 1388

baas - هلند - روتردام
bavar 88 از هلند خوب دقت کرده ای بدترین الفاظ از طرف ایرانی هایی گفته میشود که دلشان برای ایران و ایرانی میسوزد و نمیتوانند ببینند کشور در دست مشتی اجنبی پرست و عرب زادگانی افتاده که برای غارت و از بین بردن ایران از هیچ جنایتی دریغ نمیکنند . اگر تو به عربهایی که به ایران حمله کرده و سالها با تجاوز به نیاکان ما اسلام را به زور به ما تحمیل کردن احترام میگذاری ایرانی نیستی .پس لطفا مزاحم ایرانیها نشو .
یکشنبه 26 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
1. bavar88 - هلند - امستردام در ضمن دوست موءدب و با کمالات من این ها حرفهای خود شما هستن:{{ باید بری تا بدونی که کجا هستی بعد با بزرگتر از خودت هم کلام بشی. لطفا از . ...به درجه بالاتر بیا و بعد جواب تو را می دهم}} . https://iranianuk.com/article.php?id=42782. {{ کهریزک نرقته می سوزی! }} https://www.persiauk.com/article.php?id=42603. {{خوب معلومه وقتی هر ننه قهر کرده ای که به خارح اومده و بد کشور خودش را برای خود شیرینی پیش خارجیها می گوید باید هم اوضاع ایران به این صورت باشد }} https://iran-uk.com/article.php?id=42679.
یکشنبه 26 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
2. bavar88 - هلند - امستردام {{فکر می کنید برادران موسوی و کروبی از کدوم نوع مصرف کرده بودند ( مواد مخدر!) تا توهم تقلب در اونها بوحود امد اخه هیچ سندی نتونست ارایه کنند.}} . https://www.tehranlondon.com/article.php?id=42601. {{ مردها در طول عمر خود به چشم چرانی می پردازند و عمل انها به مثابه نوشیدن اب شور است.}} https://www.iran-world.com/article.php?id=42734. و................... اگر بخواهم توهین های شخص شخیص شما رو اینجا بنویسم؛ سایت ایرانیان انگلستان نیاز به حد اقل 40 گیگ فضای اینترنتی دارد و بایگانی سایت پر میشود. برو بفکر خودت باش که اوضاعت از همه خراب تر است. ( اگرمسولین سایت برای ارتقاء بیشتر و کیفی سایت اقدام عملی بخواهند انجام دهند؛ اول باید روی فرهنگ آدمهایی مثل تو کار کنند ؛ که اون هم خیلی زمان و انرژی میبره و اصلاً به صرفه نیست!)
یکشنبه 26 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
3. bavar88 - هلند - امستردام به قول معروف : «تو خودت میخاری و یه چیزیت میشه که دوست داری همه بهت توهین کنند!» و لذت میبری. خودت رو لوس نکن دیگه
یکشنبه 26 مهر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
bavar88 - هلند - امستردام . بچه بسیچی.به امید ان روزی که مذهب بطور گل از سرزمین مادریم ایران برود به همان چاه خرافات جمکران.
یکشنبه 26 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
خدا یا طبیعت یا تکامل یا شانس یا تقدیر یا سرنوشت و.... یا هر چیز دیگری که بشه اسمش رو گذاشت؛ بی تربیت تر؛ پست تر؛ ابله تر؛ نون به نرخ روز تر؛ قاتل تر؛ احمقتر و .... از احمدی نژاد و طرفدارانش در روی زمین بوجود نیاروده و نخواهد آورد.
یکشنبه 26 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
بچهء مردم رو کشتن؛ اجازه ندادند که برای اون متوفی مجلس ترحیم بگیرند و خانواده اش سر قبرش یه فاتحه بخونند؛ اونوقت با چوب و مشت و گلد به جون خانوادهء مرحوم میفتند، بعد از همهء این حرفها احمقانه تر و غیر قابل قبول تر و باور نکردنی تر اینکه؛ یه بابایی مثل bavar88 - هلند - امستردام با کمال بی شرمی و وقاحت؛ میگه: "بدترین الفاظ رکیک از طرف طرفداران موسوی و کروبی است." حقته ابله!
یکشنبه 26 مهر 1388

m.k - ایران - تهران
آیا دقت کرده اید بیشترین دروغها از طرف چه کسانی زده میشود ؟ تندرویان دینی ، بی دینان، قالان ،جنایتکاران و طرفداران خامنه ای و احمدی نژاد ، امیدوارم که خداوند دین همراه با معرفت به ایشان عنایت بفرماید . (قابل توجه باور88)
یکشنبه 26 مهر 1388

green united - ایران - تهران
با درود به اطلاع همه دوستانی که در خبر درگیری در پارک لاله را خوانده اند می رسانم که خبر درگیری کذب محض است و من خود ساعتی قبل از پارک به خانه رسیده ام . برنامه هماهنگ مادران بسیار منظم به پایان رسید. این خبر را عوامل حکومتی به دروغ پخش کرده اند چون ...از ازدیاد مادران در هفته های اخیر دچار ترس و وحشت گشته اند. مراسم به خوبی به پایان رسید و از تمامی افرادی که این خبر را می خوانند خواهشمندم که آ را منتشر کنند
یکشنبه 26 مهر 1388

kian(swe) - سوید - استگهلم
باور 88 هلند .لطفا تو ..شو.تو هم یه .. مثل انتری
یکشنبه 26 مهر 1388

sabzezar - ایران - تهران
دوستان عزیز چرا خون خودتون رو کثیف می کنید از قدیم گفتن جواب (باور 88)خاموشیست.
یکشنبه 26 مهر 1388

bavar88 - هلند - امستردام
اتفاقا نتیجه همین بجث هم همین بوده که ببنیم که ظرفیت گروههای درگیر در این سایت چقدر است. اگر درخواست یک محیط سالم بدون الفاظ زشت به طرفداری از احمدی نژاد بر می گردد پس خدا را شکر! خانم نیمه محترم ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو شما اگر خیلی دلت به خاطر ایران رنجور است چرا نمی ری ایران در کنار بقیه خواهران مبارز فعالیت کنی؟ در ضمن هیج وقت شان و منزلت خودم را برای هم کلام شدن با افکار قاطی پاتی و اب روغن قاطی پایین نمی اورم این یکی در جواب شما است که جز خوردن و خوابیدن چیزی هم از دنیا فهمیدی.
یکشنبه 26 مهر 1388

persian-girl - دانمارک - کپنهاگ
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران تو یکی جیره خوار دولت بدبخت. عجب کرد هستی. جمهوری اسلامی اسهالی اول شما هاررو خفه کرد. برو کمی غیرت کردی داشته باش وطن فروش. 1400 ساله عربا فحاشی می کنند و یاد میدن برین از اونا سوال کنید مزاحم کار ما نشین بسیجیا نابود کل ممهوری ناخلف اسلامی اسهالی
یکشنبه 26 مهر 1388

immortal1977 - هلند - امرسفورت
باور ببند ببند تا خودم شخصا نیومدم درشو گل بگیرم.اخه جوجه مزدور بسیجی موسوی خره کیه,کروبی کیلو چنده.ما از بیخ و بن با دیکتاتوریه کثیف شما اسلامیامشکل داریم.ببین از امرسفورت تا امستردام 70 کیلومتر بیشتر نیستشا .حواست باشه پس که من از کوچکترین فرصت برای له کردن شما حزب اللهیون مسلمون استفاده میکنم ,بی غیرت بیوجود مسلمون!
یکشنبه 26 مهر 1388

mashady - انگلیس - منچستر
جان شما99 درصد این ملت مخالف رژیمند همین کامنتها رو بینید فقط یکی کافیه موافق صحبت کنه همه میریزن سرش
یکشنبه 26 مهر 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
bavar88 - هلند - امستردام . برو بمیر بابا خودت اصلا میدونی ادب چند بخشه میای اینجا حرف از ادب ونزاکت میزنی؟میخواد واسه ما کلاس بزاره که بگه طرفدارای احمق هم ادب حالیشون میشه تو برو اول اون اربابتو تربیت کن که نمیدونه اصلا ادب چی چی هس؟حالا اقا میاد واسه ما هم تعیین تکلیف میکنه !برو برو ما ها که میدونیم شما ها دیگه کی هستین یه مشت دغلکار
یکشنبه 26 مهر 1388

METRADAT - انگلستان - لیدز
قابل توجه همه. باور88 هم یکی از لباس شخصی ها بوده.
یکشنبه 26 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. bavar88 - هلند - امستردام یک نتیجهء دیگر بحث هم این بود که؛ همهء ملت ایران یک صدا می خواهند سر به تن شما نباشد! حالا احترام به شما جای خودش را دارد
یکشنبه 26 مهر 1388

atysad - ایران - تهران
با عرض سلامی سبز. فکر میکنم یک تالار گفتمان آزاد متعلق به همست و همه حق اظهار نظر دارن چه بی خدا و چه ضددین و چه طرفدار موسوی و چه طرفدار احمدی نژاد. و نباید مثل تلویزیون ایران یکطرفه باشه. اینطور که پیداست مسئولین محترم سایت هم با حذف کلمات رکیک تلاش خودشون رو میکنند.
یکشنبه 26 مهر 1388

punisher - ایران - شیراز
bavar88 - هلند - امستردام. تا حالا دقت کردید که بدترین الفاظ رکیک از طرف چه گروههای در این سایت داده می شود. گروههای بی خدایان ضد ادیانان و طرفداران موسوی و کروبی. همه اینها نشان از باطل بودن انها دارد گه مثل کف روی اب می مانند. به امید روزی که مسولین سایت برای ارتقاء بیشتر و کیفی سایت اقدام عملی انجام دهند.............. باور / باور شیر سماور / آخه اربابای خونخوارت و پاچه خارانش که تو هم یکیک از اونا هستی / حرف درست و منطقی حالیتون نمیشه .... تازه مسولین سایت خیلی از حرفها رو ممنوع کردند وگرنه میدونم با تو چجوری حرف زد...
یکشنبه 26 مهر 1388

sara-j - سوید - استگهلم
persian-girl - دانمارک - کپنهاگ . دوست عزیز اون آقا کرد نیستن اون ایدی رو عمدا انتخاب کردن تا به کردها توهین بشه دوستان هم دستش رو خیلی‌ وقته خوندن.
یکشنبه 26 مهر 1388

بهدین - آمریکا - نشویل
sara-j - سوید - استگهلم . بعید نیست طرف جاش باشه‌
یکشنبه 26 مهر 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام// اره، من هم دقت کردم همین طوره که شما میگی! من ..(نقطه چین)تو اون دقت نظرت. شما که اینقدر دقیق هستی با توجه به نقطه چین من، به دقت نظر شما؛ میتونی تشخیص بدی که بیخدا هستم یا طرفدار کروبی و موسوی؟
دوشنبه 27 مهر 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام . عزیزم ساکت شو.
دوشنبه 27 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.