خبرگزاری دولتی ایرنا: موسوی و رهنورد طلاق می گیرند

خبرگزاری دولتی ایرنا: موسوی و رهنورد طلاق می گیرند

خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت:

روزنامه "الجزیره" چاپ عربستان روز پنجشنبه نوشت :اختلافات بین "محمود احمدی نژاد" رییس جمهورایران و "میر حسین موسوی"رقیب سرسخت وی در انتخابات دهم اکنون به حدی زندگی خانوادگی موسوی را تحت تاثیر قرار داده که همسر وی حاضر نشده زندگی کردن در کنار موسوی را حتی برای لحظه ای ادامه دهد.

این روزنامه افزود : ادامه برخوردها و تنش های سیاسی در ایران زندگی برخی از شخصیت های سیاسی ایران را در معرض فروپاشی قرار داده است.

الجزیره مدعی شد : اختلافات "میرحسین موسوی" با همسرش "زهرا رهنورد" اکنون به مرحله ای از ضرب و شتم , پرخاشگری و طلاق احتمالی بین طرفین رسیده است.

kamangir - نروژ - اسلو
الجزیره غلط کرد با تازی زاده های کثیف ایرانی نما.الجزیره بی جا زر زد.اصلا الجزیره سگ کی باشه که در مورد یه ایرانی سخن بگه.پابرهنه های ملخی هم الان واسه ما میخونن.آخه معنی زن رو میفهمن؟خدا باعث و لعنت کنه که با اون فرهنگ و تمدن به جایی رسیدیم که وحشی در باره ما میگه.احمدی نژاد و باباش و .. ذلیل بشین.
یکشنبه 26 مهر 1388

kia13701 - بریتانیا - آکسفورد
اینم از سزای افرادی که از حق گذشتند
یکشنبه 26 مهر 1388

nima.mp3 - ایران - اصفهان
سلام دوستان. من سه ماه بود که (بعد از انتخابات) کامنت نمیزاشتم. انقدر اعصابم ریخته بهم بود که دیگه حوصله هیچ کاری نداشتم. فقط هر روز میومدم خبرا را دنبال میکردم و از نظرات شماها استفاده میکردم و زود میرفتم. ولی امروز دلم دوباره براتون تنگ شد گفتم دوباره بیام تو جمعتون . به امید پیروزیه جنبش سبز ایران........ بزارین هرچی میخوان دروغ و مزخرف ببافن. اینا دارن نفسای آخرو میکشن
یکشنبه 26 مهر 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
عجب جالب شده اخبار ایران...کز آن‌ من گشته‌ام بسیار حیران..رئیس سبز ما، ناجی ملت...نمیشرمد، کجا رفته خجالت...طلاقش میدهد زهرای ما را...همان زهرای زیبا، با صفا را...حجابش تکه‌ای گلدار باشد...گلی‌ که موسوی را میخراشد...شنیدم ضرب و شتم هم کرده بودند...کجا رفت آن نوازش‌ها و لبخند؟...خدا را شکر ایران کودتا شد...حسین جان ضربه خورد و بینوا شد...اگر ایشان رئیس جمهور میشد...به ظاهر ملتی‌ خوشنود میشد...برای انقلابی‌ زیرکانه...نمی‌داشتیم ما صد ها بهانه.
یکشنبه 26 مهر 1388

ali_esf - ایران - اصفهان
باز این پینوکیو ( شریعتمداری ) چرت گفت
یکشنبه 26 مهر 1388

mashady - انگلیس - منچستر
من باور نمیکنم احتمالا مثل خبر مرگ خامنه ای شایئه ست
یکشنبه 26 مهر 1388

mirhossein_Sabz123 - آمریکا - دیترویت
غلط کرده اون کثافتی که این خبرو نوشته دروغگوهای پست فطرت
یکشنبه 26 مهر 1388

bavar88 - هلند - امستردام
اقای موسوی شما مهندس هستی با یک حساب سرانگشتی باید فهمیده باشی که چه گندی به کشور زدی. فکر کنم که قضیه ساندویج (فشار از دوطزف مخالف و موافق انقلاب ایران) در علوم زیاضی برای شما صادق باشد.
یکشنبه 26 مهر 1388

munich - آلمان - مونیخ
((bavar88 - هلند - امستردام )). باهات کاملا موافقم.
یکشنبه 26 مهر 1388

bahram55 - نروژ - ریوان
الجزیره خبرگزاریست مزدور که با پول عربهای مفت خور تغزبه میشه و از اصالت خبری مردومی برخوردار نیست .پس جای اون مثل در اینجا جایز است .الجزیره تو همان کلاغ کو.......دریده هستی.برو جلو اب دوغ ........ملخ خور نوبت امثال شما ها هم میه
یکشنبه 26 مهر 1388

kamia1 - المان - کلن
bavar88 - هلند - امستردام ! گند رو تو و امثال تو به مملکت زدن
یکشنبه 26 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام ** بابا تحلیل گر!!! بابا محاسبه کر!!!
یکشنبه 26 مهر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا. شعر از خودته یا اینکه شایعات به سرعت می پیچه که ملت واسش شعر هم در می کنن !
یکشنبه 26 مهر 1388

narenji - ایران - تهران
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا. برو برای عمه ات شعر بگو .. چون طبع شعری خوبی داری ارواح عمه شریفت میتونی خوب بسرایی براش
یکشنبه 26 مهر 1388

abbasali - ایران - مازندران
bavar88 - هلند - امستردام. munich - آلمان - مونیخ . حداقل با چند تا کامنت فاصله نظراتو بنویس اینطوری همه میفهمن هر دو تا کامنت رو یه . گفته
یکشنبه 26 مهر 1388

kamran1011 - آمریکا - سان فرانسیسکو
bavar ، شاید شعور بعضی‌‌ها نرسه ، که موسوی برای ایران چی‌ کار کرد (اشخاصی‌ امثال تو) ، همینو بگم که اگه موسوی نبود تو دشتی اینجا عربی‌ بلغور میکردی .
یکشنبه 26 مهر 1388

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
bavar88 - هلند - امستردام مزدور ببند اون دهان ..را
یکشنبه 26 مهر 1388

black chador - امریکا - ولدن
bavar88 - هلند - امستردام. خوب شد علی چکه ای امد تا شما ها مجبور به لیس زدن پوشاکش ناشید. زنده باد شعله های اتش جهنم که تا ابد خمینی بچه باز و علی چکه ای قاتل متجاوز را میسوزاند. این به اندازه لازم با احترام بود.
یکشنبه 26 مهر 1388

chatoli - ایران - تهران
قابل توجه کلیه کاربران و دوستان گرامی :. من متن کامنتbavar88 - هلند - آمستردام را که در یک پست دیگه گذاشته عیناْ واستون اینجا کپی میکنم تا خودتون قضاوت کنید که این افراد معلوم الحال به کجا وابستگی دارند و فحاشی و بددهنی کار کدام طیف می باشد :. (کامنت اشاره شده در خبر درگیری جمعی ار معترضان در پارک لاله با نیروی انتظامی درج گردیده است). bavar88 - هلند - امستردام . تا حالا دقت کردید که بدترین الفاظ رکیک از طرف چه گروههای در این سایت داده می شود. گروههای بی خدایان ضد ادیانان و طرفداران موسوی و کروبی. همه اینها نشان از باطل بودن انها دارد گه مثل کف روی اب می مانند. به امید روزی که مسولین سایت برای ارتقاء بیشتر و کیفی سایت اقدام عملی انجام دهند. . یکشنبه 26 مهر 1388 . و این هم کامنت درج شده در همین پست :. bavar88 - هلند - امستردام. اقای موسوی شما مهندس هستی با یک حساب سرانگشتی باید فهمیده باشی که چه گندی به کشور زدی. فکر کنم که قضیه ساندویج (فشار از دوطزف مخالف و موافق انقلاب ایران) در علوم زیاضی برای شما صادق باشد. .
یکشنبه 26 مهر 1388

kadkhoda saeid_uk - انگلیس - منجستر
مرگ بر جمهوری اسلامی به اتفاق همه نوکرهای جیره خورش چه در هلند چه ایران
یکشنبه 26 مهر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
bavar88 - هلند - امستردام جون من یکم هلندی حرف بزن!!
یکشنبه 26 مهر 1388

easy_busy - مالزی - کوالالامپور
وای چقدر مردم بیکارن!! وای چقدر خندیدم! آخه میرحسین دست بزن داشت شب مناظره ا.ن رو فیتیله پیچش می کرد! به امید پیروزی جنبش سبز
یکشنبه 26 مهر 1388

Alireza88 - ایران - تهران
دوست خوبم bavar88 - هلند - امستردام . شما که دنبال استدلال بودی و دیگران را متهم می کردی چرا دلایل و مستندات را را بیان نمی کنی و فقط فرافکنی و تفرقه انداری می کنی.
یکشنبه 26 مهر 1388

سپیده صبح - ایران - تهران
آره خوب الجزیره اینو نگه کی بگه بالاخره عربها الان دوران صفاشونه باید بتازونن
یکشنبه 26 مهر 1388

90min - ایران - ابادان
bavar88 - هلند - امستردام. خوشم میاد ای دیت هم به خودت میخوره اگه خوش باور میذاشتی بیشتر بهت میومد.شتر در خواب بیند پنبه دانه/ضرب و شتم سیره تو و اربابن دزدته/شاهد این مدعا تمام دنیا9
یکشنبه 26 مهر 1388

majidmad - ایران - تهران
دروغ محض واسه به حاشیه کشیدن جنبش سبز.. آقایان حاکم و آقایان چاپلوس..دیگه مسئله میرحسین نیست که به ایشون گیر میدید..دیگه موضوع آزادی ماست که دست شما اسیره.... لعنت خداوند بر شما و اخبار دروغین شما..اینا واسه تضعیف روحیه ی ماست.. آقای سبورجیان( احمدی نژاد ) از لحاظ روانی مشکل داره..فکر کنم زن اون نتونه باهاش بسازه..!!
یکشنبه 26 مهر 1388

amidjan - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام . munich - آلمان - مونیخ . جیره خواران رژیم که احتمالا برای جاسوسی رفتید اونور دنیا لطف کنید بخوابید ..
یکشنبه 26 مهر 1388

kadkhoda saeid_uk - انگلیس - منجستر
زن و شوهر دعوا کنن ابلهان bavar کنن. ههههههه ههههههه
یکشنبه 26 مهر 1388

iran-tabriz20 - ایران - تبریز
این اقای هلند - امستردام هم مثل اینکه از جیره خوارهای احمد کاپشن و علی گداست یکی نیست به این بگه این همه خون جوان تو چند ماه گذشته تو مملکت ریخته شده به خاطر تو و اون ... بوده ..از احمقی نژاد به تو چی میرسه .
یکشنبه 26 مهر 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
دوستان عزیز اشتباه نکنید ..منظور از الجزیزه یه روزنامه محلی در عربستانه وهیج ربطی به کانال الجزیزه قطر نداره...درضمن کانال الجزیره. قطر یکی از بهترین وموثق ترین خبرگزاری های جهان است ...کسانی که ذر این شبکه مشغول به کار هستند انسانهای بسیار با فرهنگی هستند وروزنامه الجزیره عربستان هم مثه کیهان شریعتمداریه که از صبح تا شب چرت وپرت میده تحویل ملت..از میان شبکه های خبری عربی شبکه کثیف العربیه که متعلق به بندر بن سلطان ال سعود هست همیشه و به شکل علنی سعی میکند که از هر طریقی یه نیشی به ایران وایرانی بزند
یکشنبه 26 مهر 1388

haghighatgo - آلمان - برلین
bavar88 – هلند. بگو دادش که این مطالب رو از کامپیوتر سفارت اسارت اسلامی تو هلند مینویسی؟. خودت تنهائی و یا اون ریشی ها هم کنارت نشستن ؟. چه شد که به هلند آمدی که ریاضیات یاد بگیزی و یا سفارتچی ها ریاضی یادت بدن؟. حقوق ماهیانه شما کافی هست برای زندگی درهلند یانه میفرمائید مرتب پاداش می دهند؟. گفتید که حضرت پیغمبر هم تو هلند بوده و هلندی ها می خوان بشن مسلمون ؟. بترس از روزی که همان کار که یو کسلاوی ها با مسمان ها کردند و اگر همون امریکائی پست فترت نبودند که جلوشون رو بگیرند تما اون اراذل تسبیح گردان و واپس گراتو مستراح تاریخ ریخته بودند ملت ایران هم باهاتون بکنه. شانس آوردید که درمیان کشورهای بو گندوی عربی جای گرم ونرمی پیدا کرده ایدکه در اروپابهتون نمیدن مستراحشون رو بشورید!.
یکشنبه 26 مهر 1388

sama128 - ایران - شیراز
دروغه دروغه دروغه دروغه به جون محمود شامپانزه دروغ دروغه دروغه دروغه دروغه بجون شریعتمداری گوساله دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه
یکشنبه 26 مهر 1388

Jaleh_M - هلند - روتردام
این خبر هم مثل خبرهای قبلی که نوچه های احمدی و خودش اعلام می کردند خوب مهندسی نشده. چون اینطور که پیداست اگر هم مشکلی باشه هنوز کار به دادگاهها کشیده نشده.و کسی هم یک همچین خبری رو از خونه بیرون نمیبره-->خبر دروغ ست.
یکشنبه 26 مهر 1388

experthoney - بحرین - بحرین
kamia1 - المان - کلن . باهات موافقم شدید،
یکشنبه 26 مهر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
bavar88 - هلند - امستردام . همین امثال تو هستند که از 30 سال پیش تا به امروز ......به این کشور.موسوی هم یکی از دست نشاندگان این حکومت است مانند احمقی و بقیه.ولی امروز سگ موسوی ارزش دارد به علی گدا.ولی سگ زرد برادر شغال است مانند تو و تو ها
یکشنبه 26 مهر 1388

baas - هلند - روتردام
bavar 88 تو که قرار بود عفت کلام داشته باشی پس چی شد .در ضمن موسوی هم به نوبه خوذش گند زده چون بحرحال اون هم مسلمان است ونادان.
یکشنبه 26 مهر 1388

afraafra - انگلیس - لندن
به قول مافیای آخوندی که معتقدند باید کار روانی کرد. این خبر هم یک کار روانی هست که مسببش مافیای اسلامی هست. بنابراین اگر هم کسی فحش بدهد و رکیک هم باشد نه تنها جا دارد بلکه خیلی هم مهم هست. فحش بلاخره یک جاهایی کاربرد دارد و دقیقا کاربردش اینجاست .
یکشنبه 26 مهر 1388

mashady - انگلیس - منچستر
pahlavi100جون ببین داداش توی همین صفحه چون با ما نبودی شدی عین bavar88 - هلند - امستردام منفور و ضد دیگران
یکشنبه 26 مهر 1388

gogoli - ایران - تهران
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا ...... قبول دارم که شما سرتون رو عین چی انداخته بودین پایین و داشتین از زندگیتون «لذت» میبردین. دکتر مصدق رو که آرزوش فقط رفاه ایرانیها بود، با اون وضع دق دادین(البته با حمایت اثبات شده اربابانتون). دکتر فاطمی رو اول چاقو زدین، بعد تیر بارون کردین. بیژن جزنی فدایی رو به بهانه فرار از پشت با گلوله زدین. کریمپور شیرازی شاعر رو با نفت زنده زنده کباب کردین. (حتی دایی قاسم همدانی قاچاقچی رو که با «عمه اشی» میپرید «بالا» کشیدین). حالا هم که بوی کباب به مشامتون خورده دوباره پیداتون شده. آخه موجود نادان! ما بریم حکومتو بگیریم بعد دو دستی بدیمش به «رضا نیم وجبی»؟! استراتژی در کردی از خودت؟!
یکشنبه 26 مهر 1388

زندگی زیبا - ایران - آبادان
کی میدونه به عربی ..زیادی نخور چی میشه این جمله لازم دارم
یکشنبه 26 مهر 1388

dary_sheytoon - انگلستان - منچستر
=هه هه هه از کی تاحالا این روزنامه ها هم توی خونه ی مردم دوربین کارمی زارن ؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 26 مهر 1388

rezanl - هلند - امستردام
. bavar88 - هلند - امستردام . . تو که ساندویجی حال میکنی کجای امستردامی؟!
یکشنبه 26 مهر 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
زندگی زیبا -- ابادان ـ ایران...٫(تاکل خراک) ولا تاکل خراک واید معنی عربی اون جمله ای که خواسته بودید....از دوستان عزیز خواهش میکنم جواب باور 88 از هلند روندید تمنا میکنم
یکشنبه 26 مهر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
بابا موسوی و خانواده اش در طول زندگیشان خیلی بدتر از اینها را دیدند اتفاقا حالا بین مردم محبوب هستند .....*پسر شجاع*
یکشنبه 26 مهر 1388

iranesabz - هلند - هلند
bavar88 - هلند - امستردام. pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا. خدا به هر دو تاتون شفا بده. درود بر ملت سبز ایران درود بر موسوی.
یکشنبه 26 مهر 1388

sepideh sepid - انگلستان - لندن
پهلوی100-امریکا-کالیفرنیا- این شعر بود یا....
یکشنبه 26 مهر 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
gogoli - ایران - تهران ... همرزم محترم، لطفا از اهانت کردن پرهیز کرده، در نوشته‌هایتان از عبارات مودبانه استفاده کنید.
یکشنبه 26 مهر 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
آدم چی‌ بگه به شما ها...وقتی‌ امکان اینرو داشتین که پشت سر پادشاهتون بأیستین، و با حمایت از او و ادامهٔ برنامه هاش برای ایران، مملکت رو به یک ابر قدرت تبدیل کنین، ترجیح دادین به کمک اجانب برین و برای ایران و ایرانی‌ نکبت و بدبختی بیارین. هنوزم بعد از سی‌ سال ول کن نیستین، و همون دورغ‌های ملّا پسند رو قرقره می‌کنین...یک بار اینجا خدمتتون عرض کردم، اون گروهی که دسترسی به اینترنت دارن، خیلی‌ راحت میتونن با مقایسهٔ ایران چهل سال پیش و امروز، پی ببرن که چه خیانتی امثال شما به ایران کردن...بنا بر این مهملات و دروغ‌هاتون رو ببرین پای منبر ها، فقط اونجا خریدار پیدا می‌کنید...فقط بعد از موعظه اگر هوس کردید حیوانی‌ را وطی کنید، غسل فراموشتون نشه.
یکشنبه 26 مهر 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
gogoli - ایران - تهران...مخاطب آخرین کامنتم شما بودید.
یکشنبه 26 مهر 1388

punisher - ایران - شیراز
bavar88 - هلند - امستردام. باور / باور / شیر سماور
یکشنبه 26 مهر 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
mashady - انگلیس - منچستر...برادرم، اتفاقا من از خیلی‌‌ها بیشتر با شما هستم...باور کنین خیر و صلاحتون رو می‌خوام، اگر نه به خودم زحمت نمیدادم اینجوری تجزیه و تحلیل بکنم!...اگر موسوی رئیس جمهور میشد، دیگه بهانه‌ای برای اعتراض نبود...ایشون هم که واضح گفته پیرو خمینی ملعون و طرفدار قانون اساسی‌ جمهوری اسهالی هست، نگفته؟...واقعا شما هم همین رو میخواهید؟...واقعا آدم بعضی‌ وقت‌ها شک میکنه به سلامت فکر هموطن هاش...گناهی هم ندارند، عمری زیر قانون آموزش و پرورش اسهالی تربیت شدند...واضح تر میگم، شست و شوی مغزی شدند، کمی‌ این مغز هارو باید به کار بندازند.. خدا رحمت کنه فرخ رو پارسا رو.
دوشنبه 27 مهر 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
مرگ بر عرب دروغگو.خر خودتونید.
دوشنبه 27 مهر 1388

gogoli - ایران - تهران
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا ..... 1- اون گروهی که دسترسی به اینترنت دارن خیلی راحت میتونن اسمایی رو که من گفتم سرچ کنن. 2- این جمله رو کی گفته: «.پس به گردن ماست که وطن را آزاد کرده از ایشان دعوت کنیم که سلطنت را بپذیرند»!! (خیلی شنگولی بخدا!) 3- ببینم «رضا نیم وجبی» بهتون کوپن چی میده که اینقدر «شنگول» شدین؟ هان؟! 4- اگه هنوز نفهمیدی اون حرفو کی زده یه نگاهی به اینجا بنداز:https://www.iranianuk.com/article.php?id=42323
دوشنبه 27 مهر 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
دعوا سرنخودچی بابا به شما چه راسته یا دروغ چرا شما خودتونو جر میدین که الجزیره دروغگو باشه زندگی خصوصیشونه سرتونو بیارین بیرون از زندگی مردم عجب فضولهاین
دوشنبه 27 مهر 1388

پریستوک - ایران - تهران
kadkhoda saeid_uk - انگلیس - منجستر . زن و شوهر دعوا کنن bavar 88 بکنن. با کپسول آتش نشانی
دوشنبه 27 مهر 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
gogoli - ایران - تهران.. . هنوز هم سر حرفم هستم، ایشون مثل بعضی‌‌ها مغز "حمار" نوش جان نکرده که...پس چی‌؟...بیاد خودشو به زحمت بندازه ، جونش رو بذاره، ۴۰ سال خدمت کنه، که من و تو از تنبون پوشیدن و عمامه گذاشتن خلاص شیم، بعد ما که سیر شدیم بریم انقلاب کنیم، بندازیمش بیرون، ها؟...کوپن‌های من رو یک جایی‌ پدر ایشون قبل از سال ۵۷ دادند، اسمش "انقلاب سفید" بود، راجع بهش شنیدی چیزی؟.
سه‌شنبه 28 مهر 1388

gogoli - ایران - تهران
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا ....... شما میخوای «دامن» بپوشی مختاری، ولی من «تنبونمو» با هیچی تو این دنیا عوض نمیکنم!! ...... یه جوک در مورد «انقلاب سفید» (که از قضا خود شما هم توش هستی!): «یه روز شاهنشاه از شعبون خان میپرسه: شعبان خان! بگو ببینیم! فرق این انقلاب سفید ما با انقلابهای سرخ(کمونیستی) چیست؟! شعبون خان میگه: والاااا تا اونجایی که ما فهمیدیم، تو انقلاب سرخ ملت میزنن پدر اعلیحضرت رو درمیارن. تو انقلاب سفید اعلیحضرت زدن پدر ملتو در آوردن!!!» (اصل عبارت شعبون خان رو به علت رعایت عفت قلم نمیتونم بگم!) .. راستی شایدم اصلا جوک نباشه!!!
سه‌شنبه 28 مهر 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
gogoli - ایران - تهران.. باشه گوگولی جان، من رو از رو بردی، از فردا منم مثل تو یه چماق میگیرم دستم ، می‌پیوندم به بسیج...اگر اونجا هم چیزی بهم نماسید، بازم مثل تو میرم دست به دامن مسعود میشم، شاید یه رختخواب هم بین خودش و مریم برای من بندازه. .
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

gogoli - ایران - تهران
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا ..... شعبون خان! شما خودت پیشکسوت چماق بدستایی! به همین زودی یادت رفت؟! درباره مسعود جون هم والا من ایشونو اون اندازه که شما میشناسی نمیشناسم! فقط اینقدر میتونم بگم که حواست باشه نصف شبی مسعود تورو با مریم اشتباه نگیره!! (یه جوک آس دیگه هم در مورد اعلیحضرت و شهبانو و جنابعالی دارم که ایشالا به موقش برات میگم)!
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
gogoli - ایران - تهران ...گوگول جان، اگر ما طرفداران صدیق سلطنت هم، حاضر جوابی، حضور ذهن و زرنگی وطن فروش ها رو داشتیم که الان ایران بهشت شده بود!...منتظر خوندن جوکتون هستم،اگر آدم به خودش نتونه بخنده، دنیا می‌شه مثل جایی‌ که رهبرتون، خمینی الان اونجاست ، جهنم.
پنج‌شنبه 30 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.