ترک سیگار ظرف نیم ساعت با لیزر

ترک سیگار ظرف نیم ساعت با لیزر

یک وسیله لیزری سرد و سریع، آسان، بدون درد و غیرتهاجمی برای کمک به افراد سیگاری در ترک سیگار ظرف کمتر از نیم ساعت راه اندازی شد.

ایسنا:‌ این وسیله جدید که نقش مهمی در پیشگیری از بروز بیماریهایی چون سرطان، آسم، حملات قلبی و دیابت خواهد داشت به سیگاریها کمک می‌کند ظرف نیم ساعت سیگار را ترک کنند.

گفتنی است، سازمان غذا و داروی آمریکا این وسیله لیزری را به لحاظ علمی و ایمنی تایید کرده است.

محققان خاطرنشان کردند: نتایج آزمایش این وسیله در کشورهای آمریکا، انگلیس و کانادا موفقیت آمیز بوده و از این پس به سایر کشورهایی که متقاضی آن باشند ارائه خواهد شد.

تاکنون کشور هند برای دریافت این وسیله ابراز تمایل کرده است. محققان یادآور شدند که وسیله لیزری جدید کاربردهای بسیار دیگری نیز از جمله کاهش درد و کاهش وزن دارد.

هرچند شمار زیادی از افراد بزرگسال سیگاری مایل هستند سیگار را ترک کنند اما به شیوه‌های عادی فقط تعداد اندکی موفق به انجام این کار می‌شوند.

بنابراین وسیله لیزری جدید به این افراد کمک می‌کند تاثیرات این دستگاه با هدف قرار دادن نقاط انرژی خاص و غیرقابل رویت موسوم به نقاط طب سوزنی که در سراسر بدن منتشر هستند، اعمال ‌شود.

kamia1 - المان - کلن
خدا کنه. خدایا ما رو از شر سیگار و اخوند نجات بده
شنبه 25 مهر 1388

omidi2006 - هلند - امستردام
اولین درخواست کننده سید علی گدا بوده برای ترک چوپوق .البته طریقه استفاده اونو بلد نبوده لیزرو زده جای دیگرو نابود کرده و حول شده از دستش افتاده زده دستشم نابود کرده.اینه دیگه دست سمت افتابه چلاق شد.الان فکر کنم بی دست کار میکنه
شنبه 25 مهر 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
بابا هی تبلیغ الکی نکنید ...من میگم ترک سیگار یه راه داره اونم ترک دنیاست
شنبه 25 مهر 1388

kadkhoda saeid_uk - انگلیس - منجستر
ترک عادت نشانه مرض است
شنبه 25 مهر 1388

remoni - هلند - آمستردام
به امید روزی که دستگاهی برای نابودی رژیم سرطانی آخوندی اسهالی اختراع کنند .درود به ایرانیان ایران پرست نه تازی پرست.
شنبه 25 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.