دوبی تلاش دارد قاچاق انسان را متوقف کند

دوبی تلاش دارد قاچاق انسان را متوقف کند

دوبی جمعیتی متغیر دارد

دوبی برای مقابله با قاچاق انسان واحد ضربت ویژه تشکیل داده است.

این گروه از دادستان های زن، روانشناسان و جامعه شناسان تشکیل شده است. هدف از تشکیل این گروه حمایت از قربانیان قاچاق انسان بوده است.

ادعا شده است که در دوبی و سایر شیخ نشین هایی که کل امارات متحده عربی را تشکیل می دهند، روسپیگری و کار اجباری گسترده است.

امارات متحده عربی مورد شماتت بین المللی بوده است که برای پاسخ دادن به این ادعاها به قدر کافی تلاش نکرده است.

در سال 2006 قانون ضد قاچاق انسان در امارات متحده عربی وضع شد اما نتیجه این قانون چشمگیر نبوده است و برای نمونه سال گذشته فقط بیست پرونده به دادگاه ارجاع داده شد.

جولیا ویلر، گزارشگر بی بی سی در دوبی می گوید در ارتباط با اجرای دقیق این قانون تردیدهایی وجود دارد.

سازمان های بین المللی می گویند هر چند که امارات متحده به لحاظ اقتصادی پیشرفت زیادی کرده است، برای حل مشکلات اجتماعی که تا حدودی ناشی از همین رشد ناگهانی اقتصادی بوده، کار چندانی نکرده است.

الگوی جمعیتی در دوبی بسیار متغیر است - کمتر از 10 درصد از جمعیت این شیخ نشین شهروند امارات هستند.

این در حالی است که صدها هزار کارگر مهاجر هر ساله وارد و از این کشور خارج می شوند.

بسیاری از آنها زنان آسیایی یا آفریقایی تبارند که قصد دارند مستخدم خانگی باشند. اما هنگام ورود برخی از آنها در موقعیت هایی قرار می گیرند که باید کار اجباری کنند یا روسپی شوند.

پلیس و مددکاران اجتماعی تشکیل گروه ضربت ویژه ای توسط دادستان کل دوبی را گامی مثبت خوانده اند.

siya48 - آلمان - کلن
این تصمیم، مبارزه با قاچاق انسان نیست.به خاطر اینه که مهاجران ،،سرمایه‌هایی‌ که در این چند سال اندوخته اند از اونجا خارج نکنند.چطور تا زمانی‌ که مهاجر‌ها سرمایه می‌بردند اونجا مبارزه نمی‌کردند،الان که دنیا خورده به رکود اقتصادی و وضع امارات روز به روز بدتر می‌شه به فکرشون افتاده.
جمعه 24 مهر 1388

baas - هلند - روتردام
پست فطرتها.
جمعه 24 مهر 1388

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
دولت امارات ظاهرا از این راه پول زیادی در می آورده ولی بالاخره زیر فشارهای بین المللی مجبور شده نشان بده با این قضیه مبارزه میکنه.
جمعه 24 مهر 1388

amir1984dubai - امارات - دبی
دوبی فاحشه خانه ای بزرگ و اسم ریس آن هم شیخ محمد می باشد تجارت این شیخ نشین ریشه در این کار دارد!!!هر وقت ریس رو گرفتن اونوقت بیان حرف بزنن تمام فاحشه خانه ها که در امارات می باشد و دختر وارد میکنند اماراتی هستند و در رده های بالا لعنت بر ذات عرب !!!تحریم کنید نیاید ما اینجا اسیر کاریم پولشون رو میکشیم تو ایران نیاید اینجا هی برید دی تو دی اینجا جهنم هیچی نداره
جمعه 24 مهر 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
دبی بوسیله روسپی گری شد دبی..از میان کشورهای حوزه خلیج همیشههههههههههههه فارس دبی وبحرین مرکزتجمع فاحشه ها از ملیتهای مختلف هستند واصولا همه معروف شدن دبی به خاطر وجود روسپی هاست
شنبه 25 مهر 1388

jamsil - کره - سئول
از لحاظ اخلاقی خیانتکارترین انسانها همین اماراتیها هستند .چرا که پول مفت نفت وتجارت ازاد بدون دردسر اینچنین فجایع اسفباری را به دنبال دارد . قاچاق انسان .دختران فراری .دزدی افراد برای کلفتی وانواع کثافتهای گوناگون.
یکشنبه 26 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.