فرار زن از کشور با سرمایه شوهر

فرار زن از کشور با سرمایه شوهر

مرد میانسالی با حضور در مجتمع قضایی خانواده ادعا کرد همسرش با سرمایه وی از کشور خارج شده است و قصد بازگشت ندارد. این مرد 50 ساله که با مطالبه مهریه همسرش به دادگاه احضار شده بود پس از حضور در شعبه 268 مجتمع قضایی خانواده درخواست تقسیط مهریه را ارائه کرد و به قاضی عموزادی گفت؛ از 15 سالگی به انگلیس سفر و دوران تحصیل خود را در آنجا سپری کردم و بعد از گذشت 20 سال از اقامت در انگلیس، به ایران برگشتم. وی افزود؛ در مدتی که برای دیدار خانواده به ایران آمده بودم، با اصرار مادرم برای ازدواج روبه رو شدم و من که قصد داشتم با دختری ایرانی ازدواج کنم، با پیشنهاد مادرم موافقت کردم. بالاخره دختر مورد نظر خود را انتخاب کردم و به همراه خانواده به خواستگاری او رفتیم و بعد از مدت کوتاهی به عقد هم درآمدیم. وی گفت؛ زمان عقد با همسرم توافق کردیم چند سالی به همراه من به انگلیس سفر کند تا هم مدتی را در آنجا زندگی کنیم و هم من مقدمات برگشتن به ایران را فراهم کنم. مرد میانسال با بیان اینکه آن دو حدود هشت سال در انگلیس زندگی کردند، گفت؛ در آنجا صاحب دو دختر شدیم و زمانی که آنها تقریباً شش ساله بودند، کم کم آماده برگشتن به ایران شدیم. وی ادامه داد؛ همسرم را به همراه دخترانم به ایران فرستادم و خودم برای اتمام کارهایم ماندم و قرار شد چند ماه بعد من هم به آنها ملحق شوم ولی همسرم دوباره به انگلیس برگشت. مرد میانسال گفت؛ زمانی که همسرم به ایران آمده بود مرتب از من پول می خواست و من هم برای او به دفعات پول نقد واریز می کردم. یک بار به من گفت قصد شرکت در مزایده فروش یک قطعه زمین را دارد و پول می خواهد، من هم تمام آن مبلغ را پرداخت کردم. وی افزود؛ همسرم با پول من در مزایده زمین شرکت کرد و توانست زمین مناسبی را در شمال تهران به دست آورد ولی بعد از مدتی متوجه شدم او سند تمام زمین را به نام خود کرده است. این مرد در ادامه گفت؛ از این کار او ناراحت شدم ولی به تصور اینکه زنم این کار را به خاطر زندگی مشترک و آینده فرزندان مان انجام داده است، سعی کردم او را ببخشم. اما این تصور کاملاً اشتباه بود، چرا که سودی که از طریق به دست آوردن آن زمین نصیب همسرم شده بود، او را دچار طمع کرد و او قید زندگی در ایران را زد و به انگلیس برگشت. مرد میانسال گفت؛ آماده سفر به ایران بودم که یک روز از حضور همسر و فرزندانم در انگلیس باخبر شدم. او به من گفت دیگر قصد زندگی در ایران را ندارد و می خواهد برای همیشه در آنجا بماند. سعی کردم او را راضی کنم به ایران برگردد اما به حرف های من توجهی نکرد. مرد میانسال افزود؛ همسرم بعد از مدتی قید زندگی با من را هم زد و طبق قانون انگلیس طلاق خود را گرفت و من دیگر اجازه دیدن فرزندانم را هم ندارم. او وکالت خود را برای طلاق از من به سفارت ایران در انگلیس سپرد و عنوان کرد در صورت موافقت من با طلاق مهریه خود را نیز خواهد بخشید. مرد میانسال گفت؛ من تمام سرمایه خودم را برای خرید زمین به همسرم داده و در کنار آن بارها برایش پول نقد فرستاده بودم و دیگر هیچ پولی در اختیار نداشتم، به همین دلیل تصمیم گرفتم از او جدا شوم. به یکباره تصمیم او برای بخشیدن مهریه عوض شد و تمام مهریه خود را مطالبه کرد و با اجرا گذاشتن مهریه من را ممنوع الخروج کرد.در ادامه جلسه رسیدگی به این پرونده، قاضی عموزادی بعد از شنیدن اظهارات شاهدان، وقت مجددی را برای رسیدگی به پرونده تعیین کرد.
سنجاقک - انگلیس - ا......
عجب زن پستی
جمعه 24 مهر 1388

mashady - انگلیس - منچستر
بسی زن کو صد از پنجه نداند : عطارد را به ذرق از ره براند : زنان ماند ریحان سفالند : درون سو خبث بیرون سوجمالند : نشاید یافتن در هیچ برزن : وفا از اسب و از شمشیر واززن : وفا مردیست بر زن چون توان بست : چو گفتی زن بشوی از مردمی دست :
جمعه 24 مهر 1388

shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
باید حرف دو طرف رو شنید
جمعه 24 مهر 1388

atena10 - ایران - تهران
اتفاقا عجب زن باحالی ؛ خوشم اومد چرا همیشه باید مردها سر زنشونو کلاه بذارند یکبار هم زنها. هاهاهاهاها
جمعه 24 مهر 1388

kadkhoda saeid_uk - انگلیس - منجستر
بعضی از خانوم های ایرانی وقتی میان اروپا اب گیرشون میاد شناگر قابلی میشن.(بلانسبت)
جمعه 24 مهر 1388

pranses - ایران - تبریز
زنها واقعا موجودات عجیبی هستند.بهر حال باید قدرشو دونست.
جمعه 24 مهر 1388

naz gole - آمریکا - اگوراهیلز
صد دفعه شعبون یه دفعه رمضون!!!
جمعه 24 مهر 1388

jamsil - کره - سئول
نهایت پستی .
جمعه 24 مهر 1388

afrooz - هلند - امستردام
دمش گرم مردها لیاقتشون همینه.
جمعه 24 مهر 1388

khanande - ایران - ایران
shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی موافقم
جمعه 24 مهر 1388

rezanl - هلند - امستردام
سنجاقک - انگلیس - ا..... چه قاضی خوبی هستی!!!!!. نمیخواهی حرفای اون خانوم رو بشنوی
جمعه 24 مهر 1388

Yase-banafsh - سوئد - گوتنبرگ
از کجا معلوم تمام ماجرا رو تعریف کرده؟
جمعه 24 مهر 1388

daiana - ایران - تهران
کارت عالی بود افرین
جمعه 24 مهر 1388

miran - ایران - تهران
naz gole - آمریکا - اگوراهیلز . آخه کی‌ از تو نظر خواست تو هم که ۱ از اینها هستی‌ خواهشاً تو دیگه ساکت .من میدونم که تو شیر فروش هستی‌.
جمعه 24 مهر 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
کاردرست این هست افرین
جمعه 24 مهر 1388

miran - ایران - تهران
ولی‌ این آقا به نظر من حقش بود . این هنوز نفهمیده زنی‌ که میدا بیرون از ایران هدفش چیه ؟ به خصوص زن ایرانی‌ اون هم با اختلاف سنی‌ زیاد ؟ و بعد از ۲۰ سال زندگی در انگلیس میاد ازدواج میکنی‌ یعنی این ا دم از اول مخش عیب داشته . و هرکسی به زن جماعت اعتماد بکنه یعنی کم داره .و آخرش هم چوبش را می‌خوره . چون که اولش مثل مار خوش خطو خا ل هستند و بعد که میگذاره به خصوص بعد از بچه اول چهرهٔ واقعی خودشون را نشون میداند . و من نمونه هاش را توی اینجا بین جامعه ایرانیها خیلی‌ دیدم و ۱ یا ۲ نیستند ، و خوشبختانه این اتفاقا به من نیفتد.
جمعه 24 مهر 1388

kasra persia - انگلیس - لندن
حالا هر کس از تجربهٔ خودش میگه من هم منظور خاصی‌ ندارم.توی این ایران عزیز ما که البته نمیدونم چرا تقریبا همهٔ خانمها منتظرند که یه شاهزادهً با اسب سفید و جدیداً شده اسب بالدار بیاد و اونارو بلند کنه و ببره به سرزمین رویا‌ها .سرمایه گذاریهای جدید رو هم که تو ایران مد شده نباید فراموش کرد مثل ازدواج واسه رفتن به خارج، ازدواج و بلافاصله طلب مهریه سنگین..... و موارد زیاده دیگه من اینجا خیلی‌ چیزها دیدم به خدا قسم . آدم گاهی اوقات فکر می‌کنه اون زنهای ایرانی‌ که مظهر وفا نجابت و تمام صفات خوب دیگه بودند به قصه ها پیوستند .و اینو میدنم که خیلی‌ها از من ناراحت میشن ولی‌ من حقایق تلخی‌ رو اینجا دیدم.
جمعه 24 مهر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
زن پست فطرتی بوده که تو ایران هم ممنوع خروجت کره . تو هم آدم کله خری بودی که تو این اوضاع کشور می خواستی بچه ها تو ببری ایران گند بزنی تو آیندشون که چی ؟ درضمن اگه آدم کله خری نبودی دولت انگلیس تو رو از دیدن بچه هات هم محروم نمی کرد . حالا برو دست به دامن دولت ایران بشو ببین چی گیرت میاد
جمعه 24 مهر 1388

gogoli - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز ....... آنتی جان! گمونم اینم میخواد «فمینیست» بشه! تحویل بگیر!
شنبه 25 مهر 1388

sara-j - سوید - استگهلم
miran - ایران - تهران . افغانستان از سا یت نداره میای اینجا نظر میدی.ببین ۱ لیوان شیر خوب حالتو گرفته.دستش درد نکنه
یکشنبه 26 مهر 1388

miran - ایران - تهران
sara-j - سوید - استگهلم هرچی‌ باشی‌ شیر خوب هستی‌ این از یادت نره چون که من می شناسمت پس تو دیگه حرف نزن تو
یکشنبه 26 مهر 1388

sara-j - سوید - استگهلم
miran - ایران - تهران . جالبه تو منو و خیلی‌ از خانمهای این سا یت رو می‌شناسی‌.تبریک میگم با هوش فقط بی‌ محلت می‌کنم و میگم هر کی‌ بده خوب حالتو گرفته که این قدر از زنها بدت میاد.
یکشنبه 26 مهر 1388

miran - ایران - تهران
تsara-j - سوید - استگهلم و به خیال خام خود به همین خیال باش ولی‌ میدونم که تو و امثال مثل تو را خوب حالتون را گرفتم .و از این اسمت هم مشخص که چقدر به وطنت ارزش قائل هست هنوز ۲ روز که از ایران زدی بیرون اسمتت را با گرفتن اقامت عوض کردی و حتما که میای ایران کلی‌ کلاس هم میزی و میگی که من فارسی‌ از یادم رفته و خدا میداند چکار کردی و با چه کسانی‌ رفتی‌ برای گرفتن این اقامت ...... حتی دیگه ارت میاد که اسمی از ایران را بیاری چون که از اسمی که واسه کا منت انتخاب کردی مشخص.و غرب زد شده‌ای .و ایران را بدن که من افغانی نیستم و ایرانی‌ هستم .و الان تو اون سوئد فکردی که به چه چشمی بهت نگاه می‌‌کنند . بهت نمی‌ گند کله سیا ه یاااا ترورسیست پس واسه من که اینطرف بیشتر از سن تو زندگی کردم کلاس نظر .و به اصطلاح خدوتون ۲ روز آنجای فممینیست شودی و اصلیتت خودت را فراموش کردی که کی بودی و از کجا اومدی .ولی‌ این را بدن که قبل از این که تو و امثال تو هنوز فرق سوسیس را با سوئد نمیدونستید من تو بهترین کشوری که الان تو توش هم هستی‌ تحصیل کرده و الان دارم آدمهای مثل ترا هم معالجه می‌کنم ، . ایران تهران
یکشنبه 26 مهر 1388

sara-j - سوید - استگهلم
miran - ایران - تهران . فعلا خودت رو معالجه کن فقط به این کامنتت میخندم هههههههههههههه
یکشنبه 26 مهر 1388

miran - ایران - تهران
sara-j - سوید - استگهلم . این خندهٔ تو از حرص و عصبانیت است و آنقدر عصبانی‌ باش تا از این عصبانیت بمیری .هه هه هه.................
دوشنبه 27 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.