گزیده هایی از سخنان نادرشاه افشار

گزیده هایی از سخنان نادرشاه افشار

میدان جنگ می تواند میدان دوستی نیز باشد اگر نیروهای دو طرف میدان به حقوق خویش اکتفا کنند .

*سکوت شمشیری بوده است که من همیشه از آن بهره جسته ام .

*تمام وجودم را برای سرفرازی میهن بخشیدم به این امید که افتخاری ابدی برای کشورم کسب کنم .

*باید راهی جست در تاریکی شبهای عصیان زده سرزمینم همیشه به دنبال نوری بودم نوری برای رهایی سرزمینم از چنگال اجنبیان ، چه بلای دهشتناکی است که ببینی همه جان و مال و ناموست در اختیار اجنبی قرار گرفته و دستانت بسته است نمی توانی کاری کنی اما همه وجودت برای رهایی در تکاپوست تو می توانی این تنها نیروی است که از اعماق و جودت فریاد می زند تو می توانی جراحت ها را التیام بخشی و اینگونه بود که پا بر رکاب اسب نهادم به امید سرفرازی ملتی بزرگ .

*از دشمن بزرگ نباید ترسید اما باید از صوفی منشی جوانان واهمه داشت . جوانی که از آرمانهای بزرگ فاصله گرفت نه تنها کمک جامعه نیست بلکه باری به دوش هموطنانش است .

*اگر جانبازی جوانان ایران نباشد نیروی دهها نادر هم به جای نخواهد رسید .

*خردمندان و دانشمندان سرزمینم ، آزادی اراضی کشور با سپاه من و تربیت نسلهای آینده با شما ، اگر سخن شما مردم را آگاهی بخشد دیگر نیازی به شمشیر نادرها نخواهد بود .

*وقتی پا در رکاب اسب می نهی بر بال تاریخ سوار شده ای شمشیر و عمل تو ماندگار می شود چون هزاران فرزند به دنیا نیامده این سرزمین آزادی اشان را از بازوان و اندیشه ما می خواهند . پس با عمل خود می آموزانیم که پدرانشان نسبت به آینده آنان بی تفاوت نبوده اند .و آنان خواهند آموخت آزادی اشان را به هیچ قیمت و بهایی نفروشند .

*هر سربازی که بر زمین می افتد و روح اش به آسمان پر می کشد نادر می میرد و به گور سیاه می رود نادر به آسمان نمی رود نادر آسمان را برای سربازانش می خواهد و خود بدبختی و سیاهی را ، او همه این فشارها را برای ظهور ایران بزرگ به جان می خرد پیشرفت و اقتدار ایران تنها عاملی است که فریاد حمله را از گلوی غمگینم بدر می آورد و مرا بی مهابا به قلب سپاه دشمن می راند …

*شاهنامه فردوسی خردمند ، راهنمای من در طول زندگی بوده است .

*فتح هند افتخاری نبود برای من دستگیری متجاوزین و سرسپردگانی مهم بود که بیست سال کشورم را ویران ساخته و جنایت و غارت را در حد کمال بر مردم سرزمینم روا داشتند . اگر بدنبال افتخار بودم سلاطین اروپا را به بردگی می گرفتم . که آنهم از جوانمردی و خوی ایرانی من بدور بود .

*کمربند سلطنت ، نشان نوکری برای سرزمینم است نادرها بسیار آمده اند و باز خواهند آمد اما ایران و ایرانی باید همیشه در بزرگی و سروری باشد این آرزوی همه عمرم بوده است . 

*هنگامی که برخواستم از ایران ویرانه ای ساخته بودند و از مردم کشورم بردگانی زبون ، سپاه من نشان بزرگی و رشادت ایرانیان در طول تاریخ بوده است سپاهی که تنها به دنبال حفظ کشور و امنیت آن است .

*لحظه پیروزی برای من از آن جهت شیرین است که پیران ، زنان و کودکان کشورم را در آرامش و شادان ببینم .

*برای اراضی کشورم هیچ وقت گفتگو نمی کنم بلکه آن را با قدرت فرزندان کشورم به دست می آورم .

*گاهی سکوتم ، دشمن را فرسنگها از مرزهای خودش نیز به عقب می نشاند .

*کیست که نداند مردان بزرگ از درون کاخهای فرو ریخته به قصد انتقام بیرون می آیند انتقام از خراب کننده و ندای از درونم می گفت برخیز ایران تو را فراخوانده است و برخواستم .

gggfff - ایران - ایران
نادرشاه افشار یکی از 5 شوالیه برتر و فرماندهان جنگیه جهانه
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

dannni - سوئد - استکهلم
وقتی تو رفتی من گریستم ای فاتح بزرگ جهان
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

vandidad.iran - ایران - کرمانشاه
مرجع این سخنان چیه؟ ؟!!!!!. از چه کتابی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

vandidad.iran - ایران - کرمانشاه
دوران نادرشاه برای ایران دوران پر افتخاری بوده از این نظر که چندان بر مردم سخت نمی گذشته. اما به غیر ایرانی ها!!! خدا رحمتش کنه اما به بهانه ی کشور گشایی کلی انسان رو کشت!!! .
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

vandidad.iran - ایران - کرمانشاه
باید بگم جملات زیبایی هستند - اما آیا واقعیت دارند؟ و نادر شاه این حرفارو زده ؟!!!. خواهش میکنم بدون تعصب به قضیه نگاه کنید !. میدونم به خاطر حرف هام احتمالا باز هم صدای سلطنت طلب ها در بیاد . اما توروخدا ببینید این جملات با اخلاق نادر شاه همخوانی داره!؟. احملات متعدد به هندوستان و قتل عام هندی ها !! نگید توی تاریخ نخوندید که میگم حتما بی سواد هستید. باز هم تاریخ رو مطالعه کنید (( هندوستان هیچگاه به ایران حمله نکرده)) ---- حمله ی نادر شاه به هندوستان ((به بهانه گسرش دین اسلام )) در ظاهر ودر باطن (( غارت بتخانه های هند )) بود- که در هر دو حالت اشتباه بود- ده ها هزار انسان بی گناه در جریان این کشور گشایی ها کشته شدند-------------------------------. درسته دوران پر افتخاری بوده اما منصف باشید - جنایت هم کم نبوده!.
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
خردمندان و دانشمندان سرزمینم ، آزادی اراضی کشور با سپاه من و تربیت نسلهای آینده با شما ، اگر سخن شما مردم را آگاهی بخشد دیگر نیازی به شمشیر نادرها نخواهد بود .این جمله رو باید زر گرفت.
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
روحش شاد . خیلی زیبا بود.نادر شاه بزرگ وطن دوست راستین بود نه ملایان.نه شاهان صفوی.و نه خلفای عرب.
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

nazmehr - ایران - مشهد
این همه جنگیدن و مبارزه برای ایران اما چه سود که انقلاب ننگین همه چیز را نابود کرد
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

vandidad.iran - ایران - کرمانشاه
در رابطه با حرف هام. بنده پیشنهاد میکنم کتاب (( کهنه و نو )) اثر (( محمد علی جمالزاده )) رو مطالعه کنید - در یکی از مقالات کتاب به این موضوع اشاره شده قطغا بیان ایشان بهتر و برتر از بیان بنده است.
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

freydun - ایران - شیراز
درود تمامی میهن پرستان ایرانی بر نادر شاه -شاه بزرگ ایران- نواده کورش بزرگ-افتخار ایران از خطه دلاور پرور اذربایجان- ننگ و نفرت بر نوکران علی اف که ناموس شان را برایگان به نوکر روسیه وا گذاشتند
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

METRADAT - انگلستان - لیدز
روانش شاد درود بر شرفش.اگر همراه کنندگان بی ناموس هندی زاده. خمینی که بی شرف تر و خرتر از خود خمینی بودن و ادای باسوادی. داشتن اگر یک لحظه مثل نادر بزرگ فکر می کردن الان این وضع نبود.
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

بابک - ایران - سبزوار
نادر شاه افشار افتخار ایرانیان و مظهر ظهور دمکراسی در ایران ( دشت مغان). سنبل افتخار قدرت توانایی شجاعت و مردانگی روحش شاد
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

freydun - ایران - شیراز
وقتی نماینده روسیه یه ستار خان پیشنهاد ریاست اذربایجان بدون ایران را داد این مرد بزرگ گفت من میخواهم که هفت اقلیم در فرمان ایران در اید نه اینکه قسمتی از این مملکت به بیگانه واگذار شود.انکه شایسته راهبری این اب و خاک است باید از ارس تا گواتر -از سرخس تا خرمشهر را بار دیگر نادر وار افتخار را به این خطه باز گرداند چه فارس باشد چه اذری -لر -کرد-بلوچ-عرب گیلانی- مازنی- سیستانی و....فقط باید شرف داشته باشدوخون ایرانی
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

yavar1355 - آمریکا - هستون
خداییش من یکی که از خوندش احساس غرور و سربلندی میکنم. حسابشو بکن 600 سال پیش چفدر مغز دار حرف میزده. با وجود اینکه نادر شاه در زمان اسلام در ایران حکم رانی کرد ولی تو حرفاش نه تنها از قران و نهج البلاغه حرفی نزده بلکه با ربون خودش میگه شاهنامه رو الگوی زندگی قرار داده. خداییش لیاقت فرمانروایی و پادشاهی رو داشت.
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

saeed85 - ایران - تهران
دوست عزیز vandidad.iran - ایران - کرمانشاه . نادر شاه یکی از نوابغ تاریخ بود. البته هر انسانی ویژگیهای متفاوتی داشته است. هر ویژگی را در جای خود باید برسی کرد. مانند دوران حکومت گذشته که اقدامات عمرانی زیادی صورت گرفت و البته مسائل دیگری هم بود. در مود فتح هند اقدام برای دفاع از ایران و دستگیری یاغیان متجاوز به ایران بود
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
با یک هندی چت میکردم خیلی از نادرشاه بدش می اومد. مثل ایرانی ها که از اسکندر بدشون میاد. ( به خاطر همان الماس دریای نور و کوه نور )/// راستی دیروز به یک توریست که اهل چک بود حرف میزدم بحث سر تخت جمشید بود و گفت : great alexander مثل همان کوروش کبیر که خودمون میگیم. البته از زیر زبونش در رفت که گفت گریت الکساندر و بعد خودش خنده اش گرفت. میدونست که ایرانی ها از اسکندر بدشون میاد. حالا خواستم بپرسم که توی اروپا اسکندر به همین نام معروف هست؟
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

first - ایران - تهران
ما ایرانیان به شکوه و عظمت ایران و پادشاهان خود که مردم را چو جان خویشتن دوست می داشتند می بالیم و از کسانی که در دولت کودتا سعی در بر انداختن نام آنها دارند تا کمبود و نقص خود را در اداره مملکت از یاد مردم ببرند بیزاریم و جان چه ارزشی دارد تا در راه آزادی و آبادانی کشورمان ایران بدهیم .
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

yavar1355 - آمریکا - هستون
vandidad.iran . شما که خیلی با سوادی بر منکرش هم لعنت عزیزم.ولی برای اطلاعت میگم. حمله نادرشاه به هند بخاطر راندن قوم مغول از همسایگی ایران بود والا با هندو ها مشکلی نداشت و دریافت کوه نور و دریای نور از طرف حکام هند هم بخاطر ستایش از این ابر مرد آریایی بود. فقط کافی بدونی با وجود حمله به هند و در اختیار گرفتن تام ، هیــــــــــــــــــــــــچ وقت وحبی از سرمین هند به انظمام خاک ایران در نیامد. در ثانی هیچ هندی و هندویی از نادر به بدی یاد نکرده و نمیکند.
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

freydun - ایران - شیراز
vandidad.iran - ایران - کرمانشاه . اول میشود لطف کنی نامی دیگر برای خود برگزینی مثل عبدالجاسم و یا مروان. دوم شما نادر را ببخشید که قبل از حمله به هند کتاب (( کهنه و نو )) اثر (( محمد علی جمالزاده )) را نخوانده بود والا به سربازانش میگفت بجای جنگیدن به هندی ها بگویند(تو بدی بلا بگیری طلا تو بده). با عرض پوزش که ماها همه بیسوادیم وتاریخ نخوانده ایم ومعنی جمله حکیمانه شما را نفهمیدیم(( احملات متعدد به هندوستان و قتل عام هندی ها !! )). در اخر پوزش مجدد که سلطنت طلب نیستم ولی قهرمانان میهنم را دوست دارم. از خواندن کامنت شما احساس شرم کردم که شخصی بدین زبان اینقدر کج فهم است
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

persia777 - ایران - پارس
vandidad.iran - ایران - کرمانشاه فکر کنم شما از تاریخ تنها تاریخ مدرستون رو خوندید که پر از اراجیف هست .. نادر شاه به این دلیل به هند حمله کرد چون هندوستان به یاغی های افغانی که ایرانی ها رو قتل عام کرده بند پناه داد و حاضر نشد اون ها رو به ایران پس بده. نادر شاه تنها سرزمین های ایران رو پس گرفت و نه بیش تر !!. اگر نادر شاه نبود فکر کنم الان از ایران چیزی به جز 2 تا استان نمانده بود. بهتره نمک نشناس نباشیم
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
سکوت شمشیری بوده که من همیشه از ان بهره جسته ام..اینم باید طلا گرفت...انسان با سکوت به ارزوهایش میرسد(پوریای ولی)
جمعه 24 مهر 1388

parvin ariya - ایران - اصفهان
yavar1355 - آمریکا - هستون/ نادر شاه تورک بود نه اریائی و این vandidad.iran - ایران - کرمانشاه با نادر شاه بد است چون کوردها با تورکها دشمنند!!!
جمعه 24 مهر 1388

titan - ایران - ایران
freydun - ایران - شیراز . persia777 - ایران - پارس . چرا یکنفر حرفی زد اینقدر بی ادبانه و با کنایه جواب می دهید. منطق رو که نگرفتند از این سرزمین نفرین شده. تو این کشور همه با هم سر جنگ دارن
جمعه 24 مهر 1388

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
علت حمله نادر به هند هر چه بود، بعد از حمله بسیاری را قتل عام کرد و تمام این کشور را ویران کردن و تمام جواهراتشان را به غارت برد و از ایرانی جماعت تصویری وحشی (مانند چنگیز مغول) در چشم جهانیان ترسیم نمود. تمام جواهراتی هم که با خود آورد پس از مرگش توسط سرداران به غارت رفت و هر کدام سر از کشوری در آورد. تقریبا تمام کسانی که بر ایران حکومت کرده اند به دلیل ویرانی ایران سرشناسند ولی نادرشاه شهرت بین المللی دارد.
جمعه 24 مهر 1388

nahavandian - ایران - نهاوند
واسه اولین بار با بخشی از حرفهای این هموطن کرمانشاهی موافقم. مشکلی که اکثر ما ایرانیان داریم اینه که اهل تحقیق نیستیم و افراد بزرگ تاریخ مون از نظر یه عده قهرمانند و ازنظر یه عده دیگه خائن! منم یه موقع با یه هندی صحبت میکردم که میگفت "نادر یه دزد بود". اونجا بود که متوجه شدم که سکه همیشه دو رو داره. از نظر ما اسکندر یا چنگیز از بزرگترین جنایتکاران تاریخند ولی در مقدونیه یا مغولستان اینها بزرگترین قهرمان ملی شون هستند. یه عده حزب الهی معتقدند که مردم ایران با آغوش باز اسلام رو پذیرفتند در صورتی که در همین نهاوند بیشتر از صد و پنجاه هزار نفر کشته شدند. حالا اینجا هم یه عده معتقدند که نادر خونی نریخت و لابد هم از هندیها کلی کادو گرفت. البته شرایط زمانی و مکانی هم باید در نظر میداشت که اون موقع همه تو فکر کشور گشائی بودن و نادر هم از شایسته ترین و شجاعترین پادشاهان تاریخ مون بوده ولی هیچ کسی در هیچ مقامی نیست که نشه نقدش کرد پس سعی کنیم بحث رو با استدلال پیش ببریم تا بتونیم یاد بگیریم یا بیاموزیم
جمعه 24 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
من نادرشاه افشار و کورش کبیر رو دوست دارم؛ چون جزئی از تاریخ پر افتخار کشورم هستند. کورش کبیر منشور حقوق بشر رو تدوین کرد که پایهای منشور سازمان ملل شد و واقعاً افتخار دارد اما هنوز با یک چیز این دو نفر نتونستم کنار بیام. "چرا جهان گشایی کردند؟" به چه بهانه ای؟ محمد برای ترویج دین و مذهبش به دنیا حمله کرد. هیتلر برای یک دست کردن جهان؛ و برتری نژادش این کار رو کرد؛ صدام حسین به ایران حمله کرد چون دوست داشت سردار قادسیهء دوم باشد و... اما این دوتا دیگه چرا؟! یک کار بد همیشه بد است. برای حملهء کورش کبیر تنها دلیلی که هست میگویند: می خواست جهان را از ظلم و نابرابری نجات دهد!! مگر میشه؟! دیدیم که تا امروز نشده. این یک حرف بچگانه است. در ضمن در هر حمله ای آدمهای بی گناه بسیاری کشته میشوند. حتی کشتن یک نفر هم قابل توجیح نیست. نه تنها کورش کبیری و محمد پیامبر و.. هر کس دیگری که باشد. اگر شما "ایرانی صلح دوست" هستید؛ پس چرا به جنگ پشیگان تاریخ افتخار میکنید؟! لطقاً دلیل بیاورید و از الفاظ رکیک و فحش جداً پرهیز کنید!
جمعه 24 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
آنتی اسلام -(( محمد برای ترویج دین و مذهبش به دنیا حمله کرد)) لطفا یکی از جنگهای پیامبر اسلام را که در خارج از مرزهای عربستان بود نام ببر
جمعه 24 مهر 1388

izad - تاجیکستان - دوشنبه
من تعجب میکنم که بعضی دوستان از نادر شاه انتقاد میکنن...پس فتحعلیشاه قاجارخوب بوده؟؟؟
جمعه 24 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. 1درضمن جواب خودم رو دربارهء نادرشاه افشار پیدا کردم ( چرا نادر شاه کشور گشایی کرد و آدم کشت؟) . در آن زمان ازبکها از خوارزم، افغانها به رهبری محمد افغان از سمت افغانستان ( که اصفهان پایتخت صفوی را فتح کرده بودند و ایران را تکه تکه کرده بودند) ؛ روسها از شمال؛ ترکها و کرد ها در غرب بود. او به مدت ۱۲ سال پادشاهی کرد و در این مدت دائماً به لشکرکشی به نواحی گوناگون مشغول بود. در این مدت توانست بحرین، قندهار، خوارزم، بخارا و بسیاری نواحی دیگر که برای سال‌ها از ایران جدا شده‌بود را به ایران بازگرداند. مهم‌ترین فتح او فتح هندوستان بود. افغان‌های یاغی پس از فتح قندهار به دست نادر، به دهلی گریخته بودند.
جمعه 24 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. 2نادرشاه سه بار به هند اخطار نمود که افسران اشرف افغان که جزو غارتگران بودند (حدودا ۸۰۰ نفر) و در قتل عام مردم ایران نقش اساسی داشتند را به ایران تحویل دهد. در پی عدم تحویل آنها سپاه ایران از رود سند گذشت و در جنگ کَرنال هندی‌ها را شکست داده و دهلی را تصرف کرد. سپس ۸۰۰ متجاوز افغان را در بازار دهلی دار زدند و بازگشتند. نادر به رغم کمی سپاهیانش در مقابل لشکریان فیل سوار هندی توانست با به‌کارگیری تاکتیک‌های نوین جنگی، لشکر انبوه هندوستان را در هم بکوبد. نادر شاه توانسته بود با آموزش‌های رزمی سنگین و کارآمد ارتش خود را به یک جنگ افزار رعب‌آور برای دشمن تبدیل کند. و..... خلاصه اینکه حملهء نادر شاه فکر میکنم توجیه پذیر بود و برای آزاد سازی ایران از دست متحاجمان جنگید.
جمعه 24 مهر 1388

marcometti - آمریکا - سان آنتونیو
parvin ariya - ایران - اصفهان- لطفا بدون اطلاع کافی کامنتهای اینگونه ندهید. اولا هموطنان ما آذری هستند نه ترک. دوم آذری ها مانند برخی دیگر از اقوام دیگر نظیر گیلک ها و حتی کردها و از دسته آریائی های غیر فارسی زبان می باشند دسته دیگر آریائی های فارسی زبان هستند که شامل اقوامی می باشند که به فارسی صحبت می کنند. بنابراین ایرانیها از اقوام متعددی می باشنددر سرزمینی به این نام زندگی می کنند. (بنا بر برخی شواهد تاریخی و ژنتیکی آذری ها این زبان را از اقوامی که به این نواحی هجوم اورده بودند کسب کرده اند.). در آخر نادر شاه هم یکی از ایرانیان بوده و ما به او افتخار می کنیم . ( با عرض پوزش من در ژنتیک اقوام ایرانی تخصص دارم و اطلاعاتم مبنای علمی دارد)
جمعه 24 مهر 1388

kadkhoda saeid_uk - انگلیس - منجستر
به نظر من نادر شاه افشار کم به این هندی ها خدمت نکرده/ قشقاوی سخنگوی دولت کودتا چند روز پیش وقتی در مورد جزایر 3گانه ایران ازش سوال کردن؛ این جمله نادر شاه رو گفت که ما برای اراضی کشورمون با کسی مذاکره نمی کنیم/ به ما میگن نادر شاه این ابر مرد ایران زمین خونریز بوده و..........بعد خودشون جمله های این اسطوره تاریخ ایرانو ازش استفاده میکنن.  مرگ بر متجاوزین و سرسپردگانی که 30 سال کشورم را ویران ساخته و جنایت و خیاننت را در حد کمال بر مردم سرزمینم روا داشتند. کدخداسعید
جمعه 24 مهر 1388

kadkhoda saeid_uk - انگلیس - منجستر
سید ابولقاسم واعظ-اندونزی- توی عرب کثیف غلط می کنی برای ایرانی ها کامنت میزاری وبهشون توهین میکنی .کی به اندازه شما عرب های تازی قتل و غارت و جنایت و خون ریزی کرده؟؟؟از مسئولین سایت خواهش میکنم کامنت این اجنبیها رو درج نکید تا این تازی ها به خودشون اجازه ندن به اسطوره های تاریخی ما توهین کنن. با تشکر
جمعه 24 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. parvin ariya - ایران - اصفهان در هیچ جای تاریخ نوشته نشده است که "نادر شاه افشار ترک بود!" ( لطفاً اگر منبع موثقی دارید به من هم نشان دهید بسیار خوشحال میشوم) نادر شاه متولد " در گز در شمال خراسان است" و در مشهد کشته شد و همانجا هم دفن شد و پایتخت حکومتش هم مشهد بود. اما چندین نسل قبل از او از آذرباییجان به آنجا اعزام شده بودند تا از تهاجم ازبکها و ترکمنها جلوگیری کنند. خود نادر شاه در عرض دو سال با ترکها جنگید و کل آذربایجان و گرجستان را از عثمانیان پس گرفت و عثمانیان را به سختی شکست داد. ایشان یک ایرانی بودند و این بحث های نژاد پرستانه که آریایی بود یا ترک یا کرد یا عرب و.. خیلی سخیف و بی ارزش هستند.
جمعه 24 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
3 در بارهء فتح هند زمانی که نادر شاه افشار به پشت رودخانهء "سند" رسید؛ هندیها پلهایی را که بر روی رودخانهء سند بود شکسته بودند و نادر شاه و لشگر ایرانی همراه او ، ماه ها در پشت رودخانهء "سند" به انتظار نشستند تا اینکه چند افسر ایشان طرح بسیار جالبی را برای گذر از رودخانه مطرح کردند. ایشان گفتند: دم و یال اسب ها را قطع کنیم و با آنها طنابهای بلند و قوی درست کنیم و از جهت دیگری؛ که از دید هندیان مخفی باشد از رودخانه گذر کرده و دهلی را فتح کنیم. و در آخر هم همان شد؛ و زمانی که نادر شاه دهلی را فتح کرده بود هیچ اسبی دم و یال نداشت! بجای حرفهای ناسیونالیستی ( من خوبم تو بدی و....) برید تاریخ رو بخونید و اینقدر نژاد و فرهنگ همدیگر توهین نکنید.
جمعه 24 مهر 1388

freydun - ایران - شیراز
آنتی اسلام - ایران - اهواز . شما اقای عزیز با اینکه اسمت انتی اسلام است افکارت شدیدا اسلامی است فقط چون جدیدا در اروپا انتی اسلام مد است شما هم از قافله عقب نماندی! افرادی مثل شما را ایده الیستهای مدی میتوان نامید و افکار و ایده های شما مثل موی هیپی ها با گذر زمان کوتاه و بلند میشود.لب کلام( ما نوکر بادمجان نیستیم که برای بادمجان پیراهن پاره کنیم و دنبال پیغمبر وامام هم نیستیم که از بالا دستور بگیرد وکشتار کند وبه خیک خداوند بندد. کسی که برای این اب خاک میجنگد واسایش و امنیت میاورد و در میدان جنگ مردانه میجنگد و با اسیران شرافتمندانه برخورد میکند قهرمان ماست و مورد احترام مثل یک پدر
جمعه 24 مهر 1388

freydun - ایران - شیراز
آنتی اسلام - ایران - اهواز . اقای عزیز در اولین کامنت نحوه سئوال مرا به اشتباه انداخت ونوشته اول مرا میتوانی نادیده بگیری.اطلاعات را بسیار خوب جمع بندی میکنی .احترام مرا بپذیر
جمعه 24 مهر 1388

freydun - ایران - شیراز
titan - ایران - ایران . . برو بابا بوق بزن!!!. هنوز نمیدانی بی ادبی چیست؟ چرا با دو تا اسم کامنت میگذاری با اولی اظهار فضل میکنی و با دومی از خودت دفاع مکنی ؟؟بلا بگیری!!1
جمعه 24 مهر 1388

bij - المان - المان
آنتی اسلام عزیز، توده داشتن اسوه و ابرمرد را ضرورت میداند. فرهنگ عقب افتاده فاقد مکانیزم کنترل بر سیاست و کشورداری سیاستمداران و نخبگان است بطوریکه اکثریت نخبگان و روشنفکران جامعه به روشها و سخنان پوپولیستی رو میاورند. انها یا با میل خود یا به اجبار در فضای غیردموکراتیک کشور گرفتارند! وجود نادرشاه ها برای انسجام و وحدت کشور لازم به نظر میرسند. وحدت به طبع عرق ملی را میطلبد انچنانکه حقوق انسانی ملتها به زیر کشیده میشود. ...
جمعه 24 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
1. bluestar - ایران - تهران بارها و بارها جواب این سوالتان را دادم اما نمی دانم علت چیست که دوباره می پرسید!!! این حرف شما مثل این میماند که مثلاً هزار سال بعد بگویند؛ خامنه ای ایران را نابود نکرد و این خمینی بود که دست به این کار زد؛ یا بر عکس. خامنه ای دنباله رو راه خمینی بود و هست. دقیقاً هر 4 خلیفه بعد از محمد دنباله رو راه ایشان بودند و به وصیتهای ایشان عمل کردند. محمد پیامبر اسلام بیش از 20 جنگ خونین انجام داد که برای گسترش اسلام بود. و روحیهء جنگ طلبی و شهادت و غارت را در مسلمانان زنده نگه داشت تا اینکه در جنگ خندق بصورت شفاف و واضح دستور جنگ را برای کشور گشایی به مسلمانان دادند. در جنگ خندق ایشان هنگام کندن زمین برای حفر خندق؛ به مسلمانان فرمودند:
جمعه 24 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
2. bluestar - ایران - تهران وقتی ضربت اول را زدم و برقی که شما دیدید پیدا شد قصرهای حیره و مداین کسری را دیدم که گویی دندانهای سگ بود و جبرئیل به من خبر داد که امت من بر آن تسلط می یابد. آنگاه ضربت دوم را زدم و برقی که شما دیدید نمودار شد قصرهای سرخ سرزمین روم را دیدم که گویی دندانهای سگ بود و جبرئیل به من خبر داد که امت من بر آن پیروز خواهد شد. و آنگاه ضربت سوم را زدم و برقی که شما دیدید نمودار شد که قصرهای صنعا را دیدم که گویی دندانهای سگ بود و جبرئیل به من بشارت داد که امت من بر آن پیروز خواهد شد. بشارت که فیروز میشوید؛ بشارت که فیروز می شوید؛ بشارت که فیروز میشوید ( 3 مرتبه گفت!) و مسلمانان خوشدل شدند و گفتند: این وعدهء صدق است که خدا پس از حصار وعدهء پیروزی میدهد. " تاریخ طبری جلد سوم صفحه های 1070 و 1071"
جمعه 24 مهر 1388

bij - المان - المان
2) .. بطور مثال حزبی، گروهی یا نخبه ای برای ضرورتهای فرهنگی ملت کردستان از قبیل اموزش زبان، اقتصاد محلی، قوانین مستقل منطقه ای و غیره با وجود سیستم مکتبی یا دیکتاتوری ادعای استقلال میکنند. غیرت و عرق ملی ان مهم را نمیبیند و نادر شاهی را میطلبد تا به مصلحت وحدت به هر قیمتی (کشتار کردها یا افغانها) ارج بگذارد. وحدت برای احمدی نژادها به امت ختم میشود انچنانکه محمد برای جهانی کردن امت متصور بود و برای ان هدف به طبع از روی کشته های قبایل و ملل حجاز گذشت و ان هدف را به ایندگان سپرد!! حال پرسش این است که ملاک برای بررسی و حکم دادن افرادی چون نادر یا محمد عرق و غیرت برای وحدت و حق حاکمیت است یا حقوق انسانی فرد و ملل تحت حکومت مرکزی؟!
جمعه 24 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
3. bluestar - ایران - تهران این حرفها یعنی چه؟! چه دلیلی برای این حرفها هست؟! شما بفرما منظورشون چی بود؟ اگر اینجور است که شما میفرمایید؛ بعد از مرگ محمد اسلام هم مرد! شما شیعه هستید و 3 خلیفهء اول را قبول ندارید. اما شما شیعیان علی را هم قبول ندارید؟! علی امام شما جزو کسانی بود که به ایران حمله کرد و میلیونها انسان بی گناه را کشت یا آواره کرد ( بحث تاریخ است نه ناسیونالیسم) . برو بشین تاریخ دین و مذهبت رو بخون اینقدر نخواه من برات تاریخ رو مرور کنم. تنبل!
جمعه 24 مهر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز . عزیز درست است که ما از اسکندر خوشمان نمی اید.ولی یک مرد بود. او نیامد تا زبان یا فرهنگ ایرانی را عوض کند.ولی تازیها امدند تا نسل ما .زبان ما و فرهنگ و تاریخ ما را از بین برند.درست است که تخت جمشید را به اتش کشید ولی به ایران و فرهنگ ایران احترام می گذاشت.در ان زمان کشور گشائی رسم بود.و همیشه ما بین ایران باستان و یو نان جنگ بود .ولی اسکندر مانند پادشاهان ایران زمین مردانه جنگ کرد.ولی این سوسمار خواران برای نابودی کل ایران امده بودند و هنوز این داستان ادامه دارد
جمعه 24 مهر 1388

hirowa - ایران - هیرو
بسه دیگه .. همه اینجا تو سر و کله ی هم می زنن .. ااااه ه ه ه
جمعه 24 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
freydun - ایران - شیراز دوست عزیز از اینکه نوشته های مرا قابل میدونید؛ و آنها را می خوانید بسیار سپاسگزارم. درضمن بدون هیچ تعصبی حرفهای مستند هرکسی را قبول می کنم و اگر هم اشتباهی گفته باشم با معذرت خواهی از اشتباهم و تشکر از مخاطبم برای یاد دادن مطلبی جدید، بحث را تمام میکنم. موفق و پیروز باشید
جمعه 24 مهر 1388

alisam - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . عزیز جون اینو یادت باشه علی به ایران حمله نکرد. اون عمر بود که به ایران حمله کرد.
جمعه 24 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
1 آذری ها ترک نیستند. بلکه ایرانی آذری زبان هستند. ترکها اهل ترکیه هستند. حرف شما مثل این میماند که بگوییم بلوچهای سیستان پاکستانی هستند! یا مشهدی ها و خراسانی ها افغانی هستندیا کسانی که ساکن آستارا هستند روس هستند و خوزستانی ها عراقی هستند.... این حرفها را بدون هیچ تعصب تاریخی و یا نژاد پرستی و . می گویم. خیلی جالب است که بعضی از پان ترکها فکر میکنند بابک خرمدین ترک بوده است!!! یا تورانیان ترکهایی ساکن ترکیه بوده اند!! در صورتی که ایرانیان و تورانیان هر دو آریایی هم نژاد بوده اند.
جمعه 24 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
2 و در مورد بابک خرمدین ایشان هم یک ایرانی و فارس بود. بابک در روستای بلال‌آباد در حومه اردبیل به دنیا آمد. پدر بابک مِرداس از اهالی تیسفون ، پایتخت ساسانیان ، بود که به آذربایجان مهاجرت کرده بود (تیسفون که عرب‌ها آن را مدائن نامیدند نام یکی از پایتخت‌های باستانی ایران است که در کشور عراقِ امروزی واقع شده‌است. پس از فتح ایران به دست اعراب، شهر تیسفون به تاراج رفت و رفته‌رفته متروکه شد.) . و فقط مادر بابک آذری و اهل آذرباییجان بود.و در آخر اینکه خود مردم ترکیه ترک نیستند و این را قبول دارند و کمتر از 10% آنها از نژاد ترک ها هستند و باقی از نژادهای یونانی، ارمنی، قفقازی (آسیانی) و کرد هستند اونوقت شما به آذری زبانهای ایران "ترک" میگویید؟!!
جمعه 24 مهر 1388

mr. fair - انگلستان - منچستر
خاک بر سرمون که اینا به اتیلا و اسکندر افتخار می کنند اون وقت ما خودمون به نادر و امثال نادر فحش میدیم لیاقتمون چیزی جز جمهوری اسلامی نیست می خواید قبول کنید میخواید فحش بدید
جمعه 24 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
bij - المان - المان دوست عزیز و گرامی. من با حرفهای شما کاملاً موافقم؛ و در پیوند با کلامتان؛ در قرن 21 "غیرت" باید همراه با آگاهی و علم و تکنولوژی باشد. مثلاً چه فایده دارد که فوتبالیستهای ایرانی همیشه برای بازی در مسابقات غیرتشان را به همراه میبرند و از تاکتیک و بدنسازی و علم روز فوتبال خبری نیست؟! در رابطه با مسائل روز و همینطور تاریخ هم نباید فقط به "غیرت" و یا حرفهای قشر روشنفکرمان بسنده کنیم. تاریخ رو باید خواند؛ برای اینکه بداینم امروز در کجا قرار داریم و فردا چه به سرمان خواهد آمد، نه از روی لج و لج بازی یا برای خیط کردن دیگران.
جمعه 24 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
alisam - ایران - تهران دوست عزیز این بحث تکراری است و باور بفرمایید توی همین سایت بیش از 10 مرتبه همراه با سند و مدرک تاریخی تکرار کردم و گفته ام. طبق تاریخ طبری علی طراح جنگهای عمر بود و در حمله به ایران هم شرکت داشت. غنایم جنگی را ایشان تقسیم میکرد و در غارت شهر های ایران شرکت داشت. ایرانیان را کشت و ...... حالا اگر شما دوست دارید بگویید نه؛ اون حرف دیگریست. اگر قبول نداشتی من لینک بهت میدم سند و مدرک تاریخی معتبر نشونت میدهم و قانعت میکنم؛ اما یه شرط داره. باید بعد از این کار من ( چون برای شما زحمت میکشم و ریفر و منبع میدم) باید بگی : {معذرت می خوام و اشتباه کردم. علی به ایران حمله کرد. فقط همین رو بگو. } چون از این بحث های بی خود و تکراری و یکطرفه خوشم نمیاد.
جمعه 24 مهر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
من در مجموع از نادرشاه خوشم می اید. از صفر به پادشاهی رسید. به نظر من به معنای واقعی او اخرین امپراتور ایران بود. هدفش هم مثل امپراتورهای دیگر کشورگشایی بود. تاکتیکهای جنگی او فوق العاده بودند و میشود او را از این نظر با ناپلئون مقایسه کرد. مثلا استفاده هوشمندانه اش از شتر که معمولا به خاطر کندی ارزش جنگی زیادی نداشته فوق العاده بود. او زنبورک ها را که توپهای کوچکی بودند بین دو کوهان شترها قرار داد و در حقیقت یک جور تانک درست کرد. داستانهای دیگری مثل بستن مشعل به شاخ بز و .. هم به او نسبت داده شده. در مدت پادشاهی او عثمانی و روسیه که قدرتهای بزرگی بودند سعی میکردند با ایران درگیر نشوند.
جمعه 24 مهر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
قسمت دوم: میتوان گفت نادرشاه از شاهان مخالف مذهب هست. در دوران شاه سلطان حسین صفوی خرافات با ریشه های مذهبی به اوج خود رسید. وقتی محمود افغان به ایران حمله کرد با مانع قابل توجهی برخورد نکرد. جوری که میگویند وقتی نزدیک اصفهان شد خودش ترسید که ممکن است همه اینها دام باشد. جاسوسی را به اصفهان فرستاد که رفت و دید بحث روز ٬ اندازه دقیق جن هست. این داستان حتی اگر دروغ هم باشد نشانگر رواج خرافات در انزمان هست. بسیاری از روحانیون انزمان هم به این خرافات دامن میزدند. میگویند وقتی نادرشاه به یکی از اولین جنگهایش میرفت٬ گروهی از روحانیون فرصت طلب هم اماده حرکت شدند. او وقتی داشت قبل از حرکت از لشکر بازدید میکرد٬‌ متوجه انها شد. سردسته انها را صدا کرد و داستان را پرسید. جواب شنید :‌ سربازان٬‌ لشکر دغا (جنگ) هستند و اینها لشکر دعا. نادر فوق العاده عصبانی شد و همه انها را بیرون کرد.
جمعه 24 مهر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
قسمت سوم:‌ علی رغم تاکتیکهای بیمانند جنگی و موفقیتهای عظیم نظامی٬‌نادر سیاست ناپلئون را نداشت. به نظر من توان نظامی ایران را در جبهه اشتباهی مصرف کرد. در تمام تاریخ ما٬‌ تنها مرزی که هرگز مشکل اساسی در آن نداشتیم٬ مرزمان با هند بود. زبان دربار هند فارسی بود و خیلی هم از نظر فرهنگی به ما نزدیک بودند. حمله به هند٬ غارت و قتل عام مردمی بود که به ما نزدیک بودند و کلا اهل جنگ نبودند. البته از این جنگ طولانی چندساله٬‌ نصیب ما جواهراتی است که سالها پشتوانه اسکناس ما بوده است. این حمله هند را بسیار ضعیف کرد و تا حدی زمینه ساز سقوط هند به دام استعمار انگلیس شد. نادر فرمانده نظامی بینظیری بود و مرزهای ایران را تثبیت کرد ولی کار زیادی از نظر ساختاری برای ایران نکرد. ناپلئون وزارتخانه ها را راه انداخت و کلی پل و ساختمان در پاریس و فرانسه ساخت ولی دوره افشاری دوره طلایی ما از نظر ابادانی و عمران و هنر و علم نیست.
جمعه 24 مهر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
قسمت چهارم:‌ جمله ای از امیرکبیر نقل شده که ای کاش ایران شاهی مثل شاه عباس صفوی و فرماندهی مثل نادر و وزیری مثل من داشت. من این حرف را قبول دارم. با تصرف دهلی ثروت بینظیری به ایران رسید و نادر مردم ایران را سالها از خراج دادن به دولت معاف کرد. به نظر من ما ثروت یک کشور نزدیک را گرفتیم و درست هم از آن استفاده نکردیم. نادر در اواخر بسیار تندخو و بداخلاق شد و شروع کرد به حذف کردن و کشتن نزدیکان و مشاوران٬‌ بلایی که عجیب گریبانگیر حاکمان ما بوده است. مرگ او تقریبا همه را خوشحال کرد و ما هم یکی از بینظیرترین فرماندهانمان را از دست دادیم. تنها کسی که بعدها در مقیاس و اندازه بسیار کوچکتری کمی توانست شبیه نادر شود٬ آغا محمدخان قاجار بود که البته میگویند استخوانهای نادر و کریمخان را در پلکان کاخش دفن کرد تا هر روز لگدشان کند. رضاشاه بعدها به پیشنهاد مشاورانش انها را دراورد و با احترام دفن کرد (بعضی کتابها میگویند رضا شاه در خواب کریمخان را دید). من به همه هموطنانی که در ایران هستند توصیه میکنم موزه نادر را در مشهد ببیند و به موزه جواهرات بانک مرکزی سربزنند.
جمعه 24 مهر 1388

parvin ariya - ایران - اصفهان
آنتی اسلام - ایران - اهواز و marcometti - آمریکا - سان آنتونیو : نادرشاه از طائفه افشار هست . طائفه افشار یکی از طائفه های قزلباش میباشد. طائفه های قزلباش در سراسر ایران و کشورهای افغانستان٫ ترکمنستان و ازبکستان پراکنده اند. تعصب زیاد انسان را کور میکند.
جمعه 24 مهر 1388

parvin ariya - ایران - اصفهان
آنتی اسلام - ایران - اهواز . https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%DB%8C%D9%84_%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1. افشارها طایفه‌ای از اوغوزها هستند که در ایران، ترکیه و افغانستان پراکنده‌اند. [۱]اَفشار یا اوشار یکی از ایل‌های ترکمان [۲][۳] [۴] [۵][۶] [۷] است که در زمان شاه اسماعیل صفوی همراه با شش ایل بزرگ از آناتولی عثمانی به ایران آمدند و پایه‌های سلسله صفوی را بنیاد گذاردند. این ایل به دو شعبه بزرگ تقسیم می‏شد: یکی قاسملو و دیگری ارخلو یا قرخلو؛ نادر شاه افشار از شعبه اخیر بود. طایفه قرخلو را شاه اسماعیل از آذربایجان به خراسان کوچاند و در شمال آن سرزمین، در نواحی ابیورد و دره گز و باخرز تا حدود مرو مسکن داد؛ تا در برابر ازبکان و ترکمانان مهاجم سدی باشند. تعداد بسیاری از این ایلها در زمان شاه عباس اول در ایل شاهسون ادغام گشتند. ایل افشار ترک زبانند.
جمعه 24 مهر 1388

اینترنت ندیده - ایران - ایران
درود بر نادر ای کاش یکی از همان فرزندان کورش و نادر با همان درایت و شجاعت پا به میدان میگذاشت و ایران را آباد و ازاد مینمود .
جمعه 24 مهر 1388

khalije hamishe fars - ایران - خارگ
khodemanitar - اسکاتلند - ابدین / کاملا موافقم...اگاهی ازادی را پاس میدارد و به ان معنا میدهد...
جمعه 24 مهر 1388

alisam - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز. من و اگه تیکه تیکه هم کنن بازم ازت معذرت نمی خوام . تو تا حالا کی ده دفعه توضیح دادی که ما نبودیم؟! یه دفعه دیگه هم بگو ما بشنویم تاریخ دان بزرگ!!! صد دفعه به امثال تو گفتم حالا هم می گم : طفره نرید مدرکتونو رو کنید.
شنبه 25 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
آنتی اسلام - 1 جواب من فقط یک کلمه بود. نه قصه حسین کرد 2. علی(ع) حتی یک بار هم به ایران نیامد. 3.در روایت مورد نظر شما اولا من کلمه دندان سگ ندیدم. نوشته بود کاخ کسری را دیدم که فروریخت. این یک پیشگویی است و هیچ چیز را تایید نمیکند. مثل زمانی که قرآن شکست روم از ایران را پیشگویی کرد. کسی که وقوع کاری را پیشگویی میکند مسبب آن نیست. 4.کشورگشاییهای حکومت اسلام در زمان خلفا شروع و در زمان علی (ع) متوقف و پس از آن دوباره شروع شد. در این باره فکر کنید. 5.((این حرف شما مثل این میماند که مثلاً هزار سال بعد بگویند؛ خامنه ای ایران را نابود نکرد و این خمینی بود که دست به این کار زد)) قشنگ بود. با این استدلال حتما 1000 سال بعد باید بگوییم کریستف کلمب به عراق و افغانستان حمله کرد. یا ژنرال تیتو جنگ بالکان را به راه انداخت. یا یلتسین حامی کودتای احمدی نژاد بود.
شنبه 25 مهر 1388

alisam - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . من نمی دونم این عزیزان کافر چرا خودشونو پاره می کنن تا حرفشون به کرسی بشینه؟!شماها دنبال چی می گردید؟!ما که نفهمیدیم شما چه جور انسان هایی هستید؟! به نادر توهین می کنید که جزو افتخارات ایرانه بعد می گید ما وطن پرستیم!!!بهتون می گیم اکثریت مشاهیر ایران مسلمون بودن می گید اونا همشون الکلی بودن!!!نه دین دارید نه کشور دارید نه شعور درست حسابی دارید که اگه داشتید راجع به این تیتر که نوشته سخنانی از نادر صحبت می کردید. نه اینکه بحث رو ببرید به پیامبر و اسلامو این حرف ها.من یقین دارم که هیچ جا حرفهای شما را تحویل نمی گیرن رو این حساب اینجا خودتونو تخلیه می کنید. اگه شما ها تاریخ دانید خوب برید کتاب بنویسید طرفدار پیدا کنید. چرا اینجا که هیچ کس شما رو با اسم حقیقی تون نمیشناسه بحث می کنید؟! شما ها که همه کس و همه چیز رو انکار می کنید چه جوری ما باید به حرف شما ها ایمان بیاریم؟!
شنبه 25 مهر 1388

alisam - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز. پیامبر اسلام انقدر شهامت داشت که وسط اون همه عرب بت پرست بگه من شما رو به اسلام دعوت می کنم.خوب شما هم یه جراتی از خودت نشون بده بگو همه بیان کافر بشن! اگه جرات این کارو داشتی اونوقت معلوم میشه یه چیزی هستی! تو میای اینجا نظر میدی یعنی اینکه خیلی به خودت ایمان داری. خوب برو خودتو مثل پیامبر اسلام به همه معرفی کن چرا می ترسی؟!خودتم اینو می دونی که حرفات تو ایران خریدار نداره ولی همش خودتو عذاب میدی!
شنبه 25 مهر 1388

alisam - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز. اخه من موندم علی با لشکرش که به ایران حمله کرده که نکرده!علی 500 سال عمر کرده که نکرده؟! چه جوری میلیون ها آدمو کشته؟! عزیز من علی وقتی جانشین پیامبر نشد رفت خونه نشین شد به این معنی که دیگه با کار حکومت کاری نداشت مگه زمانی که خود خلفا برای حل مشکل پیشش میومدن. تو زمانی که علی با کار حکومت کاری نداشت عمر به ایران حمله کرد. بعد از 23 سال خونه نشینی خود مردم به سمت علی رفتن و ازش خواستن که رهبر مردم بشه. اون موقع مردم ایران مسلمون شده بودن.تازه با اینکه عمر به ایران حمله کرد ولی اسلام به ایرانی ها تحمیل نشد وایرانی ها چون اسلام رو دین پاکی دیدن به او رو اوردن.اگه این طور نبود هیچوقت اسلام بین ایرانی ها تا حال دوام نمیاورد.ایرانی ها انسان هایی بودن که تو تاریخ تونستن چنگیزهارو هم مثل خودشون کنن. اگر اسلام دین وحشیگری بود هیچوقت تا الان بین ایرانی ها دوام نمیاورد.
شنبه 25 مهر 1388

شاهسون - ایران - ساوه
افشارها از اصیلترین طوایف ترک هستند و محمود کاشغری در هزار سال پیش در کتاب خود از آنها نام برده است خود نادر شاه تنها پادشاهی است که در ایران کتیبه و سنگ نوشته به زبان ترکی دارد در کلات نادری البته ما نمی خواهیم این باعث غرور بیجای ما شود نادر افتخار بزرگی است برای همه ایرانیان کسانی هم که به نادر شاه افشار توهین می کنند گرفتار عقاید نژادپرستی و شونیستی هستند نادر شاه انسانی لاییک بود و هیچوقت سیاست را با دین مخلوط نکرد و به خورد خلق الله نداد
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. parvin ariya - ایران - اصفهان بیوگرافی نادرشاه افشا رو لطفاً بخوانید ضمن اینکه این چیزهایی هم که گفتید کاملاً صحیح است. نادر شاه افشار متولد خراسان بود؛ پایتخت حکومتش مشهد بود و در همان مشهد هم دفن شد. اما اجدادش از آذرباییجان به مشهد کوچ داده شده بودند. من هم همان بالا عرض کردم خدمت شما.
شنبه 25 مهر 1388

gogoli - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز ...... باز شما «جوگیر» شدی آنتی جان! چنتا آنتی هیستامین بنداز بالا!
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
1. bluestar - ایران - تهران چرا وقتی منبع تاریخ رو برای شما مینویسم؛ مثل باقی فندوق معزها، از کوره در میروید و میگویید: قصهء حسن کرد و ..!!! من که اسم کتاب شمارهء صفحه و عین کلام را نوشتم!! شما خواندید و ندید که نوشته شده بود "دندان سگ"؟؟؟!!! فکر کردی من ولت میکنم تا آبرویت را نبرم دروغگو!! تو باید رسوا بشی... این عکس اون صفحهء کتاب است. توی دروغگو که هیچ. باقی دوستان لطفاً بخوانند و ببینند محمد بیابانگرد و شیاد؛ آیا به قصرها نگفت دندان سگ؟!!! من کافر درغگو هستم یا بلواستار مسلمان؟!! https://img194.imageshack.us/img194/2395/62445752.jpg
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
2. bluestar - ایران - تهران :{{این یک پیشگویی است و هیچ چیز را تایید نمیکند. مثل زمانی که قرآن شکست روم از ایران را پیشگویی کرد. کسی که وقوع کاری را پیشگویی میکند مسبب آن نیست}} شکست ایران از روم رو 1000 بار بحث کردیم و از راه های مختلف همهء دوستان خردمند و عقل گرا این دروغ تاریخی شما رد کردند. من هم در همون بحث ها فقط با یک جمله این دروغتان رد کردم. "جنگ ایران و روم قبل از نوشتن قرآن صورت گرفت و این پیشگویی نیست!" تازه اگر فکر میکنی هر کسی که از این جور پیشگویی ها میکنه پیامبر است؛ هیتلر هم مثل محمد پیشگویی میکرد و قصد داشت که دنیا رو فتح کند. و تقریباً همهء پیشگویی هاش در رابطه با حمله و جنگ درست از آب در اومد فقط هیتلر توی روسیه شوروی شکست خورد و اسلام توی اروپا! در ضمن اگر محمد زنده میموند تا الان داشت جنگ میکرد چون قرآن این رو بهش گفته بود.
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
3. bluestar - ایران - تهران: توی این لینک علی امام شیعیان به عمر میگوید که برای حمله به ایران چه جوری لشگر را ارنج کند و عمر هم بسیار خوشحال میشود و تشکر میکند!! https://img269.imageshack.us/img269/1036/20305449.jpg عمر به علی میگوید: تعداد پارسیان بیشتر است و ترس از شکست در جنگ داشت؛ حضرت علی؛ امام شیعیان خطاب به عمر میگوید: "در بارهء شمار پارسیان گفتی؛ ما در گذشته، به پشتیبانی شمار جنگ نمیکردیم بلکه به پشتیبانی ظفر جنگ میکردیم!"
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
5. bluestar - ایران - تهران: بعد از جنگ نهاوند و قتل و عام ایرانیان توسط علی و عمر وقتی عمر داشت فرشهای بسیار گرانبهای ایرانی را بین سربازان به عنوان خمس تقسیم میکرد؛ علی امام اول شیعیان پیشنهاد داد تا فرشها را تکته تکته کنند تا به همه به یک قسمت فرش برسد!!! ( صفحهء 1824) و علی سهم خودش را که یک تکهء فرش بود به 24/00 هزار فروخت ( فرشها از تار و پود ابریشم و طلا؛ یا زربافت بودند) صفحهء 1825) مبحث: سخن از تقسیم غنایم مداین که بگفتهء سیف شصت هزار کس بودند:. https://img27.imageshack.us/img27/739/20955519.jpg. https://img117.imageshack.us/img117/1120/38260262.jpg. https://img26.imageshack.us/img26/9867/42964355g.jpg
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. alisam - ایران - تهران دوست عزیز؛ نیازی به عذرخواهی شما نیست. لینکهایی رو که برای بلواستار عزیز گذاشتم بخون و نگاه کن که حداقل اگر از تاریخ ایران اطلاعی ندارید تاریخ دینت رو بدونی؛درضمن از زمان صفویه تا امروز اسلام دین رسمی ایرانی ها است و کسی نمی تونه اعتراضی کنه. حتی در زمان پهلوی ها ( پدر و پسر) دو اصل اول قانون اساسی این بود: اصل یکم- دین رسمی ملت ایران اسلام و مذهب شیعه است اصل دوم: 5 فقیه عادل و آگاه میتوانند قوانین مملکتی را تغییر دهند یا اضافه کنند. و الان هم که جمهوری اسهالی سر کار است. اسلام با زور و شمشیر در ایران مانده است.
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
gogoli - ایران - تهران ترتیب دوست کاناداییت ( صادق خان!) داده شد. یادته چطور دل میدادین و قلوه میگرفتین؟!!! همین روزها هم باید ببینیم که زیر آیدی تو نوشتن : کابرگرامی گوگولی مگولی؛ به علت استفادهء شما از آیدی های متفاوت و مستحجن؛ آیدیهای شما مسدود میشود. هاهاها
شنبه 25 مهر 1388

bij - المان - المان
alisam - ایران - تهران، برای انتی اسلام مینویسی: ((تو میای اینجا نظر میدی یعنی اینکه خیلی به خودت ایمان داری. خوب برو خودتو مثل پیامبر اسلام به همه معرفی کن چرا می ترسی؟)) این جمله ات را برای زمانی که علی ((23 سال خونه نشین)) بود بکار ببر و سوال از خودت که چرا علی ٢٣ سال ترسو بود و بقول تو، خودش را با زنانش مشغول کرد!!! ما میگوییم درست است که علی به اندازه محمد از سیاست نمیدانست، اما به هر حال برای عمر همیشه خشمگین و عثمان ندانمکار مشاور خوبی درجهت راهنمایی جنگی(!) محسوب میشد! او در ستیز با ایرانیان و حتی مسلمانان و بشکل عام ستیز با بشریت ید طولانی داشته است! نمونه در کتب تاریخی مسلمانان بسیار است اما در نهج البلاغه (گفتار جمع اوری شده او): عمر گفت یا علی پس دستور چیست؟ ..
شنبه 25 مهر 1388

bij - المان - المان
alisam ٢) .. فرمود رای اینست که تو در مدینه مانده مرد دلیری را امیر لشگر اسلام نموده بجنگ ایرانیها بفرستی و اگر هم مغلوب شده شکست بخورند تو در جای خود مانده دوباره لشگر آماده میسازی و برای سرداری لشگر اسلام نعمان ابن مقرن لیاقت دارد٬‌ عمر این رای را اختیار نموده نامه ای به نعمان که در بصره بود نوشت و او را مامور نمود که به سپهسالاری لشگر اسلام به جنگ ایرانیها برود.. مکان زمامدار دین و حکمران مملکت مانند رشته مهره است که آنرا گرد آورده بهم پیوند می نماید٬ پس اگر رشته بگسلد مهره ها از هم جدا شده و پراکنده گردد و هرگز همه آنها گرد نیامده است ..
شنبه 25 مهر 1388

bij - المان - المان
alisam ٣) .. اگر چه امروز عرب اندکست٬ لیکن بسبب دین اسلام (و غلبه بر سایر ادیان) بسیار است .. پس تو مانند میخ وسط آسیا (ساکن و برقرار) باش و آسیا(ی جنگ) را بوسیله عرب بگردان (در تجهیز لشگر و آراستگی و انتظام امرایشان بکوش) و آنان را به آتش جنگ در آورده خود بکارزار مرو ... و دیگر آنکه اگر تو وارد کارزار شوی ایرانی ها ترا ببینند میگویند: این پیشوای عرب است٬ که اگر او ار از بین ببرید (بقتل رسانید) آسودگی خواهید یافت٬ و این اندیشه حرص ایشان را بر (جنگ با) تو و طمعشان را در (نابود کردن) تو سختتر و زیاد تر می گرداند ...
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
parvin ariya - ایران - اصفهان نادرشاه یکی از بزرگترین خدماتش به ایران؛ حمله به ترکها و دولت عثمانی بود.
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
alisam - ایران - تهران شما تقصیری نداری دوست عزیز. من همهء نوشته هایتان را خواندم. شما تاریخ رو بصورت شنیداری ( آخوندهای شیعه!) تلمذ کردی.
شنبه 25 مهر 1388

bij - المان - المان
alisam ٤) .. ((نه دین دارید نه کشور دارید نه شعور)) خودتو به در و دیوار نزن اگر کسی توی ایران باید عصبانی بشه مظلومین تحت شکنجه دینی هستند. alisam! ایرانیان ٣٠ ساله با حکومت اسلامی مشکل دارند و اگر از تقدساتشان دفاع میکنند ریشه در تبلیغات رژیم مکتبی از یک طرف و از طرف دیگر ترس از رژیم و دین وحشت دارد! هیچ ایده ای و هیچ فردی بطور مطلق مورد انتقاد قرار نمیگیرد بلکه در برهه زمانی و مکانی قابل انتقاد است. تنها و تنها بدیهیات عقلی چون حقوق انسانیست که به زمان و مکان بستگی ندارند و با فرضیه نسبیت سنخیتی ندارند. جنایت و انتقام حقوق انسانی را منهدم یا حداقل مخدوش میکنند. اگر نادر فرمانده جنگی خوبی بنظر برسد هیچگاه قتل و عام انتقامجویانه اش افتخارامیز که هیچ مورد تایید قرار نخواهد گرفت!!!
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
bij - المان - المان هاها- دوست عزیز. این رفیقمون جناب alisam تاریخ رو بلد هستند و لی از نوع آخوندی آن و پای ممبری اش. دقیقاً حرفهای آخوندها رو میزنند. بی اساس؛ بی سند و از روی روایات و احادیث؛ بی پایه و دروغ؛ به نفع شیعیان. من هرچه گفتم از روی کتاب تاریخ بود و سند و مدرک هم برای حرفهایم گذاشته ام. اما این دوستان مسلمان کی می خواهند یک منبع یا سند نشان بدهند! خدایشان میداند و خودشان! هاهاهاها به امید روزی که عقل و خرد و آگاهی بر مردم جهان؛ بخصوص ایران خودمان حکومت کند؛ نه دین و مذهب و جهل. پیروز و سر بلند باشید
شنبه 25 مهر 1388

gogoli - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز ....... زیادی «مش اوف» نشو! والا تا اونجایی که یادمه همش تو و اون آرتمیای بیچاره با هم بودین!! ضمنا مستهجن درسته، نه مستحجن!! (یوهاهاهاهااااااااا)
شنبه 25 مهر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
alisam - ایران - تهران حرفای آخوندا را اینجا بلغور نکن!مگه میشه به مسلمونا رودررو بگی اشتباه می کنند اینقدر وحشی اند که سرتو می برند!!مرگ بر اسلام!مرگ بر آخوند!
شنبه 25 مهر 1388

parvin ariya - ایران - اصفهان
آنتی اسلام - ایران - اهواز ـ من قبلا نوشته های شمارا قبول داشتم اما حالامیبینم که داری تاریخ را تحریف میکنی .
شنبه 25 مهر 1388

alisam - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . بازم من که به حرف 100 تا آخوند گوش دادم.توچی که یه کتاب تاریخ طبری که نویسندش یه سنی بوده هی به رخ مردم می کشی؟! چرا نمیای دو تا لینک از کتاب الغدیر بدی؟! که خود سنی ها هم تاییدش می کنن؟! البته گنده هاشون نه جقله هایی مثل تو. bij - المان - المان. صحبت های منو درست نخوندی ! من گفتم اکثر بزرگان ایرانی مسلمان بوده اند. به همه اینها دین تحمیل شده؟! بابا شماها روی احمدی نژادم کم کردید.خدانکنه کار وبار ما به دست شما ها بیفته که چه جهنمی درست بشه از دست شماها!!! حق علی این بود که بدون جنگ وخونریزی حکومت رو به دستش بگیره نه اینکه با جنگ وخونریزی به این خاطر 23 سال خانه نشین شد.وقتی هم که بهش حکومت رو دادند قبول نمی کرد.طبیعیه انسان بزرگی مثل علی این همه دشمن داشته باشه. اصولآ کسی که دشمن نداشته باشه بی قدر و بهاست.علی خودش را با زنانش مشغول کرد تو الان کار بهتری سراغ داری؟!کف دستی میری؟! خوب هر انسانی زن می گیره.این به شخص خاصی تعلق نمی گیره.
شنبه 25 مهر 1388

alisam - ایران - تهران
bij - المان - المان . اینو یادتون باشه که هیچ سیاست مداری روی زمین وجود نداشته که بدون جنگ و خونریزی بخواد یه تحولی رو ایجاد کنه. از همون غار نشین ها بگیر تا همین چند سال پیش که بوش به عراق و افغانستان حمله کرد. پس این هم به انسان خاصی تعلق نمی گیره که شما می گید علی خونخوار وخونریز بود.شما می گید به طور کل جنگ وخونریزی نباید باشه.خواهشن یه سیاستمدار که بدون روحیه جنگ وخونریزی حکومت کرده رو نام ببرید؟!همیشه تو طول تاریخ انسان ها برای اینکه حرف خودشون رو بزنن به جنگ رو می اوردن.شما باید بگردی ببینی کی حرف درستو میزده نه اینکه بگید هر کی جنگ میکنه خونخواره و آدمکشه!خود شما هم اگه یه روز حرفت به کرسی نشینه می خوای دنیا رو به آتیش بکشی واین خصلت همه آدم هاست.مولوی می گه:نفست اژدرهاست او کی مرده است . از غم بی التی افسرده است.
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. parvin ariya - ایران - اصفهان لطف بفرمایید و اشتباه من را بگویید. بسیار خوشحال میشوم. موفق باشید دوست عزیز
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. alisam - ایران - تهران :. آنتی اسلام - ایران - اهواز . بازم من که به حرف 100 تا آخوند گوش دادم.توچی که یه کتاب تاریخ طبری که نویسندش یه سنی بوده هی به رخ مردم می کشی؟!}} حالا این شد یه حرفی!!! شجاعتت قابل تحسین است. ای کاش بلواستار و دیگران هم کمی از تو یاد میگرفتند! و در آخر تو که تاریخ طبری رو قبول نداری؛ که تمام علمای اسلام قبولش دارند. و از اولین کسانی بود که قرآن رو تفسیر کرد؛ و همچنین از اولی کسانی بود که تاریخ اسلام رو نوشت ( بعد از ابن اسحاق) و همهء مورخین تاریخ اسلام به او ریفر میدهند و منبع آنها جریر طبری است؛ من چه حرفی میتونم با تو داشته باشم پسر خوب؟! برو بشین حرفهای همون آخندها رو گوش کن و صلوات بفرست
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
parvin ariya - ایران - اصفهان در همان ویکی پدیا که لینک دادید؛ نوشته شده :نادر در عرض دو سال کل آذربایجان و گرجستان را از عثمانیان پس گرفت و عثمانیان را به سختی شکست داد..... سال بعد او مناسباتش با شاه طهماسب را قطع کرده و بعد از سرکوب چند ایل ترک و کرد به حکمرانی کامل خراسان می‌رسد. ....سپس با دشمنان خارجی وارد جنگ شد و روسها را از شمال ایران راند، اما در زمان جنگ با عثمانیها که غرب ایران را در اشغال داشتند متوجه شورشی در شرق ایران شد و جنگ را نیمه کاره رها کرده به آن سامان رفت. شاه تهماسب صفوی به‌قصد اظهار وجود دنباله جنگ وی را با عثمانیان گرفت که به سختی منهزم شد.
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
parvin ariya - ایران - اصفهان دوست عزیز من ترک ها رو خیلی دوست دارم ( ترکهای ترکیه) و همینطور آذری زبان های نازنین کشورم رو و به همهء آنها احترام میگذارم و از شوونیسم و پان ترکیسم و پان فارس و.. بیزرام و متنفرم. چون عامل اصلی جنگها و کینه ها را همین چند اسم می دانم. اما هر چه تاریخ بگوید و ما جنگی باهم نداریم. بحث تاریخ است نه دشمنی من و شما!
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
gogoli - ایران - تهران وقتی 4 تا بزرگتر دارن حرف میزنن؛ یه نمیاد بگه: بیلم کوش بیلم کوش. ساکت باش و فقط نظاره گر بحث ها باش تا دو کلمه یاد بگیری تا بعدها که بزرگتر شدی بتونی در بحث ها شرکت کنی. «دوست همیشگی تو آنتی اسلام»
شنبه 25 مهر 1388

bij - المان - المان
alisam - ایران - تهران، ((حق علی این بود که بدون جنگ وخونریزی حکومت رو به دستش بگیره نه اینکه با جنگ وخونریزی)) انتی اسلام بدون خونریزی(!) به بحث نشسته پس باید مورد ستایش تو قرار بگیرد! بالاخره انتی اسلام، ترسو مثل علی در زمان خانه نشینی اش یا واقف بر اینکه خین وخین ریزی حداقل برای ٢٣ یا ٣٠ سال حکومت مسلمانان (مثل علی) مترود است؟؟! ((خوب هر انسانی زن می گیره)) زنها هم زن میگیرند یا کف دستی میرن؟؟! ((خدانکنه کار وبار ما به دست شما ها بیفته که چه جهنمی درست بشه)) فعلن نقدو بگیر(مسلمانان حداقل در ٣٠ سال اخیر در ایران به جنایت دست زده اند!) نسیه طلبت(دگر مکتبیون(بیدین یا دیندار) جنایت به خرج دهند)! برای همین ما درصدد دگرگونی در سیاستگذاری هستیم تا روزی غیرمکتبیون دموکرات حکومت کنند!!! ...
شنبه 25 مهر 1388

bij - المان - المان
alisam ٢) .. ((طبری که نویسندش یه سنی بوده هی به رخ مردم می کشی)) شاید هنوز متوجه نشدی که علی امام چهارم سنی هاست، سنی بودن طبری مسلمان سه اتشه چه صیغه ایست؟؟! دومن از کدام کتاب و سند غیرطبری می خواهی ببینی؟ من که از نهج البلاغه فاکت اوردم!!! ((اگر اسلام دین وحشیگری بود هیچوقت تا الان بین ایرانی ها دوام نمیاورد)) بت پرستها هم در حجاز سالیان سال قبل از محمد حکمرانی میکردند و در کنارشان ادیان دگر چون یهودیان! خب که چی وحشی بودن انان چه ربطی به دوام دینشان دارد؟؟! ((علی خودش را با زنانش مشغول کرد تو الان کار بهتری سراغ داری؟)) همسر داشتن چه ربطی به زنبارگی دارد؟! پسر خوب! مشکل اساسی او و محمد زنبارگی انها نبوده بلکه زنان دگراندیشان را به عنوان کنیز مورد سواستفاه جنسی قرار میدادند بطوریکه حرمسرای انان به کمتر از ٥٠ زن رضایت نمیداد! از سیستم فکری مردسالارت انتظار چنین حمایتی باید برود! ...
شنبه 25 مهر 1388

bij - المان - المان
alisam ٣) .. ((از همون غار نشین ها بگیر تا همین چند سال پیش که بوش به عراق و افغانستان حمله کرد)) همه با محمد و نادر غلط کرده اند که به جنایت انهم از نوع جمعی ان دست زده اند!!! ((جنگ وخونریزی نباید باشه)) این گزاره را همه معترفند همین تو هم! فقط نخبگانی چون بوش یا خمینی و محمد، یا بیچاره اند(بدیل نمیشناسند) یا هر ابزاری برای رسیدن به ان را مجاز میدانند! ابزاری چون جنگ برای ضد جنگ! انها بازنده اصلی نیستند بل مردمی که گول سیاست احساساتی انها را خورده اند! ((سیاستمدار که بدون روحیه جنگ وخونریزی حکومت کرده رو نام ببرید؟)) مصدق، گاندی! به امید روزی که تو مولوی با ایمانت و دینت بر سر راه شمست قرار گیری تا باورهایت را زیر و رو کند، شمس تبریزی مولویت را از قیل و قال مدرسه به عالم دگرت خواهد کشاند!!!
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
خود پیامبر اسلام محمد؛ علی رو قبول نداشت؛ اگر چنین بود؛ بدون پرده و رُک و راست؛ علی را به عنوان جانشین خودش اعلام میکرد. زمانی که محمد پیامبر اسلام داشت از دنیا میرفت؛ حتی اجازه نداد علی بالای سرش بیاد و علی دست از پا دراز تر؛ از اتاقی که محمد در آن بود بیرون رفت. و محمد فقط ابوبکر و عمر را خواست؛ و وصیتهایش را به آنها گفت ( جلوی مردم) و از اونها تعریف و تمجید کرد. برای همین بعد از مرگ محمد پیامبر اسلام؛ هیچ کس علی رو تحویل نگرفت و در حقیقت علی هیچ وقت قهر نکرد بلکه مطرود شد! اینها رو تاریخ میگه لینک همهء این حرفها هست. چه مخالف و چه موافق حرفهای من؛ هرکسی که بخواهد بصورت مستند به او ثابت میکنم. علی در هیچ جنگی فرمانده نبود چون مغزش برای فرماندهی کار نمیکرد؛ بلکه سربازی بود که به دستور فرمانده گردن دشمن را میزد و به بهترین وجه اینکار را میکرد. کسی که قاتل باشد و هزار هزار آدم کشته باشد نمی تواند دانشمن باشد یا حرفهای فیلسوفانه بزند و حتی بالاتر از آن ادعای خلافت کند!
شنبه 25 مهر 1388

alisam - ایران - تهران
vahid22 - آلمان - هامبورگ . تو اول بزار سرت از تو تخم بیرون بیاد بعدآ قد قد کن!کجا بودی تا حالا؟!. آنتی اسلام - ایران - اهواز. بهت گفتم دوباره می گم خودتونو جر ندید مردم به حرف شما گوش نمیدن.ولی خوب شما علاقه خاصی به پاره کردن خود دارید.خوب من با شما نمیتونم کاری داشته باشم چون تصمیم شما جدی است!!!. bij - المان - المان. شما هم به کف دستی خود ادامه بدهید.به جز مصدق و گاندی اسم خودتم اضافه کن.گاندی گفت: من راه جنبشم رو از حسین آموختم(با بیان دلنشین خود مگر گاندی نگفت: از حسین آموختم رسم و ره و عشق وامید).حسین کی بود؟ پسر علی! مصدق کی بود ؟ یه مسلمون وطن پرست!!! لاقل می خوای سفسطه کنی درست سفسطه کن . من درس منطق رو تو دبیرستان خوندم تو هم برو یه نگاهی روش بنداز اصول و قاعده داره!!!
شنبه 25 مهر 1388

alisam - ایران - تهران
bij - المان - المان . (به امید روزی که تو مولوی با ایمانت و دینت بر سر راه شمست قرار گیری تا باورهایت را زیر و رو کند، شمس تبریزی مولویت را از قیل و قال مدرسه به عالم دگرت خواهد کشاند!!!). شمس تبریزی مولوی رو بسوی خدا کشاند .باورهاشو عوض نکرد. باورهاشو محکم کرد.خدایی که تو حالت ازش بهم می خوره . اخ چه حالی میده حال تو و امثال تو رو بهم زد.هاهاهاهاااااااا
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. alisam - ایران - تهران میشه بگی گاندی کجا گفته :{{ من راه جنبشم رو از حسین آموختم}} این رو هم آخوندها بهت یاد دادند؟!! گاندی یک "هندو" بود و از لحاظ اسلام خون اون حلال است چون بقول مسلمانها هندو ها گاو پرست هستند! دیدی که من همهء حرفهام مستند بود حالا شما سند و مدرک همین یک حرفت را بگو تا ببینیم کی خودش رو جر میده؟
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. alisam - ایران - تهران شمس تبریزی و مولوی و حافظ و ..... همگی انسانهای بسیار بزرگی بوده اند و هستند. اما آیا این دلیل درستی است که چون آنها به خدا ایمان داشتند؛ پس خدا هم وجود دارد؟ منطق تو اینه؟! از کسی که پاممبری باشه بیشتر از این هم نباید انتظاری داشت.
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. alisam - ایران - تهران میشه بگی گاندی کجا گفته :{{ من راه جنبشم رو از حسین آموختم}} این رو هم آخوندها بهت یاد دادند؟!! گاندی یک "هندو" بود و از لحاظ اسلام خون اون حلال است چون بقول مسلمانها هندو ها گاو پرست هستند! دیدی که من همهء حرفهام مستند بود حالا شما سند و مدرک همین یک حرفت را بگو تا ببینیم کی خودش رو جر میده؟
شنبه 25 مهر 1388

bij - المان - المان
alisam - ایران - تهران، این دیگه چه ادعایی است که میکنی: ((اخ چه حالی میده حال)) منو گرفتی! عزیز دل دین! من نبودم که حال تو را گرفتم این خودت هستی که با بچه گی اینقدر زود زدی زیر گریه و بعد با گریه هذیون گویی ((گاندی گفت: من راه جنبشم رو از حسین آموختم :-( )) کوچولو برای خودت گفتی: ((لاقل می خوای سفسطه کنی درست سفسطه کن!)) ولی من بهت میگم سفسطه درست و غلط نداره! سفسطه شاخ و دم نداره بجای منطقی صحبت کردن همین کامنت اخرت است که با توهین به مغزت بپایان میرسد! کجا دیده ای که دوست دوخترت (اگر داشته باشی!) مجبور به ((کف دستی)) بشود؟! برای ما ازادگی مسلمان و غیرمسلمان مهم است که تو و امثال تو بویی از ان نبرده اید!!!
شنبه 25 مهر 1388

bij - المان - المان
alisam - ایران - تهران، سوال تو با خواهش چی بود ((خواهشن یه سیاستمدار که بدون روحیه جنگ وخونریزی حکومت کرده رو نام ببرید؟)) یا توی مغزت که ((از تو تخم بیرون)) نیامده بدین مضمون ((خواهشن یه سیاستمدار مسلمان که بدون روحیه جنگ وخونریزی حکومت کرده رو نام ببرید؟)) سوال کردی؟؟! فرض را بر این بگیر گاندی مسلمان است و به مقاومت مدنی (= ضد جنگ و خونریزی انهم از نوع احمقانه ان حسینی) باور نداشت و مصدق دموکرات ازاده مسلمان هم، ان بود که تو میگویی یعنی با روحیه جنگ وخونریزی حکومت کرده اند :-( خب اسنادت برای این ادعای بچه گانه ات چیست؟؟!
شنبه 25 مهر 1388

bij - المان - المان
alisam - ایران - تهران، من نوشتم (مولوی با *ایمانت و دینت* بر سر راه شمست قرار گیری ..) ننوشتم بدون دینت! کوچولو خدای تو در حد مغز مردسالار و جنگجوی است! خدای مولوی را بتو نسبت دادن خوشبینی بسیار مرا داشت! پس میبینی تو خودت حال خودت را گرفتی! مهم نیست گریه بسه برو بگیر بخواب!!!
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. alisam - ایران - تهران : {{چرا نمیای دو تا لینک از کتاب الغدیر بدی؟! که خود سنی ها هم تاییدش می کنن؟! البته گنده هاشون نه جقله هایی مثل تو}} کدام سنی ( به قول شما "گنده!") این کتاب رو تایید کرده؟؟!! فقط ذکر یک مورد کافی است! ( دیدی این تو هستی که داری خودت رو بی خود و بی جهت جرواجر میکنی!! در ضمن تو اصلاً خودت این کتاب رو توی عمرت دیدی ( چه برسه به اینکه خونده باشی!9 که الکی حرف میزنی؟! مسخره
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
alisam - ایران - تهران از سخنان یک مسلمان واقعی و یکی از یاران علی پیشوای شیعیان! {{ تو اول بزار سرت از تو تخم بیرون بیاد بعدآ قد قد کن!کجا بودی تا حالا؟!}} {{..بهت گفتم دوباره می گم خودتونو جر ندید..}} {{ولی خوب شما علاقه خاصی به .. خود دارید...}} {{البته گنده هاشون نه جقله هایی مثل تو}} و......
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
1. alisam - ایران - تهران {{....پس این هم به انسان خاصی تعلق نمی گیره که شما می گید علی خونخوار وخونریز بود.شما می گید به طور کل جنگ وخونریزی نباید باشه.خواهشن یه سیاستمدار که بدون روحیه جنگ وخونریزی حکومت کرده رو نام ببرید....}} درود بر شما که حقیقت رو کتمان نمیکنی و خوبه که باز قبول داری امام علی شما خونخوار و خونریز بود!! باز هم جای شکرش باقی است. اما اینکه علی را با سیاستمدارها مقایسه میکنید باز از روی بیسوادی شما یا همون سواد ملا مکتبی شما است! سیاست یعنی دروغ و کلک؛ یعنی تغییر موضع و حرف بر اساس موقعیتها و.. این چه امامی هست که هم معصوم است و هم حقه باز و دروغگو و سیاستمدار؟!!
شنبه 25 مهر 1388

bij - المان - المان
ٱقای گاندی گرانقدر، شما باکار خود نشان دادید که بدون خشونت به چه دست‌آوردهای بزرگی می‌توان رسید.. شما می‌توانید امیدوار باشید که عدم خشونت از مرزهای هند می‌گذرد و جای جنگ و خونریزی را می‌گیرد و گوهری جهانی می‌شود. ستایشگر صمیمانه‌ی شما! آلبرت اینشتین ۱۹۳۱ . *** با امید به روزی که ایده های انسانی افتخار ملت ما باشند، نه احیانن اسطوره های جنگ طلب برای حفظ وحدت و نه عرق ملی بر ضد بومیان و ملل خارج از حکومت مرکزی!!!
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
1. alisam - ایران - تهران {{همیشه تو طول تاریخ انسان ها برای اینکه حرف خودشون رو بزنن به جنگ رو می اوردن.شما باید بگردی ببینی کی حرف درستو میزده نه اینکه بگید هر کی جنگ میکنه خونخواره و آدمکشه!}} این جملهء شما است. بدون اینکه به شما توهین کنم ( خودترو جر میددی؛ کف دستی میری؛ خفه شو و... از این حرفهای خودت!) آیا همون "گاندی" که شما هم یه جملهء بیربط راجع به او گفتی؛ برای اینکه حرف خودش رو بزنن به جنگ رو اورد؟!! چرا گفتید:" همیشه تو طول تاریخ انسان ها..." هیچ وقت همچین چیزی نبوده. علی و محمد و یارانشان نسل کشی کردند. فقط برای هوس و هوای نفس!
شنبه 25 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. bij - المان - المان دوست عزیز ترکوندیش این بیچاره رو! ولش کن بابا این بدبخت رو. یه .. خورده( خودم نقطه گذاشتم که بی ادبی نشه!) بچه است. نمی فهمه. خامه. بی سواد و بی تجربه است. گول خورده. دیگه ولش کنید این بیچاره رو. آش و لاشش کردید. هاهاهاها
شنبه 25 مهر 1388

bij - المان - المان
آنتی اسلام دوست عزیز، این هم شانس ماست می خواهیم گفتگو یی منطقی داشته باشیم و چیزی به معلوماتمان اضافه کنیم، کی به پستمان میخورد alisam :-( ! باشد اینجا یا در تاپیک دیگر بحث گرانقدر راجع به وحدت، عرق ملی، عرق دینی و مسئله جدایی طلبی (بعنوان تابو) را با کاربر بی دین یا خداباوری داشته باشم! با سپاس و احترام!
یکشنبه 26 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز- 1 باز هم مثل همیشه بیراهه رفتی. نمیدونم این عکس رو از چه کتابی اسکن کردی ولی اصل روایت توش اصلا دندان سگ نیست. از تو و بقیه کاربران میخوام همین عبارت رو که خودت در کامنتت نوشتی ((قصرهای حیره و مداین کسری)) در گوگل سرچ کنند و روایت را از منابع مختلف بخوانند و به درستی ادعای من و دروغ بودن ادعای تو پی ببرند. 2 اگر پیشگویی مسوولیت میاره حتما نوستراداموس هم مسوول تمام اتفاقاتی بوده که پیشگویی کرده؟؟؟. 3 تو ادعا کردی ((علی امام شما جزو کسانی بود که به ایران حمله کرد و میلیونها انسان بی گناه را کشت یا آواره کرد)) و من هم در جوابت گفتم ثابت کن حضرت علی حتی یکبار وارد ایران شده. تو باز هم جاده خاکی رفتی و به جای اینکه جواب مرا بدهی آبروی خود را بردی و زحمت ما را زیاد کردی.
یکشنبه 26 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز- 4 یه کم فکر کن بعد حرف بزن. ((محمد برای ترویج دین و مذهبش به دنیا حمله کرد)) این حرف یعنی اینکه محمد یا خودش به دنیا حمله کرده و یا دستور حمله داده. تو این ادعا رو ثابت کن. اینکه پیامبر اسلام پیشگویی کرده که دلیل بر مسوولیت نمیشه. حتما اگر دانشمندان وقوع سیل رو پیش بینی کنند تو بعد از وقوع سیل اونها رو مسوول میدونی؟؟؟؟. 5 من به خاطر تهمت هایی که به من زدی از تو عذرخواهی نمیخوام. ولی اگر شجاعت اعتراف به اشتباه نداری برای تو سکوت بهترین گزینه است.
یکشنبه 26 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. bluestar - ایران - تهران :{{ باز هم مثل همیشه بیراهه رفتی. نمیدونم این عکس رو از چه کتابی اسکن کردی ولی اصل روایت توش اصلا دندان سگ نیست. }}برو بابا. مسخره کتاب تاریخ طبری رو می خوای بیارم در خونه تون؟!! اون اصل روایتی که تو میدونی آخوندهای شیعه برات خوندند. برو خودت تاریخ رو بخون .واقعاً برات متاسفم. مگر کوری و نمیبینی که علی توی تقسیم غنیمتهای مداین بود؟! این همه برات نوشتم و عکس از صفحهء کتاب رو بهت دادم؛ این دوست و همفکر خنگت. alisam فهمید و تو نفهمیدی.
یکشنبه 26 مهر 1388

gogoli - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز ....... خودت به خودت میگی «بزرگتر»؟ اعتماد به نفست منو کشته!!! اگه آنتی هیستامین افاقه نمیکنه چنتا «یدوکینول» بنداز بالا!
یکشنبه 26 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. bluestar - ایران - تهران : سورهء توبه :با کسانى از اهل کتاب که به خدا و روز بازپسین ایمان نمى‏آورند و آنچه را خدا و فرستاده‏اش حرام گردانیده‏اند حرام نمى‏دارند و متدین به دین حق نمى‏گردند کارزار کنید تا با [کمال] خوارى به دست‏خود جزیه دهند (۲۹) محمد وصیت کرده بود: «عمر با من است و من با عمر ام و پس از من هر جا باشد حق با اوست!» ( تاریخ طبری ص 1317 جلد 4) و عمر هم دقیقاً همین کارهایی رو کرد که محمد آرزو داشت! علی هم در جنگها شرکت داشت چون از وصیت محمد آگاه بود. همهء اونها بر طبق قرآن و وصیت محمد به ایران حمله کردند. حالا تو زور بزن و هی بزن توی سر خودت و بگو: نه! کفار بودند به همراه عمر و ابوبکر و عثمان.
یکشنبه 26 مهر 1388

ارسلان افشارآجین - ایران - اسدآبادهمدان
درود بر تو ای نادر شاه افشار بزرگ داستان رشادت های تو هنوز در بین خانواده های افشار روایت می شود و فرزندان ما با خاطره دلیری تو بزرگ می شوند یاشاسین افشار ایلی
یکشنبه 26 مهر 1388

bij - المان - المان
سعید ابن عاص لشگری راهی گرگان نمود. مردم آنجا از راه صلح آمدند. سپس ۱۰۰ هزار درهم خراج و گاه ۲۰۰ هزار درهم خراج به اعراب می‌دادند. لیکن قرارداد از طرف ایرانیان برهم خورد و آنان از دادن خراج به مدینه سرباز زدند و کافر شدند. یکی از شهرهای کرانه جنوب شرقی دریای خزر شهر «تمیشه» بود که به سختی با لشگر اعراب نبرد کرد. «سعید عاص» شهر را محاصره کرد و آنگاه که آذوقه شهر به اتمام رسید مردم از گرسنگی امان خواستند. به آن شرط که سپاه «سعید ابن عاص» مردمان شهر را نکشد. لیکن بعد از عقد قرار داد سعید تمام مردمان شهر را به جز یک نفر را در دره‌ای گرد آورد و تمام افراد شهر را از لب تیغ گذراند. در این کشتار عبدالله پسر عمر - عبدالله پسر عباس - عبدالله پسر زیبر - «حسن ابن علی» (امام شیعه حسن) - «حسین ابن علی» (امام شیعه حسین) در راس لشگر اعراب قرار داشتند.
یکشنبه 26 مهر 1388

bij - المان - المان
در سال ۳۷ هجری «سهل ابن حنیف» که کارگزار «علی» بود با شورش ایرانیان از آن شهر بیرون رانده شد. سپس در کرمان و خوزستان شورشهای مشابهی صورت گرفت. ایرانیان با خوارج همکاری نمودند و بر ضد لشگریان *امام علی* کوشیدند. در سال ۳۶ نیز کارگزان «علی» به کلی از خراسان بیرون رانده شده بودند. زیرا خراسان در کنترل ایرانیان باج گذار قرار داشت. ماهویه سوری که شاهنشاه یزدگرد را کشته بود برای بستن قراردادی به کوفه به نزد «علی» رفت. «امام علی» به جهت خشنودیش از کارش وی را به ریاست شهر مرو گماشت و در نامه‌ای به ساکنان مرو خواست تا همگان از وی اطاعت کنند. ولی بعدها ماهویه سوری از بیم کشته شدنش توسط مردم به نیشابور گریخت و در همانجا درگذشت. زیرا در نزد ایرانیان آن زمان شاه از فر ایزدی بر خوردار بوده‌است و کشتن شاه گناهی نابخشودنی به حساب می‌آمده‌ است.
یکشنبه 26 مهر 1388

bij - المان - المان
بعد از ناکام ماندن خراسان علی «خلید ابن قره یربوعی» را روانه خراسان نمود سپاه شهرها را محاصره کرد و بعد از مدتی شهر به تسلیم گشوده شد و قرارداد باجگذاری بسته شد. بعد از آن مردمان سیستان شوریدند و «امیر ابن احمر یشکری» که از قهرمانان عرب بود و کارگزار امام علی هم بود با شورش مردم از شهر بیرون شد و از پرداخت باج سرباز زدند. بلاذری می‌نویسد بدلیل آنکه فتوحات داخلی ایران ثروتهای بیشتری را نسیب لشگریان اسلام می‌نمود آنان راضی به دفاع از جنگ‌های داخلی برضد علی نبودند و بیشتر مایل به گشودن شهرهای ایران بودند. او اضافه می‌کند: شهر زالک سیستان مردمانش پیمان شکنی کرده بودند. در آن زمان طایفه حسکه در سیستان از فرمانهای سپاه علی سرپیچی کردند. علی سوگند یاد کرد که ۴۰۰۰ تن از این طایفه را خواهم کشت. بلاذری یادآور می‌شود : راهزنی و غارتگری در زمان خلافت علی به اوج خود می‌رسد به طوری که به خود نام (لصوص) به معنای راهزنان داده بودند.
یکشنبه 26 مهر 1388

bij - المان - المان
امام علی «ربعی ابن کاس عنبری» را با ۴۰۰۰ تن روانه سیستان کرد. در این لشگر «حصین ابن ابی الحر عنبری» و «ثابت ابن ذی احره حمیری» حضور داشتند هنگامی که لشگر اعراب وارد سیستان شد مردمان حسکه به جنگ برخواستند. در آخر مردمان حسکه کشته شدند و ربعی سیستان را فتح نمود و عده زیادی از ایرانیان اسیر شدند. فیروز یکی از اسیران ایرانی بود که بعدها به شهرت زیادی رسید. در شورشی که یکی از خوارج به نام «خریت ناجی» (خوارج نهروان) طراحی نموده بود - عده زیادی از ایرانیان در آن شرکت کرده بودند. گروه خریت ناجی در جنگی بین آنان و نیروهای علی مجبور به عقب نشینی به خوزستان شد مردم شهر که حاضر به پرداخت خراج نبودند به خوارج پیوستند.
یکشنبه 26 مهر 1388

bij - المان - المان
*** در شورشی که یکی از خوارج به نام «خریت ناجی» (خوارج نهروان) طراحی نموده بود - عده زیادی از ایرانیان در آن شرکت کرده بودند. گروه خریت ناجی در جنگی بین آنان و نیروهای علی مجبور به عقب نشینی به خوزستان شد مردم شهر که حاضر به پرداخت خراج نبودند به خوارج پیوستند!!!
یکشنبه 26 مهر 1388

bij - المان - المان
***** پس از فتوحات گسترده لشگر اعراب و کسب غنایم بسیار برای مردمان عرب عده زیادی از مسیحیان سواحل فارس کفر ورزیدند و گفتند خود مسلمانان با یکدیگر در اختلاف و جنگ هستند. دین ما حداقل باعث خونریزی و ایجاد ناامنی برای ملتهای دیگر نمی‌شود. پس اسلام را رها کردند و مسیحی شدند!!!!!
یکشنبه 26 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. gogoli - ایران - تهران دیگه فقط بهت میگم: "جواب ابلهان خاموشیست! چون واقعاً هستی و توی این همه کامنتی که گذاشتی، یک بار برای دلخوشی یک جمله نگفتی که کسی چیزی از تو یاد بگیره. فقط دری وری میگی. آخه .. بودن هم تا این حد؟!!!
یکشنبه 26 مهر 1388

bij - المان - المان
علی به عمر در *نهج البلاغه* فرمود: رای اینست که تو در مدینه مانده مرد دلیری را امیر لشگر اسلام نموده بجنگ ایرانیها بفرستی و اگر هم مغلوب شده شکست بخورند تو در جای خود مانده دوباره لشگر آماده میسازی و .. *** کسی که خود سفارش به احتیاط برای خلیفه و امام مسلمین دارد چطور میتواند ((حتی یکبار وارد ایران)) شود. ایرانی که ان موقع لرزه بر اندام ابوبکر، عمر و عثمان و بخصوص بر اندام «علی» می افکند، پس راه چاره برای علی از دور دستور قتل عام *ایرانیان* و اعراب مخالف را بوده است!!!
یکشنبه 26 مهر 1388

gogoli - ایران - تهران
آنتی جان - ایران - اهواز .... باهوش جان! اونهمه بامن بحث کردی تازه میگی جواب ابلهان خاموشیست؟!! من از «یدوکینول» هم دارم ناامید میشم! تو دیگه کی هستی؟!
یکشنبه 26 مهر 1388

sara-j - سوید - استگهلم
bij - المان - المان . دوست عزیز از کامنت خودتون استفاده می‌کنم.من دوست دارم با شما بحث کنم در مورد موضوع جدایی طلبی ولی‌ نه در این تاپیک چون اینجا کمی‌ سرتون شلوغ هست به امید اینکه من بتونم از اطلاعات شما استفاده کنم و یاد بگیرم.شاد باشید
یکشنبه 26 مهر 1388

alisam - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . انتی اسلام گفتی که چون حافظ و مولوی و.. خداپرست بودند پس توهم خداپرست شدی؟در جوابت می گم آره! بیام کافر بشم مثل تو ! به وجود تو افتخار کنم ! نکنه تو مغز فندقی تو با حافظ و مولوی و خیام مقایسه می کنی؟!ختم کلام دیگه نمی خوام تو و اون دوستای بشنوم.
یکشنبه 26 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
bij - المان - المان حالا تو هی بگو! اینا نوفهمن که!
یکشنبه 26 مهر 1388

bij - المان - المان
چه زیباست اگر «انسان پرسشگر» و کوشا در احقاق حق انسانها همچنین «ایده های متجدد» و مدرن برای ارزشگذاری بدیهیات انسانی، «افتخار ایرانیان» باشند، نه اسطوره های جنگ طلب برای حفظ وحدت و نه عرق ملی بر ضد بومیان و بر ضد ملل خارج از حکومت مرکزی و نه عرق دینی بر ضد دگراندیشان!!!
یکشنبه 26 مهر 1388

bij - المان - المان
sara-j عزیز، با سپاس از توجه ات! با توجه به کامنتهایم در این صفحه این مهم همیشه در ذهنم خطور میکرده که ایا تمامیت ارضی و جدایی طلبی بر محور دموکراتیک، با هم قابل طرحند؟! روشنفکران نه تنها در ایران بلکه بر روی کره خاکیمان هر از گاهی با این انتخاب سخت که فرای دین و بیدینیست برخورد داشته اند. نمونه اروپایی این مشکل ایرلند شمالی و چکسلواکی سابق از یک طرف و نمونه خاورمیانه ای ان *کردستان* از طرف دیگر است. رتبه بندی مسائل و مشکلات بخصوص در زمان اعتراض ضروریست! sara-j عزیز، اگر این تاپیک بسته شد حتمن جوابت را پیدا میکنم تا از ان بر معلوماتم بیافزایم. با احترام!
دوشنبه 27 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
alisam - ایران - تهران نه من و نه کس دیگری قصد داره تور کفار کنه؛ و نه تو و کس دیگری میتونه من رو مسلمان کنه. اراجیف شما رو ملت میخونند و تصمیم میگیرند. درضمن نامهء فدایت شوم هم کسی برای شما نفرستاده. خودتونبدون پوشش پریدی توی بحث! این جملهء گهر بار شما بود که وارد بحث ماشدی:{{عزیز جون اینو یادت باشه علی به ایران حمله نکرد. اون عمر بود که به ایران حمله کرد}}
دوشنبه 27 مهر 1388

sara-j - سوید - استگهلم
bij - المان - المان . با درود بر شما دوست عزیز.یک مدتی‌ است با افکار خودم دارم کلنجار میرم به خاطره یک سری تغییرات فکری به همین خاطر قبل از اینکه نظری بدم می‌خوام نظرتون رو در مورد جدایی طلبی بدونم.مخصوصا جدایی طلبی کردها(خودمم کرد هستم) و بعد اینکه تا چه اندازه این حق رو به کردها میدید به این دلیل که نظرتون همیشه بدون تعصب و طرفداری از یک موضع خاص هست واسم جالب بود بدونم.ممنونم
دوشنبه 27 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز - تو هنوز جواب 2 سوال من رو ندادی و حرفهات رو اثبات نکردی. جالبتر اینجاست که کتاب طبری رو مثل کتاب آسمانی صد در صد قبولش داری. اشکال نداره از همون کتاب آسمانیت برای این دو ادعا مدرک بیار: ((علی امام شما جزو کسانی بود که به ایران حمله کرد و میلیونها انسان بی گناه را کشت یا آواره کرد)) و ((محمد برای ترویج دین و مذهبش به دنیا حمله کرد))
دوشنبه 27 مهر 1388

azadandish - هند - پونا
خدایش ماایرانی ها حرف و دروغ زیاد میگیم این هم از نادر هر چئ تو دلش بود عکسشو به زبون می اوردبرائ فریب مردمهه
دوشنبه 27 مهر 1388

alisam - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . میگن به بچه رو بدی سوارت میشه همینه دیگه.بد کردم تحویلت گرفتم؟!در ضمن من یه کامنت دیگه هم گذاشته بودم که درج نشده بود.گفتی گاندی کی این حرفو زده؟اصولآ هر حرفی رو که می گن کتاب نمی کنن. تیتر بالا رو بخون . سخنانی از نادر شاه افشار!نادر شاه کتاب داشته؟!شما می تونی توی گوگل سرچ کنی و منبع این حرف منو پیدا کنی.این ادرس هم میزارم که سخنان چند تن از بزرگانه درباره امام حسین (ع).گاندی هم یکیشونه:https://www.ariyasabz.blogfa.com/post-5.aspx
دوشنبه 27 مهر 1388

alisam - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . میگن به بچه رو بدی سوارت میشه همینه دیگه.بد کردم تحویلت گرفتم؟!در ضمن من یه کامنت دیگه هم گذاشته بودم که درج نشده بود.گفتی گاندی کی این حرفو زده؟اصولآ هر حرفی رو که می گن کتاب نمی کنن. تیتر بالا رو بخون . سخنانی از نادر شاه افشار!نادر شاه کتاب داشته؟!شما می تونی توی گوگل سرچ کنی و منبع این حرف منو پیدا کنی.این ادرس هم میزارم که سخنان چند تن از بزرگانه درباره امام حسین (ع).گاندی هم یکیشونه:https://www.ariyasabz.blogfa.com/post-5.aspx
دوشنبه 27 مهر 1388

bij - المان - المان
sara-j عزیز، برخورد غیر منطقی با جدایی طلبی به باور من به احساس مالکیت انسانها و تا حدود زیادی به خصوصیت پرخاشگرانه و حمله ای مردان با توجه به هورمون تستستورون برمیگردد که مفهوم متحجر غیرت را در مورد ملکشان ملتهب میکند! پیاده کردن سیستم ایالتی و ولایتی در جوامع عقب افتاده با وجود احساسات ملک و مالکی بسیار مشکل بنظر میرسد. مرکزیت هم که معمولن از «ریش سفیدان» یا بعبارتی معتقدین و مومنین سیستم مردسالاری تشکیل میشود، هیچگونه تفاهم میان بومیان با مرکزیت را برنمیتابند. از طرف دیگر حقوق اولیه انسانی منطقه ای غیرقابل اغماضند! نتیجه چیست؟ ملت خارج از مرکزیت با ادعای جدایی، متاسفانه دست به اسلحه میبرند. مرکزیت هم مستقل از اینکه محور جدایی طلبی بر چه چیز(نظامی گری، گفتمان دموکراتیک یا ملغمه ای از ایندو) استوار است، به مخالفت پرداخته و در جهت سرکوبی حتی اصول مبتنی بر عرق ملی و دینی را زیرپا میگذارد. ...
دوشنبه 27 مهر 1388

bij - المان - المان
sara-j ٢) .. چاره از دید من خارج از برخوردهای ملک و مالکی و خشونت، ایجاد گروه های ائتلافی با شرکت و تصمیمگیری «زنان» (به جهت برقرارکننده بسیار خوب ارتباطی و انعطاف پذیری!) و «مردان متجدد» از میان اصلاح‌طلبان و تغییرطلبان برای احقاق حق و حقوق منطقه ای تا تجزیه، طبق قراردادهای دو طرفه، خواهد بود! تجزیه طلبی بر محور دموکراتیک یک پروسه پیچیده است که بعنوان مثال، حق بی قید و شرط کردها میباشد تا موقعی که جامعه فاقد سیستم ایالتی و ولایتی برای بازگرداندن حقوق از دست رفته انان است! رتبه بندی مسائل و مشکلات بخصوص در زمان اعتراض ضروریست بدین معنی که در شرایط زمانی و مکانی ١- کدام ابزار انسانی دموکراتیک کاربرد دارند؟ ٢- کدامیک از اهداف مرحله‌ای ضروری تر است؟ ٣- برای بستن قرارداد با مرکزیت از کدام خواسته ها فعلن میتوان چشم پوشی کرد؟ ٤- ایا برای حکومت منطقه ای تفاهمات حزبی و گروهی بموازات مذاکره با مرکزیت انجام گرفته و ایا برای کشورداری جدید از اموزش و پرورش تا اقتصاد توافق بعمل امده و .. منتظر کامنتت هستم! در ضمن منظورت از یک سری تغییرات فکریت چیست؟ با احترام!
دوشنبه 27 مهر 1388

bij - المان - المان
آنتی اسلام عزیز، این بابا در تاپیکی دیگر مدعیست: ((وحدت بین شیعه و سنی!!! ما اصولآ وحدتی با سنی ها نداریم .. و از نظر شیعه وحدت با کسانی که به علی و خاندانش ظلم کرده اند بی معناست!)) حال گیریم که او درست بگوید و گاندی چنین شله زردی را خورده باشد و یک میلیارد هندی را در روز عاشورا علاف گردند که چه؟ یک ضد سنی از کدامین هنگامه ای سخنان گاوپرستان در باره امام شیعه حسین حجت شده است!!! اما بین خودمان باشد در کجای دنیا و بویژه در هندوستان، انکه مورد پرستش است را سراغ داری که حرمسرا راه انداخته و با اهل عیال راهی جنگ در صحرای گرم و بی آب علفی چون کربلا گردد به یارانش بنالد این مسئله (= خلافت و زیباروی اُرَیـّنـَب) بین من و یزید است، هر که خواست برود چون من اماده رفتن به بهشتم و همین چند لحظه پیش موهای زائدم را هم واجبی کشیدم!!! و دست آخر، خواهر(!) و اهل بیت خود را در فاجعه (مردان تشنه خون و شهوت) قرار دهد؟؟!
دوشنبه 27 مهر 1388

alisam - ایران - تهران
bij - المان - المان . تو که ادعات زیاد می شه کتاب خوندی تا حالا اسم شهریارو شنیدی؟! پاراسال کتابش پر فروش ترین کتاب تو ایران بود. شهریار به تمام ادبیات دنیا احاطه داشت.این بیت شهریار و برات میزارم بخون . بردن اهل حرم دستور جدش مصطفی است . ورنه این بی حرمتی ها کی روا دارد حسین. با اینکه میدونم نه تو مثل من می شی نه من مثل تو ولی این ها رو برای گمراه نکردن دیگران توسط تو می نویسم. اگه تو صد تا دلیل بیاری من هم پانصد تا میارم . تو که به چیزی عقیده نداری و من هم به علی و خاندانش عقیده دارم بهتر نیست به نظر هم احترام بزاریم؟! من شک دارم که تو المان زندگی می کنی! چون بویی از احترام به عقاید دیگران نبردی. من مطمئن هستم تو یه گاو پرست هم مثل من شیعه مسخره می کنی چون انسان بی عقیده به هیچ جا بند نیست و هیچ راهی برای قانع کردنش وجود نداره.
دوشنبه 27 مهر 1388

alisam - ایران - تهران
bij - المان - المان . جواب اون یکی کامنت رو هم خواهشن اونجا بنویس و جوابت هم همونجا بگیر. نه اینجا که دیگه کسی بیننده اش نیست!
دوشنبه 27 مهر 1388

bij - المان - المان
آنتی اسلام عزیز، * مینویسد: ((این ادرس هم میزارم که سخنان چند تن از بزرگانه درباره امام حسین)) تو هم در وب سایتت هرچه دل تنگت می خواهد بنویس و یکی مثل من به ان رجوع میدهم که در ان اورده شده: امام حسین قبلن از گاندی تشکر کرده و راه نادر بزرگ را ستوده است!! پناه بر خرد! *** .. در ضمن در کامنت قبلیم چند کلمه جا افتاده، تصحیح: (..حال گیریم که او درست بگوید و گاندی چنین شله زردی را خورده باشد و یک میلیارد هندی را در روز عاشورا علاف گرداند، که چی؟! یک ضد سنی از کدامین هنگامه ای سخنان گاوپرستان در باره امام شیعه حسین، برایش حجت شده است..). با احترام!
دوشنبه 27 مهر 1388

sara-j - سوید - استگهلم
bij - المان - المان . در ابتدا از تغییرات فکریم براتون میگم.با اینکه اصلا در خانواده سیاسی بزرگ نشدم نمیگم به طرف سیاست کشیده شدم ولی‌ توجه من رو این موضوع خیلی‌ زیاد بود.اما افرادی بودن از دوستان که سیاسی بودن و حتا زندان سیاسی رفته بودن و عضو حزب‌های مختلف بودن معاشرت با آنها من رو مصمم تر کرد برای پیگیری افکارم.به همین دلیل همیشه دوست داشتم در مورد کردها و حقشون بیشتر تحقیق کنم.همیشه جای سوال بود واسم که کردها یکی از اصیل‌ترین قوم‌های ایران هستن چرا باید بهشون توجه نشه. من معتقد بودم کردستان باید جدا بشه چون حد اقلش مردم کرد به عنوانه یک شهروند درجه ۲ محسوب نمیشن.چرا مردمی که این همه بد بختی کشیدن واسه آزادی از اون محروم باشن.
دوشنبه 27 مهر 1388

bij - المان - المان
آنتی اسلام عزیز، bluestar مینویسد: ((اشکال نداره از همون کتاب آسمانیت برای این دو ادعا مدرک بیار)) رئیس کلوپ مغلطه کاران هر چه از طبری و غیرطبری مثل گفته های جمع اوری شده محمد(قران) و گفته های جمع اوری شده علی (نهج البلاغه) بیاوریم راضی میشود، اما حریص است تا از اطلاعاتت استفاده ببرد! مشکل اینجاست که یکی بالاخره بعد از بار دوم به بایگانی کردن اطلاعاتت اقدام میکند اما او بعد از ده بار باز دنبال همان سند است که قبلن دیده و راضی شده!! بگذار این بازی او، ادامه پیدا کند تا کاربران جدید از اطلاعاتت کمال استفاده را ببرند!! قابل توجه اینجاست که alisam با تمام توهینهایش که تو در یک کامنتت ردیف کردی، در نوشته ما میبیند! باز هم برای تاکید (alisam تو خودت را مسخره میکنی نه ما، به کامنتهای این صفحه برگرد!) با احترام!
دوشنبه 27 مهر 1388

+3
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.