معصومه طاهری:همسر دائمی و قانونی مهدی کلهر هستم

معصومه طاهری:
همسر دائمی و قانونی مهدی کلهر هستم

خانم معصومه طاهری موسوی با ارسال توضیحاتی در خصوص مطالب منتشره درگفتگوی این خبرگزاری با مهدی کلهر ، نسبت به نکات مطروحه از سوی مشاور رسانه رئیس جمهور در این مصاحبه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه طاهری موسوی درتماس و توضیحات ارسالی خود به "مهر" اعلام کرد : پیرو مصاحبه آقای مهدی شهید کلهری (کلهر) مشاور رسانه ای رئیس جمهور مورخ 21/7/88 براساس قوانین مطبوعات مرتبط، تقاضا دارد این جوابیه نیز انتشار یابد.

وی در این جوابیه آورده است: اینجانب معصومه طاهری موسوی، همسر دائمی و قانونی ایشان به دلیل کذب محض بودن مواردی که به اینجانب مربوط می شود ضمن مستند کردن اظهاراتم به مدارک پیوست، آمادگی دارم طی مصاحبه ای مشابه و یا ضمن حضور در خبرگزاری اصل مدارک را نیز جهت روشن شدن افزونتر اذهان عمومی ارائه نمایم.

1- آقای مهدی کلهر درمصاحبه فوق اظهار نمودند: ازهمسرم جدا شده ام و حتی سال 1384 را ذکر کرده اند. لازم به ذکر است بر اساس شناسامه، سند ازدواج و هم سکنایی (خانه ای که درحال حاضر درآن زندگی می کنم و در مالکیت ایشان است) تا امروز در این لحظه هیچگونه طلاقی بر اساس قوانین خانواده میان ما وقوع نیافته است و علاوه بر مدارک مستند فوق، بر اساس تایید کتبی واحد امور کارکنان سازمان صدا و سیما همچنان تحت تفکل نامبرده هستم.

2- اینکه در بخشی از مصاحبه فرموده اند : "جدایی ما به دلیل مسائل سیاسی و ... بوده" اگر چه ایشان خروجشان از خانه را دلیل جدایی و طلاق می دانند، لکن در مورد بخش دوم سخنانشان در رابطه با گرایش های خاص سیاسی و ... باید متذکر شوم: اینجانب مدت 22 سال است که کارمند رسمی دائم در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشم و درحال حاضر به عنوان کارشناس ارشد آموزش در این سازمان دولتی خدمت می نمایم و کمترین حرکت های سیاسی کارمندان از نگاه تیزبین مسئولان ذیربط این مجموعه حساس دور نمی ماند و تا امروز هیچگونه رفتاری که سخنان ایشان را تایید نماید در پرونده ام وجود نداشته ضمن اینکه پس از اخذ درجه دکترا و حتی در دوره دانشجویی دکتری به عنوان مدرس ( از 1384 تا کنون) در بخش تخصصی خبر به شاغلین سازمان صدا و سیما در زمینه هایی مانند مسائل سیاسی، جغرافیای سیاسی و ژئوپلتیک و خبر مکررا تدریس نموده ام و کمترین مشکلی در این رابطه تا کنون نبوده. چگونه ایشان با وجود غیبت بیش از یک سالشان از خانه، پی به ضدیت اینجانب با جناب رئیس جمهور برده اند؟ چگونه بدون ارائه مدرک مستند به خود اجازه می دهند اینگونه مرا متهم نمایند ضمن اینکه مدت 2 سال است در دانشکده صدا و سیما نیز به امر تدریس دانشجویان اشتغال دارم.

جالب اینکه با توجه به سابقه پژوهشی و نگارش مقالات متعدد (حدود 130 مقاله چاپ شده در مطبوعات مختلف) در چهاردهمین جشنواره مطبوعات مقام دوم را در رابطه با مقاله سیاسی خارجی کسب نمودم و در حضور رئیس جمهور و وزیر ارشاد وقت، جایزه ای دریافت داشتم که خبر آن همچنان در اینترنت موجود است.

3- در سال 1382 به دریافت کد مدرسی از دانشگاه علمی کاربردی وبا تایید وزیرعلوم وقت نائل آمدم که تا امروز با این سازمان علمی در زمینه تدریس همکاری مستمر دارم و از اساتید مورد تایید این مجموعه علمی می باشم.

4- سال 1387 رساله دکترای اینجانب با عنوان "جغرافیا و استراتژی ملی ایران با تاکید بر استراتژی سیاسی" توسط سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به چاپ رسیده که هم اکنون در مراکز خرید کتاب قابل رویت و مشاهده است و سال گذشته نسخه ای از آن را برای رئیس جمهور محترم ارسال داشتم.

5- به سبب طولانی شدن کلام از عضویتم در مجامع علمی بین المللی مانند موسسه ابرار معاصر تهران، عضویت در هیئت نویسندگان همشهری دیپلماتیک (1384)، فعالیت مداوم با همایش های بین المللی وزارت امور خارجه (خلیخ فارس و قفقاز)، موسسه ژئوپلتیک ایران و ....صرفنظر می نمایم وتنها به این نکته بسنده می نمایم که اینجانب خود را فردی فرهنگی و دانشگاهی می دانم و همواره مسائل سیاسی را از بعد آکادمیک می نگرم وهیچگونه گرایش سیاسی به جناح ویا گروهی خاص ندارم، مقالاتم در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، همچنین چگونگی حضورم در مجامع علمی و دانشگاهی تاییدی بر این مداست.

البته متاسفم از اینکه مشاور محترم رئیس جمهور به جای قبول برخی از اشتباهات و کوتاهی خود در خانواده سعی وافر دارند با مصاحبه های متعدد اصل فوق را مستتر نمایند.

6- آقای کلهر در بخشی از مصاحبه خود از مقطع 1384 ( شروع ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد ) و جدایی ما صحبت کرده اند، در حالی که اواخر سال 1386 که ایشان دچار مشکل قلبی شدند و در بیمارستان شریعتی تهران بستری گردیدند نامه موافقت عمل جراحی قلب باز ایشان را اینجانب امضا و اعلام موافقت به عنوان همسر نمودم و در حال حاضر امضای فوق در پرونده بیمارستان وجود دارد. ضمن اینکه بسیاری از دولتمردان ، مشاوران و وزرا ضمن عیادت از نامبرده، بنده را در حال انجام وظیفه مراقبت و کمک به پرستاری درکنار تخت ایشان درICU این بیمارستان رویت فرموده اند و بخشی از عیادت کنندگان هم در خانه فعلی که زندگی می کنم به دیدار ایشان آمدند. بنابراین ما چگونه از یکدیگر جدا بودیم؟

علاوه بر این ما به عنوان والدین در تابستان 1386 دو دخترمان (شفق و سحر خانم ) را به سلامتی به خانه بخت فرستادیم و مراسمی جهت هر دو در تالار پذیرایی نهاد ریاست جمهوری بسیار خوب و خوش برگزار کردیم چگونه هیچکدام از اقوام، مهمانان و ... حتی دخترانمان از جدایی ما مطلع نشدند؟!

7- آقای کلهر در اواخر سال 1386 جهت اینجانب اقدام به دریافت گذرنامه و ثبت محضری زوجیت نمود، چگونه در صورت جدا بودن قانونی این امر میسر است؟ ( به شماره 13045798 مورخ 1386.12.12)

آقای کلهر در مصاحبه ای دیگر از سفر طولانی اخیر من و دخترشان نرگس سخن گفته اند. چگونه در حالی که موظفم هر روز در اداره کارت حضور و غیاب خود را مکتوب نمایم ساکن خارج از ایران هستم و یا بوده ام؟ مدارک حضورم در بخش معاونت آموزش و پژوهش صدا و سیما و جدول تدریس هایم درمراکز علمی نشانه حضور مستمرم در این سالها در ایران است به همین گونه در مورد دخترم نرگس به این دلیل که ایشان تا همین یک ماه قبل در کسوت دانشجویی، ملزم به حضور در کلاس های درس بوده و اینکه ما دو نفر درخارج از کشور به سر برده ایم کذب محض است. (مدارک حضور ما دو نفر در سازمان صدا و سیما و موسسه آموزشی کمال الملک نوشهر) موجود و قابل رویت است.

در پایان متاسفم از اینکه آقای مهدی کلهر نه به عنوان همسری که پیمان ازدواجمان در مهرماه 1353 انعقاد یافت و یا نه به این عنوان که مادر سه فرزندش هستم و سالهایی طولانی همواره مدافع و حامی سرسختش بودم ( به شهادت تمامی آنهایی که ما را می شناسند) بلکه با این گلایه مندی که افرادی در مقام ایشان باید الگوی مثبت و شاخصی جهت دیگران به خصوص قشر جوان جامعه باشند سخنانم را به پایان می برم و به عنوان فردی فرهنگی و دانشگاهی از دولتمردان که در رده های آقای کلهر هستند تقاضا می نمایم با هیچ توجیه و دلیلی خود را از واقعیات و حقایق دور نکنند و تلخی موقت قبول اشتباه را هرگز با شیرینی اگر چه گذرا لکن کاذب معامله نفرمایند.
نظرات کاربران سایت تابناک در این مورد:
نظرات بینندگان:
ویروس دروغگویی ظاهرا به شدت مسری است. به دولتی ها نزدیک نشوید!
به نظر مطالب خانم طاهری با توجه به مراجعی که ذکر کرده اند کاملا درست و حقیقی می آید. امیدوارم آقای کلهر نسبت به اظهاراتشان مسئول بوده و توضیح قابل قبولی دهند. شایسته نیست چنین اشخاصی در این مقام و مسئولیت این چنین با موضوع خانواده بر خورد نمایند.
عجب داستانی شده !
آدم مبمونه چی بگه .
آقایان باور نکنید مدارکش هست این حرفهای خانم هم مثل شایعه 1 میلیارد و18 میلیارد میمونه باورندارید از دکتر بپرسید
من میدونم دردشون چیه.ازدواج مجدد آقای کلهر.البته ناگفته نماند این درد داره تو مسولین ما هم نوفض میکنه.به امید روزی بکنند نمک.
با این شواهد مدلل و مثبته بنظر میرسد آقای (م ک ر ) د ..غ پردازی کرده اند و حضورشان در چنین جایگاه حساسی جای سئوال دارد و بصلاح است بروند پیش آقای ( ک..ان) و فعلا آفتابی نشوند.
اقای رئیس جمهور چنین مشاورانی داره که اوضاع از این قراره.....
با سلام
ایشان نمونه یک پدر خوب هستند و شایستگی مشاور فرهنگی عالی ترین مقام را دارند
بابا بی خیال . چکار به مسائل شخصی مردم دارید؟
بسیار جالب بود.خوشمان امد .فکر می کنیدکدامین نفر راست می گوید؟ راستی چه قدر راحت دروغ می گویند .چون درهرصورت یک نفر دروغ می گوید
شخصیت این خانم وصحت وسقم ادعاهایش را
درعملکرددخترش به وضوح میتوان مشاهده کرد.
کلهر جواب بده اگه راست میگی.
خانم محترم
خواهر خوبم
از امثال اقای کلهر فراوان است
از اقای ک گرفته تا ر و م و غیره و ذالک
و همه اینها نمونه و اسوه در دستگاه اجرایی کشور است
من که نفهمیدم ماجرا چیه؟
با سلام وتسلیت به مناسبت شهادت امام حمام باید ابتداء نگاه کنیم نامبرده مشاور چه کسی است که بنای افترا وبی حرمتی به بزرگان را باب واز فتح افتوح خود می داند بنابراین خود بخوان حدیث روایت دروغ وافترا در جامعه امروزمان وسلام
-این روزها بعضی از افراد انقدر دروغ به مردم گفته اند که گویا اصلا راستگویی را از یاد برده اند. کتمان زندگی با همسر قانونی به چه دلیل می باشد؟شاید در این مورد هم فتنه انگیزی دولتهای خارجی می باشدیا فکر تجدید فراش؟
سرکارخاتم محترم و علیه : خودتان را زیاد ناراحت نکنید همه ما میدانیم که دروغ گو حافظه ندارد و همچنین .... در ایشان هم اثر کرده است . والاسلام
متاسفانه دروغ بابرخی افراد عجین شده است.
وحشتناک است خورشید را هم انکار می کنند.نمیدانم چقدر به شعور مردم باید توهین شود خیلی ممنون که شجاعت به خرج داده واین نامه را چاپ کرده اید
شما خودتون رو ناراحت نکنین!! منظورش اون یکی زنش بوده !!!!
گل بود به سبزه نیز آراسته شد!
خداوندا به تو پناه میبریم از کار این روزگار الحق که جهی درستی نشسته(تاسیه روی شود هرکه درو غش باشد
همشیره شما خودتان را ناراحت نکنید. دروغ گویی در ذات برخی، نهادینه شده است. واقعاٌ از حادثه ای که برای شما اتفاق افتاده متاسفم دعا می کنم که خدا صبرتان دهد و بتوانید بر این مشکلات غلبه کنید.
خوبه ولی خودمونیما اون پیام آخرت که به دولتمردان دادی اول مشخص کرد واقعا همسر کلهری چون این پیام خودش نوعی انتقاد از یک جناحه و لی خب مرحبا به تو که اینو گفتی :: اما در مورد جناب کلهر با پشت موی بلندش معاون فرهنگی با فرهنگ دروغ دیگه من نمیدونم بی کفایتی چی باید باشه مدرک جعلی یا دروغ پردازی اونم پشت خونواده خود آدم
آخه این مساله شخصیه برای چی وارد حریمها می شوید؟؟؟
دروغگویی و انسانهای در راس قدرت! وای به حال ما که زیر دستان آن قدرتمدارانیم؟ آخه تا کی ؟
مشاور رئیس جمهور مملکت،وقتی درباره همسرش ،دروغهای اینچنینی میگوید.
وای بحال مشاوره اش در کارهای مملکتی!!!!!!!!!!!!!!!
سند ازدواج و یا برگه ی شناسنامه یک قطعه کاغذ است!!!مثل مدرک دانشگاه آکسفورد
این مثل رو شنیده اید که میگه :
زن و شوهرها دعوا کنند ، ابلهان باور کنند .
ببا اینا آشتی میکنند میرن سر خونه و زندگیشون شما ناراحت نباشین
فقط مشاور فرهنگی که اینطوری بی فرهنگ شده وای به کسی که ازش مشااوره میگیره
عجب آب گل الودی است شما تابناکیها تا می توانید ماهی بگیرید.عجیب است که زندگی شخصی مردم برای شما مهم است شما که دم از دمکراسی و حفظ حریم شخصی می زنید.
از عضوه این دولت بعیده؟؟؟
کلهر... استعفا .... استعفا
vezveznazi - ایران - ایران
رییس جمهور تغلبی .دولت تغلبی.حکومت تغلبی.مدارک تحصیلی تقلبی.بابا همه چیزشون تقلبیه
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

mehr47 - ایران - تهران
یه سوال خصوصی از این خانم محترم: می شه به ما بگید آقای کلهر لوازم آرایششون رو از کجا می گیرن؟ اگه لطف کنید بگین کدوم آرایشگاه مو هاشونو شینیون می کنه واقعا ممنون میشم. نمی دونید وقتی موهاشونو باز می کنن چه جیگری می شن!!! با تشکر...اصغر قاتل
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

lenon - سوئد - استکهلم
مشاور احمدی نژاد: دخترم توسط دشمنان اغفال شده است. این جناب مشاور هنری محمودک فراموش کرده چرا دخترش ترجیح داده که نه در خانه مرفه و اشرافی پدر ، که با مادرش زندگی کند. موضوع از این قرار است که جناب آقای مشاور هنری ، دخترکی همسن دختر خودش را فریب داده و سپس به عقد خویش در آورده است . حاصل آن خلوت ( ! ) با دخترک بخت برگشته ، یک کودک است و مردی حدود هفتاد سال سن ( شصت و چند ساله ) که باید با نوه اش بازی کند ، اکنون « زنگوله پای تابوت » خود را با بی شرمی تمام به همگان نشان میدهد. دختر مهدی کلهر از شرمی که در دل داشت ، از پدر گسست و راهی اروپا شد
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

sam2009 - آلمان - آمدن
این هم سندی دیگری است که نشان میدهد اسلام ضد بشر بر اساس دروغ و تزویر و ریا بنا شده است و با زور زر و سیم و شمشیر راستگویان را از میدان بدر میکنند . یاوه نامه (قرآن) پر از این دروغگویی هاست از زمان اون محمد (ش) تا الان چنین بوده و هست و مسلمان برای فریب افکار عمومی کلاه شرعی هم برای دروغ گویی خودش دارد که مثلا فلان دروغ - دروغ مصلحتی میباشد  
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

jack2244 - ایران - اصفهان
خبری از تظاهراتم نیست همان یک هفته اول بود ما ایرانان میترسیم
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

jack2244 - ایران - اصفهان
مرگ بر بسیجی عرب نه غزه نه لبنان جانم فدای کشورم ایران
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

n.shina - المان - المان
گور بابای جفتتون.دستمال یزدیهای اشغال.
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

bitagh - ایران - مشهد
درزمانیکه دروغگوئئ رکن اصلی حکومت اسلامی است حرفهایی اینچنین عجیب نیست.اگر اقای کلهر ادم صادقی بود که مشاوررئیس جمهور نمیشد...
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

black chador - امریکا - ولدن
این هم نمونه ای از اسلام ایران و رهبران اسهالی ایران.
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

black chador - امریکا - ولدن
کلهر باید جواب بده. اگر جواب نده ثابت میشه که یک کثافت اسهالی بیشتر نیست.
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

jack2244 - ایران - اصفهان
خامنه ای میگن در کماست مردم ایران بیزید بیرون شعار بدین فحش بدین به بسیجیها به خامنه ای چرا میترسید از خدا بترسید نه از سپاه پسداران نامرد
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

abiabi - انگلستان - لندن
بانوی با شرف ایرانی . حتی حاضر نشده بگه این مردک خیلی نامرد هست . در فارسی میگیم آنکه با مادر خود زنا کند با دیگران چه ها کند . این مردک حرامزاده ببینید با زن و بچه ی خودش چکار کرده . البته احمدی نژاد و اطرافیانش همه نامرد و حرامزاده هستن
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

khorshidiran - مالزی - کوالالامپور
من فقط یک کمی بدبینم. من به دنیاوهمه مردم آن بدبینم. به همه مرد و زن و پیروجوان بدبینم. بامن ازعهد رفاقت ابدا دم نزنید. به رفیقان دغل از دل وجان بدبینم. اعتمادی نه فقط نیست بیگانه مرا. به خودی نیزدراین دورزمان بدبینم. به زن و مادرزن و فرزند و پدر. من پنچرشده بیش ازدگران بدبینم. نیست بدبینی من بردونفر یا سه نفر. که دراین عصرفضابرهمگان بدبینم. هرزمان قصد سفرکرده و هرجا که روم. خویش بینم که به آن جا و مکان بدبینم. دل نمانده است که گویم سخنی ازته دل. من بی دل به جهان گذران بدبینم. به فلان کس که فلان شغل بزرگی دارد. با همه رتبه وآن شغل کلان بدبینم. چه کنم دست خودم نیست دراین دورزمان. به تو هم مثل فلابن فلان بدبینم. ................
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

khorshidiran - مالزی - کوالالامپور
........... به وزیری که ندیدم از اوغیر ازحرف. به وکیلی که چنین است و چنان بدبینم. می زند آنکه همه وقت دم ازصلح و صفا. بیشترازهمه کس من به همان بدبینم. چون نکردند به فرموده خود هیچ عمل. عاملان بنده برآن جمع از آن بدبینم. گربمیرم زمریضی نروم نزد طبیب. که به درمان وی ونسخه ی آن بدبینم. بس که اجناس تقلب همه جاساختند. به فروشنده واجناس دکان بدبینم. کاسبی گفت:اگرکرده ضرر گوش مکن. تاجری گفت:اگرکرده زیان بدبینم. نه همی در دل دریابه جناب ملوان. بلکه دراوج هوا به خلبان بدبینم. بی خودی قیل مکن قال مکن داد نکش. پی خوش بینی من قصه مخوان بدبینم. گر چه در این مس‍‍ائله استثنا هست. لیک گویم به همه اهل جهان بدبینم. قصه کوتاه پس ازاین همه بدبینی ها. به خودم نیزبه جان همه تان بدبینم.
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. black chador - امریکا - ولدن جواب نمیده ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

بابک - ایران - سبزوار
اقای احمدی نژاد . برو بمیر. اقای کلهر . برو بمیر. و ....
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

bahram55 - نروژ - ریوان
رو راست بگم من خیلی دروغ میگم ولی اینو . راست گفتم که من دروغگو هستم علتش اینه که با انگیسیها زیاد معاشرت دارم.به قول دائی جان ناپلون ..... واقعیت اینه 1400 سال پیش دروغ در ایران پایه گذاری شد وحاصلش بهتر از این نمیشه رهبرش دروغ میگه جمهورش وزیرش سپاه بسیج اخوند بقال میوه فروش و..... اینها رو راست گفتم .حالا دروغش ما قدرت در منطقه هستیم .ما از تحریم نمی ترسیم .حاله نور می بینیم .ایدز در ایران نیست .خط فقر نیست البته نه برای اقایون .ازادی هست .دموک راسی هست .تورم نیست .دزد نیست.شکنجه وتجاوز نیست.خار و خاشاک چندتا بیشتر نیست .سبزززززززززززززنیست.ترس از سبزززززززززنیست.ولایت فقیه پایدار هست .ولی از همه اینها گذریم طبق امار مرد ها بیشتر دروغ میگن .خانم موسوی به شما برای دل و جرعت تون تبریک میگویم .این رو هم راست گفتم . پس میشه راست هم گفت
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
sam2009 - با خودت مشکل داری
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
منتظر روزی باشید که کاشف بعمل بیاد که مثلا محمود گی و ابنه ای بوده! ویا فلان وزیر ترتیب فلان مدیر کل رو میداده و... بد گند کار در اومده ....!!!!
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

IQ SEFR - نروژ - اسلو
عزیزم اگر زن هر گاوی بودی بهتر بود تا زن این خر
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

آقابزرگ - مالزی - کوالالامپور
بیماری مموتی مسری است مراقب باشید.
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
از دروغ های کلهر بیشتر خوشم اومد تا راست های این خانم.
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

salar_20 - ایران - همدان
یک مشت دروغگو بیشرف که حتی به زن وبچه هاشون هم رحم ندارتد. دروغگوئئ رکن اصلی حکومت سید علی چلاق است.
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

سنجاقک - انگلیس - ا......
اگر نظر من را بخواهید این کلهر آشغال معشوقه داشته و به خاطر معشوقه زن و زندگیش را ول کرده ولی این زن بدبخت چی بگه اگه بگه که آبروی چندین و چند سالش به باد رفته اگه نگه همینی هست که می بینید و تازه خانمش میگه این کلهر گذاشته از خونه رفته و هیچ مردی از خونه نمیره مگر پای رفیقه وسط باشه ...تازه این یکی از چند موردی هست که گندش داره در میاد برید پای درد و دل زنهای دیگشون بشینید ببیند اونها چی میگند مگر سردار رادان نبود مگر ...یا اون یکی نبود ...... ناراحت نباش خانم طاهره موسوی...میدونم که خیلی حرفها داری ولی نمی تونی بخاطر داماد و خانواده اونها را عنوان کنی
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
من نمی دونم آدمی با این همه شخصیت چطور در کابینه احمدی نژاد مشاور مونده. مگه چیش از معاون اول و وزرای علوم، راه، کشور، دفاع و... کمه. فکر کنم توی اب نمک خوابوندش که بشه رییس جمهور بعدی.
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

شاپرک - ایران - تبریز
بدبخت بیچاره مثلا خواسته بگه تغییر مسلک دخترش به رفتار مادرش برمیگرده که از 84 طلاق گرفته و دراین بین تقصیری متوجه اون بعنوان پدرش نیستش!! چقدر بیشرمی میخواد واقعا.. گوشه قبای فلانیرو!! گرفتن به قیمت آبروی خانواده رو بردن می ارزه؟؟؟
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

artosh - ایران - تهران
چند صد نفر دروغگوی دولتی با صلح و صفا در کنار هم زندگی میکنند. باید از نرگس کلهر چنان حمایتی بشه که فرزندان دیگر مسئولان هم از این کارها کنند. امیدوارم در تظاهرات بعدی که در 13 آبان هست، شعارهایی مبنی بر حمایت قاطع از نرگس و تشویق و تشکر از او سر داده شود. باید ذره ذره دولت رو از هم پاشید تا به جایی برسد که یک شبه همه چیز نابود شود.
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

بابک - ایران - سبزوار
آقای آنتی اسلام - ایران - اهواز . باز می نویسی مگر عقلت را از دست داده ای
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.