مصاحبه نرگس کلهر , دختر مهدی کلهر مشاور احمدی نژاد - ویدیو

مصاحبه نرگس کلهر , دختر مهدی کلهر مشاور احمدی نژاد


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم تنها تا ساعاتی پس از انتشار فعال خواهد ماند

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=1hqNRbFwGpo

shanul - المان - هامبورگ
افرین به نرگس کلهر. ولی جا داشت حسابی احمدی نژاد را ضایع می کرد بیشتر از لحاظ صحبت کردن در موردش!.
سه‌شنبه 21 مهر 1388

bavar88 - هلند - امستردام
همانطور که پدر ایشون توضیح داده است سالهاست که این خانم با مادر مطلقه اش زندگی می کرده و تصمیم خودش بوده که به خارج بره. هر چند که اگر به اسم پدرش نبود هرگز ویزا هم بهش نمی دادند چه برسد به اینکه پناهندگی! این مصداق بارز این است که پسر نوح با بدان نشست و خاندان نبوتش را گم نینست(البته مضمون به تمثیل). از این کشور رفتن هنر نیست خانم.
سه‌شنبه 21 مهر 1388

yazeinab - ایران - تهران
غلط کرده اینم مثل بقیه آقازاده هاست.باباش مثل خر از حساب خزانه دولت پول برداشته حالا دخترش اومده همرو واسه خودش و بابای خرج کنه. ماجوونارو گذاشتن تو زندونی به نام ایران و بچه هاشون همه خارج دارن حال میکنن.100 میلیارد دلار پول نفت از دولت احمدینژاد کجا رفت؟اینا همش سناریوی از پیش نوشته شدست
سه‌شنبه 21 مهر 1388

jack2244 - ایران - اصفهان
افرین بر تو yaszeinabدرست میگه گول این بیشور رو نخورید
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

jack2244 - ایران - اصفهان
بچها خبری از تضاهرات نیست انگار مردم ایران نشستن تو خونه خاک تو سر مان کنم.
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

jack2244 - ایران - اصفهان
ترسو میموندی خودتو پدرت سروته یه کرواسید
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

reza74 - کانادا - تورنتو
این به اصطلاح پهلوانان اقای رضا زاده کوه پیه و چربی و بچه مو قشنگ  یعنی اون کشتی گیر دستمال باز سروریان باید از این شیر دختر خجالت بکشند.زنده باد شیر زنان ایران
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

khosro009 - سوئد - گتنبرگ
باز گشت نرگس کلهر را به اغوش مردم تبریک میگوییم . افرین به این شجاعت .
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

reza4554 - کانادا - تورونتو
دوستان من نمیکم این خانم انجه میکم هست و به کسی هم اتهام نمیزنم اما این جریان بودار است به دو مصاحب خوب کوش کنید پدر ازدختر دفاع میکند ودختر از پدرسالهاست که جمهو ی ا سلامی جاسوس به تمام کشورها میفرستدبه نام مخالف که اکثرن از سران و فرزندان این حکومتنند مانند پسر رضای که حالا دوباره برگشته ایران از هیچ کدام اینها نشنیدید که بکوین مرک بر جمهوری اسلامی و بخواهندکه این جمهوری سیاه برود اکر هم بخواهد یک جناه را میخواهد باز چشمهایتان را باز کنید وکرنه این حکومت دجالها پیروز میشوند مرک بر جمهوری اسلامی مرک بر خامنه ای زندباد ازادی زنده باد برابر
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

mashady - انگلیس - منچستر
بیچاره از بس همیشه روسری گذاشته بلد نیست موهاشو درست کنه البته نا گفته نماند که گوشتیه واسه خودش
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

msforugh - ایران - تهران
بچه ها یک سوال !! مگر نباید دختر با رضایت پدر از مملکت خارج بشه ؟ پس پدرش تو جریان بوده . کسی میدونه جریان چیه .
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
ایشون میگه "من از احمدی‌نژاد هم می‌خوام از سبز‌ها حمایت کنه چرا که نه"...این احمدی نبود ۲ ماه پیش ، باتوم به دست به جون سبز‌ها افتاده بود؟...غلط نکنم ، این دختر خانوم گاهی‌ با اسم "خاله سوسکه...آمریکا...لاس وگاس" همینجا میاد کامنت میذاره!:).
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
bavar88 - هلند - امستردام ...زدی برو پولتو بگیر که خرج امروزت در امد. . reza4554 - کانادا - تورونتو. دوست عزیز یکم از عوالم دائی جان ناپلئون بیا بیرون . اولا جاسوس را با هو و جنجال جائی نمیفرستند . در ثانی طرفداران جنبش سبز چی دارن که جاسوس بخواد رازشان را فاش کند.شهامت را از جوانهای داخل درس بگیر که شجاعانه خودشون را به اب و اتش میزنند.
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
یعنی پدر همین دختر نمی دونست که دخترش توی چه فاز فکری است؟! حاضرم قسم بخورم اصلاً خود کلهر به دخترش پیشنهاد داده که این کار رو بکنه.
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
اینجوری ها هم که میگید نیست. تقریباً همهء مسئولان رده بالای جمهوری اسلامی؛ یک دونه بچهء مقیم خارج از کشور دارند این یکی هم می خواست از قافله عقب نمونه. ما چه میدونیم که اینها چه میکنند و چه در سر دارند؟!
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. پدرش این چقدر پرو و بی شرم و حیاء است که میگه:{{ ببینید چقدر در جمهوری اسلامی آزادی هست که حتی بچه های مسئولان رده بالای مملکت هم میروند و پناهنده میشوند. اما مطبوعات نباید دیگه اینقدر شلوغش کنند و به این مسئله دامن بزنند}} حالا شما هم هی دست بزنید برای این دختره!!! مگر پسر محسن رضایی هم نرفت آمریکا پناهنده شد؟ . اینا همه شون یکی، یک دونه پسر یا دختر خارج از کشور دارند. با پول کی؟! من و تو و...... و خیلی جالبه که ,فرماندهان سپاه و نیروهای امنیتی، آقازاده ها, را ,عمده پناهنده های سیاسی در سالهای اخیر هستند!!! کسی میدونه دلیلش چیه؟ اینها همه پایگاه های قانونی جمهوری اسلامی در غرب هستند.
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
mashady - انگلیس - منچستر این دختره خودش خارج بزرگ شده. فکر کردی چی داداش؟ بچه جنوب شهره؟!
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

Iranie Azade - آلمان - هامبورگ
bavar88 - هلند - امستردام . تو راست میگى از ایران بیرون رفتن هنر نیست، از ایران بیرون کردن هنره که البته تو و امثال تو در این هنر همتا ندارید.. ایرانیها رو بیرون کنید جاش عربها رو بیارید بهتره نه؟؟؟؟؟
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

aydak - سوئد - مالمو
msforugh - ایران - تهران چند ساله این قانون لغو شده است. برای پاسپورت گرفتن و خروج از کشور دیگر نیازی به رضایت پدر نیست.
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

roja_shomali - کویت - کویت
اره تو بمیری تو گفتی و ما باور کردیم حقیقت اینه که می خواستی بی حجاب بشی و ادا سمیرا رو در بیاری و مشهور بشی کور خوندی ....حیف مادر سهراب نازنین که هنوز چشماش به در دوخته شده تا شاید سهراب از جلسه کنکور بر گرده هیهات .....
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

DADA-S - هلند - آمستردام
bavar88 - هلند - امستردام : دوست عزیز شما دیگه چرا ؟ شما که این طرفی‌ جای من و تو رو که تنگ نکرده پس پناهندگی شما هم آره . نرگس جان خوش آمدی امیدوارم موفق باشی‌ عزیز .
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

msforugh - ایران - تهران
aydak - سوئد - مالمو.... مرسی دوست عزیز بابت اطلاعاتت
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

sepinods - کویت - کویت
قابل توجه روشن فکرای این سایت..... طرف خودش اعتراف کرده که این ازادی دادن به بچه هاشون نوعی سیاست برای اینکه ثابت کنند که حکومت ازادی دارند البته نه برای مردم خنده دار نیست .....
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

flora - المان - بن
jack2244 - ایران - اصفهان مواظب حرف زدنتون باشید نرگس ازدوستان صمیمی من هستش حرفاش هم راسته بنده خدا اگه موقعیت خوب داشت . الان تو ایران بود افرین به تو نرگس عزیزم.ا
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

reza70 - سوئد - استکهلم
‌‌‌باور88 چرندیات نگو لطفا مرسئ
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
خیلی راحت تو تظاهراتهای خارج از کشور شرکت میکنه و مردم شناسایی میکنه و وقتی که هموطنان مبارز به ایران بروند فورا دستگیر میشوند. اگر هم رژیم سقوط کرد باباش میاد پهلوی دخترش و مدعی میشه که من دخترم را فرستادم. اینجا که فقط 5000 ایرانی زندگی میکنه کلی جاسوس در شکلهای مختلف دانشجو کارگر پناهنده سرمایه دار و.......وارد اجتماع ایرانیان میشوند و به وظیفه کثیفشان جاسوسی میپردازند.
چهار‌شنبه 22 مهر 1388

reza4554 - کانادا - تورونتو
باسلام دوست عزیز Atheist-0 - کانادا - ونکوور اولن که من نکفتم این خانم جاسوس است( بخوان مطلب را که نوشتم ) جدیدن یکی از رده بالای اطلاعت که به خارج پناهنده شوده فاش کرده که چکونه به گروه های مخالف نفوظ میکنند ( در روزنامه روشنکر ) دوم مکر فقط سبزها مبازه میکنند سبزه که دیروز بمیدان امدن هزاران انسانه بی گنا ه در سال 67 از تمام گروهای سیاسی دسته دسته اعدام شودن از کمونیست تا مسلمان ودیکر مذهبیون و بله باید جاسوس را با بکیرو ببند واردکنند که بتوانند در کروهای سیاسی نفوذ کند و این خانم در مصاحب گفت مخالف جمهوری اسلامی است ماکه ندیدیم و صد بارکلا به مبارزین ایران که با جان و دل مبارزه میکنند کاش تشریف میاوردی میدیدی که در نیویرک عده ای از سبز ها چه شعری میدادن (شعار دوستان دوچرخه سوار یک رکاب دو رکاب ایران اوین) برم این مبارزه را در ایران مرک بر دیکتاتور مرک بر خامنه ای وووو. کاش بودی که عدهی از این سبزها را میدیدکه در روز اول تطاهرات تورونتو با پرچم جمهوری سیاه اسلامی امده بودن وهرکس که مرک بر جمهوری اسلامی میداد خط و نشان مکشیدن اما ماکفتیم مرک بر جمهوری اسلامی
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

reza4554 - کانادا - تورونتو
ادامه مطلب ((( اکر راست میکوی شما هم بکو مرک بر جمهوری اسلامی مرک بر خامنه ای زنده باد برابری زنده باد ازادی
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
کله خر (کلهر) از اون آدمای رذله . دیده اوضاغ پسه اول زن و بچشو میخواد خلاص کنه
پنج‌شنبه 23 مهر 1388

Jaleh_M - هلند - روتردام
یک سبز واقعی هیچ وقت از احمدی کمک نمی خواد چون به رسمییت نمیشناستش. ینعنی باور کنیم که دختر معاون رئیس جمهور منتصب اومده بیرون و داره میگه ولت رو قبول نداره و باباش هم تو ایران همچنان داره به کارش ادامه میده!!!!!!!!!
جمعه 24 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.