فال روز سه شنبه ۱۳ اکتبر - ۲۱ مهر

فال روز سه شنبه 13 اکتبر - 21 مهر

فروردین

در برابر بی اعتنایی بعضی از نزدیکان، شما هم بی تفاوت باشید، احساساتی شدن کمکی به شما نمیکند. بگذارید شما را بهتر بشناسند .

اردیبهشت

بعضی ها از قلب پاک و بزرگواری شما سوءاستفاده میکنند. در انتخاب دوستان جدید، دقت زیادی داشته باشید.

خرداد

در محیط کار و منزل، مهربانتر باشید، سوءظن را کنار بگذارید، روزهای خوشی در پیش دارید. به یک میهمانی رسمی دعوت میشوید .

تیر

هفته پر مشغله و موفقیت آمیز، در پیش دارید. از کمک به اعضای نزدیک خانواده غافل نشوید. برای پیشبرد خواسته هایتان، باید شما هم انعطاف داشته باشید .

مرداد

شاید برای از میان برداشتن مشکلات موجود، به راهنمایی نیاز دارید، خودتان را درگیر مسائل مالی نکنید، یک معامله سودآور انجام خواهید .

شهریور

سفری بلند مدت در پیش دارید. مواظب باشید لطمه ای به کار و زندگی شما نزد، باید از فرصت موجود حداکثر استفاده را ببرید. روز دلنشینی در انتظارتان است .

مهر

گاهی بیش از حد رویایی میشوید و خودتان را گول میزنید، باید این عادت را کنار بگذارید. شرایط کارتان بهتر خواهد شد. دوستی در انتظار دیدار شما ست .

آبان

خوشبختانه روزهای سخت را پشت سر گذاشته اید، بعد از این درهای موفقیت به روی شما باز خواهد بود. به پول قابل توجهی دست می یابید . روز خوبی خواهید داشت .

آذر

یکی از دوستان قدیمی را بطور اتفاقی ملاقات خواهید کرد. احتمال دارد با او به سفری کوتاه ولی لذتبخش بروید. امروز را فراموش نکنید، زیرا یکی از بهترین روزهای شما خواهد بود .

دی

وضع نابسامان کنونی بهتر خواهد شد، شاید باور نکنید ولی در عرض چند روز تغییرات دلنشینی در زندگی شما رخ میدهد.

بهمن

یکی از عزیزان را پس از سالها ملاقات میکنید، او به شما کمک خواهد کرد که مشکلاتتان را حل کنید، از وجودش استفاده کنید. برای رفتن به سفر، امروز میتوانید تصمیمگیری مناسبی داشته باشید.

اسفند

برای حل اختلافات خانوادگی، باید لجبازی را کنار بگذارید و انعطاف داشته باشید. احساس تنهایی شما بزودی برطرف خواهد شد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.