محسن مخملباف جایزه بزرگ فستیوال حقوق بشر نورنبرگ را به مهدی کروبی تقدیم کرد - ویدیو

محسن مخملباف جایزه بزرگ فستیوال حقوق بشر نورنبرگ
را به مهدی کروبی تقدیم کرد

محسن مخملباف جایزه بزرگ فستیوال حقوق بشر"نورنبرگ" را که به خاطر یک عمر دست آورد هنری و فعالیت های حقوق بشری به وی اهداء شده بود را به مهدی کروبی تقدیم کرد.وی در مراسم اهداء جایزه گفت: "جایزه گرفتن و جایزه دادن در جهان امروز باید به نوعی مبارزه دموکراتیک تبدیل شود، من جایزه ام را تقدیم می کنم به مرد بزرگی که تجاوز در زندان های ایران را با شجاعت افشاء کرد. بسیاری از ایرانی ها او را برای جایزه صلح نوبل سال آینده پیشنهاد کرده اند، او در جامعه ای که استبداد با ایجاد ترس حکومت می کند با شجاعت مرزهای این ترس را عقب می زند. نام این شخص کروبی است. سی و چند سال پیش من و او در زندان های شاه شکنجه می شدیم و او آن روز هم چون امروز شجاع بود. کروبی در 30 سال گذشته در هر مقامی بوده از حقوق بشر دفاع کرده است و هر زندان رفته و ظلم دیده ای خاطره ای از حمایت های او را به یاد دارد. او برای این جایزه هزاران بار سزاوارتر از من است."


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم تنها تا ساعاتی پس از انتشار فعال خواهد ماند

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=ZBVZyhUPXj4

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
تشدید بحران درونى رژیم ، وزارت اطلاعات آخوندها را در معرض حذف و از همپاشیدگى قرار داده است. یکى از سایتهاى وابسته به جریان مغلوب رژیم، انتصاب آخوند حسین طائب سرکرده پیشین بسیج بهعنوان معاونت اطلاعات سپاه پاسداران را نشانه ارتقاى این معاونت و تبدیل آن به سازمان اطلاعات موازى با وزارت اطلاعات دانسته و آن را معادل خوانده شدن فاتحه وزارت اطلاعات خوانده است.
یکشنبه 19 مهر 1388

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
سایت مزبور به نقل از سایت احمد توکلى از نمایندگان ذىنفوذ مجلس ارتجاع، خبر داده است که بیش از ده سال است که زمزمهها و گلایههایى از وجود دستگاههاى اطلاعاتى موازى وجود دارد، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران رسماًًًً در کنار وزارت اطلاعات کار خود را آغاز مىکند. در حالى که دستگاه اطلاعاتى سپاه پاسداران یکى از بخشهایى بود که در زمان تاسیس وزارت اطلاعات منحل شد. مطابق قانون تاسیس وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران موظف به ’تبعیت از خط مشی’ این وزارتخانه شده بود و قرار بود که ماموریتهاى محوله در اساسنامه سپاه پاسداران به وزارت اطلاعات انتقال یابد.
یکشنبه 19 مهر 1388

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
سایت مزبور سپس به نقل از تحلیلگران اضافه کرد که وزارت اطلاعات از این پس دیگر نهاد اطلاعانى مادر نخواهد بود و زیر سایه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران فعالیت خواهد کرد. انتخاب حیدر مصلحى بهعنوان وزیر اطلاعات نیز در راستاى همین برنامه است. در قسمت دیگرى از مطلب سایت وابسته به میرحسین موسوى، گفته شده است که آخوند طائب علاقه بسیارى به جنگ روانى دارد که اسم مستعار کارگاه جعل و اکاذیب مفتضح آخوندى مىباشد. از جمله آخوند طائب براى مخدوش کردن تجاوز و قتل شنیع ترانه موسوى، نمایشى در تلویزیون ترتیب داد که در آن ادعا شده بود که وى زنده و سالم است و در کانادا اقامت دارد، اما بعداً مشخص شد که خانواده ترانه موسوى در آن گزارش تلویزیونى از نزدیکان حسین طائب بودهاند.
یکشنبه 19 مهر 1388

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
شایان توجه است که اخیراً رسانههاى تحت فرمان احمدىنژاد، احمد توکلى و سایت او را بهخاطر همین فاشگویى، به شدت مورد حمله قرار داده و او را که تاکنون متحد و حامى احمدىنژاد محسوب مىشد به پیشبرد سیاستهاى مشکوک و تضعیف نهادهاى امنیتى نظام متهم کرده بود.. * ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور*
یکشنبه 19 مهر 1388

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
زندانى سیاسى، زهرا جبارى همچنان در اعتصاب غذا بهسر مىبرد. 1388/7/17. اعتصاب غذاى زهرا جبارى از زندانیان سیاسى که در سلول انفرادى بند 209 زندان اوین بهسر مىبرد، همچنان ادامه دارد. وى از دستگیرشدگان قیام سراسرى است که در تاریخ 27شهریور دستگیر شد و از همان روزهاى اول به سلول انفرادى منتقل و زیر شکنجه قرار گرفته است. خانواده زهرا جبارى گفتهاند: او بهخاطر بلاتکلیفىاش در زندان در اعتصاب غذابهسر مىبرد. اعتصاب غذاى این زندانى سیاسى که روز نهم مهر ماه شروع شده همچنان ادامه دارد.
یکشنبه 19 مهر 1388

persian-girl - دانمارک - کپنهاگ
ای شکنجگر قاتل تا زمانی که ایران بودی از این حرفا دمکراسی نمی زدی جونا رو شکنجه میکردی تو و امصاله تو بدستور جمهوری اسلامی قاتل امدین بیرون که در وقت خودش نگزارین جمهوری ننگین اسلامی سرنگون بشه توف به روت وان گنجی رروغگو و سزگراای بدجنس با سپاه کثافتش . ااری به کهروبی نداریم بخاطر ممایتش اما گذشته از یاد نمیره سرنگو باد ظلم و جنایت و نابود جمهوری اسلامی قاصبددر کللش
یکشنبه 19 مهر 1388

gharybeh - ایران - نیشابور
آفرین . من کشته مرده شما و خانواده فیلم ساز شما هستم
یکشنبه 19 مهر 1388

mashady - انگلیس - منچستر
پهلوی رفت حکومت اسلامی امد زندانییان سیاسی خسته نباشید حالا میگن غلط کردیم دوباره پهلوی بیاد این وسط 30 سال عمر به باد رفته پشم
یکشنبه 19 مهر 1388

juvel - نروژ - اسلو
درود به تو مخملباف .
یکشنبه 19 مهر 1388

hamid_wien - اتریش - وین
هاهاها
یکشنبه 19 مهر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
شاید همه ی اینا یک فیلم(رل) باشه.من که دیگه به هیچی اعتماد ندارم.از کجا معلوم همین مخملباف و کروبی فیلم بازی نمی کنند تا بتونند نظام رو نگه دارند.
یکشنبه 19 مهر 1388

chıya - ایران - ارومیه
اگه به جای موسوی این همه از کروبی حمایت میشد الان وضعیت از این بهتر بود
یکشنبه 19 مهر 1388

Alborz-71 - سوئد - انزلی
از کی تا حالا با چوب و چماق در خیابان به جان مردم افتادن شده یک عمر فعالیتهای حقوق بشری. درد مخملباف حقوق از دست رفته مردم ایران نیست. درد مخملباف و امثال او این است که جمهوری اسلامی ان طوری که انها میخواستند و به میل انها پیش نمیرود, یعنی جمهوری اسلامی از نوع خاتمی. نکته دیگر : خانواده مخملباف از یک طرف دنیای قرن بیست و یکم را میبینند و از طرف دیگر تا گردن در خرافات اسلامی فرو رفته و دست و پا میزنند.
یکشنبه 19 مهر 1388

dariush09 - رو سیه - مسکو
انتخاب اقای مخملباف برای جایزه بزرگ فستیوال حقوق بشر نورنبرگ,. یک انتخاب از نوع سیاسی. . اگه دقت کنید,اینها همش بازی است.
یکشنبه 19 مهر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
chıya - ایران - ارومیه //////. به نظر من درسته دوست عزیز. من با اینکه به آقای موسوی رأی دادم ولی قبل از انتخابات طرفدار آقای کروبی بودم ولی از شجاعت ایشان خیلی خوشم میاد. شاد باشید
یکشنبه 19 مهر 1388

amo danial - نروژ - اسلو
موسوی بی لیاقتی خودش رو به اثبات رسوند. به شجاعت کروبی باید افرین گفت.
یکشنبه 19 مهر 1388

majidm4 - ایران - مشهد
من میگم هیچ گربه ایی بهر رضای خدا موش نمیگیره این بابا تو خارج در انتظاره که دیگران یکاری بکنن و ایشون هم بیاد و یک منصبی بگیره که حداقلش مثل کروبی یک 300 میلیونی که تازه یکیش لو رفته به جیب بزنه حال تازه کی داده و کی گرفته واقعا اگه دلت برای مردم می سوزه و نه جیب خودت اونو به مردم بی نوای کشورت اهدا کن چرا به سیاسیون می چسبی که شاید یک روزی به دردت بخورند چرا بنده خدا رو به هوس میندازین باز خواب های پریشون می بینه و رگ لریش می زنه بالا و هیچ ولش کنید بابا رو بزاین خواب های خوشش رو ببینه لا لا لایی لا لا لایی. پاینده باشی کشورمن مردم خوب من چقدر دلم براتون تنگ شده اینجا بویی از انسانیت به رغم همه ادعا ها نیست همه مسخ شده اند گویی حیوانند در غالب انسان
یکشنبه 19 مهر 1388

black chador - امریکا - ولدن
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز. من همیشه از اخوندها متنفر بودم ولی کروبی بهم ثابت کرد که امکان داره که یک اخوند هم انسان بشه.
یکشنبه 19 مهر 1388

arian1 - ایران - ابادان
دوباره می خواهند کلاهی که 30سال تمام سر مردم بدبخت ایران با اوردن خمینی حرامزاده وخون اشام بعنوان نجات دهنده ملت ایران گذاشتن با برگزیدن یک اخوند دیگر بعنوان قهرمان ملی وناجی ایرانیان تکرار همان سناریو گذشته را بکنند.چرا نمی خواهند از اشتباهات درسی بگیرند
دوشنبه 20 مهر 1388

khosro009 - سوئد - گتنبرگ
مرگ بر ولایت وقیه دوستان شعار نویسی روی اسکناس ها را فراموش نکنند .
دوشنبه 20 مهر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
black chador - امریکا - ولدن . من از کل آخوندهای روی کره ی زمین شاید هفت - هشت نفرشون رو قبول دارم. دیگه بقیه هیچی. کروبی و صانعی و منتظری و خاتمی و چندتا دیگه.
دوشنبه 20 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
درود بر مخملباف
دوشنبه 20 مهر 1388

bawafa1385 - المان - هامبور
اقای مشهدی از انگلیس.. اقا پهلوی ها نمی ایند.نترس....شما بیائید...کسی جلوی پاشاه شدن شما را نگرفته...تو هم بیا بشو .رضا شاه..کسی جلوی ترا نگرفته..بابا سی سال است ان بیچاره ها رفته اند..چقدر شما عقده روی پهلوی ها دارید...اقای دائی جان نا پلئون
دوشنبه 20 مهر 1388

IQ SEFR - نروژ - اسلو
مجیدام 4.مشهد .ایران .برو سره کارت برادر .یعنی همان تجاوز به مردم معترض در زندانهای اسلام ناب محمدی به رهبری خامنه ای جلاد قدرت پرست.حالا از کی تا حالا مشهد رفته تو خارج از کشور که تو دلت برای اون تنک شده.اگر منظورت فلسطین است حق داری دلت تنگ بشه.
دوشنبه 20 مهر 1388

mashady - انگلیس - منچستر
bawafa1385 - المان - هامبور باوفا جون میخوامت از ضد انقلاب بودنت خوشحالم با ما باش سبز باش پهلوی رو ولش
دوشنبه 20 مهر 1388

مازیار - مصر - قاهره
جایزه صلح نول حق مسلم شیرمرد زاگرس ٬اقای کروبی بود. نه اوباما که با پشتوانه دولت امریکا٬ حالا یک سخنرانی حقوق بشری هم کرد.
دوشنبه 20 مهر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
می شه یکی بگه این مردیکه بازجو اینجا چه کاره بابا چرا نمی فهمید این ایادی همیناست همین خاندان منو نابود کرد اخه ما ملت چرا اینجوریم این و سازگاران گنجی اینا همه هنوز دنباله اسلام مخصوصا این مردیکه بازجو بوده تو خیابونا مردمو شکار می کرد برید ببینید چه کارا واسه نظام تو افغانستان که نکرده. کمی با تحقیق واسه قهرمانان دروغی کف بزنید اینا سلمان فارسی خائن این زمانه هستند که مملکت به عربها داد
دوشنبه 20 مهر 1388

eli-tehran - هلند - نایمخن
اقای کروبی شایسته این جایزه بزرگ هستند.چون ایشان از خود مقاوت و پایداری نشان داده است.در صورتیکه اقای موسوی از زیر این مسولیت بزرگ شانه خالی کرده است.به علاوه ایشان کمتر در صحنه حضور پیدا میکنند.من این از جان گذشتگی اقای کروبی را ستایش می کنم.
دوشنبه 20 مهر 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
راست میگه اگر کاردنیا درست بود به دستیاران خمینی خون اشام جایزه نمیدادن.چندسال است بفرانسه امده وبه دروغ دچار افسرگی شده بود .نگو اینو گنجی وسازگاران و همدستان دیگر دیکتاتوری جمهوری اسلامی میخواستند جنبش سبز رابرای ماندگاری خودشان است به مردم تحمیل.بنظر من ماباید راه خودمانرا که همانا جنبش ملی دانشجوئیست را حمایت کرده ولحظه ای بدون برنامه انها حرکت نکنیم.درود به همه جانباختگان راه ازادی.
دوشنبه 20 مهر 1388

majidm4 - ایران - مشهد
IQ SEFR - نروژ - اسلو. سلام نه عزیز منم توی یکی از کشورهای نزدیک شما هستم و بزودی سابمیت می کنم و برمی گردم ولی حاضر نیستم اسم کشور دیگر بجای اسم زیبای وطنم ثبت کنم و یا از مردم و هموطنان خودم هر جور که باشند بد بگم من میگم ایرانی هر کجا هستی مایه آبروی ایران و ایرانی باشی و نه مایه سرافکندگی . پاینده باشی کشور من سرفراز باشی ایرانی در هر کجای عالم که هستید
دوشنبه 20 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.