با رای‌گیری در سایت AFC , دایی چهارمین مهاجم آسیا شد

با رای‌گیری در سایت AFC , دایی چهارمین مهاجم آسیا شد

بازیکن تیم ملی عربستان به عنوان برترین مهاجم تاریخ فوتبال آسیا انتخاب شد.علی دایی مهاجم سابق تیم ملی کشورمان چهارمین مهاجم برتر آسیا شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در رأی‌گیری که از روز دوم شهریور آغاز شد و در روز هجدهم مهر به پایان رسید ، انتخاب برترین مهاجم آسیا را به کاربران اینترنتی واگذار کرد.

در این رأی‌گیری 10 نامزد حضور داشتند که در پایان سامی الجابر ، مهاجم تیم ملی عربستان با 662728 رأی یعنی بیش از 51 درصد آرا به عنوان برترین مهاجم تاریخ فوتبال آسیا انتخاب شد.

ماجد عبدالله دیگر مهاجم سابق تیم ملی عربستان 550100 رأی معادل 42 درصد آرا را کسب کرد و به عنوان نفر دوم انتخاب شد.

هائوهایدونگ مهاجم تیم ملی چین با 31216 رأی و کسب 2 درصد آرا در مقام سوم جای گرفت و پس از او علی دایی مهاجم تیم ملی ایران با 22580 رأی یعنی 1,8 درصد آرا کاربران را به خود اختصاص داد و به عنوان چهارمین مهاجم برتر آسیا دست یافت.

رده بندی سایر نفرات به ترتیب زیر است:
5- چابوم کئون از کره جنوبی (7519 رای)
6- حسین سعید از عراق (7426 رای)
7- پایا پوینگ پئو از تایلند (4684 رای)
8- کازویوشی میورا از ژاپن (1625)
9- پاک دو از کره جنوبی (806 رای)
10-ماکسیم شاتسکیخ از ازبکستان (641 رای)

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
پول که باشه تو این چیزهای کوچیک هم اولن این عربها
یکشنبه 19 مهر 1388

msforugh - ایران - تهران
علی اقا اگر با جنبش سبز بودی الان 30 میلیون رای داشتی
یکشنبه 19 مهر 1388

ENSAN-ZAMIN - هند - پونا
با تشکر از سایت ایرانیان که پس از سالها که علی دایی زیر بمباران تخریب قرار دارد و همه جا عکسهای تنفرانگیز او چاپ میشود شما یک عکس خوب از علی دایی گذاشتید. باور کنید در 10 سال گدشته هر عکسی از علی دایی در رسانه ها چاپ شده همه اش او را در حال پرخاش نشان میدهد که در همان نگاه اول بیننده را وادار به واکنش همراه با توهین میکند. باز هم از سایت تشکر میکنم.
یکشنبه 19 مهر 1388

nas11 - ایران - شوشتر
دمت گرم افتخار ایرانه درسته در تیم ملی مشکل داشت
یکشنبه 19 مهر 1388

iran paydar - ایران - تبریز
علی آقا باز صد مرتبه شرف داره به قطبی
یکشنبه 19 مهر 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
من دستهای کثیف تقلبی نژاد رو در این انتخابات !!؟ میبینم . اگر کریمی نبود علی مرده خور هیچ پ.. نبود.
یکشنبه 19 مهر 1388

ENSAN-ZAMIN - هند - پونا
arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن . نمیتونی مثل ادم حرف بزنی؟ مثلا در یکی از متمدن ترین کشورهای دنیا زندگی میکنی. یه نگاهی به اطرافت بیانداز و یاد بگیر و با فکر حرف بزن. لیاقتت همون محمود است. .
یکشنبه 19 مهر 1388

Ario - ایران - اهواز
جایگاه چهارم واسه علی دایی یه مقدار زیاد بود.بازیکنان ایرانی بهتری بودند که میتونستند جایگاه بالاتری در این لیست داشته باشند.
یکشنبه 19 مهر 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
ENSAN-ZAMIN - هند - پونا .دست های کثیف تقلبی نژاد کجایتان را به درد آورده که اینچنین به فغانید.یا شاید از واژه شغل شریف مرده خوری شاکی شدید ؟ به هرحال علی دایی که پیراهن مقدس تیم ملی را به تن سردار سپاه و تیرخلاص زن زندانیان سیاسی میپوشاند و به ما تبریزی ها هر چه را که خود لایق آن است نسبت میدهد٬ فکر نکنم مورد حمایت شما کاربر عزیز باشد.
یکشنبه 19 مهر 1388

ida-relax - انگلیس - لندن
درود بر علی دایی مرد شجاعو محکم ورزش
یکشنبه 19 مهر 1388

ENSAN-ZAMIN - هند - پونا
arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن . تو تبریزی نیستی . تبریزی بودن لیاقت میخواهد.و هیچ تبریزی از دست علی دایی ناراحت نیست و اون حرفهایی که زده اولا حرفهای معمولی است که همیشه بین تبریز و اردبیل بوده و مختص علی دایی نیست. مثل رشت و بندر انزلی و یا گیلان و مازندران و یا بروجرد و خرم اباد. در ضمن علی دایی میگوید 2٪ تبریزیها مرد به تمام معنی هستند و این حرف بسیار بزرگی است. و ثالثا یک ادم زشت که کله اش از هندوانه بزرگتر بود در نهایت که از اختلاف اردبیل و تبریز خبر دارد این موضوع را مطرح میکندو سو استفاده . تو هم نه ترکی و نه تبریزی و نه اب اذربایجان را خورده ای و وجود کثیفت را به ما نچسبان. در ضمن کریم باقری از همون 2٪ است که بهترین فوتبالیست تاریخ ایران و اسیا است. از نظر شخصیتی هم امپراتور مادرزاد از تبریز قهرمان میباشد. تو نمیخواد برا تبریز تعصب بکشی و تو بچسب به محمودت بدبخت و برو بمیر .
یکشنبه 19 مهر 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
ENSAN-ZAMIN - هند - پونا . باباو دوباره این اومد راستی یه جا حرف بدی به من زده بودی بی ادبی نکن بخاطر دیگران اونم کی دایی اه اه .
دوشنبه 20 مهر 1388

siavash b - ایران - تهران
ین جایگاه 4 هم برای این مردک زیاد است داره چوب اعمالش رو میخوره
دوشنبه 20 مهر 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
ENSAN-ZAMIN - هند.بسوز که همه میدانند کجاست که دارد میسوزد.بزودی ریش و ریشه جنایتکاران حاکم را خواهیم سوزاند.تف به قبر خمینی دجال.مرگ بر مزدوران جمهوری ننگین اسلامی.
دوشنبه 20 مهر 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
کاشکی میشد یه جوری دید که کی از بورکینافاسو کامنت میزاره و کی از یاخچی آباد قم !!؟ گرچه از ادبیات خاص آخوندی هم میشه همه چی رو فهمید.
دوشنبه 20 مهر 1388

ENSAN-ZAMIN - هند - پونا
arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن.ببین جناب روشنفکر تو یا هیچی نمیفهمی یا خودت را به نفهمی میزنی. و احتمالا هیچ اطلاعی از جریانات انتخابات نداری که بعید میدانم و یا یک ادم نامردی هستی که میخوای علی دایی را به محمود منتسب کنی. در دنیای امروز فرقی نمیکنه که تو بورکینافاسو باشی یا دهات قم یا مرکز نیویورک. فقط کافیست اخبار را با صداقت بخونی و از همه چیز مطلع بشی. الان دیگه همه مردم ایران میدونند که علی دایی از موسوی حمایت کرده و دشمن این حکومت است و هیچ سمتی را در ورزش اینها قبول نمیکند. واقعا نمیدانم منظورت از نوشتن این جمله (( من دستهای کثیف تقلبی نژاد رو در این انتخابات !!؟ میبینم .))چیست؟ یعنی تو میگی محمود تقلب کرده و علی دایی را چهارم اسیا کرده؟ ببین من طرفدار این حکومت نیستم ولی افرادی مثل تو هم که همیشه و در همه حال به فکر نابودی علی دایی هستید لیاقتتان همین حکومت است. امیدوارم سایه این محمود 1000 سال از سر ایرانتان کم نشود و پرنده سپاه بر اسمان این سرزمین نفرین شده جولان دهد. مزدور هم خودت هستی من انسانیتم را به هیچ قیمتی نمیفروشم.
سه‌شنبه 21 مهر 1388

ehsan58 - ایران - بوشهر
مشکل اصلی عدم اطلاع رسانی به موقع بود. برای آدم بی ارزشی مثل رضازاده که صدا وسیما سنگ تمام گذاشتند که برید فلان سایت و رای بدید.
سه‌شنبه 21 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.