گزارش شبکه الجزیره از یک خانواده فقیر ایرانی در جنوب شهر تهران - ویدیو

گزارش شبکه الجزیره از یک خانواده فقیر ایرانی در جنوب شهر تهران


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم تنها تا ساعاتی پس از انتشار فعال خواهد ماند

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=RvzMEqt9s80

darvish30 - مکزیک - مانزانار
دیگه عربها باید بیان ایران از فلاکت مردم ایران گزارش تهیه کنند،. گریه داره بخدا ، ایرانی‌ بمیره که باید مسخره عرب بشه !!!!!ننگ بر من اگر سکوت کنم،. آزادی آزادت می‌کنیم . .
شنبه 18 مهر 1388

khosro009 - سوئد - گتنبرگ
مرگ بر خامنه ای و طرف دارانش
شنبه 18 مهر 1388

سمندر - ایران - تهران
ای به اصطلاح رهبر مسلمین جهان. اگه یه جو غیرت تو اون وجود کثافتت پیدا میشد ، با دیدن این فیلم باید خودتو حلق اویز میکردی.ولی افسوس که شما حرام زاده‌ها از انسانیت بویی نبردید. ننگ بر شما. .
شنبه 18 مهر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
اینا نیازی ندارند.فلسطینی ها نیاز دارند.حسن نصر الشیطان نیاز داره.برادر چاوز نیاز داره.متاسفم.
شنبه 18 مهر 1388

khodekhodeshe - بلژیک - انت ورپ
روی رهبر وانتر سیاه.
شنبه 18 مهر 1388

parsaus - امریکا - لوس انجلس
کار ما به برکت امام به جایی رسیده که عربهای ملخ خور از فلاکت ایرانی ها گزارش جم میکنن . نمیدونم دیگه چی بگم تا اروم بگیرم .لعنت بر اخوند
شنبه 18 مهر 1388

tehranboy - کانادا - ادمونتون
به امید روزی که همه انسان ها مثل انسان زندگی کنند.
شنبه 18 مهر 1388

invincible - آمریکا - مینستا
سلام به هموطنان عزیزم:. انسان قلبش به درد میاد افرادی مثل این هموطن عزیز حتا نان شب هم نداره اینجا هست که میگیم این رژیم تا واگتی‌ که هست همینه بدبختی،کشتار،فحشا،و جنگجو دربدری پس باید از یکجا شروع کرد،ما از تمام هموطنان میخوایم که مثلا در آمریکا و یا اروپا و هر جای دیگه به نمایندگان سنا و کنگره نامه و ایمیل بنویسن،رژیم رو محکوم کنن،در تجمعات ضد رژیم شرکت کنن،واقعا تظاهراتها در آمریکا و اروپا خیلی‌ کاربرد داشت،اینجا هم توی آمریکا واگتی‌ اپوزیسیون جدیداً محل ساختن چشنی بمب اتم رو گفت اوباما و سرکزی فرانسه به تگلا افتادن،و حرف از تحریم زدن(البته دلشون بحال ایرانی‌ که نمیسوز فقط پول میخوان) و گفتن که در ساله ۲۰۰۶ محل ساختن بمب اتم در قًم رو میدونستن این در شرایطی بود که اپوزیسیون در ساله ۲۰۰۵ این محل رو گفته بود می‌بینید اینها فقط میخوان من منم بکنن و دلسوز نیستن،ما ایرانیها میگیم باید رژیم رو تحریم اقتصادی بکنن،البته اونهایی که میگن تحریم اقتصادی مردم رو اذیت می‌کنه باید بدونن که این دولت خرجی برای مردم نمی‌کنه انشالاه همگی‌ پیروز و موفق باشید
شنبه 18 مهر 1388

msforugh - ایران - تهران
به خدا فقط ما خودمون میتونیم این مملکت رو از این بد بختی نجات بدیم . منتظر این رژیم نشینیم تا بخواد چندر غاز پول از کمیته امداد اون هم با هزار بدبختی به این افراد بده . همون جوری که از هر قشری توی راهپیمائی اومدند بعضی هاشون انقدر داشتند که به فرض پول یک تولد رو به این نوع افراد بدن تا ایرانی شرمنده نشه . باشد تا روزی که ازادی کامل در ایران باشه و ملت ما واقعا از پول نفتی که گیرش میاد بهتر زندگی کنه
شنبه 18 مهر 1388

majid63 - فرانسه - پاریس
این از همان کشوری فیلمبرداری شده هست که خودش بیش از یک قرن زیر سلطه. فرانسه هست. حالا خبرنگارش به یک خانواده ایرانی کمک می کنه.مرگ بر اخوند. این شاالله یک روزی اخوندها به این روز بیفتند.
شنبه 18 مهر 1388

bache mahal - هلند - امستردام
عجب حالی داره واله البته امثال این خانواده بیش از 60 درصد میباشد و اینها نشانه دسترنج هشت سال بعد انقلاب میباشد یعنی دورانی که هاشمی خامنه ای را رهبر کرد و با مدیرانی مثل موسوی کرباسچی وغیره شروع کرد به غارت و حالا وقت ان رسیده پولهای غارت شده در امان باشد خیمه شب بازی موسوی و همکاری همین مردم این پولها را در امان نگهمیدارند اقایانی که دم از سبز و افراد حامی سبز میزنند لطفا به رهبر گروه سبز بگن کمی به این افراد برسند تا مثل احمدی چوب رای بره بالا ..
شنبه 18 مهر 1388

vezveznazi - ایران - ایران
تف به شرفت خمینی دجال.لعنت به اسلام.مملکت امام ذبون را نگاه کن
شنبه 18 مهر 1388

tang30ri - آلمان - بایرن
بد از ۵۰۰۰ سال عربا اومدن تو ایران دارن احوال فقیر‌ها رو تو ایران می‌پرسن ،،کورش اسوده بخواب ما بیداریم.
شنبه 18 مهر 1388

ajin - ایران - کردستان
کسی این خانواده رو می شناسه یا می دونین ادرسشون کجاست
شنبه 18 مهر 1388

siya48 - آلمان - کلن
ما اگر فقیر هستیم،اگر نان برای خوردن نداریم در عوض غرورمان اینه که اسلام دین ما ایرانیان نیست.
شنبه 18 مهر 1388

khalije hamishe fars - ایران - خارگ
جان مادرتان لینک دانلود (کلمه ابی رنگ دانلود) رو حتما بزارید...
شنبه 18 مهر 1388

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
چی بگم .
شنبه 18 مهر 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
عیب نداره فلسطین و لبنان و ونزوَلا فقیر نباشه توی ایران اشکال نداره!!! خاک بر سر ولایت وقیح
شنبه 18 مهر 1388

green_eye - فنلاند - کمی
واااااااااای بر ما که اینا شدن غمخوار ما............
شنبه 18 مهر 1388

nasim_nana - فرانسه - فرانسه
خاک بر سر خامنه ای که همچین تری به مملکتمون زده هرچی هست چپونده تو دهن این عربها که حا لا این ملخ خورا دلسوز ایرانا شدنفرانسه
شنبه 18 مهر 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرگ
ترا بخدا کشور نفت خیز رو نگاه کنید تف
شنبه 18 مهر 1388

yazeinab - ایران - تهران
ازین خانواده های مستمند زیادن اصلا نمیشه شمرد. اونوقت این خامنه ای حرامزاده چسبیده کون کشورهای دیگه. برام جالبه چرا سایت ایرانیان یوکی نمیزاره ما فحش خارو به این زیر بوته ایها بدیم در حالیکه مردم دارن جونشونو میدن.
شنبه 18 مهر 1388

amo danial - نروژ - اسلو
اه از نهاد هر انسانی بر میخیزد و اگر چنین نشود بطور قطع او مسلمانی است که همچون به خود و اخرت خود می اندیشد نه به فقر و رنج دیگران. مسلمانی در ایران سبقت گرفتن از دیگران و پایمال کردن حق انان شده. چشم دارند ولی چشم طمع. این است دم زدن از مسلمانی و پیروی از دین فاسد محمدی که جز فقر و نکبت چیز دیگری برای ایرانیان به ارمغان نیاورد.
شنبه 18 مهر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
بروید پول بی زبان را به جیب عربهای عربستان بریزید بعنوان حج//بروید سوریه و عراق برای زیارت گور قاتلان ایرانی ها..اخوند هم از ان سو کمک به هر چه کشورهای اشغال و فلسطینی و این وضع یک خانواده ی ایرانی عنتری خامنه ای مرگ بر شما و دینتان و خدایتان.
شنبه 18 مهر 1388

kurd-boy - انگلیس - بیرمینگهام
کاری ندارم که عربها چی و کی هستن ولی عزیزان بجای اینکه بهشون فوش داد بهتر نیست ازشون تشکر کرد که بیشتر بی عورزگی این نظام و نشون ملت میده تا بحال کسی ازما چنین خانواده یی ندیده بودیم از شبکه های این کثافتهای نظام پخش بشه-- بهتر تر هیشت از همین حالا همه به شبکه جزیره تماس بگیریم ادرس ان خانواده رو بگیریم هر کس از طرف خودش چقدر می تونه کمک بکنه ..در ضمن نژاد پرست نباشیم بهتر است
شنبه 18 مهر 1388

monarchy - نروژ - اسلو
قدر ندونستن اخرش میشه این. دست اقای رجوی وتوده ای ها درد نکنه که اخوندا رو برامون اوردند. اخه خوب خورده بودن هار شدند. ای به اسلام و پنج تن و خمینی و خامنه ای و همه اخوندا.
شنبه 18 مهر 1388

pireghorbat - کره - سئول
احمدی نژاد و اون خامنه ایی دججال همینو میخوان ..که این عرب سوسمار خور که خودشون رو برو ببین . توالت هاشون درب نداره و زنو مرد هم هر دو یه جا میرن توالت زنانه جدا مردانه جدا ..اصلا وجود نداره من اینهارو با چشمهای خودم دیدم..حالا خامنه ایی و مموتی برن کلاشونو بزارن بالا تر پست بی غیرت ها
شنبه 18 مهر 1388

zohre dubai - امارات - دبی
وقتی تو می گویی وطن من خاک بر سر می کنم . گویی شکست شیر را از موش باور میکنم . وقتی تو میگویی وطن بر خویش می لرزد قلم . من نیز رقص مرگ را با او به دفتر می کنم . وقتی تو می گویی وطن یکباره خشکم می زند . وان دیده ی مبهوت را با خون دل تَر می کنم.
شنبه 18 مهر 1388

silvana - استرالیا - ملبورن
leila leila - سوئد - گوتنبرگ . راستی دوست عزیز حال مادرتان بهتر شد؟
شنبه 18 مهر 1388

sam116 - انگلیس - لندن
اقای خبرنگار اگه دلت برای فقیر ها می سوزه لندن بیا من حاضرم دهها خانواده فقیرتر به تو نشان بدهم بله در همین لندن در همین جایی که دولت به همه سر پناه میدهد و پول هفتگی به خانه های میبرمت که وقتی داخلش میروی بوی تعفن بوی فقر بوی الکل امانت رو برای ماندن می بره ولی تو تونستی در ان خانه راحت مصاحبه کنی چون در عین فقر ایرانیها تمیزند.الجزایر و مصر و مراکش را چی حتما به انجاها هم سری بزن .در ضمن خانمها و اقایونی که دلشان برای فقرا میسوزد به جای فحش و شعار دستتونو تو جیب مبارک کرده و توسط واسطه ای در ایران به دادشان برسید.
شنبه 18 مهر 1388

niloochi - المان - دوسلدورف
نفرین بر این حکومت فاسد و تمام کسانی که از این قاتلان حمایت میکنند.کم نیستند افرادی که شاهد این همه ظلم و بی عدالتی هستند اعتراض که نمیکنند یک طرف بلکه کاملا بیتفاوت به زندگی مجلل که اموال باد اورده است ادامه میدهند.
شنبه 18 مهر 1388

nima21jpn - ژاپن - توکیو
سلام به ستاره آبی از تهران. دوست عزیز باید بگم متاسفانه سلمان فارسی‌ اولین شاه زده‌ خأعن بود. که به ایران عزیز خیانت کرد و بأعث ورود aerabe تازی به ایران شد. و برای همین خوش خدمتی پیامبر تازیها به او اسم عربی‌ داد که امروزه به سلمان فارسی‌ معروف شده اسم اصلیش. روزبه بوده. البته این اسمو قبل از اینکه به ایران خیانت کنه داشته.
شنبه 18 مهر 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
مرگ بر جمهوری اسلامی . بچه به ابن خوشگلی باید تو سوراخ موش زندگی کنه .
شنبه 18 مهر 1388

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
silvana - استرالیا - ملبورن . دوست عزیزم از لطفتون بینهایت سپاسگذارم که حالشون رو میپرسید و از سایر عزیزان بخاطر محبتهای بی دریغ و کامنتهای زیباشون. شکر که حال مادرم خیلی بهتر شده و بحران رو رد کردند. برای همه شما ارزوی سلامتی و شادکامی دارم
شنبه 18 مهر 1388

dariush09 - رو سیه - مسکو
حالاجالب اینجاست که وضعیت,این دختر بچه جی میشه????.
شنبه 18 مهر 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
عربها به ریش رهبر واحمدی کمی بخندن و به مردمشون بگن حرفهای خامنه ای و احمدی حرف مفته و ایرانیهادیگه ایرانیهای 30سال پیش که جلوشون کم میاوردیم نیستن و با وجود نفت یا در کشورشون بدبختن و یا اواره و پناهنده ومحتاج.این هم از ابروئی که ایننظام لجن برامون گذاشته . از جشنهای 2500 ساله رسیدیم به کجا.
شنبه 18 مهر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
بعد اوباما جایزه صلح نوبل میگره چون یکی از موارد صلح طلبی اون که میخواد با این حرومزاه ها سر یک میز بشینن گل بگن گل بشنوند بعد مردم ایران تو فقر محرومیت بمیرن همین مونده عربها موش خور بیان تو برنامه هاشون ازفقر ایرانیها برنامه تهیه کنن
شنبه 18 مهر 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
چی بگم والله عربا همینن بیش از این نمیشه ازشون توقع داشت
شنبه 18 مهر 1388

msforugh - ایران - تهران
leila leila - سوئد - گوتنبرگ.. خوشحالم که حال مادرت بهتر شده . قدر مادرامون رو بدونیم
یکشنبه 19 مهر 1388

bigmoeshah - امریکا - ویرجینیا
یک ترازو روی میز در یک کفه وضع زندگی درزمان شاه درکفه دیگر وضع زندگی بعداز انقلاب جواب این مسئله را پیدا کنین خودتان. بامید ازادی ایران و ایرانی.
یکشنبه 19 مهر 1388

داود-استانبول - ترکیه - استانبول
واقعاً متأسفم نمیدونم چی بگم؟ ایران هم نفت خیزه ممالک عرب هم حالا برید ببینید این عربهای سوسمارخور چطور دارن زندگی میکنند ملت ما چطور داره زجر میکشه مرده باد اسلام و حامیان آن. به امید ایرانی آزاد و لائیک.
یکشنبه 19 مهر 1388

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
msforugh - ایران - تهران . ممنونم دوست نازنین
یکشنبه 19 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.