سرنوشت مبهم کودک ۶ ساله

سرنوشت مبهم کودک 6 ساله

قاضی پرونده از شهروندان خواست تا در صورتی که از مخفیگاه زن جوان کودک ربا اطلاعی در دست دارند موضوع را با پلیس مطرح کنند.

به گزارش فارس، در تاریخ 7 مهر امسال مردی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران طی یک شکایت نامه مدعی شد کودک 6 ساله وی ربوده شده است.

این مرد مدعی شد روز گذشته خواهر همسرم به نام معصومه 37 ساله به منزل ما واقع در خیابان فرشته آمد و پس از ساعتی به بهانه اینکه می‌خواهد فرزند خردسالم به نام امین 6 ساله را برای بازی و قدم زدن به بیرون ببرد او را با خودش برد.

وی ادامه داد: چند ساعت بعد زنی با منزل ما تماس گرفت و بیان کردند پسر شما به همراه معصومه ربوده شده و نزد ما هستند و باید برای آزادی آنها مبلغ 300 میلیون تومان بپردازم.

پس از طرح این شکایت در شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران، دادیار سلیمانی دستور مربوطه را در خصوص شناسایی و دستگیری آدم رباها صادر کرد و کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی تهران جست‌وجو برای یافتن آنها را آغاز کردند.

به این ترتیب کار آگاهان با اطلاعاتی که از خانواده شاکی به دست آوردند مشخص شد فرد تماس گیرنده همان خاله امین کودک ربوده شده است که هر مرتبه پس از تماس تلفنی با خانواده وی با تغییر دادن صدای خود قصد داشت این گونه وانمود کند که تماس گیرنده‌ها افراد متعددی هستند تا هویت وی فاش نشود.

با مشخص شدن هویت زن کودک ربا معلوم شد وی پس از حادثه به طرز مرموزی ناپدید شده ولی وی در چند مرحله ارتباط با خانواده‌اش داشته است.

بنابر این یکی از اعضای خانواده وی که ارتباط بیشتری با معصومه داشت با دستور قضایی دستگیر و برای ادامه تحقیقات به اداره 11 آگاهی تهران انتقال یافت و مورد بازجویی قرار گرفت.

با دستگیری این مرد جوان تحقیقات از وی برای شناسایی زن کودک ربا و رهایی امین ادامه یافت اما هنوز هیچ نتیجه‌ای در بر نداشته است.

سرهنگ کارآگاه سعید لیراوی، معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به این پرونده گفت: قاضی پرونده دستور داد تا با انتشار تصویر زن کودک ربا و پسر 6 ساله ربوده شده چنانچه شهروندان اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه متهم و سرنوشت کودک ربوده شده دارند به اداره 11پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه یا با شماره این اداره 55388012 -55372777 تماس بگیرند.

baas - هلند - روتردام
خاک بر سر پلیس حکومت اسهالی.
شنبه 18 مهر 1388

sami_rad - انگلیس - لندن
ای بر پدر پدرسگ این رژیم لعنت باور میکنید برادرزاده من هم هفته پیش دزدیده شده داریم دیوانه میشیم؟خدایا خودت کمک کن یه دختره 11ساله به اسم نرگس تو فردیس کرج بعد از مدرسه دزدیدنش.....
شنبه 18 مهر 1388

sara-j - سوید - استگهلم
sami_rad - انگلیس - لندن . هم این مطلب ناراحت کننده بود و هم مطلبی که شما نوشتین.دوست عزیز امیدوارم که هم نرگس شما و هم امین به آغوش خانواده‌هاشون بر گردن.
شنبه 18 مهر 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرگ
sami_rad - انگلیس - لندن دوست عزیز بسیار ناراحت شدم امیدوارم هر چه زودتر ربایندگان شناسایی و دستگیر شوند من هم دعا می کنم برادر زاده عزیزتون صحیح و سالم ازاد شود
شنبه 18 مهر 1388

farnazflora - مالزی - کوالالامپور
sami_rad - انگلیس - لندن . دوست عزیز امیدوارم زودتر پیداش کنند. واقعا خدا به پدر و مادرش صبر بده الان دارن چی میکشن. امیدوارم این اتفاق برای هیچکس پیش نیاد خیلی سخته
شنبه 18 مهر 1388

armiita_nl - هلند - المیره
انسان وقتی حوادث میخونه فکر میکنه این اتفاقها برای دیگران می افته . ولی ممکنه یه روزی خودش دچاره حوادثه ناگوار بشه .دوست عزیز متا ستفم
شنبه 18 مهر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
sami_rad - انگلیس - لندن. امیدوارم هر چه زودتر پیدا بشه.
شنبه 18 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
sami_rad - انگلیس - لندن*** آرزو میکنم هم شما به آرامش برسید هم خانواده این کودک 6ساله.حتی تصورش هم سخته.
یکشنبه 19 مهر 1388

گویا - ایران - تهران
پلیس اینجا فقط بلده باتوم به ملت بکنه عرضه هیچ کار دیگه ای نداره . sami_rad - انگلیس - لندن امیدوارم که هر چه زودتر پیدا بشه و مارو هم در جریان بزار
یکشنبه 19 مهر 1388

sami_rad - انگلیس - لندن
دوستان عزیز از همتون ممنونم.الان هفت روزه هیچ خبری ازش نیستش همه جارو زیرو رو کردن هیچ خبری ازش نیست.دو تا از دوست های مدرسه اش گفتن یه ماشین قرمز دوتا مرد کردن تو ماشین بردنش.
یکشنبه 19 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.