پاسخ مهدی کروبی به اظهارات دروغین احمدی نژاد در مصاحبه با PBS امریکا

پاسخ مهدی کروبی به اظهارات دروغین احمدی نژاد
در مصاحبه با PBS امریکا

سحام نیوز:مهدی کروبی به ادعاهای کذب احمدی نژاد پیرو مصاحبه با شبکهPBS امریکا در نامه ای که فرزندش به ضرغامی نوشته آورده است:

باسمه تعالی

خشت اول چو نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج

برادر گرامی آقای مهندس ضرغامی

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

با سلام

همانطور که میدانید سه شنبه شب مصاحبه آقای احمدی نژاد با چارلی رز مجری شبکه پی بی اس آمریکا از شبکه یک سیما پخش شد. مجری این شبکه تلویزیونی آمریکایی در ارتباط با حوادث پس از انتخابات به موضوع تجاوز در زندانها اشاره کرد که آقای احمدی‌نژاد در پاسخ مدعی شدند آقای کروبی این حرف‌ها را زده است و وقتی هیات سه نفره قوه قضائیه از او اسناد خواستند گفت عصبانی شدم ، این حرف‌ها را زدم و هیچ سندی ندارم.

جای بسی تاسف است که قلب واقعیت، فرهنگ لا یتغیر رئیس قوه مجریه شده است. نمی دانم نیویورک چه خصوصیتی دارد که ایشان هر گاه به آنجا می روند این خصوصیت فردی شان دو چندان می گردد. از بد حادثه، سیمای جمهوری اسلامی نیز به ابزاری برای ترویج این فرهنگ مذموم قرار گرفته که نتیجه مستقیم آن ، سلب اعتماد مردم از حاکمیت و رسانه ملی است .

آقای کروبی ضمن تکذیب ادعای مطرح شده آاقای احمدی نژاد جهت اطلاع مردم بزرگ ایران فرمودند:

“مردم عزیز بدانند اخبار بسیارتکان دهنده ای از بازداشتگاه های قانونی و غیر قانونی علیه فرزندان این کشور که تنها حق قانونی خود را مطالبه کرده بودند، بدست من رسید. وظیفه شرعی، قانونی، ملی و انسانی خود دیدم مراتب را اعلام و اجازه ندهم تعرض به جان، مال، ناموس و کرامت مردم به امری عادی در جمهوری اسلامی تبدیل گردد. بعد از تعین هیات از سوی ریاست محترم قوه قضائیه، نشست های خوبی برگزار شد و من مستندات مربوط را با این اطمینان که هیت ۳ نفره کمر به پیگیری جنایات و مجازات مرتکبین اعم از مباشرین و آمران بسته، تحویل هیات دادم. به ناگاه و بجای پیگیری حوادث تکان دهنده، حملات یکجانبه از سوی دین فروشان به من آغاز و دفتر حزب اعتماد ملی و دفتر شخصی ام پلمب گردید و کپی دیگری از مستندات در اختیار مقامات قرار گرفت. ادعای مطرح شده در آن مصاحبه کذب محض و من کماکان بر پیگیری جنایت انجام گرفته که وجدان هر انسان آزاده ای را بدرد می آورد، تاکید دارم. از سیمای به اصطلاح ملی می خواهم یک سوم وقتی که در اختیار دادستان محترم قرارداده به من یا نماینده ای از سوی من اختصاص دهد تا ابعاد این جنایت ها را برای مردم بگویم و ملت ، صاحبان اصلی این کشور به عنوان هیات منصفه عمومی به قضاوت میان ما و شما بپردازند. امام (ره) می فرمودند جان من فدای تک تک مردم، حال چگونه است که این مردم اینقدر نامحرم شده اند و نباید از آنچه بر سر فرزندانشان رفته از طریق سیستم خود مطلع شوند.”

آقای ضرغامی

ازآنجا که شما را فردی صادق و باهوش می دانم، به عنوان یک دوست توصیه می کنم که دیوار بی اعتمادی موجود میان مردم و رسانه ملی که این روزها به نظر آنان به رسانه میلی تبدیل شده را از میان بردارید. صلاح کشور و مردم در آگاهی آنان است والا کیست که نداند جریان آزاد اطلاعات در پرتو تکنولوژی موجود، علیرغم همه تدبیر ها ، مرز ها را در هم ریخته و مردم را در جریان حوادث قرار می دهد.

توفیق و سلامت شما را از ایزد یکتا مسئلت دارم.

با تشکر

محمد تقی کروبی

۱۶ مهر ۱۳۸۸

silas - ایران - بندر
آقای ضرغامی. ازآنجا که شما را فردی صادق و باهوش می دانم، ... .................................................................. کروبی میخواسته هندونه زیر بغل ضرغامی بذاره ولی بهتره این هندونه ها رو قاچ نکره ..کرد به ... اینجوری حتما" نتیجه میده
جمعه 17 مهر 1388

mah1 - ایران - تهران
داره از این کروبی خوشم میاد!!!!!!!! یه اخوند..
جمعه 17 مهر 1388

artosh - ایران - تهران
زنده باد آقای کروبی. درود بر تو مرد شجاع. بنده به شدت از ایشان تنفر داشتم ولی با این همه شجاعت نه تنها نظرم نسبت بهشون عوض شد، بلکه بهشون افتخار هم میکنم. زنده باد.زنده باد.
جمعه 17 مهر 1388

Sattar Ca - کانادا - اتاوا
سلام . مردک همچین میگه هیئت سه نفره قوه قضائیه !!!!!!!. خب یکی از همین سه نفر محسنی وزیر اطلاعات زمان انتخابات است توقع دارین بیاد بگه بله در زمان انتخابات دستور دادم زن ومرد را حامله کنند؟؟؟؟؟. عجب نون به هم قرض میدند. مرسی سایت زیبا
جمعه 17 مهر 1388

pardis_pardis - انگلیس - لندن
زنده باد همه انسانهای آزاده و دلیر٬ کهروبی که جای خود دارد. آفرین به این مرد٬ درد و بلایش بخوره توی سر احمدی نژاد و حامیانش. راستش من هم دل خوشی از آخوند نداشتم اما کهروبی نشان داد که همه آدمها مثل هم نیستند. به امید پیروزی جنبش مردمی ایران٬ پاینده باد ایران.
جمعه 17 مهر 1388

Iranie Azade - آلمان - هامبورگ
بعد از منتظرى تنها کسى که جلوى این آشغالها ایستاده همین کروبى است. امیدوارم که از مواضع خودش و در نهایت مردم ایران کوتاه نیاد. زنده باد آزادى و آزاد اندیشى....
جمعه 17 مهر 1388

kamia1 - المان - کلن
احمقئ دروغگو بدذات, ملیجک
جمعه 17 مهر 1388

ir1234 - انگلستان - لندن
مردیکه دونگ چرا زمانیکه ریاست مجلس را عهده دار بودی قتلهای زنجیره ای را براه انداختی و بعد که شکایاتی در مورد قتلهای زنجیره ای شد گفتی این قتلها ربطی به دولت نداره در صورتیکه قتل مرحوم فروهر و همسرش با اجازه تو بیشرف نامرد کریه انجام شد.حالا شدی شیخ دلسوز مردم؟نمیدانم چرا دلت برای ازاد مرد ایران مرحوم فروهر و بقیه قتلها نسوخت بوقلمون صفت چرا؟
جمعه 17 مهر 1388

zheneral - ایران - اصفهان
ir1234 - انگلستان - لندن . فکر کنم تو قتلهای زنجیرهای را با دمپای ابری اشتباه گرفتی. تو بهتره بری چندتا کتاب در مورد قتلهای زنجیرهای بخونی بعد حرف بزنی. نوری زاده چند تا کتاب داره. کروبی دلاور که هیچ ارتباطی بااین قتلها نداشته.
جمعه 17 مهر 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرگ
درود بر شیخ اصلاحات
جمعه 17 مهر 1388

black chador - امریکا - ولدن
اقای کروبی عصبانی نشید چون حرفهای تقلبی نژاد واقعا اسلامی بود. اگر اسلامی نبود مردم مسلمان ایران ازش پشتیبانی نمیکردند.
جمعه 17 مهر 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
ir1234 - انگلستان - لندن. کمونیست و چپی هم کمونیست ها و چپی های قدیم. مطالعه ای داشتند و سوادی و معلوماتی. شما که با این همه اطلاعات و تحقیق و حقیقت یابی روی احمدی نژاد را سفید کردی :-)
جمعه 17 مهر 1388

fredoparto - انگلستان - آکسفورد
حرفهای دهان پُرکن بر دل آدمی می نشیند، البته بستگی به این دارد که از دهان چه کسی خارج می شود. معلوم نیست که چرا جناب کروبی ناگهان به جرگه ملت آزادیخواه پیوست؟ آیا ایشان در مدت سی سال سابقه خود در این رژیم از جنایت آخوندها بی خبر بود؟ چرا وقتی دور سفره رنگی، که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن دیده می شد، همراه با چهل پنجاه نفر از مفتخوران رژیم می نشستید و لقمه های لذیذ غذا را تناول می کردید، در صورتی که برای ملت به قول خودتان مستضعف خوردن چند گرم گوشت مرغ و گوسفند به منزله یک رؤیا بود، به فکر این مردم نبودید؟ اگر شما در انتخابات برنده می شدید آیا این اسرار مرموز رژیم را فاش می کردید؟ تنها چیزی که در این انتخابات به نفع ملت تمام شد این بود که ذات واقعی کسانی رو شد که مردم روی آنها قسم می خوردند اما خوشبختانه همه آنها تو زرد از آب درآمدند.
جمعه 17 مهر 1388

kamia1 - المان - کلن
fredoparto - انگلستان - آکسفورد , میگن ماهئ رو هر موقع از اب بگیرئ تازست!
شنبه 18 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
ir1234 - انگلستان - لندن - قتلهای زنجیره ای سال 77 لو رفت. مجلس ششم که کروبی رییسش بود سال 78 افتتاح شد. حتی اگر هم زمان هم بود باز ربطی نداشت. گنه کرد در بلخ آهنگری - به شوشتر زدند گردن مسگری
شنبه 18 مهر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
کروبی داری خوب میای!فقط اون دین و لباس مسخره رو بنداز تو توالت!
شنبه 18 مهر 1388

bache mahal - هلند - امستردام
حالم از هرچی دزد بم مخوره.
شنبه 18 مهر 1388

$persian$ - ایران - تهران
این آخوند واقعا طرف ملته
شنبه 18 مهر 1388

rohi - ایران - مشهد
جلبک
شنبه 18 مهر 1388

ir1234 - دانمارک - لندن
zheneral - ایران - اصفهان چرا اینقدر خودتان را گول میزنید؟شما که علامه دهرید و با سواد کتاب ندیده اید بگوئید زمانیکه کروبی رئیس مجلس بود چند لایحه و را علیه ازادی بانوان ایرانی بتصویب رساند؟یقینا اطلاعی ندارید پس گوش کن 5 لایحه بود که ازادی بحق بانوان را سلب میکرد.در ضمن تا قبل از انتخابات در ایران رژیم جنایت نمیکرد.اعدام نبود.ظلم نبود.زندانی سیاسی نبود.شکنجه نبود.تجاوز نبود؟بخدا که بود و هم من و شما و هم کروبی جونت و موسوی و بقیه میدانستیم .حال چرا کروبی از بعد از شکست انتخاباتیش شروع به وجدان درد و افشا گری کرد؟اگر رئیس جمهور میشد بازم افشاگری میکرد؟خوب میدانی هرگز نمیکرد.و چرا 30 سال خفه خون گرفته بود؟بخدا که تعدادی از شماها با طرفداری بدون تفکر و تحقیق به شعور خودتان توهین میکنید.
شنبه 18 مهر 1388

bahareiran - ایران - ایران
rohi - ایران - مشهد----------جلبک جد و ابادته---------زنده بادکروبی
شنبه 18 مهر 1388

سپیده صبح - ایران - تهران
ولش کنید بابا امثال ir1234 - انگلستان - لندن رو اینها فقط دنبال طفرقه انداختن هستن هر کی هر کاری کنه مثل اون یارو تو شهر لیلیپوت که همیشه ناله می زد و می گفت ((من می دونم)) آیه یاس می خونن
یکشنبه 19 مهر 1388

ir1234 - انگلستان - لندن
سپیده صبح - ایران - تهران جدا برای امثال تو متاسفم تفرقه چیه واقعیت تلخه و شما جن و حقیقت بسم الله شده حق گو تا محقق شود بر نااگاهیت حقیقت غیر قابل انکار.
دوشنبه 20 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.