احمدی نژاد : ایران حاضر است از آمریکا اورانیوم غنی شده خریداری کند

احمدی نژاد :  ایران حاضر است از آمریکا اورانیوم غنی شده خریداری کند

صدای آمریکا : محمود احمدی نژاد روز چهارشنبه در حاشیه جلسه دولت در گفتگو با خبرنگاران مذاکرات هفته گذشته ژنو را مثبت ارزایابی کرد. آقای احمدی نژاد همچنین گفت: ما از قبل هم اعلام کرده بودیم حاضریم اورانیوم سوختی خود را از هر کسی که تمایل داشته باشد خریداری کنیم. رئیس جمهوری اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا ایران حاضر است از آمریکا نیز سوخت خریداری کند گفت: فرقی نمی کند. از هر کسی به جز اسراییل. قرار است نشست بعدی ایران با کشورهای پنج بعلاوی یک حدود دو هفته دیگر در ١٩ اکتبر برگزار شود.

عربستان سعودی از همبستگی سوریه و جمهوری اسلامی ایران ناخشنود است

دیدار رهبران عربستان و سوریه در حالی صورت گرفت که در پی فراخوان باراک اوباما، رئیس جمهوری امریکا برای کمک به روند صلح در خاورمیانه بنظر می رسد سوریه در مسیر خروج از انزوای غرب حرکت می کند. دیپلمات های سوری بر این باورند تفاهم احتمالی سران عربستان و سوریه می تواند در جهت مواضع جهان عرب در قبال تلاش صلح باراک اوباما باشد به شکل گیری دولت جدید در لبنان کمک کند و از نگرانی کشورهای سنی عرب نسبت به حمایت سوریه از ایران بکاهد.  روابط سوریه با عربستان از سال ٢٠٠٥ و ترور رفیق حریری، نخست وزیر وقت لبنان و مورد حمایت عربستان به تیرگی گرایید، گرچه دمشق هرگونه نقشی در ان اقدام تروریستی را رد کرده بود. بنظر می رسد سوریه که خواهان بهبود روابطش با غرب است حاضر باشد از نزدیکی اش با تهران در جهت برقراری ثبات در منطقه بهره جویی کند. عربستان سعودی از همبستگی سوریه و ایران که هر دو از حزب الله لبنان و گروه حماس پشتیبانی و با تلاش صلح باراک اوباما در منطقه خاور میانه مخالفت می کنند، ناخشنود است.  پیشینه اتحاد ایران و سوریه به حمایت دمشق از جمهوری اسلامی در جریان جنگ ایران و عراق بر می گردد.

شهرام امیری محقق دانشگاه مالک اشتر وابسته به سپاه پاسداران بوده است

روزنامه واشنگتن پست، سخنان منوچهر متکی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را منتشر کرده که ایالات متحده را، متهم کرده است که در ناپدید شدن یک دانشمند ایرانی، دست داشته است. فرد ناپدید شده که شهرام امیری معرفی شده، از افرادی است که به گفته مقامات ایران، با برنامه هسته ای این کشور در ارتباط بوده اند. روزنامه واشنگتن پست در مطلب خود می نویسد اتهام دست داشتن آمریکا در ناپدید شدن شهرام امیری، کمتر از یک هفته پس از برگزاری نشست مقامات جمهوری اسلامی با نمایندگان آمریکا و دیگر قدرت های غربی و رسیدن به توافقی نسبی در خصوص برنامه اتمی جمهوری اسلامی، و همچنین داغ شدن موضوع شهروندان آمریکایی زندانی شده در ایران مطرح می شود. مقامات ایران می گویند شهرام امیری، محقق دانشگاه مالک اشتر، وابسته به سپاه پاسداران، برای مراسم حج به عربستان سعودی سفر کرده بود و در آنجا ناپدید شد. به نوشته این روزنامه، این کلی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفته است که این وزارت خانه، هیچ اطلاعی در خصوص فرد ناپدید شده ندارد .

sami_rad - انگلیس - لندن
ماندن در خیابانها کابوس وحشتناک رژیم است / بیایید این کابوس را برای این جنایتکاران تبدیل به واقعیت کنیم / ۱۳ آبان . دانشجویان در کنار مردم - دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف.پاینده ایران همیشه ازاد.
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت اول. در سر مقاله این مطلب اشتباه شده است و باید چنین نوشته می شد که انتر نژاد حاضر است در قبال گرفتن رشوه و آزاد گذاشتن دست دولت ارتجاع اسلامی در کشتار مخالفان دولت کودتا در خارج از کشور و دریافت ثروت شاه حاضر به خرید مواد اتمی از امریکا است و امریکا هم همانطور که دست دولت ایران را در عراق برای کشتار مجاهدان خلق آزاد گذاشت و نشا نه ای از رفقات دوباره نشان داد این بار هم ایرانیان مخالفان درخارج کشور را به قاتلان دولت اسلامی خواهد فروخت و این یکی از نشانه های کوچک دوستی جدید امریکا با دولت کودتا است ورود گاوان امریکائی به بنادر ایران است و ارسال لوازم یدکی برای هواپیماهای کهنه و دلانی که این دشمنی ها را تبدلیل به دوستی می کنند در اوکراین و روسیه نشسته اند
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت دوم. دولت فرانسه هم برای معاملاتش با ایران شاپور بختیار را به کشتن داد حالا نوبت دولت اوباما است که اسامی مخالفان داخلی و خارجی دولت کودتا اسلامی ایران با ذکر نام و آدرس از سازمان سیا امریکا برای انتر نژاد و خامنه ای ارسال نماید و میلیارد ها کمبود بودجه دولت امریکا را از این راه جبران نماید و ملت ایران در این معامله مانند گوسفندانی خواهند بود فقط طویله و کشتارگاه سهمشان است
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت سوم. دولت کودتا دست پاسداران و بسیج و نیروی پلیس را باز گذاشته است از قیافه ای که خوششان نیامد بکشند و یا اعدام کنند و شکنجه دهند و لازم نیست که به کسی هم جواب پس بدهند برای حفظ دولت منفور و ارتجاعی عربی هر کار لازم باشد باید انجام دهند از رشوه دادن و رشوه .
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

mehr47 - ایران - تهران
مموتی کم آورده....اوباما رو آورده. بروبچ اصولگرا چرا آف لاین میزنین؟ کفن هارو کجا گذاشتین؟ بابا پس چی شد شیطان بزرگ؟ راستی به سبک رئیستون: کی خستس؟
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

juvel - نروژ - اسلو
کلا پاچه خواری بد چیزیه !!!
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

roya123 - ایران - شیراز
کسی که خودش بارها میگه نوکراست نوکری همه رو می کنه نوچه آمریکا و روسیه و.. عقده ای نژاد ...بمیری اوباما را هم نبینی
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

kamia1 - المان - کلن
تا وقتئ مردم ایران به قدرت خودشون ایمان نیارن, اب از اب تکون نمیخوره. کشور المان با پشت سر گذاشتن 2جنگ شده یکئ از بزرگترین قدرتهائ سیاسئ.اقتصادئ.بعد از 60سال یه مملکت رو اینطورئ ساختن, صرفا به فرهنگ و اعتماد به نفس و وطن پرستئ یک ملت نشائت میگیره!! ما ایرانیها همیشه خودفروخته به خارجئ بودیم و از زیر کار در میرفتیم.
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
عنتری عنتر نژاد...خفه خون قاتل.
جمعه 17 مهر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
دست به......عمو سام شدی اخر.واقعا که احمقی نژاد هستی.
جمعه 17 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.