فال روز پنجشنبه ۸ اکتبر - ۱۶ مهر

فال روز پنجشنبه 8 اکتبر - 16 مهر

فرودین

از توقعات خودتان بکاهید و با کوچکترهای فامیل، مهربانتر باشید. اجازه ندهید درگیریهای چند روز گذشته، دوباره شما را از کار و زندگی بیندازد. روز آرام و خوشی در پیش دارید .

اردیبهشت

از مشکلات نهراسید و به جای فرار از آن، به مقابله با آن بپردازید و سعی کنید با سیاست این دشواریها را حل نمایید. مشکل عاطفی شما به زودی حل خواهد شد .

خرداد

شاید هنوز در این اندیشه اید که به نحوی از زیر بار مسئولیت، شانه خالی کنید. گرچه ظاهرا" به نفع شماست ولی نهایتا" خودتان زیان آن را میبینید. با قبول مسئولیت جدید روز پر مشغله در پیش دارید .

تیر

به سلامتی خود بیشتر توجه کنید و اگر لازم است، در اندیشه ی یک مسافرت باشید. در قبول مسئولیتهای تازه، خیلی دقت کنید و بی گدار به آب نزنید. روز دلپذیری در راه است .

مرداد

به زودی تصمیم مهمی خواهید گرفت که مستقیما" با آینده شما ارتباط دارد. روزهای سخت و دشوار را خوشبختانه پشت سر گذاشته اید، در این هفته سندی مهم را امضاء خواهید کرد .

شهریور

برای تغییر خانه، زمان خوبی را برگزیده اید. خوشبختانه آرزوهای شما پشت سر هم بر آورده خواهد شد. یکی از دوستان قدیمی را ملاقات میکنید و به راز بسیار مهمی پی خواهید برد .

مهر

بی جهت خودتان را افسرده میکنید، حادثه ای پیش آمده و شما هم مطلقا" تقصیری ندارید. بگذارید قضاوت کنند و به نتیجه گیری برسند، امروز ستاره ها روز شادی برای شما در نظر دارند .

آبان

روزهای خوب و خوشی در پیش دارید و برای حل یک مشکل بزرگ به سفری طولانی خواهید رفت. دوستان قدیم را ملاقات میکنید و امروز، روز مهمی برایتان خواهد بود .

آذر

بدبینی یکی از نزدیکان، شما را از انجام وظایفتان باز داشته است. با او به گفتگو بنشینید و حقایق را برایش روشن کنید و برای انجام معامله، امروز را انتخاب نکنید .

دی

دقت و توجه شما به امور خانوادگی، نتیجه ای مطلوب است با نرمش و اخلاق به راه خود ادامه دهید و اطمینان داشته باشید، پیروز خواهید شد . بهترین روزی که میتوانید به برنامه ریزی برای آینده بپردازید همین امروز است.

بهمن

اوقات فراغت خود را بیهودگی نگذارنید و کوشش داشته باشید که به نوعی از این اوقات، بهره برداری صحیح بکنید. روز آرام بسیار دلنشین در پیش دارید .

اسفند

احساس تنهایی میکنید و دیگران هم به این مطلب توجهی ندارند، حق با شماست ولی خوشبختانه چند ملاقات دلپذیر، اوضاع را دگرگون خواهد کرد.

vezveznazi - ایران - ایران
خیلی خوشحالم مرسی از فال 16 مهر
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.