حمله اصولگرایان به فردوسی پور بخاطر رنگ سبز نمودار

حمله اصولگرایان به فردوسی پور بخاطر رنگ سبز نمودار

سایت اصولگرای جهان نیوز عادل فردوسی پور را به سو استفاده از اموال دولتی به دلیل استفاده از نمودارهای سبز رنگ در این برنامه متهم کرده است.

در آخرین برنامه نود سوال برنامه در مورد این بود که از تساوی بازی استقلال و پرسپولیس چه کسانی خوشحال هستند 1- هواداران استقلال 2- هواداران پرسپولیس 3-هیچ کدام
سایت اصولگرای جهان نیوز هم به این ماجرا بند کرده است که چرا نموداری که نشان دهنده پاسخ دهندگان جواب شماره 3 بوده است به رنگ سبز تعیین شده.
البته این سایت دلیل اعتراضش به رنگ سبز را عیان نکرده تا حمله بی منطقش ،بی منطق تر جلوه نکند اما نویسنده مطلب عنوان کرده که سوال بهتری می توانست برای برنامه انتخاب شود.این درحالی است که سوال بزرگ همه هواداران فوتبال و حتی کسانی که فوتبال را دنبال نمی کنند این بود که چه کسانی از این تساوی خوشحال شده اند. اصولگرایان که خود دست بلندی در استفاده از امکانات عمومی و بیت المال برای مصارف جناحی دارند، شایسته است به این پرسش پاسخ دهند که این حجم عظیم برنامه های تخریبی علیه اصلاح طلبان و رهبران آنها در قبل و بعد از انتخابات که از رسانه به اصطلاح ملی پخش شده، سوءاستفاده از امکانات عمومی نیست که اکنون مشاهده رنگ سبز در یک برنامه ورزشی فریاد آنان را برآورده است ؟

ukguy4u - بریتانیا - لندن
بدبخت ها از رنگ نمودار هم میترسن !
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

msforugh - ایران - تهران
دروغگو دروغگو 63٪ کو . ایول عادل
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
نمودار؟! کو نمودار !
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

IQ SEFR - نروژ - اسلو
دمت گرم عادل سبز بودی رو نمی کردی
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

kamia1 - المان - کلن
وائ چقدر احمق هستن - نمودار معمولا سبز یا نه ؟ هههههه رنگ سبز پیغمبرئ هم از بین رفت
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

aghozdar - ایران - تهران
ما شنیده بودیم گاو تنها رنگ قرمز را میبیند و به ان حساسیت نشان میدهد. این حیوانات جدید چه نام دارند که رنگ سبز را میبینند و به ان حساسیت نشان میدهند؟
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

arash88 - آمریکا - اورنج
اینکه رنگش چمنی است.رنگ چمنی هم مورد علاقه خامنه ای.هم خاصیت داره هم طبع شعر اقا را باز میکند.
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

amir1984dubai - امارات - دبی
من فکر کنم چند وقت دیگه به همین بهونه تمام درخت ها رو هم قطع کنن بگن اینام طرفدار موج سبز هستن !!!واقعآ چقدر هر جا قانون اسلامی هست مسخره اس !!!حالا نیاید بگید اسلام فلان هسن بلان هست من سواد ندارم اکابه هم نرفتم .فقط یکی یه کشور اسلامی مثال بزنه که پیشرفته باشه و مردم در رفاه و آرامش زندگی کنن!!!آقا بهشت مگه زوریه اصلآ ما بهشت نخوایم کی رو باید ببینیم؟؟؟اصلآ اسلام کاملترین دین هست قبول اما اینم باید قبول کرد بعد 1400 سال نشده صحیح اجراش کرد غیره اینه ؟؟؟خیلی پروژه ها هم هیچ وقت تکمیل نمیشه یا ماست مالی میشه شاید اینم از اون دسته باشه!!!!
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

dokhtare zartosht - فنلاند - تورکو
مرسی عادل جون بخاطر جسارتت همه دوست داریم.
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
عادل هم خوب زیرکیه! خیلی جالبه رژیم از رنگ نمودار هم وحشت داره!
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

sara-j - سوید - استگهلم
ای داد بی داد فکر کنم از فردا یک دستور از وزارت اموزش و پرورش بیاد واسه مدارس که بچه ها حق ندارن در نقاشی و کار هنری شون از رنگ سبز استفاده کنن. گیرم جلو استفاده از رنگ سبز رو گرفتین جلو فکر کردن و فهمیدن مردم رو نمی شه گرفت.
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

madrid - ایران - قزوین
جالبه! حتما دو روز بعد می گن تیم ذوب آهن و پاس چرا سبز پوشیدن؟ چرا زمین فوتبال سبزه؟ چرا درختها سبزن؟ زنده باد فردوسی پور
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

Alireza88 - ایران - تهران
ضمن تشکر از آقای فردوسی پور و برنامه خوبشان از دوستان خوبم میخواهم به حرمت خون شهدای راه سبزمان به هیچ عنوان در نظرخواهی های صدا و سیما شرکت نکنند تا آقای ضرغامی نتواند آنها را بعنوان مقبولیت صدا و سیما بیان کند.
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

poriyaye_vali - کانادا - تورنتو
بابا عادل که باخودتونه چرا اینقد خل تشریف دارید..هر کی توصداوسیما کار میکنه دستماله//عادل فردوسی پور برای جذب بیینده وبه کار گرفتن مخ مردم دست به هر کاری میزنه///اینقد روش زیاد شده که میاد به کریم باقری بزرگ مرد اسطوره ای فوتبال ایرانم گیر میده//
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

shirzan - آلمان - برلین
فکر کنم به زودی رنگ سبز را حرام اعلام کنند. باور کنید این ملاهای حرومزاده هر جور بخوان میتونند عده ایی عوام رو برقصونند.
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

saam_persian - پاکستان - کراچی
فقط سرخ بابک = ایران ازاد.
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

elinaa - ایران - تهران
از فردا مدادهای سبز از جعبه ی مداد رنگی ها حذف خواهد شد . جنگلها نابود خواهند شد . فضاهای سبز ویران خواهد شد تا مگر این جلادان شبی آسوده بخوابند بدون حضور کوچکترین سبزی در زندگی.... دیشب که تو فیلم طنز مسافران ستاره هم سر تا پا سبز شد . منتظر واکنش جهان نیوز و ایرنا پ فارس نیوز باشید.
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

bache mahal - بلژیک - هامه
حالا با رنگ مردم را رنگ میکند واقعا چه ذلتی عراب در گذشته از زنان ایرانی بچه دار میشدن برای اینکه بچه هاشون که نژاد عرب داشتند شال سبز دور کمر میبستند خودتون قضاوت کنید چطوری سر کاریم ......
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
چه غلطها اینها از خدا نمیترسن خوب که از رنگ سبز ترسیدن یک عقده ای های کثافتی هستن خودشون میدونن و بس خدا هم گمونم تو خلقت اینها مونده حتی دلش نمیاد ببرتشون تو جهنم که عمرشون عمر..
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

mehr47 - ایران - تهران
بابا یکی این برادر خواهرای اصول گرا رو بگیره! از فردا می رن چمن استادیوم آزادی رو با دندون در میارن!! چون رنگش سبزه. آخه شماها چه حساسیتی به رنگ سبز دارین! برید با همون رنگ قهوه ای حال کنید!!
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

aspiran - ایتالیا - میلان
از این اخوندها ...خل تر خودشانند تادیزوز رنگ سبزبرایشان مقدس بود چون میگفتند علامت سیدهاست حالا دیگه هر چی رنگ سبز میبینند حتی رنگ طبیعت را شاکی میشند و همه رابه دشمنان اسلام نسبت میدهند راست میگویند که مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید میترسد.
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

مازیار - مصر - قاهره
توجه توجه / پارچه های سبز امام زاده ها به رنگ قرمز تعویض شود/بجای چمن ورزشکاها باید کف ورزشگاها موزایکی شود/تمام پرستاران از پوشیدن رنگ سبز خوداری کنند/میوه فروشان از فروش میوه های رنگ سبز استفاده نکنند/
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

sadafi - المان - مونیخ
این جانیا بالاخره باید حمله کنن وگرنه ارضا نمیشن!!!!
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

farhad9821 - المان - برلین
زنده باد نسل جوان ایران از هر موقعیتی برای اعتراض استفاده می کنند
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

shanul - المان - هامبورگ
این رژیم اسلامی ایران دیگه از سایه خودش هم می ترسد چه رسد به رنگ سبز!!! این اصولگرایان بروند برگهای سبز درختان را هم اتش بزنند تا درختان و گیاهان سبز مشکلی برای امنیت انها ایجاد نکنند!!!!!!!.
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

Mehriran - سوپد - مالمو
زنده باد عادل دوست داشتنی
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

razmandeh - سوئد - استکهلم
دستور دادند که دانشمندان بسیجی‌ چمن سیاه اختراع کنند که چمن سبز توهین به مقام. ملعون رهبری است . .
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
مرگ برخامنه ای دیکتاتوروخون اشام ..........درودبه همه جانباختگان راه ازادی.
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

khalije hamishe fars - ایران - خارگ
بهترین و جالبترین سوال این برنامه در حیات پخشش بوده...بسیار عالی...
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

Iranie Azade - آلمان - هامبورگ
فکر کنم چند وقت دیگه این اصولگرایان بدبخت دستور بدهند که تمام درختان باید قطع شوند، چمنهاى سبز باید آسفالت شوند و بالاخره حرف ( س ) باید از زبان فارسى حذف شود تا نشه با آن کلمه سبز را نوشت. *** مرگ بر على سگ دست و محمود چاخان ***
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
اگه از رنگ قهوه ای استفاده میکرد خوب بود؟
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
Iranie Azade - آلمان - هامبورگ . ولی چقدر خندیدم
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

behnam-behnam - ایران - تهران
تازه شد مثل حذف کردن نام خلیج فارس از کتابهای درسی و پوسترها به بهانه سهوی بودن اونا. عادل باید خودشو بزنه به کوچه علی چپ. ولی دمش گرم حال کردم.
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

sotedelan - هلند - المیره
دوستان عزیز این نظام ملائی فقط رنگ سیاه رو میبینه.همون طور که بیش از 30 سال مردم را به عناوینی سیاه پوشوندندوهمه رو به طریقی به عزا نشاندند.یکی رو به عزای عزیز .یکی رو به عزای دوست و اکثریت رو به عزای مملکت از دست رفته وعزای فرداوفرداهای دگر.تا بوده همین بوده وتا باد همین باد.رژیم اسهالی باید هم از رنگ سبز و شاد که نشان طراوت و زندگی ایست وحشت داشته باشه .چرا که اینها این طراوت وشادی رو از مردم گرفته اند.ونمیخواهندمردم شادو زنده باشند اینها فقط وفقط رنگ سیاه رو میبینند وبس وهمیشه می خواهند مردم را عزاداروماتم زده در رنگ سیاه ببینند.زنده باد ایران وایرانی .پاینده راه شهدای ازادی.
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
اینها که اینقدر از این رنگ میترسن محرم نزدیکه حتما خودکشی میکنند چون سمبل محرم رنگ سبز چون قرمز که مال یزیده پس سبز امام حسین را چه میکنند من که فقط ابی ام ابیته
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
بیخود نیست اینقدر ازش خوشم میاد عادل جان مرسییییییییی
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

sibzaminirani - ایران - ایران
اینها دیگه شورش رو درآوردن!!. اگه خود مردم هم ول کنن اینا دیگه ول نمیکنن (البته مردم هم ول کن نیستن ها)!!
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

Iranie Azade - آلمان - هامبورگ
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز . البته از مموتى این کارها بعید نیست، مگه ٪15 را نکرد ٪63
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

آندرلاین - ایران - قزوین
یادش به خیر. یه پیر زنی بود تو همسایگی ما که میومد برامون از گذشته و آینده میگفت. مثلا پیشگویی میکرد. هر چند حرفاش به جایی بند نبود، اما زن با مزه ای بود و حرفهاش هم بامزه. یادمه سال 56 بود. هنوز انقلاب نشده بود. تو کتاب یکی از بچه ها عکس پرچم ایران رو دید. آهی کشید و گفت: یه روزی میاد که جای سبز و قرمز این پرچم عوض میشه. قرمز میره بالا و سبز میاد پایین. اون روز کوچه ها هم از رنگ خون قرمز میشن. نمیدونم چرا بعد این همه سال یاد حرف پیر زنه افتادم. اما بعید هم نیست که اینها از شدت نفرتشون، رنگ سبز پرچم رو پایین بیارن.
جمعه 17 مهر 1388

artosh - ایران - تهران
اینا الان آرزو میکنن زودتر زمستان شه تا شاید رنگ چمن ورزشگاهها هم تغییر کنه. فردوسی دو3ت داریم.
جمعه 17 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.