افزایش امید به زندگی در بین ایرانی ها - کاریکاتور

افزایش امید به زندگی در بین ایرانی ها

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
اتفاقا کاریکاتور گویا و واقعی هست . من هربار که به ایران میرم خیلی تعجب می کنم که این نسل جوان ما اینهمه انرژی و فهم و امید رو از کجا میاره . نسل حود من رو که از نسل قبلی هستیم ، الان هم که میرم ایران و دوستهام رو می بینم مثل جوونی هاشون ناتوانن . به قول رضا مارمولک : نمیدونم اینهمه انرژی رو این جوونها از کجاشون درمیارن!
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

milad C - امریکا - سن رمون
اره مخصوصا با احمدی نژاد....
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

dook - امارات - دبی
https://www.islamtxt.net/. دبی
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

مازیار - الیران - االیاسیچ
درود به همگی به ویژه پارسیان نیک اندیش. متاسفانه جوانان ایرانی با مصرف شیشه و در عالم برهوت به اینده خوشبین میشوند در حالت عادی افسرده عصبی و ارزوی مرگ می کنند. و چون مسولین حکومتی ریشه پارسی ندارند هیچ احساسی در مورد جوانان ایرانی ندارند
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

مازیار - الیران - االیاسیچ
روانشناسان در مورد جوانان نوشته اند تحرک٬ هیجان ٬نشانه سلامت جوانان است ولی در جامعه اسلامی ٬جوانان باید مثل میمون فقط تقلید کنند گریه و عزاداری کنند تا رستگار شوند
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

grgesho - ایران - بوشهر-کنگان
. خیلی کاریکاتور بی مزه ای بود.
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

مهرتابان - ایران - تهران
از اشتباهات این حکومت این بود که شرایط مردم را به جایی رساند که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشته باشند در این زمان تنها امید مردم به انتخاب فردی آزاداندیش را هم از آنها گرفت وجرقه اصلی را خودش زد و با تجاوز و شکنجه و دروغگهای بی انتها و دادگاههای مضحک و .. اتش خشم ملت را باز هم خودش شعله ورتر کرد پس تا خشکاندن و سوزاندن ریشه ظلم از پا نخواهیم نشست .وعده ما 13 آبان و طوفانی دیگر به یاری حق و همت مردم پیروز خواهیم شد.آمین.
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

zhilla - ایران - تبریز
مازیار - الیران - االیاسیچ . کاملا اشتباه می کنی یه کم فکر کن بعد کامنت بزار این حرفهایی که تو زدی برا چند مدت کوتاه امکان داره ولی جوانان ما امید طولانی دارن و برا همین هم هست هنوز در همچین وضعیتی نابغه ها رشد میکنند و روز به روز بیشتر می شه
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

MedMed - ایران - تهران
دوستان اشتباه نکنید.آمار خود کشی و بی میلی به زندگی در خانواده و جوامع مفرح بیشتر از خانواده و جوامعی که در فقر و جنگ و بدبختی بوده.در ایران اکثر کسانی که خودکشی میکنن به دلیل شکست عشقی نداشتن انگیزه از دست دادن یکی از عزیزان مشکلات روحی روانی یا دلایلی از این قبیل بوده.کم اتفاق افتاده که کسی برای مسایل مالی خودکشی کنه.
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

wildpiony - هند - بمبیی
یعنی چی؟ من نفهمیدم:(
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

daiana - ایران - تهران
مرگ بر خامنه ای
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

masam - ایران - تهران
مهرتابان - ایران - تهران عزیز می دانم مشکلات جامعه زیاد است و عصبانی هستید ولی اینکه شما که به فکر شلوغ کردن هستید در اقلیت هستید قابل انکار نیست و شما باید بدانید مدنیت گویای این موضوع است که اقلیت باید از نظر اکثریت تبعیت کنند و در مورد شکنجه و امثال ان باید بگویم این موضوعات ناشی از عملکرد هموطنان خود ماست و همانطور که دیدید نظام اسلامی اکنون در حال رسیدگی به این موضوعات است و افراد خاطی مسلما مجازات خواهند شد ولی باید حق داد با اتفاقاتی که پیش امد نظام اسلامی با حداقل ضرر این موضوع را به اتمام رساند و اگر این موضوع در هر یک از کشورهای اروپایی اتفاق می افتاد مسلما با خشونت بیشتری برخورد می شد.
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
MedMed - ایران - تهران .. موافقم // کاریکاتورشم بگی نگی بد نبود. اما واقعا کسی چیزی نداره که اینا بخوان بگیرنش. آزادی بیان! آزادی روح! حتی آزادی اندیشه!
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

Upsy Daisy - انگلستان - لندن
سال گذشته که به ایران رفته بودیم نیروهای انتظامی اطراف میدان های تهران ایستاده بودن و واقعا رعب اور بود. خصوصا برای خانمها چون مرتب اونا رو میگرفتن. برای همین همه سعی میکردن جلو چشمشون نباشن. حالا حتما با این اوضاع شرایط خفقان اورتر از قبل شده. همه جا پلیس به ادم احساس امنیت میده ولی تو ایران دقیقا برعکس. امیدوارم جوونهای دلیر ایرانی با خلق رنسانس جدید به این 30 ساله وسطایی خاتمه بدهند.
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

lvlarkez - لبنان - بیروت
خیلی کارش درست بوده
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

anosh - امارات - دبی
مازیار-الیران. طرز تفکر شما در مورد اسلام اصلا درست نیست این حکومت ایرانه که اسلام رو اینجوری جلوه داده و هر چند وقت یکبار بهانه ای برای عزاداری مردم و مشغول کردنشون جور میکنه در اسلام واقعی عزاداری برای متوفا فقط سه روزه و چیزی به اسم هفتم چهلم و سالگرد وجود نداره اینا با بدعت در دین از اون به نفع خودشون استفاده میکنن شما درست میگی اصلا خوب نیست که جوانان همیشه در عزا و گریه باشند اما رفتار غلط این رژیم این تصور رو به وجود آورده اسلام واقعی انسان رو با شور و نشاط میخواد وکسی که فوت کرده حتی اگه از بزرگان باشه دیگه نباید هر سال به یادش عزاداری کرد تنها میتونیم براشون طلب آمرزش کنیم.راه احترام به بزرگان دین هم سینه زنی و ناراحتی تو سالگردشون نیست بلکه پیروی از اخلاق و سیره اونهاست. دین خدا رو اون جور هست بشناسیم
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

black chador - امریکا - ولدن
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن. نسل جوان ایران انرژی و فهمشون رو به خاطر دسترسی به اینترنت از همسنهای خودشون در دیگر جامعه های جهان میگیرن. کشورهایی مثل کره شمالی جوانانشان با نسل جوان دنیا فرق دارن. بدبختی که این دولت اسهالی ایران داره اینه که اجازه داد جوانان درس خوانده بشن و از اینترنت و ماهواره ها استفاده کنن و حالا میخوان این مزایا را ازشون بگیرن. تا حالا سعی کردی یک ابنبات را از یک بچه دوساله بگیری؟
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

black chador - امریکا - ولدن
anosh - امارات - دبی. پس میشه گفت شما قران را قبول ندارید.
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

zolm setiz - آلمان - کلن
anosh - امارات - دبی.اتفاقا تنها حرکت مثبت این رژیم در طول این سی سال همین بود که چهره واقعی اسلام را به مردم نشون داد.بهتره خودمون رو گول نزنیم سنگسار قطع دست و پا داشتن چهار تا زن رسمی و100000000000صیغه ای حق زن نصف مرد قتل ........بازم بگم همش عین اسلامه.موفق باشی دوست عزیز.
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

shayan2uk - انگلیس - هال
masam - ایران - تهران . اون نظام اسلامی بخوره تو سر تو و امثال تو مزدور و جیره مواجب گیر رهبر چلاق و موفنگی ٫ حالا شدیم ما در اقلیت و شما بسیجی های جانی شدید اکثریت. اگه میبینی چند صباحی است که تو دهنی نخوردید فکر نکنید که خبر هاییه ٫ دیگه کسی تحویلتون نمیگیره خنگ خدا ٫ از وقتی که مسئولان محترم سایت راه رو برای ادب کردن شما ارازل بستند دور برداشتید فعلا جولان بدید.
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
masam - ایران - تهران .. بشییییین بینیییییم بابااااااااا. خواب خوش تشریف دارید. بعدا بیدار میشی میبینی چی به چیه...
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

poriyaye_vali - کانادا - تورنتو
مسام ــ ایران ــ تهران ــ دیگه حنای شما پیش ما رنگی نداره ـــ ملت شعور دارند ///مثه شما ادمکشا ..نیستند
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
آسوده کسی که خر نداره - از کاه و جوش خبر نداره
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

salam golam - هلند - لاهه
از قدیم گفتند یک دیوانه یک سنگی به ته چاه می اندارد و صد تا عاقل نمی توانند درش بیارند حال یک دیوانه بی عقل خواسته عکس خاطره های خانوادگی خودش را بکشد . و یک مشت آدم ببیکار فرصت طلب سریعاٌ نسبت می دهند به ایران و ایرانی . امان از دست یک مشت آدم دیوانه و بی عقل
جمعه 17 مهر 1388

kaweh2009 - کانادا - تورنتو
masam - ایران - تهران. اگر این موضوع در هر یک از کشورهای اروپایی اتفاق می افتاد مسلما با خشونت بیشتری برخورد می شد.؟؟؟؟؟چی؟؟ اصلا تو میدونی اروپا کجاست؟؟ چه جوری نوشته می شه؟؟ خودتو گول میزنی یا ملت رو فرض کردی؟؟؟ اخه نادان!!! اظهار نظر که میکنی یه چی بگو که ابروت نره . کوری نمیبینی نصف کسایی که اینجان در خارج از کشور دارن زندگی میکنن . تو ایران نشستی با رفرنس صداو سیمای دولت کودتا میای نظر میدی اخه تاکی مردم باید هزینه شما نادانایان را بپردازنند
جمعه 17 مهر 1388

faramarz_zj - سوئد - یوتهبوری
kaweh2009 - کانادا - تورنتو.اولا توهین نکن دومن ما تمامه این حرفای چهلم هفتم رو زمان شاه خدا بیامرز داشتیم.سومن اروپا کجاست مگه وقتی از ایریها بدشون میاد چرا طرف داریشون رو میکنی تو 100سل هم اینجا باشی سر سیاهی.مرگ بر وطن فروشهای خائن.
جمعه 17 مهر 1388

anosh - امارات - دبی
بلک چادر-امریکا. چی باعث شد شما فکر کنید من به قران اعتقاد ندارم؟.من به قران اعتقاد دارم
یکشنبه 19 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.