افشای ساختگی بودن صحنه اهدای خون رئیس سازمان انتقال خون استان یزد - ویدیو

افشای ساختگی بودن صحنه اهدای خون رئیس سازمان انتقال خون استان یزد


تصاویری از اهدای خون رئیس سازمان انتقال خون استان یزد و برخی مسئولان این سازمان پخش شد اما با اقدام خبرنگار واحد مرکزی خبر صدا و سیمای مرکز یزد و برداشتن چسب از روی سوزن اهدای خون ، مشخص شد که این اهدای خون صوری است و هیچ سوزنی در دست رئیس سازمان انتقال خون وجود ندارد و فقط یک چسب خالی بر روی دستش زده شده است.که این منجر به اخراج رئیس سازمان انتقال خون استان یزد شد.


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم تنها تا ساعاتی پس از انتشار فعال خواهد ماند

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=ruE61gwz_fY

 سازمان انتقال خون ایران با اعلام پوزش رسمی ازتمامی هموطنان بویژه اهدا کنندگان خون اعلام کرد: مدیر پایگاه مرکز انتقال خون یزد برکنار شد .

به گزارش یزد فردا شب گذشته دربرنامه خبری 30: 20 از شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی صحنه ای از صوری و نمایشی بودن اهدای خون توسط مدیر پایگاه و مسوول امور اهدا کنندگان مرکز انتقال خون استان یزد را پخش کرد .

روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران روز یکشنبه با انتشار اطلاعیه ای که نسخه ای از آن به یزدفردا ارسال شده  اظهارداشت : مدیر پایگاه انتقال خون یزد به علت تخطی از موازین اخلاق پزشکی از سمت خود عزل و به خدمت وی در سازمان انتقال خون پایان داده شد.

درا ین اطلاعیه آمده است : دکتر " سید علی خدایی" به عنوان مدیریت پایگاه انتقال خون یزد منصوب شد و همچنین مسوول امور اهدا کنندگان پایگاه یاد شده به علت عمل مشابه با مدیر پایگاه ، از کار معلق و برای رسیدگی موضوع به هیات تخلفات اداری معرفی شد .

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است : مدیر یاد شده از اهدا کنندگان مستمر است . پخش گزارش اهدای خون نمایشی ایشان ، به نظر می رسد که از مصادیق شوخی خبرنگاران با مدیران دستگاه ها باشد که اگر چنین قصدی وجود داشته می بایست ، در ابتدای پخش این گزارش ، جدی نبودن آن اعلام می شد که چنین کاری صورت نگرفت .

سازمان انتقال خون ایران دراین اطلاعیه متذکر شده است: مراتب انتقاد شدید خود را از این حرکت شیطنت آمیز و مخرب خبرنگار برنامه خبری 30: 20 اعلام کرده وبه برنامه سازان صدا و سیما متذکر می شود که در شان رسانه ملی نیست که برای محبوبیت و جذابیت یک برنامه خبری آن را تا سطح یک نشریه زرد تنزل دهند.

در این اطلاعیه تاکید شد: مقتضی است مسوولان برنامه خبری 30: 20 هر چه سریعتر نسبت به جبران این اشتباه ( سهوی یا عمدی ) اقدام نمایند تا شاید لطمه ای که به اعتماد اهدا کنندگان خون وارد شده اندکی ترمیم شود.


متن کامل این اصلاعیه که به یزدفردا  رسیده به شرح زیر است :

اطلاعیه

با توجه به پخش تلویزیونی اهدای خون توسط مدیر پایگاه و مسؤول امور اهداکنندگان مرکز انتقال خون استان یزد از برنامه خبری 20:30 در تاریخ شنبه 11/7/88 از سیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان انتقال خون ایران، ضمن پوزش از مردم شریف به ویژه اهداکنندگان عزیزی که در تمامی مقاطع سال با اهدای خون، نیاز به خون بیماران و مصدومین را تأمین نموده و نجات بخش زندگی هم‌نوعان خود هستند، به استحضار می‌رساند:

1- مدیر مذکور از اهداکنندگان مستمر است؛ پخش گزارش اهدای خون نمایشی ایشان، به نظر می‌رسد که از مصادیق شوخی خبرنگاران با مدیران دستگاه‌ها ‌باشد که اگر چنین قصدی وجود داشته است می‌بایستی در ابتدای پخش این گزارش، جدی نبودن آن اعلام می‌شد که چنین کاری صورت نگرفت.

2- بعد از پخش این گزارش، تماس‌های مکرر مردم با سازمان انتقال خون نشان داد که بسیاری از اهداکنندگان خون احساسات‌شان جریحه‌دار شده و این کار را نوعی توهین به خود تلقی می‌کنند. در همین جا یادآور می‌شود که این یک امر بی سابقه در تاریخ انتقال خون بوده است چرا که با این عمل نسنجیده که تداعی کننده‌ی فریب مردم است، متأسفانه تلاش‌های شبانه‌روزی سازمان انتقال خون در زمینه‌ی تشویق مردم به اهدای خون به هدر رفته و آمار اهدای خون کاهش پیدا می‌کند.

3- لازم به ذکر است این رفتار مدیر پایگاه یزد با مقررات و آیین‌نامه‌های مربوط به اهدای داوطلبانه خون مغایرت داشته و به همین دلیل نامبرده از تاریخ 12/7/88 از سمت خود عزل و به خدمت وی در سازمان انتقال خون خاتمه داده شد و بی‌درنگ فرد دیگری به مدیریت آن پایگاه منصوب گردید. ضمناً مسؤول امور اهداکنندگان پایگاه مذکور به علت عمل مشابه و همراهی با مدیر پایگاه، از کار معلق و جهت رسیدگی موضوع به هیأت تخلفات اداری معرفی شد.

4- سازمان انتقال خون ایران مراتب انتقاد شدید خود را از این حرکت خبرنگار برنامه خبری 20:30 اعلام نموده و در همین جا به برنامه سازان صدا و سیما متذکر می شود که در شأن رسانه ملی نیست که برای محبوبیت و جذابیت یک برنامه‌ی خبری آن را تا سطح یک نشریه زرد تنزل دهند.

5- مقتضی است مسؤولان برنامه‌ی خبری 20:30 هر چه سریعتر نسبت به جبران این اشتباه (سهوی یا عمدی) اقدام نمایند تا شاید لطمه‌‌ای که به اعتماد اهداکنندگان محترم خون وارد شده است اندکی ترمیم شود.

با توجه به اینکه اکثریت مدیران و کارکنان سازمان انتقال خون در سراسر کشور از اهداکنندگان داوطلب خون هستند امید است این رفتار غیرحرفه‌ای مدیر پایگاه یزد و گزارشگران صدا و سیما آسیبی به روند اهدا داوطلبانه خون توسط مردم ایثارگر و عزیز ایران وارد ننماید.
روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان انتقال خون ایران

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
جالبه چه ریش و پشمی هم داره که اونها رو هم مثل چسب زخم ، چسبونده به صورتش درحالیکه زیرش هیچی نیس
دوشنبه 13 مهر 1388

filmart - دبی - دبی
اسم این اقا دکتر حکمت هست. دردبی هم کلی اپارتمان داره در . انترناشینال سیتیدبی
دوشنبه 13 مهر 1388

سنجاقک - انگلیس - ا......
تف به روحتان دروغگوی ذلیل
دوشنبه 13 مهر 1388

fartaj - کانادا - مونترال
حالا این یک کیسه خون میداد میمرد ؟ واقعا که !!!
دوشنبه 13 مهر 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
تو همه چیز ایران فریبه اینم روش !
دوشنبه 13 مهر 1388

mahdiye - مالزی - پیننگ
واقا که ادم چی بگه؟؟؟؟!!!!!
دوشنبه 13 مهر 1388

mnm - کره - کره
بدبختها واقعا متاسفم
دوشنبه 13 مهر 1388

bach abadan - ایران - آبادان
این مردک عوضی نکند خیال میکنه خون کثیفی که تورگهای بیرگش داره از خون مردم شریف ایران رنگینتره؟؟؟؟!!!!!!!!! برو خودت را مسخره کن .احمق بیشعور عملی تریاکی
دوشنبه 13 مهر 1388

kadkhoda saeid_uk - انگلیس - منجستر
ای تو ذات پدرتون که شماها رو پس انداخت./ ایندفه باید گفت دم این خبرنگار وطن فروش 20/30 گرم.
دوشنبه 13 مهر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
همه ی این خونا رو یا میبرند فلسطین برای برادران رزمنده! یا میریزند تو رگهای کثیف خامنه ای که یک وقت گوربگور نشه! اینا فهمیدن موضوع از چه قراره خون ندادن!
دوشنبه 13 مهر 1388

aghozdar - ایران - تهران
قابل توجه اندسته از عزیزان اهدا کننده خون . اگرقرار باشد عمل احمقانه این مسول سبب دلسردی شما و در نتیجه عدم اهدا خون گردد الان میبایست هیچکدام از ما به جهت اسلامی که این اقایون مدعی ان هستند و اعمال میکنند باید نماز نخوانیم و روزه نگیریم.
دوشنبه 13 مهر 1388

palachinka - بلغارستان - صوفیا
اخه اینها نکنه یک چیزایی توی خونشون باشه مثل مرفین و غیره .شاید هم بیماری ویروسی دارن مثل ایدز و هپاتیت و غیره ولی به نظر من اینها ومپایر تشریف دارن و نباید ازشون خون بگیرن این به واقعیتهای دست اندرکاران نظام نزدیکتره.
دوشنبه 13 مهر 1388

tehranboy - کانادا - ادمونتون
این ها مردم رو هر چی حساب میکنند خودشونند..........
دوشنبه 13 مهر 1388

deuzada - ایران - قم
ای خدا اینها رو ببین دیگه آخرشه باز دست این خبرنگار با جرات درست. احمدی نژاد هم که این همه سوتی میده پس چرا کسی‌ نیست اخراجش کنه ؟
دوشنبه 13 مهر 1388

bahar_n - امریکا - فلوریدا
قبله ی تو عشق و مستی، قتلگاه.این مشایخ قبله‌هاشان بر گناه.گویمت از هفت رنگان مو به مو.خرقه پوشان دغل کار دو رو.سجده بر پست و ریاست می کنیم.با خدا هم ما سیاست می کنیم.کو نشانی که شما اهل دلید.جملگی تان بر نماز باطلید.دم ز راه و رسم سلمان می زنیم.لاف اسلام و مسلمان می زنیم.کاشکی از نسل سلمان می شدیم.لحظه ای یک دم مسلمان می شدیم
دوشنبه 13 مهر 1388

saeed-d - ایران - تهران
کدوم کارمسپولین ریا نیست که این یکی نباشه مثلا از جایی میخوان بازدید کنند از یک هفته قبل خبر میدند پس ریا که شاخ ودم نداره
دوشنبه 13 مهر 1388

aidin_karaj - ایران - کرج
تف به گور پدر هرچی خبرنگار شاغل در 20:30 این کثافتها یک مشت خ.. مال عوضی حرام زاده هستند که برای ترفیع درجه و مقام هر کار کثیفی انجام می دهند مثل آن نجف زاده پفیوز .. که الان داره تو پاریس خوش میگذرونه چون مزد خ..ه مالی های خودش را گرفته داره اونجا حال می کنه تف به گور پدر 20:30 و اون ضرغامی بی ناموس
دوشنبه 13 مهر 1388

zagros_FINLAND - فنلاند - هلسینکی
وقتی‌ که رهبر و رئیس جمهور و وزیران کودتا چی‌ همه و همه دروغ گو ، تزویر کار، متقلب هستند چه انتظاری از این رئیس جز دارید اینام مثل اونا عمل میکنند.این رژیم ۳۰ سال است به مردم دورغ میگوید و با تقلب و ریا کاری خود را نگه داشته است.
دوشنبه 13 مهر 1388

maqame ozma - ایران - تهران
مثل اینکه خرابی به همه جا سرایت کرده انگار آنفلونزا خوکیه
دوشنبه 13 مهر 1388

ماهی سیاه کوچولو - ایران - تهران
حتما ایدز داره بیچاره.خوب به فکر مردمشه!!!!
دوشنبه 13 مهر 1388

niki_piki - انگلیس - لندن
همه مملکت همین جوری وقتی ربیس جمهور با دروغ و تقلب میشه رییس جمهور بعد مردم معترض رو میکشند اینجا هم بجای تشویق این خبرنگار که دست یک دروغ گو رو رو کرده براش تقاضای مجازات میشه. لعنت به اون دروغ گوی بزرگ!
دوشنبه 13 مهر 1388

90min - ایران - ابادان
مملکت دروغ همه اش باید دروغ باشد0(امام خمینی) اینهام که به وصیت عمل مبکنن گناهی ندارن.حزب الله=حزب رستاخیز
دوشنبه 13 مهر 1388

vandidad.iran - ایران - کرمانشاه
لعنت به آدم ریاکار!!
دوشنبه 13 مهر 1388

parzin - ایران - تهران
اخبار 20:30 همش رو مخ مردمه که مثلا ما از مردمیم و افشاگری میکنیم در حالیکه هر از گاهی چند تا صحنه خودشون میسازن و....خودشون میبرن و میدوزن.... اگه راست میگن برن دنبال گنده هاشون.چرا شاهرودی زیر سوال نیست درحالیکه صاحب کلی شرکت خارجی تو ایرانه شرکت هیوندای وکیاموتورز که به اسم یه نفر دیگس ولی شاهرودی میبره و میخوره یا اون مرتیکه ری شهری که شرکت بی ام دابلیو را با تهدید از چنگ آقای نوریانی درآورده یا همین مواد غذایی پگاه که محصولات دنت فرانسه رو میزنه و ....همشون مثل گرگ دارن میبرن و میخورن ولی 20:30 چرا اونجا چیزی نمیکه؟ چون پشت اخبار 20:30 آقای حیاتی است و خیلی از برنامه هارو اون میده ....کسی که از این راه 100پشتشو بسته....
دوشنبه 13 مهر 1388

vezveznazi - ایران - ایران
شرم اوره ریا کاری و خیانت تا عمق رژیم اسهالی رخنه کرده
دوشنبه 13 مهر 1388

مانفرد - ایران - بندر
ای خاک عالم برسرش مرتیکه بی....ایه ترسو این میخواد متولی یاری رسوندن به مردم باشه.
دوشنبه 13 مهر 1388

persianshadow1 - انگلستان - برایتون
وقتی که سران یک مملکت دروغگو و ریا کار باشند از بقیه چه انتظاری میشه داشت؟ این دروغ و ریا بد جوری در فرهنگ ما ایرانی ها رخنه کرده. بیخود نبود که در دعای داریوش بزرگ گفته : خدایا این سرزمین را از سه چیز مصون دار: خشکسالی دروغ و دشمن. که متاسفانه هنوز بعد 2500 سال همچنان گرفتار هر سه مورد هستیم!
دوشنبه 13 مهر 1388

باقلوا - ایران - ایران
منم همون شب این گزارش رو از 20:30 دیدم. عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد . این 20:30 که زمان کودتای انتخاباتی کارش همش علیه مردم بود این دفعه گریبان خودشون رو گرفت ! . سبب شد مردم به دروغ بودن بسیاری از گزارشهای تلویزیونی پی ببرن. دست مریزاد ! کیف کردم ! . سازمان انتقال خون عجب پر رو حاضره برای اینکه بانک خودش پر بشه 70 میلیون نفر ایرانی رو فریب بده و حالا هم از این مساله زورش گرفته و ناراحت شده !. اینا رو دیگه ! بدهکار رو که رو بدی طلبکار میشه . مردمی که انگیزه کمک به همنوع ندارند و فقط بخاطر هیجان تشویق تلویزیون جوگیر میشن که بیان خون بدن همون بهتر که خون ندن .
دوشنبه 13 مهر 1388

طاطا - ایران - ایران
حالا من موندم این 20:30 بااین همه سوتی که داده چطور شده این چرخش رو داشته و چنین کاری کرده احتمالا خواسته یک کم دل مردمو به دست بیاره. دلیل این کار هرچیزی که بوده نتیجه مهمه. مرسی خبرنگار 20:30
دوشنبه 13 مهر 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
زائر حالا کجائی ببینی داداشتو کشتن!!
دوشنبه 13 مهر 1388

خرم - ایران - تهران
کلا یزدی جمعات متقلب ودرغگو و ظاهرفریب و خرافه پرست و عقاید بسیارقدیمی که همراه با جادو کارهای خرافه است علاقمند هستند وهمیشه کارخراب کن و عقب مانده وبسیار خرافه می باشند !!!!!!
دوشنبه 13 مهر 1388

flora_germany - آلمان - دوسلدورف
خاک بر سر پست کثیفش، اینها چه فکری میکنند، نمیخواد خون بده، به جهنم، این مسخره بازی‌ها چیه!.
دوشنبه 13 مهر 1388

ZEZE DOHA - قطر - دوحه
همه چیز تو این مملکت دروغه وای خدای من چه جوری میتونند این کارها رو کنند
دوشنبه 13 مهر 1388

XMAN2 - ونزوئلا - کاراکاس
گردن کلفتهای مزدور حتی از اهدای خون هم وحشت دارند . گر چه ملت عزیز ایران به خون کثیف این اراذل نیازی ندارند . فقط فراموش نکنید اگه به این پست ومقام رسیدید صدقه سر همین مردم باغیرت و با شرفه .
دوشنبه 13 مهر 1388

dary_sheytoon - انگلستان - منچستر
اخاک عالم توسرتون .
دوشنبه 13 مهر 1388

Ezhaq - ایران - تهران
وقتی امثال این نوخاله٬ سر دسته آنها احمدی نژاد باشه٬ بهتر از این نمی شه.
دوشنبه 13 مهر 1388

poriyaye_vali - قطر - ام صلال
پرزین ــ ایران ــ تهران ــ با نظر شما موافقم//20:30ماهیتش در جریان انتخابات معلوم شدواگه راست میگن برن دست دونه درشتها رو .رو کنن نه بنده خدایی که رییس سازمان انتقال خونه اونم کجا. یزد//واقعا خاک بر سر همه اونایی که به خاطرمصالح خودشون هر دروغی روسر هم میکنند ..اما کور خوندند ..شعور ملت خیلی بالاتر از اونیه که این بیشعر ها تصور میکنند
دوشنبه 13 مهر 1388

girlgreen - ایران - ایران
خرم - ایران - تهران . اولا متقلب ،دروغگو و هرچی که گفتی خودت هستی در ضمن خیلی هم بی فرهنگی که راجع به مردم اونقدر بی پروا نظر میدی. دکتر حکمت در این قضیه کاملا بی تقصیره و این پرونده سازی بوده که توسط گزارشگران مزدور 20:30 که به یزد اومده بودن درست شده چون قرار بوده در ساعت 11 صبح مراسم انتقال خون باشه ولی به درخواست همین گزارشگر مزدور ساعت 8 صبح باشه و حکمت هم تصمیم میگیره که حالا به صورت نمادین باشه و در حقیقت ساعت 11 صبح هم بعد از اون قضیه خون میده. و در رادیو یزد این مطالب گفته شد. برای این مردم هم متاسفم که اخبار سراسر دروغ 20:30 را باور میکنن . مگه دروغ پردازی هاشو در طول این مدت 3 ماهه ندیدید.
دوشنبه 13 مهر 1388

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
همه جای دنیا رییس جمهور و نخست وزیر سالی چند دفعه میان میون مردم خون میدن، اما تو این مملکت یک آدم درجه شیش هم که اومده خون بده بعد معلوم میشه قلابی بوده. نکته اخلاقی: برای اینکه شبیه این حیون ها نباشیم حتما سالی یک یا دوبار خون بدیم و به همنوع هامون کمک کنیم. (توجه کنید گفتم خون یکوقت اشتباه نخونید)
دوشنبه 13 مهر 1388

mardin delfani - انگلیس - برادفورد
خدایا این مملکت را از خشکسالی.دروغ و ریا چرا در امان نداشتی؟باور کنید اصل رژیم همینه بقیه رو دیگه خودتون از حفظید
دوشنبه 13 مهر 1388

sud - انگلستان - لندن
اینها حرومزاده هستن.من دارم دیونه میشم از دست اینا.کاشگی می شد همشونو ترور کرد.با ارزوی ازاد شدن ایران از دست هر چی جنایتکار و کلاهبرداره.
دوشنبه 13 مهر 1388

artosh - ایران - تهران
دیگه دارم سکته میزنم. عجب بی آبروهایی هستن اینا به خدا. وقتی رهبر دروغگوست. رئیس جمهور دروغگوست. از اینا چه انتظاری میشه داشت؟! حکومت یه روزی سقوط میکنه و نابود میشه اما موندم با مردمی که دروغ رفته تو اعماق وجودشون چه باید کرد!؟
دوشنبه 13 مهر 1388

silas - ایران - بندر
هر کی نون این آخوندا رو خورد همینه بی ناموس میشه دروغ گو میشه بی شرف میشه. یکی نیست بگه آخه... مگه مجبورت کرده بودن
دوشنبه 13 مهر 1388

peaceable - ایران - تهران
به نظر من در این ویدئو دو هدف دنبال میشود . اول برگرداندنه حیثیت از دست رفته ی واحد خبری 20:30به جهت پخش تصاویر ساختگی از اشخاص به قتل رسیده توسط تیروهای دولت کودتا و دیگر اخبار کذب و اینکه این واحد خبر ی درراستای افشای حقایق گام بر میدارد .دوم بدنام کردن فرد مذکور با توجه به اینکه ایشان یزدی هستند واز دوستان اقای خاتمی
دوشنبه 13 مهر 1388

zolm setiz - آلمان - کلن
خاک بر سر به جای اینکه از خجالت بمیره داشت می خندید.شرم آوره.
دوشنبه 13 مهر 1388

shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
خرم - ایران - تهران . حرف خیلی بدی زدی. برای یزدیها دو نفر کافیه که خلاف ادعای شما اثبات بشه. یکی فرخی یزدی و دیگه محمد خاتمی..
دوشنبه 13 مهر 1388

ardesheer - امرپکا - نپو پورت
میدونید چقدر مورفین حاصل از تریاک وشیره تو خون این اقایان هست
دوشنبه 13 مهر 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
وای بحال ماااااااا. ایناروباش در زمینه های مختلف ملکت تصیم میکیرند . هه چی تقلبی خب از ایا چه انتظاز .حرفی هم بزنی یک ایه و دو تا تفسیر از کتاب کذای میارن واسه احمقها توجیه میکن. اونها هم با شنیدن ایه کریه کذائی . تصمیم کلاهبرداری از نزدیکترین شخص. دروغ به هموطن و خیانت در جان و مال و ناموس مردم .شبهم میرن خونه عرق و یا تریاکه گرون و به ریش بقیه میخندن و با کمال تظاهر و چاپلوسی جلوی زن و بچه میگن با ما حزب الهی ها کسی کاری نداره و کلی اشنا در بسیج و سپاه داریم
دوشنبه 13 مهر 1388

بنده خدا - ایران - تهران
جهت اطلاع دوستان این آقای مدیر متقلب یزدی نبوده است و مدیر جدید انتقال خون از پزشکان یزدی است .
دوشنبه 13 مهر 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
سی سال دروغ وتزویروریا .اینکار جرم نیست ولی گفتن دزدی درانتخابات جرم است وباید ازجلووعقب تجاوز بشی وبعدهم بکشنت.واقعا مرگ بر خامنه ای دیکتاتوروخون اشام.درودبه همه جانباختگان راه ازادی.
دوشنبه 13 مهر 1388

abiabi - انگلستان - لندن
دوستان عزیز باور کنید این فیلم خود این رژیم کثافت هست . میخواهند به مردم بگن این اخبار 20.30 صدا و سیما ماجرا جو هستن . یعنی اون خبرها در مورد ترانه موسوی و اون خبر تجاوز راست بوده . دوستان عزیز گول این صدا و سیما را نخورید . تمام خبرهاش دروغ است . این ضرغامی پف یوز به هر کاری دست میزنه برای این رژیم کثافت
دوشنبه 13 مهر 1388

darius mis - انکلستان - لندن
آدم بزدل و ترسو هیچ وقت شجاع نمشود .لعنت بر ترسو
دوشنبه 13 مهر 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
ای کاش یکی هم پیدا میشد که یه فوت به هاله احمدی نجاس میکرد . ای کاش یکی هم پیدا میشد که عمامه علی گدا را بر میداشت تا همه به جعلی و تو خالی بودن این جنایتکاران پی میبردند .
دوشنبه 13 مهر 1388

100%persian - هلند - دن هلدر
یادم افتاد که دوشنبه هفته دیگه قرار دارم برای اهدای خون / 12 اکتبر /. نوش جون هر کسی که استفاده میکنه / 5 بار در سال
دوشنبه 13 مهر 1388

mah1 - ایران - تهران
حیفه نون!!! حالا خون میدادی بدبخت میمردی!!!!
سه‌شنبه 14 مهر 1388

33pooles - المان - دورتموند
اینها با گاز گرفتن خون ردو بدل میکنند
سه‌شنبه 14 مهر 1388

Tumba - سو ئد - استکهلم
من از این مسلمونا به حضرت شیطان پناه میبرم یا شیطان تو خاک پای این کثافتها هم نمیشی
سه‌شنبه 14 مهر 1388

bawafa1385 - المان - هامبور
یزدی ها به شپش خون نمیدهند .حالا توقع دارید خون به مردم اهدا کند .انهم یزدی..چقدر خوش باورید شما تازه طرف هم سید است هم اسم خدا را یدک میکشد سید علی خدائی خب معلومه که طرف حقه باز وشارلاتان است.شما از نام ان باید متوجه شویدال
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

pad74 - ایران - تهران
دیگه خسته شدم از این همه بازیها - حیف ایران با اون عظمتش که دست اینها افتاد تا باد مسخره بگیرن و به غارت ببرند - حیف ایران
چهار‌شنبه 15 مهر 1388

pireghorbat - کره - سئول
از این بیشرف بازی ها دوست داشتین ببینین زمان جنگ میومدین جبهه و در درمانگاههای اون موقع منطقه عملیاتی میدیدید که اگه 10 تا سرباز یا بسیجی مجروح میاوردن و یکهو یه دونه از این جوجه ملا های چوسو را میاوردن .اول باید اون ملای لاشی را بهش میرسیدن بعدا بقیه را ...اینها هم همه مثل ملاهان حاضرا ... بدن اما خون ..استغفوراله....توبه اینا..
جمعه 17 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.