پس از انتخاب کاشانی به سمت سرپرست پرسپولیس : انصاری فرد جانشین انصاری فرد

پس از انتخاب کاشانی به سمت سرپرست پرسپولیس :
انصاری فرد جانشین انصاری فرد

 

همان طور که از پیش از سوی مسوولان سازمان تربیت بدنی وعده داده شده بود، تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس از شنبه آغاز شد و در اولین گام حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق قرمزها به عنوان سرپرست این باشگاه معرفی شد. به این ترتیب دوران مدیریت عباس انصاری فرد در پرسپولیس به پایان رسید و تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه، کاشانی امور پرسپولیس را در دست خواهد داشت. از چند روز پیش مشخص بود با توجه به نارضایتی هواداران از عملکرد عباس انصاری فرد و تحولات به وجود آمده در سازمان تربیت بدنی مدیرعامل قرمزها رفتنی است، اما این تغییر به بعد از داربی موکول شد. شنبه شب علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی پس از برگزاری نشستی با اعضای هیات مدیره پرسپولیس، کاشانی را به سمت سرپرست این باشگاه دولتی منصوب کرد، اما دوشغله شدن کاشانی مانع این شد تا برای این عضو شورای شهر حکم مدیرعاملی صادر شود و فعلاً او به عنوان سرپرست، پشت میز ریاست پرسپولیس می نشیند. سرپرست جدید قرمزها در این باره گفت؛ «من مشاور عالی رئیس سازمان تربیت بدنی هستم و باید به دستور رئیس خود عمل کنم. چند روزی عهده دار مسوولیت پرسپولیس هستم تا مجمع تشکیل شده و اعضای هیات مدیره رسماً معرفی شوند، آن وقت می توان مدیرعامل را انتخاب کرد. من فردی نیستم که دو دستی به صندلی ریاست بچسبم. در جلسه شب گذشته (شنبه شب) خواستم فرد دیگری مسوولیت را بر عهده بگیرد اما باز هم قرعه به نام من افتاد. در این باره هیچ گونه هماهنگی از قبل نشده بود.» کاشانی وعده داد به زودی آرامش را به این باشگاه بر می گرداند؛ «بازیکنان پرسپولیس شناخت کافی از من دارند و می دانند در دوره حضورم کسی از پرسپولیس طلبکار نمی شود. واقعاً برای آرامش آنها آمدم تا مشکلات شان را برطرف کنم. فکر می کنم در حال حاضر مسائل روحی دغدغه مهم این تیم است نه مسائل فنی.» کاشانی معتقد است به رغم فاصله هشت امتیازی پرسپولیس با صدر جدول این تیم می تواند کماکان برای قهرمانی در لیگ نهم تلاش کند؛ «اگر خاطرتان باشد ما در لیگ هفتم هم تا هفته های پایانی حدود شش هفت امتیاز از تیم صدرنشین عقب بودیم اما در نهایت با اتحاد و همدلی قهرمان شدیم. آن تیم پرسپولیس فوق ستاره نداشت و فقط توانست به لطف رفاقت و یکپارچگی مجموعه قهرمان شود. به اعتقاد من پرسپولیس در شرایط فعلی مشکل فنی ندارد و با ترمیم روحیه بازیکنان می توان آب رفته را به جوی بازگرداند. بنده تا به حال در هر مسوولیتی که کار کرده ام، موفق بوده ام و ان شاء الله این بار هم پرسپولیس را از این وضعیت خارج می کنم.»

معرفی مدیرعامل جدید پس از بازی با مقاومت

قرار است در همین هفته و پس از بازی سه شنبه پرسپولیس برابر مقاومت شیراز مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره قرمزها معرفی شوند. در جلسه شنبه شب سعیدلو با اعضای هیات مدیره پرسپولیس، رئیس سازمان تربیت بدنی با استعفای محمد آخوندی یکی از اعضای این هیات مدیره موافقت کرد. محمد حسین نژادفلاح و مجید فرخزادی دیگر اعضای هیات مدیره هم استعفا دادند ولی هنوز تکلیف شان روشن نشده است. به گفته نژاد فلاح عباس انصاری فرد هم استعفا داده و برکنار نشده، این در حالی است که خود انصاری فرد می گوید استعفا نداده و اخراج شده است. انصاری فرد دیروز گفت؛ «من با بازیکنان و کرانچار مشکلی نداشتم اما برخی ها قصد داشتند از حیطه وظایف خود خارج شوند. آنها با تذکر من ناراحت شدند و دست به کار های عجیب و غریبی زدند. از کاشانی می خواهم برای حاشیه سازی این بازیکنان فکر خاصی کند. من به جوانان پرسپولیس اعتقاد دارم. فقط می خواهم اگر این تیم نتیجه گرفت به جذب بازیکن که توسط من و کمیته فنی انجام شده نمره قبولی بدهند.» در روزهای گذشته اخباری در رابطه با حضور حسین هدایتی، کوثری و علی پروین در هیات مدیره جدید قرمزها منتشر شده که کاشانی در این باره توضیح داد؛ «15 نفر را برای هیات مدیره پرسپولیس کاندیدا کرده ایم؛ افرادی متشکل از افراد اقتصادی، افرادی در مجلس شورای اسلامی، پیشکسوتان و شورای شهر که به زودی اعضای محترم هیات مدیره را انتخاب می کنیم. تا زمان تشکیل مجمع و زمانی که اعضای هیات مدیره انتخاب شوند من به عنوان سرپرست موقت کار خواهم کرد و پس از آن با تشکیل مجمع و مشخص شدن اعضای هیات مدیره وضعیت به گونه دیگری تغییر خواهد کرد.» به نظر می رسد کاشانی به عنوان رئیس مجمع پرسپولیس هم برگزیده شود و آن موقع اوست که باید اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید پرسپولیس را انتخاب کند. در این شرایط دیروز حجت الاسلام سید جلال یحیی زاده رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از انتخاب محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل اسبق پرسپولیس و کنونی راه آهن به عنوان جانشین عباس انصاری فرد خبر داد؛ «با آقای محمدحسن انصاری فرد برادر مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس رایزنی هایی برای مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره انجام شده است. تا جایی که بنده مطلع هستم آقای محمدحسن انصاری فرد شرایطی را برای پذیرفتن مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ذکر کرده که در صورت موافقت با آنها احتمال بازگشت وی به باشگاه پرسپولیس بسیار زیاد است.»

کرانچار می ماند

پس از حضور کاشانی در پرسپولیس زلاتکو کرانچار از این تغییر استقبال کرد؛ «از حضور کاشانی خوشحال هستم و امیدوارم در کنار او دو سال در پرسپولیس بمانم. از روزی که کاشانی را دیدم متوجه شدم او فردی زحمتکش و باتجربه است. برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم با توجه به قراردادم، دو سال بتوانم در کنار این مدیر برای پرسپولیس خدمت کنم. اهداف بزرگی را در سر می پرورانم و می دانم اگر مشکلات بازیکنان حل شود آنها با آرامش بیشتر می توانند مرا برای رسیدن به هدفم کمک کنند.» در آن سو کاشانی هم تاکید کرد این مربی کروات به کار خود در پرسپولیس ادامه خواهد داد. ضمن اینکه اگر حسن هدایتی مالک باشگاه استیل آذین به کادر مدیریتی پرسپولیس اضافه شود، احتمالاً علی کریمی هم به جمع قرمزها باز خواهد گشت.

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
اگر کاشانی می شد خوب بود باارزوی موفقیت وقهرمانی های پی درپی برای تیم پر افتخار پرسپولیس ///
دوشنبه 13 مهر 1388

778899 - ایران - شیراز
انصاری فرد جای انصاری فرد ،لاریجانی همراه با لاریجانی،مجتبی خامنه ای جای علی خامنه ای، مشای جای احمدی نژاد (این دو ،یک روح شیطانن در دو بدن) خانم زردآلو جای اقای هلو ،خر به جای کره خر . ادم وقتی به این تعقیر و تحول که نگاه میکنه واقعأو انصافأ به اینده این کشور امیدوار میشه !!!!!! شما این طور فکر نمیکنید دوستان؟؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه 13 مهر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
katrina - اسکاتلند - گلاسکو تیم پرافتخار؟؟؟؟ها ها ها ها.. کلی خندیدم. در ضمن از دست دنی ناراحت نشو. اونجا به نظرم اشتباه کرد. ولی بچه باحالیه.
دوشنبه 13 مهر 1388

آریامهرسبز - ایران - ایران
ازموده را دوباره آزمودن هخطاست من نمیدونم مگه همین آقا چند سال پیش مدیر عامل نبود در شرایطی که پرسپولیس هم بازیکن داشت هم مربی خوب هم پول چه گلی به سر پرسپولیس زد خوب که تیم و بهم ریخت مثل معمول استعفا داد باز چرا حالا میخوان دوباره بیارنش جای سوال داره . هر چند در مملکت ما پست ها به صورت چرخشی بین افرادی خاص دست به دست میشه عجیب نیست بابا باید فاتحه این فوتبال رو خوند
دوشنبه 13 مهر 1388

kadkhoda saeid_uk - انگلیس - منجستر
لنگ لنگه دیگه
دوشنبه 13 مهر 1388

rohi - ایران - مشهد
امیدوارم که این تیم همیشه موفق باشه و زیر سایه افرادی مثل کاشانی بتونه راهش رو ادامه بده
دوشنبه 13 مهر 1388

90min - ایران - ابادان
صفر بجای صفر مبارکه
دوشنبه 13 مهر 1388

irane abad - ایران - تهران
من معتقدم مشکلات این دوتا تیم تمامی نداره تا زمانی که خصوصی نشن.سران حکومت هم که از مردمی شدن این دو تیم میترسن چون میشه باطرفدارهای متعصب و میلیونی این دو تیم یک حکومت رو برانداخت. سازمان تربیت بدنی هر دو سه ماه یکبار 400 یا 500 میلیون تومان به این تیمها میده به عنوان کمک . آخه نمیدونم اگه شما حامی این دو تیم هستید دیگه چرا اسمشو جلوی مردم میذارید کمک. کمک پرداختی بجز ورودیهای مالی باشگاه هست . مدیران هم که همگی از خودشون هستن. خودم از رادیو شنیدم کهعباس انصاری فرد در جواب مجری رادیو گفت که پژمان نوری و مازیار زارع و علی کریمی در پرسپولیس مازاد هستند ولی بادامکی قول داده امسال خوب بازی کنه واقعا؛ مسخره هست . نه؟؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه 13 مهر 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
shahram khosh maram-تهران-چه افتخاری بالاتر از 6تایی ها6تایی ها اره هاها اگه تو این فصل صمدی استقلول رو به لیگ 1 نفرسته شانس اوردید ///از دست دنی اس اسی ناراحت نیستم اره زیادی با مزه هست /// تو هم اگه کیسه ابی نداری بگم مامان بزرگم تهرانه برات بفرستههههههههه
دوشنبه 13 مهر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
katrina - اسکاتلند - گلاسکو ٬ مامان بزرگت ممکنه بتونه اورانیوم پیدا کنه ولی عمرا نمیتونه کیسه ابی پیدا کنه! کیسه ها همه زرشکی هستند مثل نتایج پرسپولیس که شبیه زرشکه!
دوشنبه 13 مهر 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
shahram khosh maram-تهران-اررررررره حالا به اصالت اس اس توهین نکن یعنی تو به اتاقت کیسه اویزون نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟جون تو تعارف نمیکنم خونه مامان بزرگم شهر ک اکباتان هست ببین مسیرت میخوره برو بگیر بابا خیلی ناراحت شدم طرفدار استقلول باشی کیسه ابی نداشته باشی جه تعبیضی حتما باید بهSFC-KFC-AFC-FIFA-شکایت کرد/ خودم مردم از خنده اینم صدای خنده ام ههههههههههههههههههههههههههههه
دوشنبه 13 مهر 1388

tang30ri - آلمان - مالمان
تنها تیمی که هیچوقت درست نمی‌شه و از لجن مافیا در نمیاد (البته من خودم پرسپو لیسی ۲اتیشیم.
دوشنبه 13 مهر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
katrina - اسکاتلند - گلاسکو٬ ببخشید من نمیدونستم شما به عکس نیکول کیدمن میگین کیسه!
سه‌شنبه 14 مهر 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
shahram khosh maram-تهران-خوشبختانه تو این مورد با هم تفاهم داریم من نیکول ودی کاپریو رو دوست دارم مخصوصا فیلم کوهستان سردش رو////
سه‌شنبه 14 مهر 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
سوراخها اینجا جلوا نمیدن صحبتی هم از کیسه میون نیست که جل و پلاس لگنیتونو اینجا پهن کردید . میبینم که یکی از دوستان مزاح فرمودنو کیسه ابی رو انکار فرمودن اینو..نفرمایید
سه‌شنبه 14 مهر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس. به به. علیرضا خان اومدن. چه عجب قرمزتون بالاخره یه برد گرفت. در ضمن همین الان پاشو برو حموم خونتون رو نگاه کن ببین کیسه حمومتون چه رنگیه.
پنج‌شنبه 16 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.