ادعای عجیب دانشمندان : بزرگسالان خشن در کودکی زیاد آب نبات می خوردند!

ادعای عجیب دانشمندان :
بزرگسالان خشن در کودکی زیاد آب نبات می خوردند!

دانشمندان ولزی دریافتند افرادی که در دوران کودکی خود به میزان قابل ملاحظه ای آب نبات می خورند در بزرگسانی با بیشترین احتمال توسعه رفتارهای خشونت طلبانه مواجه می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محققان دانشگاه کاردیف در ولز با مطالعه بر روی 17 هزار و 500 فرد، عادت آب نبات خوردن آنها در کودکی و سوء پیشینه جزائی آنها در بزرگسالی را مورد بررسی قرار دادند.

نتایج این تحقیقات نشان داد احتمال بروز رفتارهای خشونت طلبانه در 34 سالگی در کسانی که در دوران کودکی هر روز شکلات و آب نبات می خوردند 69 درصد و این احتمال در بین کسانی که به صورت یک عادت روزانه در کودکی آب نبات نمی خوردند 42 درصد بود.

این دانشمندان در این خصوص اظهار داشتند: "این ارتباط از دلایل بیولوژیکی مثل حضور مواد مخدر شیمیایی در آب نباتها نشأت نگرفته است بلکه بیشتر به شکل آموزش رفتاری ناصحیح مربوط می شود. دادن مرتب شکلات و آب نبات به کودکان به آنها یاد می دهد که برای به دست آوردن چیزی نیاز به اصرار بیش از حد است و این می تواند آنها را به رفتارهای ناهنجار رهنمون کرده و در پایان آنها را به بزهکاری وادار کند."

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، به گفته این محققان، این مسئله می تواند دلیل دیگری نیز داشته باشد. به طوری که دادن آب نبات زیاد به کودک اغلب به معنی آن است که کودک عصبی، نا آرام و خشونت طلب است. در حقیقت والدین برای آرام کردن کودکان عصبی خود به عنوان جایزه به آنها مقدار زیادی آب و نبات و شکلات می دهند.

aspiran - ایتالیا - میلان
فکرکنم احمدی نژاد در کودکی زیاد پشمک خورده که هم خشن شده هم شبیه میمون
یکشنبه 12 مهر 1388

bardia25 - ایرلند - دوبلین
پس معلوم شد چرا احمدی نژاد و بسیجی ها چرا انقدر خشن هستن زیاد ابنبات خوردن ولی نوع ابنباتش معلوم نیست شما فکر میکنید چه نوع ابنباتی بوده؟
یکشنبه 12 مهر 1388

iliya behniyafar - ایران - اصفهان
پس من که از شکلات بدم میاد حتما" در آینده آدم خوش اخلاقی می شم ؟!!!!!!
یکشنبه 12 مهر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
حضرت آقا پشمکی رهبر مسلمین و غیر مسلمین جهان در کودکی آب نبات ملت را می خوردند!
یکشنبه 12 مهر 1388

bahareiran - ایران - ایران
aspiran - ایتالیا - میلان------------لوووووووول
یکشنبه 12 مهر 1388

bahareiran - ایران - ایران
iliya behniyafar - ایران - اصفهان--------------گوگولی مگولیییییی
یکشنبه 12 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
بزرگا که شکلات زیاد میخورن چی?? اینا پیر بشن خشن میشن?? . iliya behniyafar - ایران - اصفهان // مگه کودک هستی?? لوول
دوشنبه 13 مهر 1388

amir_par3 - ایران - تهران
نمیدونم چرا هر مطلبی می نویسید این مردم ناآگاه و نابخرد ربطش میدن به سیاست ای مردم دیوانه ناآگاه اگه همین حکومت نبود زنها و مادران و خواهرانتان ..سربازهای عراقی بودند
دوشنبه 13 مهر 1388

sabzsabz - انگلیس - منجستر
amir_par3 - ایران - تهران ..........حالا زن وخواهرتان... کیه
دوشنبه 13 مهر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
amir_par3 - ایران - تهران. یک : اگه انقلاب نمی شد احتمال جنگ با عراق بسیار کمتر بود.تازه جنگ باید دو سال طول میکشید نه 8 سال. دو:مردم جنگ کردند نه خود حکومت.جوانها بودند که پای خود را روی مینها می گذاشتند.اسلحه دست گرفه بودند و می جنگیدند.خیلی از اونهایی که الان تو مسند قدرت هستند اصلن در جنگ نبودند بلکه اون پشت مشتا معلوم نبود چه غلطی می کردند.
دوشنبه 13 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
amir_par3 - ایران - تهران ...مجبوریم مثل خودت جوابتو بدیم :: ای انسان "دیوانه ناآگاه" !! اینکه ربطش میدن حتما ربط داره اما اینکه چرا? به شما ربطی نداره!! راستی الان "زنها و مادران و خواهران شما" چی چیه این سران و فاسقین هستن?? و اما در انتها :: بابااااا حکومت!! باباااا امنیت داخلی و خارجی!! باباااا بدبختی و فقر!! بابااا فساد!! وهزار کوفت و مشکلات دیگه..
سه‌شنبه 14 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.