سوریان مدال طلای جهانی خود را به رئیس جمهور اهدا کرد

سوریان مدال طلای جهانی خود را به رئیس جمهور اهدا کرد

همشهری آنلاین: حمید سوریان قهرمان کشتی فرنگی جهان مدال طلای مسابقات جهانی اخیر را به رئیس‌جمهور اهدا کرد

و گفت: دکتر احمدی‌نژاد با حضور مقتدرانه در مقر سازمان ملل متحد و کسب افتخار و عزت برای ملت ایران و همه مسلمانان، قهرمان اصلی است.

به گزارش (ایسنا) رئیس‌جمهور نیز پس از دریافت مدال طلای حمید سوریان قهرمان و افتخار‌آفرین جوان ایران اسلامی، با تاکید بر این‌که  هرکس با همه توان و اعتقاد به ارزش‌های الهی و برای رضای خدا فعالیت کند؛ در زمین و آسمان قهرمان است تصریح کرد: جوانان پاک و مومن ایران اسلامی از جمله حمید سوریان که با اخلاق والای جوانمردی و نگاه آرمانی و اعتقاد به ولایت وارد عرصه می‌شوند و به سرنوشت ملت و کشور توجه دارند؛ حتی اگر مدال نیز کسب نکنند، مایه افتخار ملت و قهرمان واقعی هستند.

دکتر محمود احمدی‌نژاد با بیان این‌که جوانان نقطه اتکا و پشتیبان مسوولان و کشور هستند تاکید کرد: خدمت به مردم و فریاد خواسته‌های ملت بالاترین افتخار است و مسوولان نیز باید نماد جوانان پاک و مصمم ایران اسلامی باشند.

وی مستکبران عالم را همچون کف روی آب، بدون بنیان و در حال افول برشمرد و اظهار کرد: فرهنگ اسلام ناب و انقلاب اسلامی و فرهنگ جوانمردی در سراسر جهان حاکم خواهد شد.

وی با تاکید بر این‌که  ملت ایران با تلاش جوانان خود روز به روز عزتمندتر خواهد شد تصریح کرد: حوادث و سختی‌ها مایه رشد و کمال و دشمنی مستکبران موجب افزایش قدرت ملت ایران خواهد شد.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود، ورزش کشتی را مظهر جوانمردی، مردمی بودن و صداقت دانست و گفت: ورزش کشتی عامل ترویج اخلاق و فرهنگ و مجموعه‌ای از ارزش‌هاست که بشر امروز به آن‌ها نیاز دارد.

وی با بیان این‌که  روحیات جوانمردی ورزشکاران ماندگار است تاکید کرد: امروز ورزشکاران جمهوری اسلامی اخلاق و جوانمردی ایرانی و اسلامی را در جهان منتشر می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به حرکت رو به جلوی ورزش کشور به خصوص در رشته کشتی، گفت: سازمان تربیت بدنی باید توجه به ورزش کشتی داشته باشد؛ زیرا کشتی عامل ارتباط عواطف و دل‌های ملت ایران است.

گفتنی است؛ مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در دانمارک، قرار است با نام حمید سوریان در موزه ریاست جمهوری در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرد. 

msforugh - ایران - تهران
تو هم یکی مثل رضازاده . پس مرام پهلوانیتان کو ؟؟ توی خونه شان که بروی همه جا عکس تختی است ولی از مرامش هیچی یاد نگرفتن .
یکشنبه 12 مهر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
من از حمید سوریان خوشم می اید چون کشتی فرنگی فراموش شده ما را زنده کرد و 4 مدال طلا اورد که هیچکسی در در تاریخ کشتی فرنگی ما نتوانسته چنین کاری کند. البته من اگر عرضه اوردن مدال طلای جهانی را داشتم انرا به احمدی نژاد نمیدادم. با اینحال سوریان از نظر من مایه افتخار ورزش ایران هست و من ارزو میکنم او به قهرمانیهایش ادامه دهد و کشور ما را سرافراز کند.
یکشنبه 12 مهر 1388

Bahalnl - هلند - ارنهم
این هم داره راه رضازاده را در ..... میره.
یکشنبه 12 مهر 1388

mafia_top - آمریکا - جکسون ویل
و گفت: دکتر احمدی‌نژاد با حضور مقتدرانه در مقر سازمان ملل متحد و کسب افتخار و عزت برای ملت ایران و همه مسلمانان، قهرمان اصلی است. عجب!!! از کی تا حالا سخنرانی برای در و دیوار و صندلی افتخار و عزت حساب میشه؟
یکشنبه 12 مهر 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
بدبختی روز افزون یعنی همین .از تختی رسیدیم به سوریان .
یکشنبه 12 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
خلایق هر چه لایق
یکشنبه 12 مهر 1388

Iraj Berlin - المان - ‌برلین
نکنه بهش از اون قرصهای روان گردان دادن و خودش نمیدنه که چی گفته. پهلوان از خواب بیدار شو نمیشنوی که خروس داره میخونه؟
یکشنبه 12 مهر 1388

mona7 - ایران - ایران
من این گزارشش رودیدیم ..بیچاره انگارکه داشت انشا میخوند صداشم لرزش داشت ..فکرکنم بیچاره رومجبوربه این کارکرده بودند
یکشنبه 12 مهر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
خاک بر ان سرت با ان احمقی نژادت و عقیده ات
یکشنبه 12 مهر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
ای خاک بر سرت سوریان!از چشم ملت افتادی آشغال!
یکشنبه 12 مهر 1388

OmidParsi - ایران - تهران
این قبیل اعمال و رفتار رو بذارید به حساب همون اعترافات اجباری و تحت فشار های روحی با این تفاوت که در مورد ورزشکارا و هنرمندا فشار های روحی در کار هست و شکنجه در کار نیست.بسیاری از رفتار های هنرمندان و ورزشکاران ایرانی در مسایل سیاسی کشور تحت فشارهایی است که مسیولین بالاتر بر آنها وارد می کنند و میل باطنی آنها نیست .نمونه اش انصراف دادن ورزشکاران در مواجهه با ورزشکاران اسراییلی مثلا فرض کنید یک ورزشکار ایرانی بر خلاف میل مسئولین مملکت و به درور از هر بغض و کینه سیاسی بخواهد با یک ورزشکار اسراییلی مرد و مردانه کشتی بگیرد آیا این ورزشکار در بازگشت به کشور امنیت خواهد داشت آیا خانواده او و خودش تحت هزاران تهمت و افترا قرار نمی گیرند. به هر حال از ملتی که گروگان یک حکومت و ایدئولوژی پوسیده هستند نباید انتظار داشت بر میل خود رفتار کنند.
یکشنبه 12 مهر 1388

90min - ایران - ابادان
خامنه ائی=شاه. بسیج=ساواک. بسیجی=ساواکی. انقلاب اسلامی=توهم ملی. جمهوریا سلامی=دروغ. ملت=پشم9
یکشنبه 12 مهر 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
mafia_top - آمریکا - جکسون ویل...دقیقا قسمتی‌ که واقعا خنده دار بود رو مطرح کردید...هر قدر هم کاسه لیس باشیم، مگر اینکه هفت تیر را روی شقیقهٔ مان بگذارند نباید به این صورت دستمال به دست بگیریم.
یکشنبه 12 مهر 1388

adib - ایران - ایران
طلات بخوره تو سرت
یکشنبه 12 مهر 1388

میرهاشمی - ایران - صدرآباد
بالاخره این هم خودش یه صنعتی است.
یکشنبه 12 مهر 1388

آناهید - ایران - ایران
مطمئنا" سوریان چشم به مال و مقامی از طرف احمدی نژاد (مثل رضازاده داره) که این حرکت ضد مردمی را انجام داده . حتی بچه 2ساله هم می دونه احمدی نژاد کیه و فکر نمی کنم منفورتر از اون تو ایران وجود داشته باشه بعد یکی بیاد مدالشو تقدیم این دیوانه بکنه حتما" قراره اتفاقاتی بیفته آینده همه چیز را روشن خواهد کرد حمید سوریان برای کشور افتخار آورد ولی بر خلاف تختی در دل هیچ ایرانی آزاده ای جایی ندارد.
یکشنبه 12 مهر 1388

zaer79 - ایران - تهران
شما ها هم مدال میگیرید منتهی مدال وطن فروشی . مدال نوکری مدال نامسلمانی . خوب البته این مدالها رو باید به دوستان خارجی و انگلیسی و امریکایی و اسراییلی خودتون بدید. احمدی نژاد قبول نمی کنه
یکشنبه 12 مهر 1388

mashhabib - کانادا - کبک
خاک بر سر ورزشو گراف که معجون اسلاتین شده!!؟؟
یکشنبه 12 مهر 1388

babrmazandaran1 - ایران - مازندران
من دیوانه اون حضور مقتدرانه احمدی نژاد توی سازمان ملل هستم؟؟ اینم شد دلیل؟؟!!!
یکشنبه 12 مهر 1388

alisam - ایران - تهران
بالاخره بعضی از ورزشکارها هم بی عقل هستند. بعضی از انسان ها فقط به فکر داشتن زور زیاد هستند. خوب معلومه دیگه وقت اضافی برای شعور ندارن. نمونه دیگش رضازاده!
یکشنبه 12 مهر 1388

shanul - المان - هامبورگ
حمید سوریان تو با این کار زشت و کثیف که مدال طلای جهانی خود را به احمدی نژاد جنایتکار تقدیم کردی اسم خودت را در لیست خائنین به ملت ازادی خواه ایران ثبت کردی!!! ای ننگ بر تو حمید سوریان.
یکشنبه 12 مهر 1388

وه هار - ایران - ایران
ایشان بین ملت و ا.ن انتری نژادو انتخاب کردهر وقت رفت روی تشک هوش کنید تا بدانه تختی برای چه زنده است.
یکشنبه 12 مهر 1388

وه هار - ایران - ایران
ایشان بین ملت و ا.ن انتری نژادو انتخاب کردهر وقت رفت روی تشک هوش کنید تا بدانه تختی برای چه زنده است.
یکشنبه 12 مهر 1388

2tia - ایران - تهران
( اول از هنرمندان به پا بوس احمدی میره و روز بعد یک ورزشکار ) احمق کسانی که این بده بستونها را باور کند. این هم یک بازی سیاست از طرف رپیس جمهوری تحمیلیست اما خورشید پشت ابر نمیمونه صبرداشته باشید. گذشت تاریخ همه حقایق را خواهد گفت . « مرگ بر دیکتاتور »
یکشنبه 12 مهر 1388

experthoney - بحرین - بحرین
احمدی نژاد: همانطور که تو سازمان ملل صحبت میکردم یه هاله ایی اومد یه وردی خوندم اون همه جمعیت شدن میز و صندلی به ریش رفسنجانی قسم. خاک بر سر آدم فروشهایی مثل تو ای سوریان
یکشنبه 12 مهر 1388

arsene lupin - ایران - برزخ
وقتی قتل ها و تجاوزها رو نادیده می گیره و مدالش رو به دیکتاتور میده 100 تا مدال هم بگیره ارزش نداره.. پس قابل احترام نیست.فراموش نکنیم در کشور ما همیشه مرام و معرفت فراتر از سکوی قهرمانی بوده و هست.
یکشنبه 12 مهر 1388

Saeid Irani - ایران - تهران
خود فروشی به چه قیمتی/اقای سوریان تو قهرمان ستاد کودتا هستی/قهرمان ملت ما نداها سهرابها ترانه ها و همه شهیدان وزندانیان سیاسی در بند هستند/قهرمان ملت ما استاد شجریان.علی کریمی و...هستند/قهرمانان واقعی مردم سبز ایران هستند
یکشنبه 12 مهر 1388

alisa1 - ایران - تهران
آخه تو دیگه چرا کوچولو؟.
یکشنبه 12 مهر 1388

amirgabar - ترکیه - استانبول
تختی هم یک تعصبی مثل همین اقا بود.
یکشنبه 12 مهر 1388

romano - ایران - تهران
تا مدال میاری تنها یک دختر زیبا هستی ولی وقتی شیوه پهلوانی را در پیش می گیری مادر می شی و خلق خدا زیر پر و بالت قرار می‌گیرند و دستگیری می کنی. پهلوانی چیزی جدای مدال آوردن است، در زمان تختی خدا بیامرز عبدالله موحد صیاد طلا بود اما تختی پهلوان بود. الان یک دختر جوان هم در شنا از استرالیا 3 تا مدال المپیک میگیره اما پهلوانه؟ (توهین به خانمها نشه، ضمنا پهلوانی زن و مرد نمی‌شناسه و یک مسلکه). بازم گلی به گوشه جمال بچه‌های فوتبال که کارشون تو تاریخ موندگار می‌شه.
یکشنبه 12 مهر 1388

vezveznazi - ایران - ایران
حالم را بهم زدی پهلوان پنبه
یکشنبه 12 مهر 1388

ایران جاوید - ایران - تهران
اینم مثل ارباب جنایتکارش که هاله ماه و دید و رای ما رو ندید. حضور انتری نژاد و دید ولی شهدای ما رو ندید. حالا باید ببینیم تقدیم کرده یا تقدیموندنش!!!!!!!!!!!!! در هر دو صورت کار زشت و غیر اخلاقی کرده مثل اون افشین قطبی خاین و بقیه دستمال به دستا!!!! سوریان باش که بعد از این تشویق بشییییییییییییییی.
یکشنبه 12 مهر 1388

$persian$ - ایران - تهران
حالا چقدر رسیده بهت لقمه حروم
یکشنبه 12 مهر 1388

persian-girl - دانمار ک - کپنهاگ
غلط کردی امدی دانمار ک عوضی جیره خوار عنتری قاتل بدبخت خودفروش
یکشنبه 12 مهر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
OmidParsi - ایران - تهران . نمیتونم باور کنم.آخه اگه میگی تحت فشار بوده دیگه اون حرفا چیه بلغور کرد؟؟مدالشو چرا تقدیم کرد فقط میرفت پابوسی!!
یکشنبه 12 مهر 1388

iran-azad - ایران - تهران
البته نمی خواهم بگویم بچه های جنوب شهر همه اینطوری اند ولی متاسفانه بسیجیان و دستمال به دستان اینها معمولا از این مناطق و روستاهای محروم می آیند و سوریان نیز از این قاعده مستثنی نیست. و دلیل اصلی اش هم سطح سواد پایین است که باعث می شود تصویر درستی از دنیا نداشته باشند و به دلیل فقر اغلب خود را به این دولت کثیف می فروشند
یکشنبه 12 مهر 1388

kianoosh-uk - انگلیس - شفیلد
حتما چند در صدی از سهام مخابرات رو بهش دادند دیگه..براش می صرفیده که دستمال یزدی بگیره دستش..
یکشنبه 12 مهر 1388

zaer79 - ایران - تهران
اخ پسر چه کیفی داره شما خارجی ها این جوری میسوزید اگه دستم بهش برسه یک ماچ نثارش می کنم. دمش گرم که شما را اینقدر اتیش زده
یکشنبه 12 مهر 1388

lamasab - آلمان - هامبورگ
گل گفتی‌ aesene lupin خوب دیگه یکی‌ می‌شه تختی که جونش رو واسه مردم میده یکی‌ هم این بچه مذلف که از پشت به مردم خنجر میزنه. با این کارش مثل بسیجی‌‌ها یه حقوق بالای ماهیانه رو تو دستگاه ولایت فقیه برای خودش تضمین کرد. بخور عوضی‌ این خون نداها و سهراب‌ها و اشک مادراشونه که می‌خوری
یکشنبه 12 مهر 1388

juvel - نروژ - اسلو
تف تو زاتت بیاد / خ..ه ماله اشغال / حالم از ریخت و اسمت دیگه به هم میخوره .
یکشنبه 12 مهر 1388

اینترنت ندیده - ایران - ایران
این جوون پاک مومن واقعا آدم دوست داره اینو بخوره چون مثل هلو میمونه تختی اسوده بخواب ......
یکشنبه 12 مهر 1388

ali_esf - ایران - اصف
تو و رضا زاده هر دو در کشتار جوون ها با دیکتاتور همدست هستید با این کارت تموم کارهای اونو تایید کردی حتی کشتن تجاوز و ... توام از چشم مردم افتادی. برات متاسفم که به خاطر پول ننگ رو خریدی
یکشنبه 12 مهر 1388

زندگی زیبا - ایران - آبادان
خاک بر سر نفهمد پاچه خوار می ..ی بهتر از این طلا اوردنت بود
یکشنبه 12 مهر 1388

fj86 - ایران - تهران
بهش سخت نگیرید. این جملاتی که گفته واضحه که شوخیه. کجای این ا.ن قهرمانه آخه!
یکشنبه 12 مهر 1388

roja_shomali - کویت - کویت
مدالت حق مادرت بود اگر مرامت پهلوانی بود...برای دکی چه فرق می کرد که مثلا یکی مثل سوریان مدالش و بهش ببخشه یا نبخشه¤
یکشنبه 12 مهر 1388

parvin ariya - ایران - اصفهان
در دانمارک بین تجزیه طلبها اذری که با پرچم جمهوری اذربایجان تیم این کشور را تشویق میکردند و طرفداران تیم ایران درگیری پیش امده بوده که همین حرف را تجزیه طلبها اذری به طرفداران تیم ایران گفته بودند.؛.. مدالهای ایران تقدیم به رهبری میشود.
یکشنبه 12 مهر 1388

ایران جاوید - ایران - تهران
آقای حمید سوریان از قدیم گفتن سیب سرخ نصیب دست چلاقه عزیز دل برادر. قهرمانی و نگهداری مدال طلا لیاقت میخواد که تو نداری. این انتر نژاد که یه مشت چرت و پرت تحویل در و دیوار و صندلی خالی داد حالا این سوریان به چیه این احمق افتخار کرده من نمیدونم.
یکشنبه 12 مهر 1388

fredoparto - انگلستان - آکسفورد
نام این جناب باید از سوریان به زوریان تبدیل شود چرا که یک آدم عاقل تحت شرایط عادی در این موقعیت بحرانی و حساس چنین کاری نمی کند. حالا دو ابهام وجود دارد: (1) چون نام این ورزشکار در جهان ثبت شده طبیعتاً اهداء مدالش به رئیس جمهور یکدستمان تبلیغ بزرگی برای رژیم محسوب می شود. بنابراین توجه می کنید که آخوندها برای کسب آبرو و حیثیت از دست رفته خود دست به دامان مدال طلای ورزشکاری می شود که تحت اجبار، بجای آن که مدال را تقدیم مردم ستمدیده ایران کند، آن را به دست سردمداران رژیم خونخوار می سپارد. (2) به احتمال زیاد این جناب بخاطر جلوگیری از هرگونه مزاحمت و ارعاب اوباشان رژیم نسبت به خانواده اش، در صورت عدم اهداء مدال، مجبور به این کار شده است. تصور می کنم رضازاده هم به دلیل مشابهی خود را به رژیم نزدیک کرده است.
یکشنبه 12 مهر 1388

fredoparto - انگلستان - آکسفورد
دوستان، ببخشید که در مقاله خود احمقی نژاد را با رهبر یکدستمان اشتباه گرفتم البته فرقی ندارد چون سگ زرد برادر شغال است.
یکشنبه 12 مهر 1388

persian606 - انگلستان - لندن
خاک بر سرت ناامید شدم
یکشنبه 12 مهر 1388

majid_khoramshahry - انگلیس - لندن
بابا ول کنید این بد بخت ترسو رو.. تازه بیشعوری که گناه نیست. نمیفهمه داره چه غلطی میکنه،، نمیدونه سز این به بعد ۵ هزار نفر توی هر مسابقه این بد بختو هو میکنند. همه که تختی یا پوریا ولی‌ نمیشند که،،، بالاخره توی بهشت هم که بری توالت هم میبینی‌ .
یکشنبه 12 مهر 1388

tang30ri - آلمان - آلمان
اینم مثل اون گلزر بی‌ هنر،،خودشو دستمال احمدی‌نژاد کرده،که فارس نیوز واسه نوشتن چیزی داشته باشه.
دوشنبه 13 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
parvin ariya منظورتان از تجزیه طلب خودفروخته است؟
دوشنبه 13 مهر 1388

$persian$ - ایران - تهران
بخوره تو سرت اون مدالت
دوشنبه 13 مهر 1388

saeed-d - ایران - تهران
سه حالت داره یا سوریان از هیچی خبر نداره یا خبره داره خواسته مسخره کنه یا خیلی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه 13 مهر 1388

rohi - ایران - مشهد
خب اون دهنش سرویس شده حال کرده این کار رو بکنه به شما چه؟
دوشنبه 13 مهر 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
چرا حش میدین حتما برای اینکارش دلیل داشته خدا نیاره دست اینها ادم بیفته حتی برای یک ثانیه بدترین جاها رو تجربه میکنه این هم دوست نداشته دیسکته ای که از طرف حکومت بهش شده رو نخونه و باعث ازار خونوادش بشه اگه بدونید اینا چینو کین هرگز به کسی ادم فروش ووو نمیگین
سه‌شنبه 14 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.