علی جنتی سفیر ایران در کویت : جزایر سه گانه ایرانی است اما باب گفتگو باز است

علی جنتی سفیر ایران درکویت :
جزایر سه گانه ایرانی است اما باب گفتگو باز است

 سایت تابناک دو روز پیش  خبری با عنوان "علی جنتی  : جزایر سه گانه ایرانی است اما باب گفتگو باز است" رادرج نمود و  امروز  این سایت جوابیه فوری بخش مطبوعاتی سفارت ایران  در کویت را در کنار توضیحات خود سایت  انتشار داده است .

ابتدا خبر سخنان علی جنتی سفیر ایران درکویت در مورد جزایر سه گانه :

علی جنتی : جزایر سه گانه ایرانی است اما باب گفتگو باز است

علی جنتی سفیر ایران در کویت در با روزنامه "القبس" کویت گفت : جزایر سه گانه ماهیت ایرانی دارد اما می توان با طرف اماراتی درباره آن ها به مذاکره نشست

به گزارش خبرنگار "تابناک" و به نقل از روزنامه این روزنامه کویتی وی افزود : از هیات های عربی کشورهای همسایه برای بازدید از تاسیسات اتمی دعوت می کنیم که به ایران سفر کنند و این کار را تنها ایران انجام می دهد.

سفیر کشورمان درباره حمله نظامی به ایران گفت : این گفته یک حرف قدیمی و منسوخی است آمریکا و جهان غرب به خوبی می دانند حمله به ایران به چه معنایی است و اصولا امکان حمله به ایران وجود ندارد.

بر پایه این گزارش،"القبس" ضمن انعکاس این مصاحبه از قول مدیر امور کشورهای عربی وزارت امورخارجه کویت گفت : اسرائیل کشوری سرکش است و حمله به ایران موضوعی است که واکنش سخت جامعه جهانی علیه تل آویو را خواهد داشت و خلیج ( فارس ) را نظامی خواهد کرد بنابراین حمله به ایران یک توهم اسرائیلی است.

گفتنی است در بسیاری از موارد همین اظهارات دو پهلو و نا به جای برخی از مسئولین سبب ایجاد رویه ها و سپس حقوق جعلی برای کشورهایی شده است که در موارد مختلفی با کشورمان اختلاف دارند بنا براین امیدواریم انعکاس این خبر نوعی جعل از سوی روزنامه کویتی بوده باشد وگرنه طرح مذاکره در خصوص تمامیت ارضی ایران موضوعی است که با طراحان آن باید به شدیدترین نحو ممکن برخورد شود.بنا براین انتظار می رود بخش مطبوعاتی سفارت کشورمان در کویت درخصوص درستی یا نادرستی این موضوع واکنش مناسبی نشان دهد.

جوابیه سفارت ایران در کویت به یک خبر + توضیح "تابناک"

"تابناک" ـ بخش مطبوعاتی سفارت ایران در کویت امروز جوابیه ای درخصوص خبر روز پیش "تابناک" با عناون"علی جنتی : جزایر سه گانه ایرانی است اما باب گفتگو باز است !" ارسال نمود که متن کامل آن در ادامه خواهد آمد. نکته جالب این است که در جوابیه ارسالی اصل چنین مصاحبه ای پذیرفته شده و دوستان در سفارت ایران در کویت وجود چنین موضوعی و نه تحریف آن توسط روزنامه "القبس" کویت را منکر شده اند.

بر پایه گزارش خبرنگار ما، وضح این جمله در متن خبر روزنامه کویتی آنقدر بالاست که هر شخص آشنا به زبان عربی ـ حتی در سطح ابتدایی ـ می تواند آن را تشخیص دهد.

"تابناک" ضمن رعایت امانت متن کامل ارسالی از سوی سفارت ایران در کویت را به شرح زیر منتشر و در ادامه توضیحات تکمیلی خود را ارائه خواهد داد.


مدیر مسئول پایگاه خبری وزین تابناک
با سلام

نظر به انتشار خبر کاملا کذب درباره جناب آقای علی جنتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت در آن رسانه ، موجب امتنان خواهد برای رفع هرگونه شک و شبهه و در راستای اطلاع رسانی صادقانه جوابیه زیر را به صورت کامل در کنار خبر مزبور منتشر فرمائید.

1_ دراین خبر به نقل از روزنامه القبس ادعا شده که سفیر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مدیر امور کشورهای عربی وزارت امور خارجه کویت، جزایر سه گانه را دارای ماهیت ایرانی دانسته است. ضمن ابراز شگفتی از این ادعا و تکذیب این خبر به اطلاع می رساند جناب آقای جنتی نه تنها هیچ گونه دیداری با مقام کویتی مزبور نداشته بلکه در روزنامه القبس مورخ 8/7/88 که مصاحبه جناب آقای جنتی را منتشر کرده نیز هیچ اشاره ای به چنین دیداری نشده و مشخص نیست تهیه کننده این خبر با استناد به چه منبعی ادعای فوق را به سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت نسبت داده است.

2_ در حالی که سفیر جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه مزبورکه در روزنامه القبس منتشر شده دقیقا اشاره کرده است« این جزایر ایرانی است، اماراتی نیست» و در هیچ کجای مصاحبه ایشان با روزنامه القبس لفظ « ماهیت ایرانی داشتن جزایر سه گانه» به کار نرفته و منتشر نشده، باز مشخص نیست این عبارت از کجا و با استناد به چه مرجعی تهیه و به ایشان نسبت داده شده است.

3_ اظهارات جناب آقای جنتی در رابطه با جزایر سه گانه کشورمان مصاحبه اختصاصی با روزنامه القبس نبوده بلکه پاسخ ایشان به سوالات خبرنگاران اکثر روزنامه های کویت در حاشیه مراسم روز ملی عربستان بوده که درباره مسائل مختلف از جمله اظهارات شیخ ناصر المحمد نخست وزیر کویت که در سخنرانی اخیر خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد جزایر سه گانه کشورمان را جزایری اماراتی خوانده بود بیان شد. عین عبارت ایشان درباره جزایر سه گانه کشورمان که دقیقا در روزنامه القبس و دیگر روزنامه های کویت نیز منتشر شده به این شرح می باشد: ‌«موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه از طریق جناب آقای دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری و همچنین از طریق بیانیه های وزارت امور خارجه که توسط سخنگوی وزارت امور خارجه بیان شده است که بر این اساس این جزایر ایرانی است، اماراتی نیست. در این زمینه یادداشت تفاهمی بین ایران و امارت شارجه در سال 1971 امضا شده که جمهوری اسلامی ایران به آن پایبند می باشد. بهترین شیوه حل اختلاف در این زمینه مذاکرات دوجانبه مستقیم بین دو کشور در یک فضای دوستانه و برادرانه می باشد».

4_ در پایان تاکید می شود سیاست رسمی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تاکید بر ایرانی بودن جزایر سه گانه دعوت از امارات متحده عربی برای مذاکره مستقیم با هدف حل سوء تفاهم دو کشور درباره ترتیبات اجرایی اداره جزیره ابوموسی بر اساس یادداشت تفاهم ایران و امارت شارجه در سال 1971 بوده است.

توضیح تابناک

همانگونه که در خبر "تابناک" آمده بود، این موضوع که آقای جنتی بیان داشته اند "مسئله ادعای اماراتی ها علی رغم ایرانی بودن جزایر سه گانه، قابل بحث است. " توسط روزنامه "القبس" کویت مطرح شده است و در انتهای خبر نیز اشاره کرده ایم که امیدواریم این موضوع صرفا ادعای کذب روزنامه کویتی بوده باشد، اما اکنون که آن سفارت محترم اصل خبر روزنامه کویتی را می پذیرد بهتر دیدیم عین آن بخش از خبر یاد شده را که از سوی سفارت تکذیب شده جهت اطلاع آن عزیزان و همچنین کاربران خود منتشر کنیم.همچنین در انتهای خبر لینک مربوط به مصاحبه آقای جنتی با روزنامه" القبس" را خواهیم آورد.



در سطر 7 و 8 متن خبر، سفیر ایران گفته که جزایر سه گانه مورد منازعه ایران و امارات، ایرانی هستند اما درباره گفتگوی مستقیم برای حل این قضیه را تائید کرده است.متن اصلی روزنامه "القبس" به صورت زیر آمده است:

ضرب إیران.. «کلام فاضی»کتبت لیلى الصراف:
اعتبر السفیر الایرانی علی جنتی ان التهدید باستخدام القوة العسکریة ضد بلاده بأنه «کلام فاضی». وقال ان الولایات المتحدة والغرب یدرکون انه لیس بإمکانهم الدخول فی مواجهة عسکریة مع ایران. ودعا جنتی، فی تصریح لــ«القبس»، دول الخلیج الى تشکیل وفود لزیارة المنشآت النوویة الایرانیة، فـ«ابوابنا مفتوحة ولا توجد دولة فی العالم تفعل ذلک باستثناء ایران». واعتبر ان "الجزر المتنازع علیها مع الامارات هی جزر ایرانیة، لکنه اید الحوار المباشر بین البلدین لحل هذه القضیة"

به نظر می رسد با اندکی آشنایی با زبان عربی بتوان معنای فارسی جمله "اید الحوار المباشر بین البلدین لحل هذه القضیة" را که همان اثبات خبر "تابناک" است فهم کرد. بنا براین انتظار می رود ضمن آنکه سفارت کشورمان در کویت برای شفاف سازی با حساسیت بسیار نسبت به خبر "تابناک" واکنشی به این سرعت نشان می دهد ـ که از نظر ما درخور تقدیر است ـ بخش مطبوعاتی سفارت ایران در کویت، به همین سرعت و حساسیت نیز روزنامه کویتی را وادار به اصلاح خبر خود نماید، که اگر تا چند روز آینده چنین اتفاقی نیفتد آن وقت به اعتراف سفارت ما در کویت باید اظهارات آقای جنتی مبنی بر قابل مذاکره بودن ادعای اماراتی ها را نیز پذیرفت.

لینک روزنامه القبس

نظرات کاربران سایت بالاترین نسبت به خبر  اول :

نظرات بینندگان:
دست دولت بعد از نهم درد نکنه...
علی جنتی ازکجا اومده؟
آقای جنتی حق ندارد چنین بذل و بخششی بکند .این یعنی خیانت . اصلا حق ندارد که باب مذاکره در مورد جزایر را باز کند .هیچ گفتگوئی در مورد ایرانی بودن یا نبودن جزایر وجود ندارد . این جزایر متعلق به ایران بوده و هست هیچ حرفی هم لازم نیست .اگه جنتی این حرف رو زده در جا باید خلع بشود .
یعنی چه ماهیت ایرانی دارد؟! مالکیت ایرانی دارد! گفتگو در چه مورد؟ وطن فروشی هم اندازه دارد.
از تابناک خیلی تشکر میکنم امیدوارم
همیشه اینچنین روشن بینانه مواظب
مسائل سیاسی باشد
مذاکره کنیم که چه بشود! امتیاز بدهیم برای چیزی که مال خودمان است؟
لطفا عکسی که در صفحه اصلی و بالای خبر وجود دارد را در این صفحه هم بگنجانید. با تشکر
چرا فارس را در پرانتز نوشتید. احتمالا آقای سفیر از لفظ خلیج استفاده کرده؟
این آقا چه نسبتی با امام جمعه موقت تهران دارند؟
و از چه کانالی به این سمت نائل شده اند؟
خب همه چیزمون باید به همه چیزمون بیاد...دیپلوماتمون به استاد دانشگاهمون-استادمون به وزیر علوممون نماینده مجلسمون به وکیل دولتمون و...
این آقایان بیش از آن که نماینده ایران باشند مدام منت کشی عرب ها را می کنند خلیج فارس را خلیج می گویند و جزیره ها رابا ایما واشاره اما وچرا ایرانی می دانند. چرا باید دولتی در جهتگیری هایش روشی انتخاب کند که مدام هزینه بدهد؟
مخواهید 3 تا جزیره ایرانی رو هم بدید بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مذاکرهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ننگ بر شما
سیاست عزت، حکمت و مصلحت یعنی همین! به ویژه عزت!!
اگه ایرانی است. پس باب گفتگو باز است یعنی چه؟
من نمیدانم در این باره و اظهارات این آقایان چه بگویم ولی اگر به یک سانت از خاک ایران تعرضی صورت بگیره اول از همه نظام به خاطر برخورد غیر قاطعانه ضربه خواهد خورد. بعد دشمن متجاوز
این بیانات نا درست فورا باید تکذیب شود

چطور یکنفر انهم سفیر این کلمات را که ناقض حاکمیت به خاک ایرانه میتونه بزبان بیاره و به دشمنان زیاده خواه امیدواری بده
اشکال از وزارت خارجه و سیستم انتخاب سفراء است . پس از 30 سال واقعا شاهکار کردیم آنهم در اینگونه موارد . امارات با آنهمه تاریخ تمدن !!40 یا 50 ساله باید در مورد سرزمین چند هزار ساله ایران مذاکره کنه . مثل اینکه نمک عربها ایشان را حسابی نمک گیر کرده است . بی دلیل نیست که نمایندگان سیاسی را بعد از سه یا چهار سال تعویض می کنند.
آل نهیان را ول کنید علی جنتی رو بگیرید!!!!!!!!
یکی از خصلتهای بد ما ایرانیها دوروریی(نه به معنای حاد آن) است. وقتی در خانه کسی هستیم از او تعریف می کنیم و باب میلش سخن می گوییم. کافی است نگاهی به سیاستمداران خودمان بیندازید ببینید در دیدار با قشرهایی از جناحهای مختلف چگونه حرف می زنند!
از ماست که بر ماست!
آقای جنتی
چه گفتگویی! گفتگو بی معنی است. شما برای مالکیت خانه شخصی خودت آیا با همسایه مدعی دروغین گفتگو می کنی؟
در این مورد ما گفتگویی با کسی نداریم
اگر واقعی باشد، فقط باید بگم متاسفم. یعنی به همین راحتی یک سفیر منافع ملی را به حراج میگذارد؟؟!!
Bi-ja kardeh
ایشون هم از آقازاده هاست
ما که نفهمیدیم اگه این جزایر ایرانی پس باب گفتگو چیه ؟ اینها در اصل باید بگن کشورهای حوزه خلیج فارس همه مال ایران
عدم باید احمق باشه تا در مورد مالمیکش با دیگران به مذاکره بشینه. کی‌ اینها را سفیر کرده. واقعاً متاسفم. از مالزی
وای وای وای!!!!!
با سلام. ایشان ... فرموده اند که از قول ملت ایران چنین گفتاری حتی در یک مصاحبه گفته اند فکر میکنم که ایشان مادام العمر سفیر ایران در کویت خواهند بود ایشان بر خلاف فرمودهای رهبر عالیقدر سخن گفته
هر دم از این باغ بری می رسد
در 4 سال اول شمال کشور رو دادند خوب در 4 سال دوم نوبت جنوب کشوره حتما!
واویلا مگر قرار چیزی غیر از این باشه که می خواهید مذاکره کنید .!!
به جه اجازه ای جای مردم صحبت می کنی و به عربها اجازه می دهید به اموال مردم ایران دست درازی کنند.آیا شما وطن فروش هستید؟
با سلام، بالاخره ایشان بعد از این همه سال سفارت(احتمالا دو دوره فقط در کویت؟؟!!) باید چنین موضع مشعشعی بگیرد, آنهم بر سر موضوعی که تمامیت ارضی و عمق امنیت ملی ما مطرح است.بنده هیچ خصومتی با این سفیر محترم ندارم ،اما بالاخره وزارت امورخارجه ما کی باید حرفه ای بشود و از دیپلماتهای کاریری خود استفاده کندکه در بدیهی ترین اصول دیپلماتیک گاف به این بزرگی ندهند .
جنتی همینی نیست که احمدی نژاد دکش کرد .
اقتدار یعنی همین
خیلی جالب است خانه من هم مال من است اما باب مذاکره با همسایه در مورد ان باز است این جوک است باب برای کدام مذاکره ادم که برای مال خودش با کسی مذاکره نمیکند مگر اینکه بخواهد انرا بفروشد .برای بازیهای اسلامی هم که خلیج فارس را حذف کردند چه دارد می گذرد اگر قرار است تمامیت ارضی ایران مورد تجاوز قرار گیرد ما ملت ایران میخواهیم هفتاد سال سیاه این مسابقات کذائی انجام نگیرد چه شده ایران وطن پرست مرده اند زنده باد تابناک دنبالش را بگیرید ما ملت در این مورد صد در صد پشت شما خواهیم بود و باید این افراد که این تصمیم را گرقته اند در موردشان تحقیق شود چون دارند به ما خیانت اشکار تاریخی میکنند ..
شما را بخدا برای انتضاب سفیر از با تجربه های وزارت خارجه با اون همه نیرو ئی که عمری را در کار بودند استفاده کنید .منافع ملی را دریابید .آخه تا کی باید از وابستگان و آشنایان استفاده کنید که نتیحه اش همین میشه . اگر اعتماد ندارید به این نیروها پس تعطیل کنید وزارت خارجه را .
این از عنایت آقای رئیس جمهور! است که سفاریشان حتا در وزارت خارجه هم سابقه ندارند که اکنون سفیر شده اند و افراد با سابقه به راحتی‌ کنار گذشته شدند
برو جلو بوئغ بزن بابام ابروی هر چی مرد تو بردی باب مذاکره بازه عجب ادمای پیدا میشنا همینه دیگه اونا هم شاخ میشن
تصحیح کنید بوق درسته ممنون
تمامیت ارضی ایران مثل غنی سازی اورانیوم اصلا و ابدا قابل مذاکره نیست
من تعجب میکنم از کسی که تو کشور خارجی ماموریت حفظ منافع ایران رو داره !!
واقعاً شرم آوره اون از دریای خزر این هم از جزایر
این چه وضعیتیه
سفیر ما به جای حفظ تمامیت ارضی ما داره کاری می کنه که در مورد تمامیت ارضیمون باب مذاکرع باز بشه

واقعا جای تاسف داره
یه سوال:
مگه کسی در مورد اموال خودش با کسی سر میز مذاکره میشینه و احتمالا امتیاز می ده؟
بابا دیگه داره این دولت هم شورش رو در میاره
اقای جنتی به اقای رفسنجانی میگفت ازفرزندانت اعلام بیزاری کن حالا بایددید که اقای جنتی خودش درقبال فرزندش چه میکند
6 ماه پیش صحبت عوض کردن این آقازاده بود ؛ چرا دراین کار تعلل میشود ؛ نمی دانیم ؛ تعلل بیشتردراین کار چنین عواقبی را در برخواهد داشت .
جالب اینجاست که ایشان درمورد مسائل حوزه کاری خودش نمی تواند نظر دیپلماتانه بدهد چگونه هست که در مورد موضوع مهمی نظیر حاکمیت ارضی جزایرسه گانه کشورمان نظر میدهد ؟
اصولا این آقای سفیر در اظهارنظر و مصاحبه های خود بطور خود محور عمل میکند و هیچ هماهنگی با مرکز دیپلماسی کشورش ندارد !!!


IQ SEFR - نروژ - اسلو
قاتلها این هم خون جوانان که هیج ارزشی براتون نداره.وقت پول برسه کوره بابای ایرانی و ایران زمین...........داشت یادم میرفت بنویسم مرگ بر خامنه ای
شنبه 11 مهر 1388

aghozdar - ایران - تهران
یک نفر توی یادداشت ها اعلام کرد که این جنتی پسر احمد جنتی دبیر شورای نگهبان هست .درسته یا غلط ؟. شایسته سالاری در دولت احمدی نژاد یعنی همین .مگه این اقا چه چیزش از کردان ها .دانشجو ها . بهبهانی ها . ووووو کمتر هست ؟ تازه اگر اقازاده نباشد از منسوبین حضرت والا که خداوند سایه شان را کم کم از سر ما کم نکند که میباشد .
شنبه 11 مهر 1388

Iran vatani - ایران - تهران
بخداهرچه اسم سفیرونماینده مجلس بسیج ورییس جمهور و عرب وفلسطین و انرژی هسته ای وامام جمعه -صداسیماوسیاست و اسراییل هست حالمان را بهم میزنند ولعنت برنمایندگان ایرانی که اصولا بفکر نظام یعنی مقام خودشان هستند تا کشور عزیزمان ایران- پاینده باد ایران بدون دروغگو ووطن فروش. این همه میگویید مرگ براسراییل غاصب چرا مرگ بر امارات ودبی غاصب نمیگویید وچرا به آن یک موشک شهابی که ساختید نمیزنید؟ ای وطن فروشهای غاصب
شنبه 11 مهر 1388

$persian$ - ایران - تهران
خاک تو سرت باب(.....)باز است
شنبه 11 مهر 1388

roja_shomali - کویت - کویت
پسر همون اخوند یک لا قبا امام جمعه موقت تیرون است حالا چه دسته گلی به باد داد خود داند .....
شنبه 11 مهر 1388

matias1987 - فنلاند - ترنیو
قیمتش چنده؟؟؟ من مشتریشم. ای لعنت بر ذات کثیفتون.
شنبه 11 مهر 1388

baas - هلند - روتردام
جزایره سه گانه ایرانی هستند ولی اگر عربها بخواهند دودستی تقدیم ایشان میکنیم . البته چون عربها به گردن ما (مسئولین نظام ) خیلی حق دارند همسر ودخترانم را هم پیش کش انها خواهم کرد . دامت برکات. علی جنتی سفیر عربها در کویت.
شنبه 11 مهر 1388

zaer79 - ایران - تهران
من یه جای دیگه هم نوشتم نمیدونم درج شده یا نه چون ما با فیلتر شکن میاییم. اونجا هم گفتم که این عربهای نکبت با حمایت انگلیس و امریکا اینقدر دارن واسه ما شاخ میشن. از صدقه سر همین مرگ بر کی و مرگ بر کی داخل کشور این طور شجاع شدن. کسانی که فکر می کنن باید اوضاع رو به هم زد فکر می کنید اینا بعدش چیکار با ما می کنند؟؟؟؟
شنبه 11 مهر 1388

amir1984dubai - امارات - دبی
..بعدشم جالب تر اینکه فعلا تو امارات سفیر نداریم سرپرست داریم جعفری از این اطلاعاتیا خفنم هست شانس بیاریم این سفیر نشه .سفیر خوبه هادی بود دمش گرم آسف هم که 2 زار نمی ارزید
شنبه 11 مهر 1388

mr. fair - انگلستان - منچستر
مرتیکه بی غیرت منظورش این بود باب یه سو تفاهم شده
شنبه 11 مهر 1388

XMAN2 - ونزوئلا - کاراکاس
باب گفتگو نه اقای علی جنتی . این باب عمه جان جنابعالیه که باز ه . به این عربها اینطوری باج بدی دو روز دیگه میگن تومبونتون ما ل ماست . اونموقع هم میگی باب گفتگو بازه ؟ این حسن عباسی بی وجدان کجاست ؟ حالا که عربا شاخ و شونه میکشن کدوم قبرستونی هستی جوابشون رو بدی ؟ مگه قمپز درنمیکردی جواب امارات بامن ؟چی شد پس ؟
شنبه 11 مهر 1388

mahnadi - هلند - هارلم
دولت ناکارآمدبی ارزه گی وبیسوادی وزرا وسفرای دولت منتصب کار دست ایران میده . تمامیت خاک ایران که خار چشم امارات 38ساله وکشورهای عرب همسایه است ودهانی که بی موقع باز میشود والبته حرف ناثواب یک بیسوارخاءن از این بهتر هم نمیتوان تصور کرد . از شما دریای مازندران چشم تنگی کشورهای همسایه شمالی روسیه روسیاه از جنوب هم راستی **من از بیگانگان هرگزننالم که هرچه کرد بامن آشنای خاءن به وطن کرد. زنده باد ایـــران خلیــــــــــــــــــــــــج تاابــــــــــــــــــــد فــــــــــــــــــــــــــارس
شنبه 11 مهر 1388

majidmad - ایران - تهران
خیال می کنید این کیه ؟ یکی از همون بسیجی های آدم کشی که وقتی تعداد کشته هاش یه حد نصاب رسیده تونشته سفیر بشه.
شنبه 11 مهر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
برو بمیر مردک با ان تازیهای عرب.
شنبه 11 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
فکر نکنم پسر احمد جنتی باشه. چون اصلا شکل اون نیست. مگه اینکه.....
یکشنبه 12 مهر 1388

سکوت - ایران - تهران
بمیرم واسه ایران که هر ب.پدر و مادری هر ب.نام..ی که بخاطر حم..ت ما مردم به قدرت رسید تن شریف ایران صبورم رو تیکه پاره کرد. تا بود زمینش رو به یغما بردند و حالا دریای تاج سر و خلیج ستونش رو و من و تو نشسته‌ایم و به روح حر...اده اینا فحش میدیم. ایرانی با شرافت و آزاده ایران عزیز بپاخیز با اندیشه و با آگاهی دادن به هر هم‌وطنی که میتوانی نشود روزی چشم باز کنی و در تکه پاره‌ای از حلبی‌های به قیمت خون ناموس به دست آمده آنهم از لبنان با نفت ما پروار شده در خلیج همیشه فارس به یغما رفته غرقه باشی. نگذریم ساده از این گفتمان‌ها زهرآگین . .
دوشنبه 13 مهر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
دقت کنید دوستان!این جزایر ماهیت ایرانی دارند یعنی یه روزی مال ایران بودند!!در ثانی ما که همه چیزمون عربیه!حتی اسم بچه هامون!اینم روش!
دوشنبه 13 مهر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
راستی یه چیز دیگه ما این همه وسعت داریم چه گلی به سرشون زدیم؟؟میخایم چیکار بدید بره حالشو ببرند ما هم پولشو!
سه‌شنبه 14 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.