بسیج و نیروی زمینی سپاه ادغام می شوند

بسیج و نیروی زمینی سپاه ادغام می شوند

محمدعلی جعفری وعده اش برای تغییرات گسترده در سپاه را عملی و دور جدید تحول در این نیرو را آغاز کرده است. به دستور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار است نیروی مقاومت بسیج در نیروی زمینی سپاه ادغام شود و از ترکیب آنها «نیروی مقاومت زمینی سپاه پاسداران» تشکیل شود. محمدعلی جعفری همان روزی که از مرکز راهبردی سپاه به فرماندهی منتقل می شد، اعلام کرد تحولات گسترده یی را که حاصل تجربه او در مرکز راهبردی بود با استفاده از نیروهای فرهیخته و جوان در دستور کار قرار می دهد. خیلی زودتر از آنچه تصور می شد وعده جعفری محقق شد. تحولات ساختاری با تشکیل 31 سپاه استانی وارد فاز عملی شد. در این میان ارتباط قوی تر بسیج و سپاه و تمرکززدایی نیز به تبع تغییرات اجرایی پیگیری می شد که نتیجه آن ادغام برخی بخش های این دو ارگان با یکدیگر بود. علاوه بر این وظایف با وقوع حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری مقابله با تهدید نرم هم به وظایف آنها افزوده شده است. این مسوولیت اخیر بیشتر بر عهده بسیج بود و حجت الاسلام «حسین طائب» فرمانده 45ساله این نهاد در سخنرانی های متعددش بارها بر این موضوع تاکید کرده است. هم اکنون اما به واسطه اخباری که مهر و سایت پرچم وابسته به ثمره هاشمی منتشر کرده اند، دستگاه گسترده بسیج که اعضای مردمی زیادی دارد در نیروی زمینی سپاه ادغام خواهند شد و در این صورت بسیجیان در هماهنگی کامل با سپاه تعریف جدیدی پیدا خواهند کرد. در این میان این تحولات گریبان طائب را هم گرفته است و بنابر گزارش های منتشرشده او قرار است از فرماندهی بسیج به معاونت اطلاعات سپاه نقل مکان کند. همچنین پرچم نوشته است از گزینه های فرماندهی نیروی تازه تاسیس مقاومت زمینی سپاه سردار محمدرضا نقدی است. البته نام افراد دیگری چون نجات و پاکپور فرمانده فعلی نیروی زمینی سپاه هم شنیده می شود.در حالی که هنوز فرماندهی این بخش تازه تاسیس مشخص نشده اما ظاهراً ارتقای درجه طائب نهایی شده است. حجت الاسلام طائب هرچند در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی مدتی در وزارت اطلاعات فعالیت می کرد، اما نام او به واسطه اعتراض های تند و تیزش به اصلاح طلبان بر سر زبان ها افتاد. به علاوه در انتخابات ریاست جمهوری دهم او به صراحت پشت احمدی نژاد قرار گرفت و به واسطه جایگاه بسیج در حوادث پس از انتخابات، نقش او نیز در کانون توجهات قرار گرفت. طائب آن گونه که پرچم گزارش کرده است در سال 61 به عضویت سپاه درآمد و فعالیت خود را از سپاه منطقه 10 تهران آغاز کرد. او در ادامه مسوولیت های متعددی در سپاه استان های قم و خراسان رضوی داشت. طائب که داماد حجت الاسلام حسینی (مدرس اخلاق در خانواده) است مدتی معاون هماهنگ کننده دفتر رهبر انقلاب بود. معاونت فرهنگی سپاه، فرماندهی دانشکده فرهنگی دانشگاه امام حسین(ع) و ریاست اداره اطلاعات سپاه از دیگر مسوولیت های اوست. هم اکنون اما او باز هم قرار است در پست دیگری در سپاه به فعالیت بپردازد. باید دید طائب در این سمت چه نقشی خواهد داشت.

persian-girl - دانمارک - کپنهاگ
خفه شو گوره پدرتون ضحاکای قاتل و ادم فروش و وطن فروش مرگ بر امسال تو و رهبر الدنگت مزدور
جمعه 10 مهر 1388

شاعر ملحد - ایران - تهران
سپاه پاسداران نماینده ی واقعی تفکر اسلامی واسلام زیر ناف محمدی اند. حداقل اینکه اینها صداقت وشرافت اینو دارند که به اسلام واقعی عمل کنند نه اینکه هم ادای اسلام کنند وهم از آزادی وکرامت انسان ها حرف بزنند.
جمعه 10 مهر 1388

razmandeh - سوئد - استکهلم
غلط کردن!!دم رفتنی ادغام لازم نیست، که در هر مقامی که باشند اعدامشان می‌کنیم چه بسیجی‌ باشند چه سپاهی . بهترین کاری که میتوانند بکنند اینکه برن گورشنو گم کنند. بروند . بدرک واصل بشن . برن فلسطین لبنان .یا بهتر برن حرم خمینی تو توالت عمومیش خودکشی کنند،(در روش آخر میتواننند به آرزوی دیرینشان که در کنار رهبرشان باشند برسند ) . .
جمعه 10 مهر 1388

aydak - سوئد - مالمو
من فکر میکنم به دلیل بی آبرو شدن بیش از حد بسیج باشه.. اما دیگه کار از کار گذشته.. غافلند از اینکه دیگه این بار اوج جنایت را مرتکب شدند و باید همه باهم بروند، اول صفشون هم همون خامنه ای رهبر بسیج باشه..
جمعه 10 مهر 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
جانیان و ضحاکان را در هم ادغام میکنند تا درس برادر کشی و بی ناموسی و دریدگی را از هم بیاموزند. تاریخ ننگین اسلام پر است از جنایات علیه دگر اندیشان و مخالفان. علی امام اول مذهب جعلی شیعه هزاران تن را کشت و جمع کثیری از ایرانیان را به قتل رساند و عده ای هالو و عرب پرست بی وطن در ایران وی را همای رحمت میخوانند و از او خدا ساخته اند و عدل او را مثال میزنند! صد البته عدالت در جنایت هم لابد نوعی از عدالت است! از اسلام زیر ناف محمدی جز این بوزینگان و مخبطان چیز دیگری در این 1400 سال بیرون نیامده. تا بساط دین نکبت بار اسلام از روی این سیاره برچیده نشود دنیا رنگ آرامش به خود نمیگیرد.
شنبه 11 مهر 1388

Ezhaq - ایران - تهران
دوستان وضعیت دانشگاه خیلی بدتر از گذشته خواهد شد٬ زیرا سپاه مسقیما وارد دانشگاهها خواهند شد و بسیجیها قوی تر می شوند.
شنبه 11 مهر 1388

hamid_ad - یران - یران
. با سلام خدمت شما دوست عزیز می‌خواستم سر واژه نام سران جمهوری ضد ایرانی‌ را برای شما بنویسم تا به کاراکتر و شخصیت آنها پی ببرید . خامنه‌ای = خائن به اسلام ملت نماینده اهریمن و ایستالین. احمدی نژاد = اسطوره حماقت مرد دیوانه ایرانی‌. رفسنجانی‌ = روباه فرتوت سراسر نکبت جانی اژدها ننگ ایرانی‌. موسوی = مرد وفادار سر آمد وطن و ایران.
شنبه 11 مهر 1388

invincible - آمریکا - مینستا
سلام به هموطنان عزیز:. حتما شماها تابحال فهمیدید این پاسداران و بسیجیها اگر ده به یک باشن میان جلو وگرنه انقدر ترسو و بزدل هستن که حد نداره،فقط ژست میگیرن،وقت عمل که می‌شه فرار می‌کنن،در خارج از کشور هم قبلا به جلسات هوادارن چپیها و مجاهدین حمل میکردن ولیکن انقدر بزدل و ترسو بودن که زود فرار میکردن،ممکن هست اوباما هم ترسو بودن رو از اینها یاد گرفته باشه!!راستی‌ جان مک کین هم که دیروز گفت آمریکا باید فکر کمک به مخالفین باشه برای نابودی رژیم ایران!! مرگ بر احمدی‌نژاد،مرگ بر خامنه‌ای،درود بر مبارزین،تمامی مردم از چپیها گرفته تا مجاهدین دانشجوها،بازار،و تمامی مبارزین!! پیروز باشید
شنبه 11 مهر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
1. کلاس اول دبیرستان بودم گفتند که از طرف بسیج دارن می برن اردو و مانور و این برنامه ها. ما هم چون تابستون بود و بیکار بودیم و همچنین گفتند که در مانور تیر اندازی میکنیم سوار تانک و نفر-بر و این چیزا میشیم و کلی کیف و حال میکنیم و در آخر هم مقداری پول بهمون میدن. ما هم گفتیم بریم هم فال و هم تماشا و هم اذیت! خلاصه رفتیم و اگه اشتباه نکنم 5 روز بود. چند بار میدان تیر رفتیم و تیر اندازی کردیم و سوار تانک شدیم و لباس بهمون دادن و کلی بخور بخور کردیم و خلاصه خیلی خوب بود. در آخر هم به ازای هر روز نفری ده هزار تومان دادند. رفته بودیم کلی حال کرده بودیم و در آخر هم بهمون پول دادن. حالا ما کوچیک بودیم زیاد ندادن ولی کسانی که از پایگاه بسیج ادارات و سازمانهای دولتی امده بودند علاوه بر حکم ماموریتی که اداره یشان به آنها می داد ، چند برابر ما پول گرفتند.
شنبه 11 مهر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
2. ولی چیزی که مهم بود و میخوام بگم این بود که در آنجا به تمام معنا افراد را {{{ شستشوی مغزی }}} میکردند . همان روز اول از یکی از سردارها ( که از آشنایان ما بود ) پرسیدم فایده ی این مانورها چیست؟ در جوابم گفت ما کل این مانور را برگزار میکنیم تا جلساتی را برگزار کنیم که در آن از {{ ولایت فقیه ( وقیح ) }} بگوییم. من هم فهمیدم که میخواهند چه بلایی سر ما بیاورند کلا جیم می شدم البته این را از همان جلسه اول فهمیدم. واسه همین با زرنگی از آن کلاسها جیم می شدم. شاید برای هر نفر روزی حداقل 30 هزار تومان خرج میکردن. حالا این عدد را ضرب در حدود 1000 نفر بکنید میشه چقدر؟ چه هدفی از این همه خرج داشتند؟ فقط برای یک چیز آن هم ولی فقیه که قدرتش بیشتر شود و در بین مردم مقدس تر شود.
شنبه 11 مهر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
برای سرکوب بیشتر مردم!!!!
شنبه 11 مهر 1388

nasim irani - اتریش - وین
شاعر ملحد - ایران - تهران . سلام به مسولین ساید...شاعرفعلا که معلومه افکارتو زیرنافت مانده وبه مغزت نرسیده بی ادب!به رسول خداچکارداری؟؟؟اگرشعورمی داشتی ازمغزت برای گفتن استفاده می کردی نه ازجای دیگرت..تو واحمدی نژاد ازیک طبقه می باشید.حراف وزیاده گو!.
شنبه 11 مهر 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
عیبی نداره. بیاری حق بزودی زود هر دو منهدم میشوند . فقط جمهوری ایرانی.
شنبه 11 مهر 1388

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
اتفاقا خیلی هم خوب شد .این طوری همه انها را در یک جا گیر میاریم و ترتیپی برای انها میدهیم که درس عبرتی باشد برای دیگر زور گویان زمانه و اینده
شنبه 11 مهر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز . تو که اینقدر خوب فکر می کنی عجیبه که مسلمونی!میترسی راجع به اسلام فکر کنی؟؟. nasim irani - اتریش - وین شاعر ملحد راست میگه مگه رسول خدات!!!بچه باز نبود؟!.
شنبه 11 مهر 1388

zaer79 - ایران - تهران
ما بالاخره نفهمیدیم دوستان در خارج با اسلام مخالفند یا جمهوری اسلامی ؟؟ این دوتا چه دخلی به هم داره؟ من فکر می کنم دوستانی که مخالف اسلام هستند جز بهاییت باشند که بعید میدونم تو ایران کسی از اینا خوششون بیاد چون اونارو نجس می دونندمردم.
شنبه 11 مهر 1388

vezveznazi - ایران - ایران
عجب خر تو خری شد
شنبه 11 مهر 1388

baas - هلند - روتردام
. و بعد از 9 ماه و 9 روز فرزندی از انها بوجود خواهد امد .
شنبه 11 مهر 1388

مانفرد - ایران - بندر
با این حساب از این پس بایستی منتظره تانک و توپ و ... باشیم . بیسجی:اخوی طلبه ای با چیفتن بریم مسجد محل تو مسیر چندتا آشوبگر رو هم بترکونیم؟(شهر هرت نیروی هرت)
شنبه 11 مهر 1388

شاعر ملحد - ایران - پارسه
nasim irani - اتریش - وین . اگر محمد زنده بورد تو الان بانوی اول اسلام بودی! البته همراه دو سه هزار زیباروی دیگه!
شنبه 11 مهر 1388

شاعر ملحد - ایران - پارسه
nasim irani - اتریش - وین . خارج از این فضا یک کتاب بهت معرفی میکنم دانلود کن وبخون. کتاب بیست وسه سال اثر زنده یاد علی دشتی. البته حداقل به خودت قول بده که اعتقادات وعلایقتو واسه چند ساعت کنار بذاری وآزاده فکر کنی.
شنبه 11 مهر 1388

شاعر ملحد - ایران - پارسه
ز شیر شتر خوردن وسوسمار عرب را به جایی رسیدست کار. که تاج کیان را کند آرزو تفو بر تو ای چرخ گردون تفو. چه زیبا گفت زبل خان.. (علی امام اول مذهب جعلی شیعه هزاران تن را کشت و جمع کثیری از ایرانیان را به قتل رساند و عده ای هالو و عرب پرست بی وطن در ایران وی را همای رحمت میخوانند و از او خدا ساخته اند و عدل او را مثال میزنند! )
شنبه 11 مهر 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
جنگ که شروع بشه درهم باشن بهتره
شنبه 11 مهر 1388

arashneda - انگلستان - لندن
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز دوست عزیز حرف شما کاملا صحیح است. به نظر من بسیج دقیقا مثل سازمان جوانان طرفدار هیتلر کار می کند. اول جوانان بی خبر از همه حا را به طرق مختلف جذب می کنند و بعد آنها را شستشوی مغزی می دهند.
شنبه 11 مهر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
vahid22 - آلمان - هامبورگ. به هیچ وجه بچه باز نبود.شما اگه میتونی دلیل بیار. شاعر ملحد - ایران - تهران. اون برای 1400 سال پیش بود نه برای الان.جامعه ی آن زمان چند زنی را می پسندید.ولی امروزه نه.مگر امروزه در غرب یک مرد با چندین زن همزمان دوست نیست؟ چرا از آنها ایراد نمی گیری؟.
یکشنبه 12 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.