جانشین بسیج اصناف:ناجوانمردانه می‌گویند مرگ بر روسیه و چین

جانشین بسیج اصناف:ناجوانمردانه به جای این‌که بگویند مرگ بر آمریکا، می‌گویند مرگ بر روسیه و چین

ایلنا:جانشین سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره راهپیمایی روز قدس گفت:در روز قدس عده‌ای با نوار سبز، شعار می‌دادند و مشت‌ها را به طرف راه‌پیمایان می‌کردند و می‌گفتند مرگ بر روسیه و مرگ بر چین. همین روسیه و چین بودند که از بسته پیشنهادی ایران دفاع کردند و الان که ما به وحدت نیاز داریم یک عده‌ای ناجوانمردانه به جای این‌که بگویند مرگ بر آمریکا، می‌گویند مرگ بر روسیه و چین.


به گزارش ایلنا سرهنگ کریمی در مراسم گردهمایی اصناف وبازاریان تهران درمسجد امام (ره) بازاربا اشاره به هفته دفاع مقدس گفت:ما سال‌هاست که هفته دفاع مقدس را برگزار می‌نماییم؛ بعضی‌ها فکر می‌کنند که هفته دفاع مقدس خیلی ضرورت ندارد که برگزار گردد، ولی بنده به شما عرض می‌کنم که حقیقتا فرهنگ هشت سال دفاع مقدس به صورت یک گنجینه و ذخیره بزرگ است که هر قدر از این گنجینه بزرگ برداشت نماییم هرگز زوال نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در بحث دفاع مقدس که به عنوان یک دفاع جانانه و قهرمانانه و یک نقطه عطف در تاریخ ما ثبت شده و جمله‌ای از امام(ره) داریم که می‌فرمایند « این جنگ برای ما یک نعمت است» وقتی صحبت از جنگ می‌شود به ذهن هرکس خرابی شهرها، نابودی، مرگ، اسارت و رشادت وغیره به میان می‌آید. چگونه است که حضرت امام (ره)آن را یک نعمت می‌نامند برای ملت، و یک علامت سوال برای ما گذاشته که اگر معنی کنیم، خواهیم دید که دفاع مقدس یک برنامه زندگی است برای آنانی که می‌خواهند آزاد و به صورت انسان زندگی کنند.

کریمی خاطر نشان کرد: امروز که در مسجد امام(ره) مراسم هفته دفاع مقدس برگزار می‌گردد همه ما افتخار می‌کنیم که مملکت ما از امنیت بسیار خوبی برخوداراست، این از نتایج حماسه دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است که با رشادت و از جان گذشتگی این امنیت را برای ما به وجود آوردند.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور خاطرنشان کرد: یادمان نمی‌رود که در اوایل جنگ برای نابود کردن تانک‌های دشمن که با گلوله آرپی‌جی شکار می‌شد در سال‌های اولیه جنگ ما موشک آرپی‌جی نداشتیم و یک مقداری فقط از قبل داشتیم و باید از بازار سیاه و قاچاق تهیه می‌کردیم. این جنگ استعداد جوانان ما را شکوفا کرد.
فشاری که در طول جنگ بر ما آمد باعث شد که ما امروز به اینجا رسیدیم که دانشمندان جوان ما در عرصه صنایع موشکی و دفاعی به پیشرفت‌های بزرگی نایل آمدند و امروز ما با موشک‌های شهاب 1و2و3وسجیل 1و2 که ساختیم و عملیاتی وآزمایش نمودیم و سایر پیشرفت‌هایی که در صنعت هسته‌یی داشتیم فقط برگرفته و متاثر از دفاع جانانه عزیزان ما در هشت سال دفاع مقدس است و این همین جوری به دست نیامده است. شاید اگر هشت سال دفاع مقدس نبود هیچوقت استعدادها شکوفا نمی‌شد.
 

وی تصریح کرد: این فرهنگ مقاومت و دفاع برگرفته از ولایت و ولایت‌مداری می‌باشد. امروز خیلی‌ها از ولایت حرف می‌زنند و صحبت و سخنرانی می‌کنند، اما ولایت‌مداری فقط به شعار و سخنرانی نیست. ولایت‌مداری باید در عمل ثابت شود. رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس جانشان را در طبق اخلاص برای ولایت داده‌اند و ثابت کردند که ولایی هستند و امروز جای تعجب است که خیلی‌ها از ولایت و آرمان‌های امام حرف می‌زنند، ولی دارند تیشه به ریشه انقلاب می‌زنند.

وی با بیان اینکه " اگر ما از تاریخ عبرت نگیریم، بعید است که به عاقبت به خیری برسیم" یادآور شد: در زمان حضرت رسول اکرم(ص) جبهه حق و باطل وجود داشته، اگر می‌گفتند حق را نشان بدهید همه پیغمبر اکرم(ص) را نشان می‌دادند و اگر به کسی می‌گفتند باطل را نشان بدهد ابوجهل را معرفی می‌کردند. حق و باطل آشکار بود و به راحتی جبهه را تشخیص می دادند اما در زمان حضرت علی (ع) حق وباطل و مرزهای تفکیک کننده به گونه‌ای شد که دیگر تشخیص حق و باطل مثل زمان حضرت رسول الله نبود و به بصیرت نیاز داشت و آن‌هایی که بصیرت نداشتند زمین خوردند. کسانی بودند که در رکاب حضرت علی(ع) بودند و در جنگ‌ها هم در کنار ایشان زخمی شدند ولی به خاطر بی‌بصیرتی عاقبت به خیر نشدند و جهنمی شدند.

کریمی خبا اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب،اظهار داشت:این‌که رهبری می‌گوید از مسائل پیش آمده باید عبرت بگیریم، برای همین است و اگر جستجو نکنیم و بصیرت لازم را کسب نکنیم و به سخنان رهبری توجه نکنیم و در مسیر اصلی که مسیر هدایت است قدم برنداریم، ما هم به سر نوشت همان‌هایی که در صدر اسلا م گرفتار شدند دچار می‌شویم.

وی با اشاره به حوادث بعد از انتخابات گفت:اکنون بیش از صد و ده روز از انتخابات گذشته و هنوز یکی از مسائل روز، مساله بعد از انتخابات است؛ چرا ما می‌گوییم که هنوز مساله انتخابات مساله روز است؟ چه کسانی باعث شدند که هنوز این مساله انتخابات مساله روز باشد؟ چه کسانی این آشوب‌های خیابانی را به پا کردند؟ محرکین آن کی بودند؟
 
در روز قدس هم متاسفانه شاهد آن بودیم که یک عده‌ای با نوار سبز، شعار می‌دادند و مشت‌ها را به طرف راه‌پیمایان می‌کردند و می‌گفتند مرگ بر روسیه و مرگ بر چین. همین روسیه و چین بودند که از بسته پیشنهادی ایران دفاع کردند و الان که ما به وحدت نیاز داریم یک عده‌ای ناجوانمردانه به جای این‌که بگویند مرگ بر آمریکا، می‌گویند مرگ بر روسیه و چین.
 مردم ما شعار می‌دهند استقلال آزادی جمهوری اسلامی ولی آنان شعار می‌دهند استقلال آزادی جمهوری ایرانی. از طرف دیگر هم حضرت امام(ره) این روز را روز قدس و روز اسلام اعلام کرد و فلسطین را از این مظلومیت درآوردند و الان که ما به اوج اقتدار رسیدیم به جای شعار هم غزه هم لبنان جانم فدای قرآن می‌گویند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران. این چهره‌ها الان روشده است و اگر این مسیر ادامه داشته باشد و اگر ادعا کنند که هنوز هم امامی و ولایی هستند، ما نمی‌پذیریم.
jooli - ایران - تهران
واقعا مرگ بر بسیج مرگ بر خامنه ای مرگ بر احمدی لجن مرگ بر اسلام دروغ ناب محمدی مرگ بر روسیه مرگ بر چین مرگ بر ...
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
پس به کوری چشمت دوباره مرگ بر روسیه مرگ بر چین استقلال آزادی جمهوری ایرانی.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
مرگ بر بسیج ویروس جنایتکار اسلامی.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
واسه همینه بدو بدو رفتن به سران ۵+۱ امتیاز بدن میدونن روس و چین صدای شعارها رو شنیدن
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

Ezhaq - ایران - تهران
این جنگ برای ما یک نعمت است؟ نمی خواهم بی ادبی کنم فکر می کنم کسی آن دوران را بیاد داشته باشه٬ خوب می داند این نعمت برای ملت نبوده و این نعمت برای رژیم بوده نه غزه نه لبنا جانم فدای ایران برای آنها قابل درک نیست زیرا نظامی ناحقی که در ایران هست برای آنها هست. یک نعمته و عدالت را از علی سگ دست می دانند. زنده باد جمهوری ایران بدون شاخ برگ و پسوند ریا و جهل و دروغ ٬ نه روسیه نه چین برای خدا حلو به کسی نمی دهند. زنده باد خودم که ایرانی هستم٬ جانم فدای ایران.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

mardin8 - انگلستان - لندن
به زودی این مغزهای گندیده فسیل میشن وبه درک واصل میشن. خوشبختانه ملت ما بیدار شدن و میدونن که هیچ قدرت خارجی خواهان بر اندازی این رژیم فاسد نیست و این ملت خروشان نابودشون میکنه.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

malek khorshid - هلند - روتردام
منم میگم مرگ بر روسیه و ونزوالا و چین وووو...کلا همه این بسیجیها و اخوندهای
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
بله.جنگ برای خمینی یک نعمت بوده است.خمینی همیشه فکرش در 1300 سال پیش سیر می کرد.به باور او تحقق حکومت اسلامی پس از اسلام نه حکومت صفوی بلکه حکومت عثمانیان بود.خمینی نمی خواست بفهمد که دوران جنگ و خونریزی بوسیله ی دین به سر رسیده است.به همین دلیل جنگ با عراق را 8 سال به درازا کشانید در صورتی که باید در دو سال پایان می پذیرفت.می گفت راه قدس از کربلا می گذرد.خدا را شکر اونقدرها قدرت نداشت وگرنه کل دنیا را می خواست فتح کند و خلافت اسلامی را در جهان به وجود آورد.این مردک 6 سال دیگر با جون رزمندگان و خاک میهن بازی کرد ولی ضرر اصلی را مامردم متحمل شدیم. این مرتیکه ی آدم کش هم که اقرار کرد رژیم به وسیله ی روسیه سرپا مانده است.مرگ بر روسیه.استقلال آزادی جمهوری ایرانی.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

aghozdar - ایران - تهران
بابا سرهنگ تو دیگه خفه. سر ها شون بالای دار (سرداران)دیگه حرفی برای گفتن ندارند تورو فرستادند . چیه میترسی با این مرگ بر گفتن ها سیل واردات جنس های بنجل از این کشور ها قطع شه و بازار شما کساد بشه ؟
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
واسه بعضی سران سپاهی ها و بسیجی ها اونایی که بخور بخور داشتن که نعمت بوده
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

schajane - اتریش - وین
درود به تو ایرانی آزادی منش. وقتی خمینی را از عراق بیرون کردند رفت به فرانسه. خبر نگاری از خمینی پرسید چه حکومتی میخواهی وقتی به. قدرت برسید گفت حکومت من در مسجد است و ارشاد کردن مردم در راه خدا است. اما من سیاسی نیست اما یک حکومت جمهوری اسلامی آزاد باشد خیلی عالی است. از روز اول دروغ گفت در مسجد حکومت نه کرد بلکه در دولت. یک جمهوری اسلامی آزاد درست نه کرد بلکه یک جمهوری اسلامی ایران دیکتاتوری. در این مدت سی سال هر که مخالف ا ین رژیم و این دستگاه بود پاک سازی کرد ن و هر کدام به جرم. جاسوس خارجی و دشمن لقب داد تا این دیکتاتوری جمهوری اسلامی به فا شستی اسلامی و ضد بشریت. رسید حتی بچه ها انقلاب نابود کرد به هیچ جوان آزادی منش اجازه نفس کشیدن نه داد و نمیدهد به این ملت. مظلوم ایران رحم نه کرد و نمیکند و به دروغ شالاتان بازی حق ملت پایمال کرد و میکند و. با غنی سازی به اسم انرژی هسته گی و در پزشکی و صنعت کشاورزی مصرف گول زد و میزند . و بلکه با غنی سازی بمب اتمی دست رسی پیدا کند و بمب اتم درست بکند.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

vezveznazi - ایران - ایران
مرگ بر روسه مرگ بر چین مرگ بر جمهوری اسهالی تا چشمتان کور شه.نمک به حرامهای سپاه چهار پایان و بسیج ملعون
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

artosh - ایران - تهران
جامعه امن هست اینقدر جنایت و تجاوز میکنن، اگه امن نبود چی میشد؟! البته فکر کنم منظورش امنیت برای 4 تا جونور پشمالو هست که به هر کدومشون اسلحه و باتوم و اشک آور وگاز فلفل و . دادن تا زمینهء ظهور آقا رو فراهم کنن. مرگ بر نوکران چین و روسیه. مرگ بر بسیجی . بسیجی یعنی نوکر اجنبی. یعنی خائن به مردم ایران. مایهء ننگ بشریت.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

قلدر - ایران - تهران
سرهنگ کریمى عزیز منافق منافق دیگه حالا چى بگه مرگ بر دیکتاتور چى بگه مرگ بر روسیه
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

niyusha - امریکا - لس انجلس
مرگ بر چین روسیه علی گدا انتری کثیف گندیده مرگ بر پاسدار مرگ بر پاسدار رادان کثافت سادیسمی که امیدوارم بدنش کرم بذاره البته قبل از مرگش.اهان مرگ بر ونزوئلا البته اینجوری که بوش میاد اینا دارند با امریکا هم قاطی میشند
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

قلدر - ایران - تهران
من از طرفداران جنبش سبز عذر مى خوام این 1یا 2روزه نظرهایی که میومد از طرف خودم نبود یه اشتباهى پیش اومد که نگم بهتره.و به هر کس که بى احترامى شده پوزش مى خوام. من خودم از طرفداران جنبش سبزم.
جمعه 10 مهر 1388

oldboy - انگلیس - لندن
بسیجی = طالبان ایران. مرگ بر هرچی بسیجی متحجر و کثیفه.
جمعه 10 مهر 1388

Iranie Azade - آلمان - هامبورگ
مرگ بر على سگ دست!!!
جمعه 10 مهر 1388

punisher - ایران - شیراز
م ی ر ه ....
جمعه 10 مهر 1388

بابک - ایران - سبزوار
ارتش بی پدر و مادر روسیه شده مرجع تقلید این بسیجی های متجاوز
جمعه 10 مهر 1388

mohsen sh - ایران - شهریار
هزار بار مرگ بر بسیج و روسیه و چین و خامنه ایی بیتش
جمعه 10 مهر 1388

زندگی زیبا - ایران - آبادان
مرتیکه اشغال از بهشت جهنم خبر داره میگه کی ها جهنمی شدند لابد از جد وآباد و پدر مادر جنهمیش این خبر ها میگیر ه
شنبه 11 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.