چای، کابوس های شبانه را کم می کند

چای، کابوس های شبانه را کم می کند

نوشیدن چای در طی روز برای جلوگیری از کابوس های شبانه مناسب است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، دانشمندان ژاپنی طی تحقیقاتی متوجه شدند احتمال دیدن خواب های پریشان در کسانی که در طول روز بیش از یک فنجان چای می نوشند، در مقایسه با آنهایی که تقریبا اصلا چای نمی نوشند، پنجاه درصد کمتر است.

محققان مدرسه پزشکی دانشگاه نیهون ژاپن تاکید کرده اند که هنوز به علت اصلی این مسئله پی نبرده اند، اما به عقیده آنها، مواد شیمیایی فعال موجود در چای به ویژه اسید آمینه تانین، موجب کاهش اضطراب و آرام کردن فعالیت الکتریکی منفی مغز می شود.

پزشکان ژاپنی به طور همزمان متوجه شده اند زنان هشتاد درصد بیشتر از مردان کابوس می بینند. آن ها هنوز برای این مسئله هم توضیحی نیافته اند، هر چند روانشناسان معتقدند این مسئله به ساختار روانی زنان مربوط می شود.

تاثیر چای سیاه در کاهش قندخون

چای سیاه حاوی ماده ای است که همچون داروهای موثر در درمان دیابت نوع دو، قند خون را کاهش می دهد.

به گزارش گروه ترجمه سلامت نیوز، چای سیاه حاوی ماده ای است که مشابه داروهای پرکوز و گلیست (داروهای موثر در درمان دیابت نوع دو) عمل می کند.

در کشورهای چین و ژاپن جهت درمان دیابت از چای کورس استفاده می شود زیرا تصور می شود که پلی ساخارید موجود در چای باعث کاهش قند خون می شود. اکنون نیز تحقیقات ثابت کرده که نحوه عملکرد ترکیبات موجود در این نوع چای چیزی شبیه داروهای درمانی دیابت نوع دو می باشد.

Ezhaq - ایران - تهران
حدود 17 ساله به چای لب نزدم.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
قابل توجه هواداران اس اسی امشب 7-8 قوری نوش جان کنند تا کابوس باخت وابکش شدن رو از سرورشون نداشته باشند حالا تا فرداهههههههههه
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

habibollah - ایران - تهران
البته چای سبز !
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

khalije hamishe fars - ایران - خارگ
فقط چای سبز بنوشید...چای =سم
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

parian - امارات - دبی
شوهر من روزی 4-3فلاسک چای می نوشه اما هیچ شبی رو بدون کابوس نمی گذرونه.
جمعه 10 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.