کامران دانشجو: دانشگاهیان در جنگ نرم هم دفاع مقدس می آفرینند

کامران دانشجو: دانشگاهیان در جنگ نرم هم دفاع مقدس می آفرینند

وزیر علوم ایران در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های این کشور با مقایسه آنچه 'جنگ نرم دشمن' می خواند با جنگ ایران و عراق گفته است که 'دانشگاهیان' در این عرصه موفق خواهند بود.

کامران دانشجو روز چهارشنبه ۸ مهر (۳۰ سپتامبر) در نخستین روز گردهمایی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های ایران که در مجمع فرهنگی - دانشجویی ۱۳ آبان (محل سابق سفارتخانه ایالات متحده آمریکا) برگزار می شد، با اشاره به حوادث پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: "دشمن در گذشته جنگ سخت را بر ما تحمیل کرد اما ملت و دانشگاهیان به اذن الهی دفاع مقدس را آفریدند؛ اکنون هم در میدان جنگ نرم یقینا باز دفاع مقدسی دیگر رخ خواهد داد".

آقای دانشجو خود در زمان برگزاری انتخابات اخیر ریاست ستاد انتخابات کشور را به عهده داشت.

نحوه برگزاری این انتخابات و نتایج اعلام شده آن که اتفاقا آقای دانشجو روند اعلام آن را از چند ساعت پس از پایان رأی گیری از طریق تلویزیون آغاز کرد، اعتراضات گسترده ای را در ایران برانگیخت که هنوز ادامه دارد.

آقای دانشجو پس از انتخابات و در دولت جدید محمود احمدی نژاد به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری برگزیده شد، اما حضور او در در دانشگاه های تهران و شریف در نخستین هفته مهر ماه، اعتراض دانشجویان را برانگیخت.

او به طعنه و با اشاره به استفاده جنبش مخالفان دولت (موسوم به جنبش سبز) از مناسبت ها و نشانه های مذهبی برای بیان اعتراض خود، گفته است: "ملت ایران این بار هم درسی به دشمنان می دهند که چه قرآن سر نیزه کنند، چه رنگ آمیزی کنند و چه خدعه های دیگر به کار بندند، هیچ کدام موثر نخواهد بود".

ساعت 12 - ایران - تهران
مرگ بر کامران دانشجو.چه جالب عوامل کودتا هر جا که می خواهند بگویند حکومت جلوی معترضان را می گیرد بجای کلمه حکومت ، کلمه ملت را به کار می برد.
جمعه 10 مهر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
من بینهایت متاسفم که کامران دانشجو وزیر علوم ماست. علم و دانش باید از سیاست جدا باشد و دانشگاهها باید تا حد امکان مستقل باشند. وجود چنین ادمی که وجهه علمیش با وجهه سیاسیش قابل مقایسه نیست٬‌ به ضرر پیشرفت علم و دانش کشور هست.
جمعه 10 مهر 1388

punisher - ایران - شیراز
این بابا به خود شیفتگی مبتلاست همچون ا.ن و اربابش.
جمعه 10 مهر 1388

silas - ایران - بندر
'گم شو متقلب دزد
جمعه 10 مهر 1388

razmandeh - سوئد - استکهلم
این بیشرف را فقط باید با طناب سبز به دار آویخت تا رنگش یادش بمونه . از همین الان اعلام می‌کنم به طور داوطلبانه اففتخار انداختن طناب به گردن چند تا ز این بی‌ ناموسان تاریخ را به من بدهید .البته موقع انداختن طناب نقاب بر چهره نخواهم گذاشت . چون این یک افتخار خواهد بود. .
جمعه 10 مهر 1388

$persian$ - ایران - تهران
دهنت آسفالته تو این 4ساله
شنبه 11 مهر 1388

sibzaminirani - ایران - ایران
به فرض که دانشگاهیان این طور باشند. به تو چه؟. دکتر قلابی!!
یکشنبه 12 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.