گوشمالی جواد لاریجانی

گوشمالی جواد لاریجانی

استادان و دانشجویان محل سخنرانی جواد لاریجانی را ترک کردند و او برای صندلی‌های خالی سخنرانی کرد.

گزارش اختصاصی وبلاگ اتوپیا: مراسم افتتاحیه کنفرانس "زبان، شناخت و واقعیت" در پژوهشگاه دانشهای بنیادین (IPM )، با سخنرانی جواد لاریجانی برای صندلیهای خالی آغاز شد!

به گزارش اتوپیا، کارگاه سه روزه "زبان، شناخت و واقعیت" از صبح امروز، سه شنبه هفتم مهرماه، با شرکت اساتید فلسفه و دانشجویان دکتری از دانشگاههای شریف، تربیت مدس، علوم و تحقیقات و انجمن حکمت و فلسفه ایران در پژوهشگاه دانشهای بنیادین (IPM )، پژوهشکده فلسفه تحلیلی آغاز گردید.

این در حالی است که به محض آغاز سخنرانی جواد لاریجانی که رئیس این پژوهشگاه و مسئول مرکز برگزاری این همایش می باشد، تمام دانشجویان و اکثریت قریب به اتفاق اساتید، در اعتراض به مواضع نامبرده در قضایای پس از کودتای انتخاباتی و بویژه هتاکی های چند روز گذشته او نسبت به میر حسین موسوی، سالن سخنرانی را ترک کردند تا سخنرانی رئیس پژوهشگاه برای صندلیهای خالی انجام شود!

نکته جالب توجه، ترک سالن توسط تعداد کثیری از اساتید بنام فلسفه است.

جواد لاریجانی که دچار شوک شده بود پس از قریب 10 دقیقه و سخنرانی برای 7 یا 8 نفر از کارکنان پژوهشگاه، مجبور به ختم سخنرانی خود و ترک سالن گردید!

تصاویر و گزارشهای تکمیلی به زودی ارسال می گردد.

به نظر می رسد شیوع این فرآیند در سمینارها و کنفرانسهایی که مسئولان دولتی برای ایراد سخن حضور پیدا می کنند، یکی از موثرترین روشهای نافرمانی مدنی علیه کارگزاران و دوستداران دولت کودتاست.

siavashoma - انگلستان - منچستر
افرین بر شما که سالن رو ترک کردید.باید بدانند که محبوب نیستند و منتخب مردم ایران نیستند.بره واسه داداشهاش تعریف کنه.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

Bahalnl - هلند - ارنهم
این جماعت اینقدر پوست کلفت و پررو هستند که نگو نپرس.توی هیچ دانشگاهی راه ندارند ولی بازم با پرویی تمام میرن زر زر کنند. از رفقای ماموتی و علی یک دست بیشتر از این نمیشه انتظار داشت.اینا ای کیوشون قد حلزونه.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
ما سبز می مانیم تا پایان
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

iran-azad - ایران - تهران
من پیشنهاد می کنم از این به بعد برای این که تماشاچی ها سالن رو ترک نکنند می تونند در حین سخنرانی یک فیلم سوپر از خودش و زنش پخش کنند
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

2tia - ایران - تهران
بهترین برخورد با این مزدورها همین راه است.دست دانشجویان کشورمان درد نکند . « مرگ بردیکتاتور»
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

Nazanin 2009 - ایران - ارومیه
ایول به همشون دستتون خیلی خیلی خیلی درد نکنه خیلی چاکرتونیم به خدا خوب حالشو گرفتین به این میگن مبارزه با دولت کودتا هرجامیرن خیت میشن برمیگردن اینه دیگه اون خونهایی که به ناحق ریخته شدن دونه دونه دامن همتونو میگیره
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

elvis2002 - سوید - گوته برگ
اینجاست که میگن آدم کچل بشه اما کنف نشه لاری جون.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

bahram55 - نروژ - ریوان
بچه ها بیائید به یاد قدیما از خودکار بیک وشاهدونه استفاده کنیم وقتی این الاغ ها پشت میکروفون چرت میگن بهشون شلیک کنیم .مطمعنم لذتش از قدیما بیشتره مجسم کنید حال اونارو بین جماعتی که اونجا بهشون می خندند
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

ادیب - ایران - تهران
درسته که اینها پوست کلفتن ولی هر چی باشه با این حرکات از داخل تخریب می شوند. دست تمام کسانیکه به هر نحو اعتراضشون رو نشون میدن درد نکنه .
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

mohsen sh - ایران - شهریار
ما سبزیم بی شعور
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

aydak - سوئد - مالمو
از شوق و عشق عزیزانمان در ایران اشکم سرازیر شد...
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

abiabi - انگلستان - لندن
چرا سالن را ترک کردن استادان باید این حرامزاده را می انداختن بیرون
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

h1978 - سوید - گوتنبرگ
مرسی خسته نباشد جواب دندان شکن به عناصر حکومت جور و فساد اینه .. انیطوری ادامه داشته باشه به یک نتیجه خوبی میرسه
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

shanul - المان - هامبورگ
اساتید دانشگاها و دانشجویان و پژوهشگران و کلا احاد مردم باید موقع سخنرانی مسئولان رژیم ایران ان محیط گردهمایئ را ترک کنند و با بی محلی به این جنایتکاران جمهوری اسلامی تودهنی محکمی به انها بزنند!!!.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

shiva_v - ایران - شیراز
من یه پیشنهاد خوب دارم برای دولت مردمیمون(!!).میتوانند تعداد کثیری بز و گوسفند جمع آوری کرده و به سر هر کدام طنابی بسته و برایشان سخنرانی کنند و جهت تایید گفته هایشان توسط این احشام محترم طنابها را بکشند تا سر بز و گوسفندان به علامت تایید گفته های سخنران بالا و پایین شود و همچنین میتوانند از این احشام جهت هر چه با شکوه تر شدن راه پیمایی ها و نماز جماعتهایشان استفاده شایانی به عمل آورند .فراموش نشود که جهت حفظ نظم و امنیت سگها میبایستی مواظب این گله های انبوه باشند.نکته مهم دیگر این است که باید همیشه این گوسفندان را راضی نگه داشت که حداقل این پایگاه مهم و دولتخواه را از دست ندهند با کاه و یونجه مرغوب.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

Tumba - سو ئد - استکهلم
اینها چند نفراند؟ هر جا بوده قبضه کرده اند پفیوزها
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

aghozdar - ایران - تهران
اخه با چه زبانی ملت باید به شما زبان نفهم ها بفهمونن که چشم دیدن شما ها را ندارن و گورتون را گم کنید و ملتی را ازاد . بابا وال... بسه تونه هر چقدر اموال این مردم شریف را دزدیدید. هفت پشت شما اگر بخورن (که امیدواریم کوفت بشه ) باز هم بسه تون هست .اخه چقدر طمع و مال اندوزی
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

vandidad.iran - ایران - کرمانشاه
اییییییییییییوول!. زنده باد جنبش سبز
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

ehsasoeshgh - سوئد - گوتنبرگ
درود بر جنبش سبز
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

kasra persia - انگلستان - لندن
هر کس که فامیلی یااا دوستی داره که به نوعی موجب تقویّت این کارخانه اختاناق و مردم فریبی می‌شه بایستی همین کار رو انجام بده که البته این کمترین کاری هست که می‌شه انجام داد چون تا احمق در ایران هست آخوند در امان هست ببخشید منظورم همین جیره خوار‌ها هست.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

بابک - ایران - سبزوار
درود بر شما
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

great dariush - ایران - تهران
یاران سبز روز جمعه دربی سبز یادتان نره. ما باید از هر موقعیتی که پیش می یاد استفاده کنیم و هر جا که پا می ذاریم اونجا رو سبز کنیم.به امید آزادی ایران و ایرانی از چنگال اهریمن زمان(ا.ن و خ.ر)
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

mojtaba177 - ایران - شیراز
با مدرک قبول میکنم فیلمش کو؟؟؟؟
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

cheshmak1000ta - ایران - تهران
توجه*** توجه/ یک فرصت استثنایی***. همزمان با کشف تاسیسات غنی سازی در قم و آزمایشات موشکی سپاه ؛ مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 در ژنو نیز برگزار می گردد. شبکه خبری الجزیره در قسمت نظر سنجی با مطرح کردن سوال:. هل تعتقد أن برنامج إیران النووی یشکل تهدیدا للمنطقة العربیة؟ "آیا شما به تهدید آمیز بودن برنامه های هسته ای ایران اعتقاد دارید ؟. و پاسخ های بله و خیر را برای آن مشخص کرده است. پیشنهاد میکنم همه با هم در این نظر سنجی شرکت کنیم/. این نظرسنجی در وسط صفحه سایت الجزیره و سمت چپ سایت قرار گرفته.. پاسخ آری=نعم. پاسخ خیر= لا. پس از انتخاب ؛نعم؛ یا لا گزینه تصویت رو بزنید و در مرحله بعد عبارت خواسته شده رو درون کادر وارد کنید و دوباره ؛تصویت رو بزنید/. ادرس سایت جهت شرکت در نظرسنجی:. https://www.aljazeera.net/Portal
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

nazi4353 - ایران - آبادان
ظاهرا این پروژه صندلی خالی دست کمی از پروژه اطو نداره . دم همه او اساتید و دانشجوهایی که سالن رو ترک کردن گرم به یاد اون قدیمها که بچه بودیم و با دوستامون قهر می کردیم بلند بلند می گفتیم کم محلی از سگ دزد بدتره .
شنبه 11 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.