سردار قاسمی در جمع بسیجیان : آدم وقتی برنامه‌های رادیو جوان را گوش می دهد،‌غسل واجب می شود

سردار قاسمی در جمع بسیجیان :
آدم وقتی برنامه‌های رادیو جوان را گوش می دهد،‌غسل واجب می شود

سلام نیوز :قاسمی علت اعتراضات خیابانی را وجود "کتب علوم سیاسی و اساتید مسموم دانشگاه‌ها"عنوان کرد و گفت:دانشگاه مرکز فساد است و باید مرکز فساد را خشکاند.

سردار مسعود قاسمی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند در جنگ نرم اعتقادات ما را می‌گیرند و در حوادث اخیر این گونه هم شد، با تاسف اظهار داشت: در تهران غالب آراء پشت سر آقا نبود که ایشان از این قضیه ناراحت است، ولی نمی تواند به روی خودش بیاورد.

به گزارش سلام این سردار دفاع مقدس که در جمع بسیجیان دانشگاه امام صادق سخن می گفت با انتقاد از فضای فرهنگی کشور گفت:آدم وقتی برنامه‌های رادیو جوان را گوش می دهد،‌غسل واجب می شود و اگر از شنیدن آنها طوری‌اش نشود ، مریض است.

وی ادامه داد:وقتی زن در اتومبیل به همسرش می گوید که رادیو را خاموش کن ، شوهر می گوید به خدا این رادیو جمهوری اسلامی است و نماینده ولی فقیه بالای سر آن است.در برنامه ها برای جانبازان وقت زیادی ندارند، اما بلافاصله "قلی" آماده است که ساز خود را بنوازد

همچنین در حاشیه این  مراسم زمانی که دانشجویان در مورد عدم پخش ربنای شجریان در ماره رمضان سخن می گفتند ، قاسمی به آنها گفت که مرده شور جبهه اسلام را ببرند که ربنای شجریان موضوع اصلی آن است.


این فرمانده سپاه هواداران جنبش سبز در راهپیمایی روز قدس تهران را 2 میلیون نفر اعلام کرد اما با اشاره به شعار "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" گفت: " 2 میلیون نفر در این تظاهرات شرکت کردند؛ بالاخره ساواکی‌ها،‌اعضای سازمان مجاهدین خلق و... به همراه خانواده‌هایشان هم در این کشور زندگی می‌کنند و بخشی از جامعه را شامل می‌شوند!"

قاسمی علت اعتراضات خیابانی را وجود "کتب علوم سیاسی و اساتید مسموم دانشگاه‌ها"عنوان کرد و خواستار حضور خود و سایر نظامیان در دانشگاهها شد و گفت:" اگر نظام این اشکال را بپذیرد و ما بتوانیم به دانشگاه بیاییم، این‌ها را توضیح خواهیم داد

وی همچنین از دانشگاه به عنوان"مرکزفساد" نامبرد و گفت:"باید مرکز فساد را خشکاند و مگر دیوانه‌ایم که کف خیابان بیاییم و با چوب و چماق برخورد کنیم که البته در موقع لازم و هنگام خطر امنیت کشور آن کار را هم می‌کنیم."

وی خطاب به اعضای بسیج دانشجویی گفت:"اعتراضات کسانی که در مناطق بالای پارک‌وی می‌نشینند، چندان مهم نیست، ولی اگر روزی دیدیم که اهالی شوش و... هم پشت سر ما نبودند باید فرار کنیم."

این فرمانده سپاه پاسداران که خود را"سردارفرهنگی" می نامد همچنین خواستار سرکوب مردم و اعتراضات مردمی شد و گفت:"اگر کسی کف خیابان‌ها بیاید نظام موظف است که با او برخورد کند که البته امیدواریم اینگونه نشود، ولی افرادی که در خیابان‌ها آمدند باید بفهمند که مسموم شدند و این قضایای اخیر داستان یک براندازی بود که قلب ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند."

وی با اشاره به حمایت های خانواده شهدا از اصلاح طلبان گفت: وقتی فرزند همت این حرف‌ها را می‌زند باید شبها خون گریه کنم، البته من مقصرم ولی وقتی که در دانشگاه‌ها آنها را چیزخورشان می‌کنند چه می‌توانم بکنم؟!"

وی همچنین مدعی شد که فرزندان خانواده های شهدا و از جمله فرزندان و خانواده شهدایی چون همت و باکری ها تحت تاثیر استادان سکولار دانشگاهی به حمایت از میرحسین موسوی و جنبش سبز برخواسته و در مقابل آیت الله خامنه ای قرار گرفته اند و گفت"در کجای دنیا اینگونه است که استاد سکولار در کلاس درس دانشگاه حضور یابد و در نتیجه آن حتی فرزند شهید هم در مقابل آقا قرار گیرد؟!"

zidane010 - قطر - دوحه
لووول تاپیک جک سال هست. احمقی نژاد کم بود اینم بهش اضافه شد
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

dannni - سوئد - استکهلم
نفهمیدم منظورش چیه/
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
برو بی شرف خرافاتی کثیف منحرف وکم حالمونو بهم بزن.مرتیکه خجالت نمی کشهاز چرت و پرت وچرند گوئی.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
جای یک گلوله دقیقا وسط آن ابروهای کمانی ات خالی است، سردار :-)
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

aria-aria-nl - ه - روتردام
خاک بر سرت سردار دو زاری که با یک برنامه رادیوئی ارضا میشی که غسل بهت واجب میشه پس معلوم میشه این اشغالها انقدر نمیتوانند خودشون کنترل کنند که بچه های مردم تو زندان این کارها را میکنند
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

iran-azad - ایران - تهران
تو که اینقدر فاسدی راستش رو بگو تا بحال چند بار به تجاوز کردی!
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

amir-amir - کانادا - تورنتو
این ریش از آن ریش هاى طالبانى است اینها همه از آبشخور طالبان نشخوار مى کنند یادم مى آید موقعى که طالبان مصدر کار بودند دستور این بود که در تلویزیون را تخته کنند و ماموران موظف بودند هرچه دستگاه تلویزىون به چنگ مى اورند دار بزنند.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

mazany - ایران - آمل
ضمنا سر و برجستگیهای مانکن ها در فروشگاهها هم اسلام را به خطر می اندازد وشاید هم غسل را بر سپاهیا واجب ......... ای خدا ما کجا زندگی میکنیم
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

panjere - سوئد - گو تنبر گ
من که اصلا نفهمیدم این دیوانه چی گفت...
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

farid turkeh - ایران - تهران
سردار قاسمی دستت درد نکنه خیلی خندیدیم. دل و روده برامون نذاشتی. مهران مدیری باید بره جلو بوق بزنه. کسی فرکانس رادیو جوان را نداره؟بیخود نیست این بینوایان طرافدار اینهاست. خوراک ابراهیم نبوی برای یک طنز جانانه در اومد.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

$persian$ - ایران - تهران
اسکول موندی تو 30سال پیش ساواکی کجا بوده بلا استثنا اسکولید همتون
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

elvis2002 - سوید - گوته برگ
دو کلمه هم از مادر عروس .
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

life - ایران - تهران
کثافتها همشون حشری تر از فاسدانی هستند که خودشون میکًویند!اینها همه را کًذاشتند سر کار!
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

778899 - ایران - شیراز
ایشان با دیدن برنامه های رادیو جوان غسل واجب میشود ما با دیدن چهرۀ کریه منظر ایشان --با عرض پوزش از دوستان --- دستشوی واجب میشویم.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

maryam_mehr - امارات - دبی
تو مریضی که با گوش دادن به برنامه ی رادیویی هم حالت خراب میشه/دیدن ریخت کریهش کفاره داره
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

Bahalnl - هلند - ارنهم
آدم وقتی برنامه‌های رادیو جوان را گوش می دهد،‌غسل واجب می شود ؟؟؟. خاک بر سر مریضت کنند .همچین جونوری رو که با شنیدن رادیوی رژیم حالیبحالی بشه باید تو قفس انداخت.اینا همشون امراض روانی جنسی دارند. فکر کنم این سردار بچگیاشو تو فئضیه گذرونده و از روی تجربیات شخصی رفتن تو کوزهاش سخن میگه. بیچاره ما که چه کسانی سرار ما هستند. امیدوارم که اینا بزودی سر دار باشند.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

razmandeh - سوئد - استکهلم
برای این بیشرف فقط دو چیز وجود داره شکم و زیر شکم .هرچی‌ باشه آخوند زاده است. به این میگن آخر ارتجاع . این آقای سردار به زودی (سر به دار) خواهد شد .ارتحالتان را پیشاپیش تبریک عرض می‌کنیم. .
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

Iranie Azade - آلمان - هامبورگ
تمام دگم فکرى و سیاسى، حماقت، بیسوادى، بیشعورى، ارتجاع، پوکى مغز، فساد، عقب افتادگى ذهنى و نوکرى رهبرى دیوانه و مجنون را میشود به وضوح در چهره این جانور پشمالو دید. (سردار ...... هه هه، نخیر، سر در توالت عمومى بیشتر بهش میاد، مرتیکه امل عقب افتاده). مرگ بر على سگ دست و محمود پا کوتاه.........
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

بینوایان - ایران - تهران
بدینوسیله اصلاح می شود ؛ ایشان فرمودند : می گویند 2 میلیون نفر در این تظاهرات شرکت کردن ، نه : 2 میلیون نفر در این تظاهرات شرکت کردن . مثل اینکه یه "می گویند" رو جا گذاشتید . منظورشان هم این است که این هوچی های به اصطلاح جنبش سبز "می گویند" .
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
وای خدااااااااااااا این بیچاره خیلی وضعش خرابه که یک مریضه جنسیه که فک میکنه همه هم مثله خودشن؟؟ اقا جون فک کنم شما ح ش ر ی تشریف داری حتما باید یه سر بری خودتو دکتر نشون بدی تو اگه حتی با رادیو جوان هم طوریت میشه ببین وقتی یه زن تو خیابون از کنارت رد بشه چطور میشی؟اون موقع باید هرروز باید بری غسل کنی
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

sam2009 - آلمان - آمدن
باید گفت کسی که با گوش دادن به خزعبلات اسلامی رادیو غسل واجب میشود آدم سالمی نمیتواند باشد - یک مشت از طویله فرار کرده سردار و فرمانده شده اندکه چنین چرندیاتی سرهم میکنند و یک مشت احمق هم به خزعبلات یارو گوش میکنند البته در اوایل بقدرت رسیدن اسلام ضد بشر در در سرزمین بربرها محمد دروغ پرداز هم چنین یاوه سرایی داشت و اونهایی که مخالفت میکردند را با زور شمشیر از میان میبرد اما یکی از اندیشمندان اون زمان که اتفاقا عموی محمد یاوه سرا بود توانست با تمام قدرت در مقابل خزعبلات محمد افشاگری کند و محمد که نتوانسته بود وی را از میدان بدر کند گفت تبت یدی ابی لهب - ابی لهب عموی محمد یاوه سرا بود که نمیخواست چرندیات محمد را باور کند
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

matias1987 - فنلاند - ترنیو
تو بدون گوش دادن رادیو جوان هم باید غسل بگیری!!!چون اینقدر نجس هستی‌ که حتی تمام وجودت آب شه از غسل گرفتن بازم کمته.برو بمیر کچل بوگندو.از بوی تأفنت سگ‌ جون میده میمیره.بالاخره یه توری باید دلم رو به شما ریشوهای نازی پرست خالی‌ کنم.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

bahram55 - نروژ - ریوان
خفه شو الاغ عوض اسم مسعود باید به تو بگویند مسموم.مگه رادیو جوان گذاشته که غسل واجب شدی .درضمن .. خانواده شهدا رو بخور وخفه شو که دیگه راجع به استاد شجریان نتونی حرف بزنی .وای به روزی که دست من بیفتی از اویزونت میکنم تا به گربه بگی حاج عمو اقا.کثافت حرومزاده عربزده
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

mazany - ایران - آمل
dannni - سوئد - استکهلم این حرفه فقط توی ایران معنی دارد باید توی ایران باشی تا این حرفها را متوجه بشی
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

mamalporru - ایران - شیراز
این مردک بی شهور شیطان صفت که اسم سزباز گمنام امام زمان را نیز بر خود گذاشته حتی از دیدن مانکن های پشت ویترین فروشگاهای پوشاک نیز غسل واجب می شود . یعنی بطور کل 95 درصد بسیجیان و عوامل وابسته به رزیم خوی حیوانی و استعداد وافری در تجاوز به نوامیس مردم دارند در زمان جنگ در جبهه ها من سرباز ارتش بودم و اغلب شاهد َهمجنس بازی و لوات در رده های مختلف سپاه و بسیج بودم بگونه ای که این موضوع برای آنها عادی و رایج شده بود
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

vezveznazi - ایران - ایران
مرتیکه پشمالو خفه شو
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

farid turkeh - ایران - تهران
سردار مسعود قاسمی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند در جنگ نرم اعتقادات ما را می‌گیرند و در حوادث اخیر این گونه هم شد، با تاسف اظهار داشت: در تهران غالب آراء پشت سر آقا نبود که ایشان از این قضیه ناراحت است، ولی نمی تواند به روی خودش بیاورد.خودشون هم اقرار کردن عمرا کسی بهشون رای نداده ونمیده.بینوایان لطفا نظر خود را در این مورد و اینکه رادیو جوان واقعا انقدر برا شما اثر میذاره یا نه را هم اعلام کنید تا دوستان در این سایت از دانش شما فیض ببرن.البته نه اونجوری که شما از رادیو جوان فیض میبرین.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

ادیب - ایران - تهران
خاک بر سرش !!!
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
dannni - سوئد - استکهلم . دوست عزیز این کثافت اینقدر منحرفه ومنظورش اینه که رادیو جوان مباحثی میکنند که انسان حالی بحالی میشه.اخه اینهم انسانه؟
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

ehsasoeshgh - سوئد - گوتنبرگ
کثافت
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

oldboy - انگلیس - لندن
باید این انگل رو بگیرن و با تزریق سم جامعه رو از شرش نجات بدن.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
این هم یک تازی زاده ی دیگر لول، یکی پس از دیگری برای پایدار نگهداشتن حکومت منفورشان دست به هر ستم و هر بیان بی خردی میزنند چون تازی زاده هستند و نادان و پست.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

abiabi - انگلستان - لندن
کدام دفاع مقدس این مردک حرامزاده فرمانده بوده تا جای که من یاد دارم در جنگ این حرامزاده را هرگز ندیدم . حالا این حرامزاده ادعا میکند که در جنگ فرمانده بوده واقعا خنده داره . مردک تو برو همون غسلت را بکن و زر نزن
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

zolfaghar.ghar.ghar - ایران - تهران
قاسمی که رقمی نیست، شبه نظامیه، یک شبه سردار شده. یکی ازش بپرسه فرماندهان ارشد سپاه و کارشناسهای استراتژیکشون کجا هستند؟ تیمسار علیرضا عسگری، تیمسار حسن عباسی؟ همه خائن شدند؟ میخوان کودتا کنند؟ این که سپاهه. اما ارتش، حسابش جداست. درسته که برخی از فرماندهان ارتش، ترور، تصفیه و یا تسلیم تزویر حکام بیرحم مذهبی شدند. ولی هنوز اکثریت قاطع ارتش مردمی. زمانش که برسه، به حمایت مردم جواب ظلم را با اقتدار میده.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

zolfaghar.ghar.ghar - ایران - تهران
لشگر 58 ذوالفقار ارتش یادش نرفته که گارد ریاست جمهوریه. آخرین ریس جمهور فرماندهشم بنی صدر میدونه که جنگ رو تو اردیبهشت سال 60 با پیروزی تمام کرد. پیشنهاد صلح کشورهای مشترک المنافع را پذیرفت. بهترین پیشنهادی که به ایران شد. ولی امان از جهل و دغلبازی مذهبیون. آیت، خامنه ای و رفسنجانی که به حمایت رهبری رای بر ادامه جنگ دادند. تصور پوچ «راه قدس از کربلا خواهد گذشت». خفت و ننگ پذیرش قطعنامه 598 بعد از 7 سال شاهدی بر این مدعاست. پیروزی و سربلندی کجا؟ خودکشی با جام زهر کجا.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
یعنی با شنیدن صدای زن ارضا میشه ؟ !!!
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

h1978 - سوید - گوتنبرگ
این مغز خشکها فقط خودشون میفهمن چیمیگن شما به بزرگی خودتون ببخشید..
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

RAHE SABZ - بلژیک - انتورپن
با درود فراوان به شما ازاد اندیشان.این افراد و دیگر مزدوران هم جهت او دیگر چیزی بجز ائن خرافه ها ندارند که بزنند .من از این شخص منفور که خودش را نمی تواند در مقابل صحبتهائی که از رادیو میشنود کنترل کند چگونه اسم خود را سردار میگذارد؟ما بیش از ده مرجع باصلاحیتتر از خامنی داریم که واقعا مرجعند نه یک شبه هیچ یک از این مراجع در مورد اسلام هیچ نمیدانند وهر چه میگویند خلاف است وفقط این اقایان که هر روز یکی سر از یکجای درمیاورد که منافع خود را در خطر میبینند درست مگویند واقعا نمیخواهید شرم کنید هنوز زمان هست نگذارید که در دادگاه این ملت به محاکمه کشیده شوید انوقت ........... خود دانید درود به همه ایرانیان مبارز سبز باشید.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

fredoparto - انگستان - آکسفورد
جناب بوزینه دانشگاه مرکز فساد نیست اگر هست رژیم اسهالیت آن را اداره می کند و مسؤل اشاعه فساد است. مرکز فساد فیضیه قم است که حیوانات فاسدی مثل تو را پرورش داده که به هیچ قانون و منطقی پایبند نیستید. مرکز فساد سفارتهای رژیم ایران در کشورهای جهان است که چیزی جز لانه جاسوسی نیست و فاسدانی امثال تو را در خود جای داده که کاری جز جاسوسی نه بر علیه کشورهای بیگانه، بلکه بر علیه جوانان خارج از کشور ندارند. امیدوارم قبل از این که از تیر چراغ برق خیابان آویزانت کنند با شهامت بگوئی که به ولایت فقیه ایمانی داری و به شخص خایه منی چلاق احترم می گذاری، درست مثل تیمساری که آنقدر به شاه ایمان داشت که قبل از اعدامش گفت، "من به شخص اعلاحضرت احترام می گذارم.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

سلمک - ایران - تهران
اه اه حالم بد شد اشغال
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

عاشق وطن - ایران - تهران
جدا این اراجیف رو گفته!!!؟ شنونده های بیغ هم نشستن گوش دادن !!!؟ اخه چقدر ما احمق تو این مملکت داریم!. به قول امیر از کانادا اینا از رگ و ریشه طالبانن. از حیوون کثیف تر و پست ترن. بزودی تاریخ پرونده کثیف همه این ددصفتان را رو خواهد کرد.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

fredoparto - انگستان - آکسفورد
خاک بر سر تو الدنگ که با شنیدن کلمات حالی به حالی می شوی و غسل می کنی. متأسفانه دین تنها چیزی که به شما داده، عوامفریبی و مسائل پائین تنه است که البته تقصیری نداری چون 399 صفحه از کتاب 400 صفحه ای رساله رهبرت در همین زمینه است. اتفاقاً انسان عاقل و خانواده دار از شنیدن کلمات طوریش نمی شود بلکه حیوان کثیفی مثل تو نمی تواند خودش را کنترل کند. می دانی بوزینه، بیشتر مردم شماها را می شناختند اما تا به حال کسی به این صراحت این مطالب را عنوان نکرده بود چون نمی خواست رسوا شود اما تو آنقدر کثیف هستی که با زبان خودت بیشتر خودت را شناساندی. فقط تنها نقطه مثبتی که داری این است که در این مورد دروغ نگفتی و خداوند راستگویان را دوست دارد. دوستان، جهالت و دریدگی گاهی اوقات برای شناخت حیوانات بد نیست.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

siya48 - آلمان - کلن
حالا فعلا من که قیافهٔ تو رو دیدم برم یه تیمم بکنم بیام
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

juvel - نروژ - اسلو
فقط به تو میشه یک کلام گفت : حرامزاده .
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
وقتی از معاون شاخه ی طالبان در افغانستان پرسیدند چرا صدای خواننده ی زن در اسلام . ممنوع است گفت من از صدای گوینده ی زن بی بی سی.....محتلم میشوم خواننده جای خود دارد....این دین تهوع اور سکس و کشتن انسان ارزش انسان را به پائینتر از حیوان تنزل داده نمونه همین بیمار جنسی!!!!! که مثل پیغمبرش از موی زن هم تحریک می شد و ایه ی حجاب را اورد مرگ بر شما وحوش اسلامی.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

zolook - ایران - تهران
خاک بر سر من که در کشوری زندگی میکنم که این آدم !!! از هوای آن استفاده میکند - خاک بر سر فرهنگ من که همچنین شخصی ادعای فرهنگ آن را دارد .. آدمی که با صدای شنیدن موسیقی غسل بر او واجب میشود مریض است - خاک بر سر کسی که یک همچین آدم مریضی را مسئول نهادی از مملکت کرده .. به کجا میرویم ؟؟؟
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

piruzi - نروژ - فردریکستاد
منظورش کدوم رادیو جوانه ؟ اخه فقط یه رادیو جوان می شاسم تو سوئد که اونم غیر موزیک چیزی پخش نی کنه!!!!! این به طالبان گفته هررری !!!
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

hayabusa - فنلاند - هلسینکی
سردا واقعاً تو،،آخه تو با اون قیافه کفارت دیگه قسلت به چیه؟ ولی‌ خوب شد بابای احمدی‌نژاد پیدا شد
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

amin7777 - انگلستان - منچستر
تا وقتی 4 تا گوسفند مثل این تو کشور هستن و غیر از پر کردن جیبهاشون چیزی رو بلد نیستن مردم توی همین فلاکت میمونن.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

amo danial - نروژ - اسلو
ننگ بر دین اسلامیت با اراجیف کثیفت . اگر محمد هم بود همین چرندیات را تائید میکرد.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

aghozdar - ایران - تهران
خاک بر سر تو و امثال شهوت پرست مثل تو. بیچاره ناموس مردم در صدا و سیما هم از چشم های هیز این بیشرف ها در امان نیستند. خاک بر سر مسول شبکه جوان که اگر در مقابل این توهین ساکت بشینه . کارمندان شبکه حکم ناموس اونو دارن اگر توی پوز این مردکه نزنه یعنی ناموس خودشو فروخته.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

ariaaaa - ایران - تهران
کثافت آشغال مریض اینها همشون مریضن وقتی تو رساله در مورد خوابیدن با شتر بنویسه دیگه ادم انتظاری نداره
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

vandidad.iran - ایران - کرمانشاه
((هرگونه اجتماعات مردمی که در آن تجمع کنندگان فاقد صلاح باشند یا اینکه قصد نزاع نداشنه باشند بدون مانع است)) این نص صریح قانون اساسیه./. ام نمی دونم اینا چرا مخالفت می کنند.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

vandidad.iran - ایران - کرمانشاه
((سردار مسعود قاسمی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند در جنگ نرم اعتقادات ما را می‌گیرند و در حوادث اخیر این گونه هم شد، با تاسف اظهار داشت: در تهران غالب آراء پشت سر آقا نبود که ایشان از این قضیه ناراحت است، ولی نمی تواند به روی خودش بیاورد.)). یکی نیست بگه آخه ابله اگه آقات!! به رو خودش نمیاره تو دیگه چرا تابلو می کنی قضیه رو؟!!. زنده باد جنبش سبز
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

sarbaz007 - المان - المان
منم ... تورو مبینم غسل واجب میشم
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

سربلند ایران - ایران - تهران
اه اه اه اه!!!مردم چه راحت ارضا میشن!!!!حتما با اخبار ترافیک هم تحریک میشه یارو !
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
ای خاک بر سرت کنند که حتی حرف زدنت هم به حرف زدن آدم نمی ماند!
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

kasra persia - انگلیس - لندن
قاسمی جان به هزاران عرض ادب ولی‌ از دره عقب.به همین زودی زودی به امید خدا شما ترفیع میگیری ،الان سرداری و بزودی لقب شما ۲ قسمت می‌شه سر دار که البته هر چی‌ الان خوش رقصی کنی‌ طنابت کلفت تر و دارت بلند تر می‌شه. انگلیس لندن
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

ADNAN ŞENSES - تورکیه - ایستانبول
مگه تو رادیو جوان صدا های سکسی تلاوت میکنن .
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

punisher - ایران - شیراز
ستون دینی که به تار مویی / بادی از پایین / بند باشه / به درد لای جرز میخوره....!!!. تو هم که با صدایی / غسل بهت واجب میشه / باید بری روانکاوی.... شماهایی که نمیتونید جلوی چشم هوسبازتون رو بگیرین / چرا زنان رو تو پتو می پیچین.....؟؟؟
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

world cup - ایران - تهران
واییییییی این دیگه چه آشغالیه با صدای زن گوینده رادیو که اخبار ترافیک را میگه خود ارضایی میکنه شاید همین جوری بره جلو با صدای گوینده مرد هم خود ارضایی کنه و همین جوری بره آخرش تو نماز جمعه با دیدن جنتی یا احمد خاتمی ودر آخر با دیدن رهبر معظم اقدام به خود ارضایی کنه
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

juvel - نروژ - اسلو
با دیدنه ریخته تو که باید نمازه وحشت خوند .
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

Aryakish - اترپش - وپن
مردک! ترو باید اخته کرد تا نیاز به غسل نداشته باشی ! مردک خجالت بکش .
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

khashak - ایران - ایران
887799 - ایران - شیراز قربون زبونت . گل گفتی کاکو. طرف بس که غسل کرده کچل شده. حتما با سعید امامی تو یه حوض واجبی بودند.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

sohil88 - ایران - مشهد
قول میدم روانش پاک پاک چیزی توی سرش نداره میخواد بگه ماشینم رادیو داره حیونی چیزی توی دلش نیست.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
دیوانه ی مفنگی اگه تو حتا با رادیو جوان فکرای بدبد می کنی پس معلومه اندیشه ی تو و تمامی متحجرین های مانند تو واقعن کثیف است.اگه بازیگر فیلم های پورنو به بهشت بره شماها نمیرید.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

mahdiye - مالزی - پیننگ
کامنت ها خیلی جامع وکامل بود.خسته نباشید
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

spentaveda - ایران - مشهد
سلان /من نمیدونم چرا دوستان اینقدر به لعن ونفرین و دشنام این بنده ی خدازده!!! رو آوردن.بابا بی انصافا! این فلک زده تواین اوضا ع واحوال خواسته یه لیخندی به خورد ملت بده بدکاری کرده؟! ...بعضی دوستانم گفتن مهران مدیری جلوپی اینا لنگ باید بندازه ولی من فکر کنم بیچاره عبید زاکانی وایرج میرزا هم واسه خندوندن مردم جلوی اینا کم میارن....
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

م ر - ایران - تهران
اینقدر وجود و قلبشان کثیف و تاریک شده که حتی با شنیدن صدای رادیو هم غسل واجب میشوند آخه مرتیکه لاابالی اگر دین داشتی این حرفها را نمیزدی تو دین نداری اگر تو تونستی در جایی که پر از فساد است خودت و دینت را حفظ کنی اونموقع میتونی دم از دین و قرآن بزنی این که هنر نیست که جامعه مدینه فاضله بشه و امثال شما بخواهید خوب باشید بروید آستانه ایمان و دینتان را بالا ببرید شما مشکل روحی و جنسی بی ناموسی دارید کثیفتر از خودتان کسی دیگر وجود ندارد . درضمن فرزندان باکری ها و همت ها میدانند که هدف پدرشان چه بود هدف شما لاشخورها چه هست . آیا میخواهید بگوئید خانواده محمد جهان آرا هم تحت تاثیر سکولار قرار گرفتن همان محمدی که سه روز تمام حتی غذا هم برای خوردن نداشت و نخورد تا ناموس و خاکش حفظ شود ولی حالا اینها فهمیدن ناموسهایشان در دست خود هموطنانشان در خطر است . بروید گم شوید دیگر حنایتان رنگی ندارد . مرده شور هر چه بسیجی که طی این ده سال درست شده ببرند که جز هدفشان مال و ثروت و کشت کشتار چیزی دیگری نیست
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

khodekhodeshe - بلژیک - انت ورپ
سردار به زودی بالای دار. ای روانی.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

بابک - ایران - سبزوار
دیوانه بهترین کلمه ای است که در مورد این اقا درست است.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

سپیده صبح - ایران - تهران
piruzi - نروژ - فردریکستاد . نه بابا کجایی تو رادیو جوان تو ایران!!! کلا در مورد آب و هوا و گل وبلبل حرف میزنه
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
همینه!! اسلام یعنی همین!!. (حالا دوباره مسلمونا گیر ندند به اسلام چه ربطی داره آخوندا بدند!!)این یارو با صدای زن محتلم میشه یکی با موی زن طالبان با روی زن(زن باید برقع بزند)امامش آخره زن بازیه پیامبرش بچه بازه الله زن ستیزه!!
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

OmidParsi - ایران - تهران
این آدم خیلی عصبانیه و مثل کسی هست که به جای صندلی روی اطوی داغ نشسته باشه و داره دائما بدوبیراه می گه بزارین بگن اینا همشون یک قیافه دارن و یک جور فکر می کنن و یک جور زرت و زورت می کنن از اون بالا تا کوچیکترینشون همه بیمار جنسی هستن و افکار سیاه دارند. به نظر من تمام صفات بد و زشتی های باطن افراد خبیث در روح اینها حلول کرده .انگار از روی صفات دیکتاتور بزرگ کپی گرفتن در اندازه های کوچکتر تکثیر کردن .والا کی با شنیدن یک برنامه رادیویی سالم و شاد از خود بیخود می شه ؟.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

silas - ایران - بندر
خاک بر سر بی ناموست دیدن قیافه سگت کفاره داره
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

neda85 - ایران - تهران
خاااااااااااااااااااک بر اون سر کچلت
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

immigrant sea bird - انگلستان - وست ساسیکس
آدم وقتی قیافه سردار قاسمی رو می بینه هم بش نماز واجب می شه نماز وحشت. البته نا گفته نماند این رادیو خیلی به رژیم آخوندی کنایه میزنه و احتملا مشکل این هم همینه اما از آنجا که تمام احکام رساله و توضیح المسائل اقاشون خمینی با پوزش از دوستان به آلت جنسی ختم میشه ایشون هم از اقاشون تقلید کردن و به این مسائل ربطش دادن. اگه به غسل که بعد از خوندن توضیح المسائل و حلیت المتقین مجلسی بیمار جنسی غسل واجب میشه. هر کس میتونه این کتابو بخونه
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
آدم وقتی برنامه‌های رادیو جوان را گوش می دهد،‌غسل واجب می شود . می دانی چرا.بخاطر اینکه شما ها همه مریض هستید.و اسلامتان فقط زیر کمری است.....
جمعه 10 مهر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
آدم وقتی قیافه سردار قاسمی رو می بینه.باید رفت غسل وحشت انجام داد
جمعه 10 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.