قرمزها و آبی ها دعوت نمی‌شوند : قطبی کارشناس تلویزیونی دربی

قرمزها و آبی ها دعوت نمی‌شوند : قطبی کارشناس تلویزیونی دربی

افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان میهمان ویژه و کارشناس فوتبال شهرآورد 67 را برای بینندگان سیما تحلیل خواهد کرد.

به گزارش مهر ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان کارشناس مسائل فنی دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در ویژه برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» که یک ساعت پیش از آغاز شهرآورد 67 آغاز خواهد شد، حضور خواهد یافت و مسائل فنی این دیدار را برای تماشاگران حاضر در استودیو و بینندگان تلویزیونی تجزیه و تحلیل خواهد کرد.

همچنین با توجه به حساسیت این مسابقه و حضور تعدادی از بازیکنان تیم ملی در ترکیب دو تیم ، «پیت بیوتر» و «ابه کنوب» دستیاران هلندی افشین قطبی به عنوان نمایندگان کادر فنی با حضور در ورزشگاه آزادی این دیدار را زیر نظر خواهند گرفت.

براساس تصمیم مسئولان فوتبال برتر برخلاف دیدارهای گذشته از بازیکنان قدیمی استقلال و پرسپولیس و پیشکسوتان این دو باشگاه برای تحلیل این دیدار دعوت نمی شود.

شهرآورد سنتی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از هفته نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر ساعت 14:30 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
razmandeh - سوئد - استکهلم
این بازی امسال فقط یک رنگ خواهد داشت اونم رنگ سبز. !!! مرگ بر اخوندا !!!!. .
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

m3rt3ga - امارات - دبی
نه قرمز هم ابی هم سبز :D. امسال سبز میشیم.ضمنا پرسپولیس سووووووووراخه
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

$persian$ - ایران - تهران
اه بخشکی شانس بعد از 5.6سال این اولین باریه که می خوام دربی رو از تی وی نگاه کنم حالا باید چهره این وطن فروش بی لیاقت رو تحمل کنم. خدا کنه تیم ملی یه 3.4تا باخت دیگه بده تا این فرومایه جل و پلاسش رو جمع کنه و از گورش رو از این خاک پاک گم کنه
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

h1978 - سوید - گوتنبرگ
نه قرمز نه ابی فقط سبز رهایییییییی. هر چندمن خودم ابیم ولی انجاس که باید همه یک صدا با هم (استقلال ازادی جمهوری ایرانی)...
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

bizet - ایران - شیراز
تا پایان حکومت این جلادها فوتبال در ایران برای ما هیچ اهمیتی نداره. یک استقلالی سابق
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
سی سال رژیم خون اشام اسلامی سعی کرداین دوتیم را که ستون اصلی فوتبال ماهست راازبین ببرن پس بیائید همصدا دوتیم راتشویق کنیم وبااین جنایتکاران هم راه نشویمواگر خواستید شما مردم عکسهای این قاتلین راپائین بیاوریم وعکس قهرمان نامدارمان تختی راقرار دهیم.ورزشگاه جای قاتلین نیست.درود به همه جانباختگان راه ازادی.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
m3rt3ga - امارات - دبی . سوراخ هم هفت جد استقلوله 6 تایی . $persian$ - ایران - تهران . میشه شما رو زیارت کرد ؟
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

m3rt3ga - امارات - دبی
alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس. عزیزم میتونی بری پارک غدیر بعد از بازی جشن استقلالی هاره ببینی تا خیلی فکر نکنی خبریه.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

iran-azad - ایران - تهران
من نمی فهمم ما برای چی داریم می زنیم توی سر و کله همدیگه قرمز و آبی که مدیر عاملش رو دولت تعیین می کنه بودجه اش رو دولت تعیین می کنه هر وقت بخواد می برشون بالا و هروقت هم نخواد با کله می کوبه شون زمین وقتی بعد از مدتها در اوج هستند و به یک ترکیب ایده آل مثلا تو خط حمله می رسند از بی پولی مهاجمان رو می فروشند به تیمهای اماراتی چرا باید برد و باخت اینها برای من مهم باشه
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

مهرتابان - ایران - تهران
منم با دوستم اچ1978 از سوپد-گوتنبرگ موافقم. نه قرمز نه آبی فقط سبز رهایی.سهرابیم نداییم ما همه یکصداییم.به امید اتحاد بین طرفداران دوتیم پرسپولیس و استقلال حیف که ما خانومها رو تو استادیوم راه نمی دهند لطفا جای ماهم شعار بدین و خیلی مراقب خودتون باشید .در ضمن از همدیگر هم مراقبت کنید تا کسی دستگیر نشود و خواهش می کنم به اتوبوسا هم صدمه نزنید تا بهانه بدست سرکوبگران ندهید.پایدار و سبز باشید.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

niyusha - امریکا - لس انجلس
$persian$ - ایران - تهران واقعا گل گفتی این قطبی خائن پولکی درو و فرصت طلب از چشم من هم افتاده بامید باخت تیم ملی.. bizet - ایران - شیراز باهات واقعا موافقم دوست عزیز من هم طرفدار ابی بودم ولی دیگه فوتبال برام معنی نداره.
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

ali-orum - انگلیس - لندن
m3rt3. ga - امارات - . با سلام به خوبان.شاید پرسپولیس سوراخ بشه.ولی اگر سبزها نبرند(که میبرند). هم ابی هم قرمز هر دو سوراخند.پس از این به بعد ابی و قرمز در کناره هم برای سبز.علی.....لندن
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
فروش فوق العاده به مناسبت دربی -- 10کارتن کیسه حمام با رنگ ابی با ارم باشگاه اس اسی برای کمک به باشگاه سوراخ سوراخ اس اسی بفروش می رسد از هواداران واقغی مقیم اروپا در خواست میشود برای خرید به سایت باشگاه مراجعه کنند هر چند می دانیم هواداران اس اسی به دیوارهای اتاق هاشون یک کیسه اویزون کردند ولی این کیسه ها بسیار زبرتر از کیسه ها ی قبلی و روی هر کیسه یک بسته سفیداب اشانتیون داده میشود در ضمن بدلیل موارد مشابه تقلبی اصل جنس را از باشگاه خریداری نمایید دارای گواهینامه ایزو 9001وایزو9002 ازفدراسیون بین الملی فوتبال فیفا -از طرف مدیر عامل باشگاه کیسه-
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

oldboy - انگلیس - لندن
دو تا کلمه هست من تازگیها تو خبرهای فوتبال میبینم تابحال نشنیده بودم معنیشون چیه اینا؟. "دربی" و "شهرآورد" ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

IQ SEFR - نروژ - اسلو
قطبی کثافت جیره خواره خامنه ای معلون.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
m3rt3ga - امارات - دبی . سوراخه عزیزه من پارک غدیر کجاست من با اسم انقلابی حال نمیکنم سوراخ سوراخو گلی تیمتون چرا جعل میکنی 6 تایی پاره پوره .
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
فرصت فوق العاده به مناسبت دربی------ 11 کارتن لنگ پاره و پر از سوراخ با ارم باشگاه پرسپولیس بعد از بازی روز جمعه ٬‌ توی ورزشگاه ازادی انداخته میشود. التماس میکنیم که برای خدا هم که شده انها را جمع کنید و یک جعبه سنگ پا جایزه بگیرید. در ضمن از گواهینامه هم خبری نیست. لنگ و گواهینامه؟؟؟؟ گروهی از طرفداران باشگاه پرسپولیس.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

farnooshee - انگلیس - لندن
alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس . علی رضا زدی به سیم اخرا لنگی دیگه نمیشه کاری کرد.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

daiana - ایران - تهران
shahram khosh maram - ایران - تهران . خیلی مسخره گفتی تو میدونئ تقلید کار کیه...
جمعه 10 مهر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
daiana - ایران - تهران. عزیز من. این تقلید نبود بلکه پوززنی بود!!! بهت تبریک میگم که رویات به حقیقت پیوست و مساوی کردین. برو خوش باش!
جمعه 10 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.