عسگراولادی:اقتصاد کشور دچار بحران است

عسگراولادی:اقتصاد کشور دچار بحران است

پارلمان‌نیوز: اسدالله عسگراولادی تصریح کرد: در حال حاضر اقتصاد کشور دچار بحران است و التهاب بسیار سنگین و چالش بسیار سختی در اقتصاد کشور داریم که خروج از این بحران همت والایی می‌خواهد.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیسیون صادرات اتاق ایران در بیست و پنجمین جلسه هیات نمایندگان اتاق ایران افزود: اگر به کشورهای در حال خروج از بحران نگاه کنیم، اولین کار این کشورها تشویق سرمایه‌گذاری به سمت تولید است.

عسگراولادی خاطرنشان کرد: ایجاد واحدهای اشتغال‌زا ضرورت دارد و برای جلوگیری از بحران بیکاری موثرند. در حال حاضر مشکلات در اجرای قوانین و تبعیض‌های صادرات زیاد است و قیمت تمام شده کالاهای صادراتی ایران با کشورهای دیگر قابل رقابت نیست.

وی ادامه داد: اگر وضع صادرات به این گونه باشد ظرف 5 تا 7 سال آینده صادرات به سال‌های 56 و 57 باز می گردد. جهشی که برای رشد صادرات صورت گرفت چند ماهی است که در حالت رکود به سر می‌برد و مشورت با کارآفرینان اقتصادی توسط دولتمردان صورت نمی‌گیرد.

رئیس کمیسیون صادرات اتاق ایران با بیان این که جایزه صادراتی بین 1 تا 3 درصد است، تاکید کرد: باید جایزه صادراتی افزایش یابد تا صادرات احیا شود و وام‌های صادراتی نیز تمدید شوند. اگر نمی‌خواهیم صادرات حذف شود، اتاق ایران باید کمیته راهبردی در این زمینه ایجاد کند.

razmandeh - سوئد - استکهلم
این بابا حالیش نیست !!!!!. قرار همین بوده و هست . که ایران را نابود کنند ولی‌ کور خواندند . حالا دیگه با ما طرف هستند. و ما مرد جنگیم بجنگ تا بجنگیم. .
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

tohid - خاک - پاک
خانه از پای بست ویران است خواجه در فکر سقف و ایوان است
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

kamia1 - المان - کلن
عسگراولادی:اقتصاد کشور دچار بحران است--- نه بابا!! صبح بخیر اقائ اولادئ 30 سال خواب خرگوشئ ... تف به وجدان نداشتون
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

IQ SEFR - نروژ - اسلو
حالا که دارید میرود به جهنم فهمیدید....
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

poriyaye_vali - قطر - د
به توچه که اقتصاد کشور دچار بحران است ...اقتصاد تو ودارو دستت که دچار بحران نیست حاجی بازاری
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

jakjak - آمریکا - ماساچوست
آخه یکی نیست به این مردیکه وزغ بگه تورا سه ننم !. تو را چه به اقتصاد مملکت !!. تو برو در ویلاهایت عشق کن برو در برج هایی که از پول صندوق کمیته امداد صاحب آن شده ای حالشو ببر !!. پدر سوخته دزد کثافت قیافه رو نگاه مثل ..مستراح می مونه . هم خودش و هم اون رهبر دیوانه یک دست شیره ای اش خون مردم را تو شیشه کرده اند !!. حالا دم از اقتصاد مملکت می زنه می گه نگران اقتصاد هستم !!. پدر سگ تو نگران سقوط و اعلام خودت باش نگران تصاحب اموال دزدی و ویلا و ماشین و حجره های بازار و برج هایت باش که به زودی به دست مردم می افتد!!. بی پدر و مادر یهودی جهود حالا مسلمان شده ای جهود وزغ !!!!!
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
به چهره کریه اش نگاه کنید . به تنهایی به اندازه تمام آخوندهای جنایتکار در ویرانی ایران سهیمه .
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
این مردک تازه فهمیده.اقتصاد ایران رو بنابودی است.احتیاجی نداریم خر از جای دیگر وارد گنیم.ایران پر از خر است.از دولت مردان گرفته تا هواداران انها
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

bache mahal - بلژیک - هاممه
بچه ها این منظورش اقتصاد دزدی که حالا محمودی خراب کرده وگرنه اون اقتصادی که منو شما فکرش را میکنیم با هویدا رفت دیگه بر نمی گرده مطمئا باشید..
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

dariush09 - رو سیه - مسکو
حالا که چی?!!!.  همه نشستیم که از بین بریم???. به جای مخالفت با همدیگر یکاری بکنیم...
چهار‌شنبه 8 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.