استقبال دانشجویان دانشگاه تهران از حداد عادل با شعار حداد عادل حامی قاتل

استقبال دانشجویان دانشگاه تهران از حداد عادل با شعارحداد عادل حامی قاتل

خبر نامه امیرکبیر : بعد از ظهر روز گذشته، غلامعلی حداد عادل نماینده فعلی و رئیس پیشین مجلس، که به منظور شرکت در جلسه گروه علمی فلسفه دانشکده ادبیات دانشگاه تهران راهی این دانشگاه شده بود بر خلاف انتظار خود با موج اعتراضی دانشجویان روبرو شد.
 

به گزارش خبرنامه امیرکبیر این تجمع از ساعت 17 لحظه حضور حداد تا ساعت 18 ادامه داشت. او که قصد داشت در ساعات پایانی روز در دانشگاه حاضر شود تا با اعتراضات دانشجویان روبرو نشود. در حین حضور در جلسه گروه فلسفه و نیز هنگام خروج از جلسه با بیش از 50 دانشجوی معترض روبرو شد که با فریادهای  "مرگ بر دیکتاتور" و نیز دیگر شعارها وی را تا درب دانشکده بدرقه کردند.
 

تیم حفاظت خدادعادل از ترس دانشجویان بیش از یک ساعت از خروج وی امتناع می کردند. در نهایت پس از اضافه شدن بیش از 15 نفر مامورین حراست توانستند وی را از گروه فلسفه دانشگاه تهران فراری دهند. به گفته کسانی که داخل گروه حضور داشته اند حداد در حالی که از ترس می لرزیده لحظه به لحظه گزارش حضور دانشجویان را از محافظینش می گرفته و به اساتیدی که وی را به جلسه دعوت کرده بودند گفته است: «شما که گفتید دانشگاه هیچ خبری نیست؟! اینها چرا حرمت استاد را نگه نمی دارند؟ اگر حرمت استاد در دانشگاه از بین برود که هیچ چیز حرمتی ندارد؟!! که این سخنان با تعجب حاضرین مواجه شده است.»
 

از جمله شعارهایی که دانشجویان تکرار می کردند: "مرگ بر دیکتاتور"، "وکیل ضد ملت خجالت خجالت"؛ "آروم باش آروم باش دانشجوییم نه اوباش"؛ "حداد عادل حامی قاتل"؛ "حداد حیا کن دانشگاه را رها کن"؛ "هر کی که بی سواده با احمدی نژاده"؛ "ترسو بیا بیرون"؛ "نترس نترس ما کهریزک نداریم". به گزارش خبرنامه امیرکبیر، دانشجویان در ادامه سرود "یار دبستانی" و "حداد قاتل آواره گردی خاک وطن را" خواندند.
 

گفتنی است حداد عادل، عضو هیئت گروه علمی فلسفه دانشگاه تهران، رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است که پس از برگزاری انتخابات 22 خرداد 88 و پیش از تأیید نهایی سلامت انتخابات توسط شورای نگهبان به حمایت صریح از احمدی نژاد پرداخته بود، اما با وجود این وی در هیئت «بی طرف» معرّفی شده ی شورای نگهبان حضور داشت!
 

همچنین اخیراً وی درباره ی فجایع بازداشتگاه کهریزک گفته بود: «کشته شدن سه نفر در کهریزک مسئله ی مهمی نیست».

شیدای تو - هندوستان - بنگلور
کشته شدن یک نفر هم برای ما فاجعه است .. پسفطرت ها آنها را که کشتید خواهران و برادران ما بودند.. آیا ضجه های مادرانشان را شنیده اید ؟؟؟ حداد عادل حامی قاتل!!!
دوشنبه 6 مهر 1388

world cup - ایران - تهران
درود بر شما دانشجویان شجاع که حق این حرام زاده ی بی شرف را کف دستش گذاشتید
دوشنبه 6 مهر 1388

world cup - ایران - تهران
درود بر شما دانشجویان شجاع که حق این حرام زاده ی بی شرف را کف دستش گذاشتید
دوشنبه 6 مهر 1388

ali_motreb - کانادا - تورنتو
یه سری به این لینک بزنید:https://www.tehran.ir/Default.aspx?tabid=464ctl=Detailsmid=769ItemID=420language=fa-IR. اینجاش جالبه خیلی:. ایشان به زبان انگلیسی آشنایی دارند و طی سال های تدریس در این دانشگاه و تدوین مقالات و پژوهش های متعدد علمی ، راهنمایی ده ها پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در زمینه های مختلف مهندسی عمران ، راه و حمل و نقل و مدیریت ساخت را بر عهده داشته است..... حتما ویدیو روزی که تو روسیه با طرف انگلیسی حرف میزنه رو به یاد دارید.
دوشنبه 6 مهر 1388

Negah* - المان - فرانکفورت
احمدی نژاد یک مشت اراذل واوباش وخس وخاشاک چون خودش را بر مسندهای مهم گماشته انانی که چون او می اندیشند وتک تک سلولهای بدنشان بر اصل ریا ودروغ وحس جاه طلبی وقدرت استوار است وگرنه کدام انسان ازاده وعاقل اینهمه نفرت وانزجار را می بیند میشنود لمس میکند دراقصی نقاط دنیا وباز میماند وخود را برنده انتخابات 40 میلیونی میداند درود بر تو دانشجوی ازاده واین را بدان حق بر باطل پیروز است واین گفته احمدی نژاد در سازمان ملل که بگوش دنیا رسید واولین حرف راستش در مدت حکوت داریش بود به حقیقت می پیوند او گفت ::حکومت با کفر باقی میماند اما باظلم نابود میشود:: وراستی برای اولین حرف راستش مستحق کناره گیری از قدرت ومقام است شاید به این طریق جایی برایش در کنار مردم بلازده باشد ودنیا ومدیریت جهانی که بعهده ایسان است به حال خودرها کند.
دوشنبه 6 مهر 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
حداد عادل بهتره اسمش را عوض کنه بزاره حمال قاتل !!بهتر نیست؟
دوشنبه 6 مهر 1388

darius mis - انکلستان - لندن
برای شهید ندا آقا سلطان.:دخترم سنت شان بود زنده بگورت کنند /توکشته شدی ملتی زنده بگور میشود /ببین که چه آرام سر بر بالش م گذارد / او که پول مرک ترا گرفته /شام حلال میخورد./تو فقط ایستاده بودی وخوش دلانه نگاه میکردی /که به خانه ات بر کردی /اما دیگر اتاق کوچک خود را نخواهی دید دخترم ./وخیل خیال خوش اینده /بر در و دیوارش پر پر می زنند /تو مثل مرغ حلالی به دام افتادی /مرغی حیران/که مضطربانه چهره ی صیادش را جستجو میکرد تو به دام افتادی همچون خوشه انگوری که لگد کوب شد .وبدل به شراب حرام میشود./کیانند اینان /پنهان بر پنجرها ٬ بامها کیانند اینان در تاریکی که با صدای پرنده خانگی پارس میکنند . گشتندت دخترم کشتندت تا یک تن کم شود اما تو چگونه این همه تکثیر میشوی. اه ندای عزیز من گل سرخی که بر گلوی تو روییده بود باز شد گسترده شد و نقشه ی ایران را در ترنم گلبرگ ها یش فرو پوشانید واینانی که ندا داده اند .
دوشنبه 6 مهر 1388

darius mis - انکلستان - لندن
قسمت 2شعر برای ندا آقا سلطان:و اینان که ندا داده اند بلبلانند .میلیون ها تن که گرد گلی نشسته / ونام تو را می خوانند /یعنی ممکن است صدایشان راکه برای تو اواز می خوانند نشنوی /یعنی پنجره ات را بستند که که صدای پیروزی خود را هم نشنوی /ببین که چه آرام سر بر بالش می گذارد /او که صید حلال میخورد .lt; سبز و پیروز باشید gt;
دوشنبه 6 مهر 1388

rezanl - هلند - امستردام
درود بر شما دانشجویان
دوشنبه 6 مهر 1388

pardis_pardis - انگلیس - لندن
آفرین و درود بر تمام عزیزان مبارز٬ بخصوص٬ دانشجویان دلیر و قهرمان ایران٬ دوستتان داریم و برایتان آرزوی سلامتی و پیروزی داریم.
دوشنبه 6 مهر 1388

jooli - ایران - تهران
مرگ بر آخوند مرگ بر اسلام
دوشنبه 6 مهر 1388

TNTtnt59 - ایران - تهران
درود بر دانشجویان غیور ایران زمین،به امید آزادی ایران زمین)
دوشنبه 6 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
jooli - ایران - تهران - مرگ بر دیکتاتور - مرگ بر تو
دوشنبه 6 مهر 1388

bache gorgan - ایران - گرگان
فارسی را پاس بداریم : حداد عادل : جلاد قاتل
دوشنبه 6 مهر 1388

dreamcatcher - ترکیه - استانبول
مرگ تو و خانوادته که اصلا مهم نیست جلاد قاتل
دوشنبه 6 مهر 1388

zolook - ایران - تهران
این بنده خددا تازه اسهالش خوب شده بود - دوباره مبتلاش کردین - وضعیت مزاجیش خوب نیست اذیتش نکنین
دوشنبه 6 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
((همچنین اخیراً وی درباره ی فجایع بازداشتگاه کهریزک گفته بود: «کشته شدن سه نفر در کهریزک مسئله ی مهمی نیست»))این حرف حداد عادل را با قرآن مقایسه کنید:. کَتَبْنَا عَلَى بَنِی إِسْرَائِیلَ أَنَّهُ مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا وَمَنْ أَحْیاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیا النَّاسَ جَمِیعًا. بر بنی اسرائیل مقرر داشتیم که هر کس، انسانی را بدون ارتکاب قتل یا فساد در روی زمین بکشد، چنان است که گویی همه انسانها را کشته؛ و هر کس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است«المائدة/32»
سه‌شنبه 7 مهر 1388

amin7777 - انگلستان - منچستر
دمشون گرم. کاش من هم ایران بودم.
سه‌شنبه 7 مهر 1388

mahdiye - مالزی - پیننگ
دقت کردین چقدر صورتش موشه. چندشششششششششش...
سه‌شنبه 7 مهر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
bluestar - ایران - تهران . پس برو آیات بکش بکش قرآن رو هم بخون!!
سه‌شنبه 7 مهر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
خامنه ای قاتل.دزد دریایی تک دست.
سه‌شنبه 7 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.