رومن پولانسکی در زوریخ در بازداشت است

رومن پولانسکی در زوریخ در بازداشت است

پولانسکی در سال 1977 به فرانسه گریخت

سازمان دهندگان جشنواره فیلم زوریخ روز یکشنبه (27 سپتامبر)، گفتند رومن پولانسکی، فیلم ساز نامی لهستان بر اساس حکم جلبی که سی و یک سال پیش در آمریکا برای او صادر شده بود، در سوئیس بازداشت شده است.

آنها ادعا کرده اند که آقای پولانسکی روز شنبه توسط پلیس سوئیس بازداشت شده است.

آقای پولانسکی در سال ۱۹۷۷ متهم شد که در کالیفرنیا به دختری ۱۳ ساله تجاوز کرده است. او اذعان کرده که با این دختر رابطه جنسی غیرقانونی برقرار کرده است اما پس از دریافت احضاریه دادگاه از آمریکا به اروپا گریخت.

رومن پولانسکی برای دریافت جایزه ای که قرار بوده است به مناسبت تجلیل از کارنامه هنری اش به او داده شود، به سوئیس سفر کرده است.

پلیس سوئیس تا کنون گزارش بازداشت آقای پولانسکی را تائید نکرده است.

برخی از فیلمهای آقای پولانسکی مانند چاقو در آب، تهوع، مستأجر، بچه رزماری و چاینا تاون آثار برجسته سینمایی به شمار می روند.

رومن پولانسکی در پاریس دنیا آمد، اما در کودکی همراه خانواده یهودی خود به لهستان رفت و در آن کشور بزرگ شد.

رومن پولانسکی، که در مدرسه عالی سینمایی لهستان درس خوانده بود، در دهه ۱۹۶۰ میهن خود را ترک کرد و در فرانسه و سپس هالیوود به فیلم سازی پرداخت.

پولانسکی در سال ۲۰۰۲ به خاطر فیلم پیانیست برنده جایزه اسکار شد، اما از آنجا که نمی توانست به آمریکا وارد شود، نتوانست جایزه اسکار خود را شخصا دریافت کند.

پولانسکی همچنان در کار فیلم سازی فعال است.

kio - نروژ - برگن
حالا خوب است که ما اعرابی را که با بچه 8 ساله رابطه داشته رسول خدا میدانیم!!!!!
یکشنبه 5 مهر 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
خوب مشتی اشتهاتم که بازه
یکشنبه 5 مهر 1388

fredoparto - انگلستان - آکسفورد
معنی کلمه تجاوز در اروپا و آمریکا با کشورهای اسلامی تفاوت فاحشی دارد. دین اسلام دختر را از 9 سالگی بالغ می داند و به مردان عیاش و بیشتر مذهبیون بی دین این اجازه را می دهد که با زور و بدون رضایت خود دختر، البته با رضایت پدر و مادر احمقش، که از مسائل همخوابی چیزی نمی داند با او ازدواج کند. این عمل را تجاوز می گویند. اما در اروپا و آمریکا یک دختر دوازده سیزده ساله تمام مسائل زناشوئی را، حتی بهتر از یک دختر هفده هیجده ساله آسیائی می داند چون در مدارس تمام آموزشهای لازم را می بیند و با رضایت خودش با مردی همخوابگی می کند اما چون زیر سن است تجاوز تلقی می شود. بنابراین در کشورهای اسلامی هزاران هزار مرد عیاش متجاوز وجود دارد که راست راست در خیابانها می گردند و کسی هم کاری به آنها ندارد.
دوشنبه 6 مهر 1388

gogoli - ایران - تهران
به نظر من یکی از مشکلات اساسی این سایت که ارزش رسانه ای اونو به شدت پایین میاره همین توهینهای بی دلیل تعدادی از کاربران به مذهبه. دوستان اگر به جدایی دین از سیاست اعتقاد دارین نیاید به دلیل مسایل سیاسی به اعتقادات مذهبی افراد توهین کنید.شما با این کار بخش مهمی از جامعه ایران رو علیه خودتون متحد میکنید.
دوشنبه 6 مهر 1388

mr. fair - انگلستان - منچستر
سوییس و محمد با هم
دوشنبه 6 مهر 1388

tamara .s - انگلیس - لندن
من عاشق کاراشم واقعا هنرمند واین اتهام دروغ وپا پوش بیچاره زنشم کشتن
دوشنبه 6 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.