پدر داماد احمدی‌نژاد : به چشم خودم دیدم که در انتخابات، رای‌ها را به سادگی جابه‌جا می‌کردند

پدر داماد احمدی‌نژاد :
به چشم خودم دیدم که در انتخابات، رای‌ها را به سادگی جابه‌جا می‌کردند

سردار خورشیدی ، پدر داماد احمدی‌نژاد : اگر هر یک از مردم که به خیابان‌ها آمدند، یک چوب در دست می‌گرفتند، کل ارتش نمی‌توانست با آنها مقابله کند/ به چشم خودم دیدم که در انتخابات، رای‌ها را به سادگی جابه‌جا می‌کردند .

آینده نیوز : سردار احمد خورشیدی، از فرماندهان دفاع مقدس در کردستان، با مقایسه عملکرد دستگاه‌های مسئول با عملکرد فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس در حوادث کردستان اظهار داشت: با وجود آن‌که در آن زمان مردم در کردستان مسلح بودند، ما به سوی آن ها تیراندازی نکردیم و رزمندگان از خود شهید دادند، ولی از مردم برای آرام کردن منطقه تلفات نگرفتند.

وی در پاسخ به این سؤال که: اگر شما را مسئول آرام‌سازی حوادث پس از انتخابات می‌کردند، چه رفتاری می‌کردید؟ گفت: اجازه حمل سلاح و باطوم به هیچ نیروی نظامی نمی‌دادم. نیروهای رسمی با یونیفرم مشخص نظامی که نشان دهد نیروهای رسمی آرام‌سازی هستند را به خیابان‌ها می‌فرستادم، نه لباس شخصی‌ها که هویتشان مشخص نیست. به جای اسلحه، بلندگو به دست می‌گرفتم و با مردم مذاکره می‌کردم. نوکری مردم را می‌کردم چون مردم نوکرهای خود را دوست دارد. ما در کردستان همین کار را کردیم. چرا یادشان رفت؟ بازجویی‌های ما با اسیران مانند اکنون نبود. حتی زمانی که اسیر عراقی می‌گرفتیم، چنان برخورد می‌شد که اسیر پس از 6 یا 7 ماه بر علیه عراق با ما متحد می‌شد و با صدام می‌جنگید. زیرا فرماندهان آن زمان اسیران را کتک نمی‌زدند بلکه در مواردی ناز آنها را می‌کشیدند و مانند انسان با آنها برخورد می‌شد.

خورشیدی افزود: نظام اسلامی ما در گذشته بی‌احترامی به مخالف را نمی‌پذیرفت. شهید دقایقی را مثال می‌زنم که در زمان دانشجویی به جنگ رفت. او با اسرای عراقی چنان رفتار می‌کرد و در غم و شادی‌های آنها شریک بود که این اسیران پس از مدتی اسلحه به دست گرفتند و با صدام جنگیدند.ما باید مانند این شهید رفتار کنیم چرا که مردم ما همان مردم گذشته هستند اما ما با آنها مانند اشد من الکفار رفتار می‌کنیم. اسیری را گرفته بودیم که مجروح بود. به چشم خود دیدم که فرماندهی، این اسیر را به دوش گرفت و به درمانگاه برد. آیا چنین متهمی نباید عاشق جمهوری اسلامی شود؟ متاسفانه در برخوردهایمان انحراف داریم. مردم انحراف ندارند و انحراف در برخورد مسئولان است که باید اصلاح شود، لذا اول باید از خودمان به عنوان مسئولان کشور انتقاد کنیم.

وی در خصوص دادگاه‌های حوادث انتخابات گفت: آنها مخالف نظام نیستند بلکه به نتیجه انتخابات اعتراض داشتند که باید به صورت منطقی به آنها پاسخ داده می‌شد. باید بپذیریم که سازمان رای‌گیری کشور معیوب است. من به چشم خودم دیدم که در انتخاباتی، رای‌ها را به سادگی جابه‌جا می‌کردند. این مردم اگر می‌خواستند نظام را سرنگون کنند، شعار الله‌اکبر نمی‌دادند. اگر هر یک از مردم که به خیابان‌ها آمدند، یک چوب در دست می‌گرفتند، کل ارتش نمی‌توانست با آنها مقابله کند. آنها با دولت مخالف هستند. رمضانزاده می‌گوید دولت نهم و دهم را قبول ندارد. چرا از این مخالفت با دولت تعبیر مخالفت با کل نظام می‌شود؟ ما نیاز به اصلاحات داریم و مدیران کشور باید در روش‌ها و منش‌های خود تجدید‌نظر کنند و اگر این تجدیدنظر صورت نگیرد، از گردنه پسرفت هم آن‌طرف‌تر می‌رویم.

سردار خورشیدی که پدر داماد احمدی‌نژاد هم هست، در خصوص نقش دولت در این تنش‌ها اظهار داشت: آرام‌سازی وظیفه شورای عالی امنیت ملی است که به ریاست رئیس‌جمهور اداره می‌شود. اگر در جایی اعتراض یا اغتشاشی صورت گیرد، رئیس‌جمهور به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری می‌کند و باید پاسخگو باشد و هیچ ارتباطی با رهبری ندارد. اگر رئیس‌جمهور این اختیار را به پایین‌تر از خود هم تفویض کند باید خودش پاسخگو باشد.

sama128 - ایران - شیراز
به تو میگن مرد که با این شامپانزه همه سفره نشدی مرگ بر احمدی فشار
یکشنبه 5 مهر 1388

Aso_Pas - ایران - تهران
فیلمی تکان دهند از قاتل ندا آقا سلطان درست بعد از انجام قتل.اگر دقت کنید، تمامی لحظه‌های این فیلم با توضیحات آرش حجازی و چهرهٔ این فرد با عکسهای روی کارت‌هایش مطابقت کامل دارد. عزیزان لطفا فیلم را ببینید و پخش کنید! . https://www.youtube.com/watch?v=gieisrQhwc4
یکشنبه 5 مهر 1388

نیما60 - ایران - ایران
توی تابناک چند وقت پیش خبری رو درباره همین حرفای این پدر داماد خوندم که در پایان این صحبتاش گفته بود اگه احمدی نژاد من رو وزیر کار میکرد بی کاری رو در کشور از بین میبردم!از این حرفش فهمیدم چرا اینقدر با احمدی نژاد بد شده!نگو پست میخواسته و احمدی نژاد دست رد به سینش زده.بیچاره پسرش از دست باباش نمیدونه چکار کنه.
یکشنبه 5 مهر 1388

hooloo - بلژیک - بروکسل
تا حالا کجا بودی بعد از چند ماه یادت اومده حرف بزنی تازه . حالا هم با احتیاط چون اخر حرفات از رهبرت حمایت کردی و گفتی که ایشان بی تقصیره پس چرا اسمشو گذاشته رهبر برو هر وقت که دیگه از هیچکس غیر خدا نترسیدی بیا حرف بزن اینجوری فقط میخواین از عذاب وجدان خودتون کم کنین
یکشنبه 5 مهر 1388

$persian$ - ایران - تهران
حق نگه دارت باشه سردار ولی حیف پسر دسته گلت نبود که با این میمون ها وصلت کرده
یکشنبه 5 مهر 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
نیما60 - ایران - ایران . شما چرا گمان بد به مردم میزنی؟ الان این حرفی که اینجا زده حرف حساب هست یا نه؟
یکشنبه 5 مهر 1388

easy_busy - مالزی - کوالالامپور
نیما60 - ایران - ایران خورشیدی از اول از بعد از انتخابات مخالفتش با احمدی نژاد واضح بود! فکر هم نکنم کسی به خاطر این که وزیر کار نشده ناراحت بشه چون می دونه جای بهتری هم هست! این آدم انقدر می تونه از اسم پدر داماد ا.ن بودن و حتی جنگی که رفته استفاده کنه که نیازی به وزیر شدن نداره پس فکر کن و حرف بزن! پسر این آدم باید به داشتن همچین پدری افتخار کنه! !
یکشنبه 5 مهر 1388

peaceable - ایران - تهران
افرین به غیرت وعزت شما سردار خورشیدی که نشان دادید ازاده هستید و بدانبد این از عنایت خداوند است که بیش از این دینتان را به دنیایتان نفروختید (اشاره به چهار سال گذشته که از حامیان دولت بودند اما پیش از انتخابات به ذات رذل دولت پی برده ودر جهت منتقد وارد عرصه شدند)
یکشنبه 5 مهر 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران . محمود به تو چه پستی داده که اینقدر ازش دفاع می کنی؟
یکشنبه 5 مهر 1388

vahid964 - ایران - تهران
به پسرت بگو علاوه بر دختر یا خواهر احمدی نژاد هر از چند گاهی ترتیب ا.ن. رو هم بده اگرم وقت کرد بره سراغ نیما60 که معلومه از چه قماشیه
یکشنبه 5 مهر 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
سردار قلابی خورشیدی دیگه دیر شده یعنی از22 بهمن 57 انقلاب مردم دزدیده شده وارتجاع بفرمانده ائی خمینی خون اشام وخلخالی جنایتکارتا توانستند جان کناهکارو بیگناه راگرفتند وملتی رابخاک سیاه کشاندن وامروز هم سی سال است که مردم دیرازخواب برخواستندوباید کاراین رژیم ادمخواررا یکسره کرد.
یکشنبه 5 مهر 1388

great dariush - ایران - تهران
دوستان مبارز سبز اندیش همین الان با خبر شدم که فردا قراره رییس جمهور کودتا ا.ن برای باز گشایی دانشگاهها بره دانشگاه تهران. پس فردا دانشجویان سبز باید از ا.ن پذیرایی کنند . شش مهر، دانشگاه تهران را بر سر احمدی نژاد خراب کنیم
یکشنبه 5 مهر 1388

ardesheer - امرپکا - نپو پورت
ساعت 12 - ایران - تهران با حال گفتی
یکشنبه 5 مهر 1388

قلدر - ایران - تهران
نیما 60:به ماموت علاقه زیادى دارى؟
یکشنبه 5 مهر 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
من فکر می کنم این همان سرداری است که به پیر سگ خائن خامنه ای نامه نوشته بود و همچنین به پدر محسن روح الامینی هم با نامه ای بی شرفیش را محکوم کرده بود . در هر حال این ادم خوب این بی ناموسها رو میشناسه.
یکشنبه 5 مهر 1388

niyusha - امریکا - لس انجلس
ساعت 12 - ایران - تهران دوست عزیز شاید احمقی نژاد به این نیما60 - ایران - ایران یه پست توکهریزک داده برای هر تجاوز با شیشه و باتوم و ناخن کشیدن چشم له کردن 500000 هزار تومان خب میدونی در ماه چقدر میشه بعد میتونه باهاش چند تا زن بگیره .. فکر کنم اسمش روح الله بجای نیما.ولی زمان زود میگذره
یکشنبه 5 مهر 1388

mehditm - ایران - تهران
دم سردار خورشیدی گرم که جیره خوار انتری کثافت نشده
یکشنبه 5 مهر 1388

mehdy_pooya - ترکیه - ازمیر
محمد دخلش اومده موشهایی که از کشتی مغروق خارج میشن
دوشنبه 6 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران - واقعا راست گفتی. اگه آدم سالمی بود با احمدی نژاد فامیل نمی شد.
دوشنبه 6 مهر 1388

has.danmark - دانمارک - کپنهاک
مهم . فوری-فوری. این لینک یکی دیگر از ایرانیان افتخار افرین در امریکا ..خاک برسر اخوندای شپشوی اسلامی که این چنین افتخار افرینان جلای وطن شده اند. https://www.wgme.com/newsroom/top_stories/videos/wgme_vid_662.shtml
دوشنبه 6 مهر 1388

roya123 - ایران - ایران
نیما60 - ایران - ایران . آخه محموتی که یک جرثومه ی سیاه وکثیف مثل یه حیوون درنده است. چیه که این قد تو سنگش رو به سینه می زنی؟؟؟؟
دوشنبه 6 مهر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
تو اگه آدم حسابی بودی با مموتی وصلت نمیکردی!مرگ بر جمهوری اسلامی!!!
دوشنبه 6 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.