استفاده از روش‌ جدید برای حمله‌های انتحاری : جاسازی بمب در درون بدن

استفاده از روش‌ جدید برای حمله‌های انتحاری : جاسازی بمب در درون بدن

پرنس محمد بن نائف از حمله انتخاری جان سالم بدر برد

رادیو دویچه وله : چگونه یک تروریست موفق شد تا درون دفتر کار یک شاهزاده‌ی سعودی راه یابد؟ هرچند قربانی با چند زخم، جان سالم بدر برد، اما متخصصان کشف کردند که فرد تروریست بمب را در درون بدن خود جا سازی کرده بود.

در اواخر ماه اوت یکی از اعضای خانواده‌ی سلطنتی عربستان هدف یک حمله تروریستی قرار گرفت. حمله‌ای که ماموران امنیتی را با معمائی روبرو ساخته بود.

فرد مهاجم یک تروریست تحت پیگرد بود که موفق شد علیرغم تدابیر شدید امنیتی، خود را تا درون دفتر کار شاهزاده محمد بن نائف برساند. محمد بن نائف فرزند وزیر کشور است که مسئولیت مبازره با تروریسم را برعهده دارد.

ماموران امنیتی تا به حال فکر می‌کردند که فرد مهاجم بمب را در درون تلفن همراه خود جاسازی کرده بود. اما تحقیقات نشان می‌دهد که این فرد مواد منفجره را در درون روده‌ی خود حمل می‌کرده است.

مهاجم دو تکه شد

به گزارش رسانه‌های عربستان سعودی، مهاجم تروریست در شهر جده نیم کیلو مواد منفجره در درون روده‌ی خود جاسازی کرده بود. تلفن همراه او دارای دو سیم کارت بوده است. از سیم کارت اول برای مکالمه و از سیم کارت دوم برای انفجار استفاده شده است.

بنا بر گزارش رسانه‌های عربستان سعودی، فرد مهاجم ۴۰ ساعت قبل از حمله‌ی انتحاری به منظور جلوگیری از آسیب وارد شدن به مواد منفجره از خوردن و آشامیدن خودداری کرده است.

اما اینکه شاهزاده بن نائف از این حمله جان سالم بدر برده بیشتر به یک معجزه شباهت دارد. این عضو خانواده‌ی سلطنتی به هنگام انفجار درست در کنار فرد تروریست نشسته بود. متخصصان این "معجزه" را ناشی از منفجر شدن مواد انفجاری به سمت پائین می‌دانند. بر اثر این انفجار بدن مهاجم دو تکه می‌شود و از شدت آن، گودالی در زیر بدن مهاجم بوجود می‌آید.

اگر نتایج این تحقیقات درست باشد، تاثیر بزرگی بر روی کار ماموران امنیتی بخصوص در فرودگاه‌ها خواهد داشت. این بدان ‌معنی است که دستگاه‌های ردیاب مواد منفجره در فرودگاه‌ها دیگر قادر به تشخیص مواد منفجره در درون افراد مهاجم نخواهند بود و باید بطور کلی سیستم جدیدی جایگزین شود.

اسکنرهائی که با امواج تراهرتز کار می‌کنند تنها می‌توانند سلاح یا مواد منفجره‌ی جاسازی شده در زیر لباس یا چمدان‌ها را کشف کنند. البته در اواخر سال گذشته اسکنرهائی نیز با استفاده از تکنولوژی رادیولوژی در اتحادیه‌ی اروپا مورد استفاده قرار گرفت که با مخالفت شدید مردم روبرو شد.

darius mis - انکلستان - لندن
خیلی اشتباه کرد باید پشتش را به صورت رکوع به طرف پرنس نشانه میرفت .شاید اینطوری فرجی مشود به امیدالله .
یکشنبه 5 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
فایده ترور چیه؟ این روشها هیچ نتیجه ای ندارند.
یکشنبه 5 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
darius mis - انکلستان - لندن .. لوووووووووووووول این چه حرفیه. تازه اون بدبخت چه دشمنی با شما داشته که اینجوری میگی. ولی درکل راست میگی باید اینجوری میکرده. // بگذریم bluestar - ایران - تهران. دوست خوب بدون غرض میگم ترور برای بعضی اشخاص خوبه برای بعضیا هم بد. بودن کسانی که نباید ترور میشدن اما چون خوب بودن و دوستدار مردم و قاعدتا این به ضرر یه سری بوده ترور میشدن که مانع دانه برچینی اونا نشن. شاد باشید دوستان
یکشنبه 5 مهر 1388

iran-azad - ایران - تهران
روش جاسازی بمب در شکم: ابتدا یک کیلو سوسیس و کالباس آلوده ایرانی را با برنج آلوده وارداتی هندی می خوریم و بعد یک پارچ آب آلوده تهران (آب منطقه پونک تاثیرش بیشتره چون توش جسد پیدا شده) بعد از خوردن این ترکیب سحر آمیز پس از سی دقیقه منفجر می شوید
یکشنبه 5 مهر 1388

keykhosro - ایران - شیراز
بنده خدا در بهشت از کجاش باز شده؟؟ هاهاهاهاها
یکشنبه 5 مهر 1388

hosein3456 - ایران - خاک ایران
حیف شد اگه دست من بدن این عربای سوسمار خور را با دست خودم تیکه تیکه شون می کنم. اونروز که اینا سوسمار می خوردن تو بیابون ما کوروش و داریوش داشتیم . نگاه نکنید یه ذره مملکت ما به هم ریخته اینا دم در اوردن . اشکال از خودمونه که به جون هم افتادیم
یکشنبه 5 مهر 1388

$persian$ - ایران - تهران
امان از بعضی مسلمانان افراطی و مرتجع یه مشت دیوونه که چیز خاصی از واقعیت زندگی نفهمیدن
یکشنبه 5 مهر 1388

tak30 - بلژیک - بروکسل
حالا هی بگین اسلام پیشرفت نکرده.ببینید چطور به دل و روده های مومنین نفوذ کرده.که هیچ اسکنری قابل به تشخیص ان نیست.
یکشنبه 5 مهر 1388

بابک - ایران - سبزوار
مرکز کنترل و هدایت این نوع تروریست ها را باید در مدارس دینی وهابی های عربستان و ایران و عراق و یمن واکستان و افغانستان و ...... جستجو کرد و بهتر است ابتدا از لحاظ فرهنگی دوی این نقاط کار انجام شود تا تروریسم از نطفه خشکانیده شود متاسفانه درآمد نفت به جای این که صرف پیشرفت اقتصادی و فرهنگی شود صرف تروریست ها می شود .
یکشنبه 5 مهر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
یک روزی هم برای دولت مردان ایران مانند خامنه ای پیش خواهد امد.به امید ان روز
یکشنبه 5 مهر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
bluestar - ایران - تهران. فایدش اینه که الان تو بهشت داره با 2000 حوری حال میکنه!!به یزدان....
یکشنبه 5 مهر 1388

ساتیار ساپرا - ایران - تهران
IRAN ZAMEN یعنی کسی واسه اینا خودش بکشه؟blueberry64 انتحار و ترور و ..... واسه عقب افتاده هاییست که به جای زحمت دادن خودشون برای اندیشیدن و کسب دانش و یافتن راه ............................چه کاری.ما اندیشه داریم! iran-azad افرین.راست میگه.ما در روز در ایران شاهد چندین عملیات تروریستی به همین روش هستیم darius mis شما هم یه چیزی میشینا با این ذهن خلاقتون
یکشنبه 5 مهر 1388

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
دیگه باید در نماز جماعت حواسمون جمع باشه. شاید کسی با ما خرده حسابی داشته باشه چارتا ساچمه جاسازی بکنه و بره در صف جلویی نماز بخونه. خرج و چاشنی هم که نمیخواد کافیه از یه روز قبل فقط فلافل و باقالی بخوره! رفسنجانی حواسش باشه دیگه پشت سر آقا نماز نخونه!
یکشنبه 5 مهر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
کار اسلامیون راستین تجاوز به حتی پسران و هنگامیکه قربانی نیست تجاوز به خود!!!!!!!! با مواد منفجره.. گم شوید از جهان انسانها .
یکشنبه 5 مهر 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
darius mis - انکلستان - لندن. :-)))
یکشنبه 5 مهر 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ. ای دستت درد نکنه :-)
یکشنبه 5 مهر 1388

great dariush - ایران - تهران
دوستان مبارز سبز اندیش همین الان با خبر شدم که فردا قراره رییس جمهور کودتا ا.ن برای باز گشایی دانشگاهها بره دانشگاه تهران. پس فردا دانشجویان سبز باید از ا.ن پذیرایی کنند . شش مهر، دانشگاه تهران را بر سر احمدی نژاد خراب کنیم
یکشنبه 5 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
ساتیار ساپرا - ایران - تهران. عزیز شما نگرفتی چی گفتم. من ترور رو گفتم اسمش تروره معنیشم یعنی کشتن یه کسی. منظور من از این جنبه بود که خوبه بعضیا ترور شن. مگه بده؟؟ وگرنه عملیات انتحاری رو به هیچ وجه نمیتونم حتی تصورش کنم چه برسه به اینکه تاییدش بکنم. اینم واسه خودش یه راهیه وقتی همه راهها مسدود شه خیلیه فقط این راه براشون باقی میمونه (قابل انکار نیست این موضوع). پیروز باشید
یکشنبه 5 مهر 1388

665+1 - امریکا - جهت
بازم بگید احمد ئ دکتر نیست
یکشنبه 5 مهر 1388

33pooles - المان - دورتمواند
به قصابی بیشتر شبیه تا معجزه
سه‌شنبه 7 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.