پیشنهاد محسن رضایی برای تشکیل کمیته ملی انتخابات

پیشنهاد محسن رضایی برای تشکیل کمیته ملی انتخابات

محسن رضایی نامزد انتخابات اخیر ریاست جمهوری پیشنهاد کرده تا کمیسیون ملی انتخابات تشکیل شود تا دولت از مداخله در امور انتخابات منع شود.

آقای رضایی می گوید که این پیشنهاد باعث جلب اعتماد بیشتر مردم خواهد شد.

آقای رضایی می گوید که به دنبال اصلاح قانون انتخابات است و "اگر در ساماندهی این طرح موفق شویم بسیار از مشکلات انتخابات حل خواهد شد."

این نامزد انتخابات اخیر ریاست جمهوری اشاره به جزئیات طرح خود نکرده است اما نمونه این کمیسیون در افغانستان با نام "کمیسیون مستقل انتخابات" وجود دارد که همه امور انتخابات را انجام می دهد در حالی که در ایران، وزارت کشور مجری برگزاری انتخابات است.

آقای رضایی که در جمع دانشجویان مسجد سلیمان سخن می گفت، با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت:"مسئولان و فعالان سیاسی کشور پس از انتخابات در معرض امتحانات سختی قرار گرفتند زیرا آرامش بیشتر در فضای پیش از انتخابات فراهم بود و متاسفانه پس از انتخابات فضای سنگین امنیتی در جامعه به وجود آمد."

این فرمانده سابق سپاه پاسداران و دبیر فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید:"همانطور که برای مشارکت مردم حقی قائل هستیم باید برای اعتراضات مردم هم حقوقی قائل شویم و اگر اعتراضات قانونی باشد و رهبران اعتراضات گفتمان اخلاقی و قانونی را رعایت کنند نهادهای حکومتی هم باید بپذیرند."

به عقیده آقای رضایی در چنین شرایطی، "اعتراضات جزیی از مردم سالاری دینی است و مشکل به وجود نخواهد آورد و اگر عکس این امر باشد حوادث جبران ناپذیری به وجود خواهد آمد."

juvel - نروژ - اسلو
برو گمشو بوزینه / تو برو همون سوراخ موشی که قائم شده بودی دوباره قائم شو / زیاد هم فکره مردم نباش .
شنبه 4 مهر 1388

بینوایان - ایران - تهران
کلاً آقای رضایی خیلی می دونن !
شنبه 4 مهر 1388

778899 - ایران - شیراز
بجای اینکه از این پیشنهادات من درآوردی و بند تُنبانی بدهی برو به دنبال یک حکومت دمکراتیک مردم سالار باش حتمأ برای عضویت در این کمیته باید از فیلتر شورای نگهبان و آن مردک ابول ارتجاع-- جنتی (لعنت الله الا اباء و اجدادهی ) گذشت .درد این مردم تشکیل این نوع کمیته های خنده دار نیست مشکل مردم نوع حکومت فاشیستی است که امروز به زور اسلحه و سرکوب بر مردم حکومت میکند. خانه از پایبست ویران است . به زبان ساده تر ** تا این نظام کفن نشود این وطن، وطن نشود**
شنبه 4 مهر 1388

طالب حق - ایران - تهران
سلام. خسته نباشید. همین امشب سایت شما فیلتر شده. من ظهر سایت شما رو با شماره آی پی باز کردم ولی الان که شب باشه سایت شما دیگه باز نمیشه . البته الان ازیک فیلتر شکن استفاده میکنم که سایت شما رو تونستم باز کنم. امکان داره آدرس جدیدی از سایتتون برای دوستان ایرانی بدید؟ با فیلتر شکن متاسفانه سرعت خیلی پایینه. ممنون میشم یه کاری برای ما بکنید.
شنبه 4 مهر 1388

surrena - ایران - ایران
ما مردم ایران خواهان نابودی کامل جمهوری اسلامی هستیم.احمدی با موسوی و کروبی هیچ فرقی ندارد.دولت باید بداند که مردم دیگه به انها اعتمادی ندارند که بخواد برگرده.
شنبه 4 مهر 1388

Negah* - المان - فرانکفورت
اقای رضایی یه چاره ای برای امروز ایران کنید از کجا این امید را دارید که 4 سال دیگر با ترفندی دیگر مردم را گول بزنید مردم هم دولت اسلامی را میشناسند وهم کمیته بقول شما انتخابات اسلامی 80 درصد مردم ایران حکومت اسلامی را مساوی حکومت دروغ وتزویر وتقلب ودزدی میشناسد ودر طول این 30 سال حکومت تقلب اسلامی هم خود را به ملت ایران وهم به جهان شناسانده ودیگر هنایش برای ملت رنگی ندارد ..
شنبه 4 مهر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
طالب حق - ایران - تهران . سلام دوست عزیز. از این لینک بیاید هنوز ف ی ل ت ر نشده. ... p e r s i a u k.
یکشنبه 5 مهر 1388

msforugh - ایران - تهران
دیگه تموم شد اون مردمی که با شوق و ذوق پای صندوقهای رای میامدند . خط مردم ازاده از این دولت دیکتاتوری جدا شده . این نفرت دیگه از بین نمیره مگر نظام از بین بره . شما هم بیخود دست و پا نزن . قرار بود اگر تجاوزی رخ داده باشه عزای عمومی بشه پس چی شد ؟؟ لر بی خاصیت
یکشنبه 5 مهر 1388

shirokhorshid78 - اسپانیا - بارسلون
. surrena - ایران - ایران. سلام دوست عزیز کاملا با نظرتون موافقم. من اعتقاد دارم نه تنها این حکومت بلکه کلا سیستم اسلامی نشان داده تو ایران جوابگو نیست و نخواهد بود.زنده باد ایران زنده باد ازادی
یکشنبه 5 مهر 1388

قلدر - ایران - تهران
اعضاى کمیسیون ملى انتخابات:احمد جنتى-احمد خاتمى--صادق محصولى-طائب-مجتبی خامنه اى.
یکشنبه 5 مهر 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
انتخابات بعدی مردم در جمهوری ایرنی انتخاباتی ازاد خواهند داشت . وطن فروشان جانی غصه ملت ایران را نخورند و بفکر وکیل مدافع خوب باشند.
یکشنبه 5 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
surrena - ایران - ایران - شما یک نفر هستید دوست عزیز! نه همه مردم ایران. همگی باید خودمان را عادت بدهیم برای دیگران تصمیم نگیریم و به جای دیگران حرف نزنیم در غیر اینصورت با تغییر نظام فقط افراد عوض می شوند و دیکتاتوری به اسم دیگر بر ما حکومت خواهد کرد. بهتر است چشمان خود را باز کنیم و خودمان را به خواب نزنیم.
یکشنبه 5 مهر 1388

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
این ابله هنوز فکر میکند که مردم بخاطر تقلبات از دولت زده شده اند. نه آی کیو، مردم از حکومت اسلامی و عبا عمامه خسته شده اند و هدفشان سرنگونی کامل جمهوری اسلامی و تاسیس جمهوری ایرانی است.
یکشنبه 5 مهر 1388

پاینده ایران - ژاپن - اساکا
bluestar - ایران - تهران . surrena - ایران - ایران - شما یک نفر هستید دوست عزیز! . مطمئنی فقط همین یه نفر خواستار نابودی جمهوری اسهالیه؟!!! تو هم که آمارهات مثله احمدی نژاده. در ضمن جبرئیل بهت گفته که حکومت بعدی هم دیکتاتوریه؟!!! .
یکشنبه 5 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران /// یه کم باهات موافقم . فعلا هر کسی یه چیزی میخواد. خدا بهمون رحم کنه. ولی این محسن رضایی هم خیلی خجسته تشریف داره. از انتخابات 3ماه گذشته این همه وقت فکر کرده فکر کرده ترکونده دیگه ته تهش این به ذهنش رسیده پریده وسط بگه منم بازی!!!! ززززرررررررررررشک اون وقت کی بشه رییس این ستاد تخیلی؟؟؟ یارو رو تو ده راه نمیدادن سراغ خونه کدخدا رو میگرفت.. اینا رو باش
یکشنبه 5 مهر 1388

zirmizi - چین - هنگ کنگ
این رضایی هم هرچند وقت یه بار به سرش می زنه بیاد بیرون از سوراخش یه حرفی بزنه بره تو. نمیدونم چرا فکر می کنه خیلی باحاله . قیافه اش شر بارونه. عشق آمریکا
یکشنبه 5 مهر 1388

shahramareia - ایران - تهران
قابل توجه همه دوستان اینا همهگی سرشون تو یه آخوره و اینا راهکارهای رای گرفتن برای دوره های بعد(مجلس و غیره) پس تنها راهکار تحریم رای دادن تحریم سینما رفتن تحریم مسجد رفتن تحریم نماز جمعه رفتن تحریم تماشای فوتبال رفتن تحریم هر کاری که مربوط به اینا میشه و اعلام نوعی اعتراض سرد با تحریم فقط تحریم بیاید این راه را هم امتحان کنیم تا دیگه تو بوق و کرنا نزارن و از حضور مردم به نفع خودشون استفاده نکنند
یکشنبه 5 مهر 1388

amidjan - ایران - تهران
سعی کن بری بخوابی
یکشنبه 5 مهر 1388

بابک - ایران - سبزوار
حیف نون برای تو. چون جرات نداری
یکشنبه 5 مهر 1388

hosein_TNT - ایران - همدان
ستاره آبی هنوز آبی هستی که سبز نشدی من یه 5 ساله این سایت رو دنبال میکنم و کامنت ها رو میخونم تازه شروع کردم به کامنت گذاشتن اگه زیاد رو اعصابتون بودم بگید سعی میکنم دیگه نظرمو نگم در ضمن این ستاره آبی فقط در کار توهین کردن به اینو و اونه . با اینکه من از مخالفای این سیارک آبی خوشم نمیاد ولی رفتارشون خیلی بهتره.
یکشنبه 5 مهر 1388

artosh - ایران - تهران
بزدل. این مردک فکر میکنه هنوز آدم حسابش میکنن تو این نظام فاشیستی. به موقعش اون کوتولهء زشت بلایی سر تو هم میاره که دیگه از این غلطا نکنی. تا حالا که انتخاباتی به معنای واقعی وجود نداشت . از این به بعد حتی اون انتخابات دروغین هم وجود نخواهد داشت. فکر کنم در کودتای بعدی مشایی رئیس دولت خواهد شد.
یکشنبه 5 مهر 1388

بنجامین - ایران - اصفهان
چشم داریوش و کورش روشن - بی کفایتی قوانین مملکت بجایی رسیده که باید از قوانین افغانستان کپی برداری کنیم.
یکشنبه 5 مهر 1388

شیدای تو - هندوستان - بنگلور
بچه ها یه سوال : یعنی تو انتخابات بعدی هم میخواین شرکت کنین و مهر تایید به این نظام دیکتاتوری بزنین؟؟؟!!!!
یکشنبه 5 مهر 1388

شیدای تو - هندوستان - بنگلور
البته تجربه ثابت کرده ما آدمهای فراموشکاری هستیم شاید هم زیادی بخشنده!!!
دوشنبه 6 مهر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
شیدای تو - هندوستان - بنگلور . سلام. آی دی خیلی قشنگی دارید. شیدای تو... امکان داره مقداری درباره اش توضیح بدین؟ مرسی
دوشنبه 6 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
hosein_TNT - ایران - همدان - بخش نظرات سایت دو ساله که افتتاح شده اون وقت چطور شما 5 ساله کامنت میخونید؟ ادامه رو هم نادیده میگیرم. چون فقط یه اظهار نظر شخصیه.
دوشنبه 6 مهر 1388

شیدای تو - هندوستان - بنگلور
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز / اسمم شیداست فقط همین!!! اصلاْ هم مسلمون نیستم .. در واقع بعد از انتخابات دینمو فروختم به تو بچه شیرازی!!!
دوشنبه 6 مهر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
نیستی خوب نباش حالا کی گفت هستی؟. امیدوارم زیر فی نفروخته باشی ( البته اگر دین دار بوده باشی یعنی راست گفته باشی!!)
دوشنبه 6 مهر 1388

شیدای تو - هندوستان - بنگلور
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز . . اولاْ من اهل دروغ نیستم...من در کشوری زندگی میکنم که بخش اعظم مردمانش بت پرست هستند ولی هرگز اعمال خلاف منافی عفت انجام نمیدن بر خلاف برخی از مسلمانان.. ثانیاْ بعد از انتخابات و دروغهای بزرگ رهبر عزیزت باور اسلام برام سخت شده بچه شیرازی !!!
سه‌شنبه 7 مهر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
شیدای تو - هندوستان - بنگلور . اولا خدا رو شکر که اهل دروغ نیستید. ثانیا بزرگی میگه به غرب رفتم اسلام دیدم مسلمان ندیدم به شرق آمدم مسلمان دیدم اسلام ندیدم! ثالثا توی همون کشوری که زندگی میکنید به نظرت کسی به مسلمونها نگفته عمل خلاف منافی عفت انجام ندید؟ رابعا من ( جسارت نشه ) عقلم جلوی چشمم نیست تا اینی که میبینم رو ربط بدم به آخوندها! خامسا اون رهبر من نیست. سادسا حرف دیگه ای ندارم. البته فعلا... سابعا خدانگهدار
سه‌شنبه 7 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.