درگیری فیزیکی محافظان اوباما و اردوغان

درگیری فیزیکی محافظان اوباما و اردوغان

تابناک : محافظان رجب طیب رجب اردوگان نخست وزیر ترکیه به دنباله مشاجره لفظی دیپلمات‌های ترک با افراد پلیس ویژه آمریکا با دخالت خود، با آنان وارد درگیری فیزیکی شدند.

به گزارش پرس.تی.وی - بیروت، این حادثه از آن جا آغاز شد که دیپلمات‌های ترک با عملی خودسرانه سعی کردند به دایره بسته امنیتی پیرامون خودروی اوباما وارد شوند که با ممانعت محافظان اوباما روبرو شدند.

به نوشته روزنامه واشنگتن تایمز چاپ آمریکا، باراک اوباما پس از سخنرانی روز سه‌شنبه خود در سازمان گلوبال اینیشیییتیو که ریاست آن را بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا بر عهده دارد در حال ترک هتل هیلتون منهتن نیویورک بود که این درگیری فیزیکی رخ داد.

پلیس ویژه آمریکا که کارش محافظت از جان اوباما است به روزنامه تایمز تاکید کرد هنگامی که اوباما در حال ترک مکان یاد شده بوده، رجب طیب اردوگان نیز به آنجا وارد شده است.

روزنامه واشنگتن تایمز نوشت: «اردوغان نیز وارد این درگیری شد و یک مامور آمریکایی مشتی را به سمت وی پرتاب کرد که اردوگان با دست خود مانع برخورد این مشت به وی شد».

این روزنامه آمریکایی افزود: «اشتتباه از هیئت دیپلماتیک ترک بود که بدن اجازه و بدون این که دستورات پلیس ویژه را درک کند وارد چادر مکان خودروی اوباما شد».
ساعت 12 - ایران - تهران
Pixel - ایران - تهران : . خبر فوری آمریکایی ها میخواستند احمدی نژاد را ترور کنند :. https://mytasvir.com/photo/gallery/24abc4873979e5.jpg . .
شنبه 4 مهر 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
بفرما با این هوش وافر داعیه وارد شدن به اتحادیه اروپا را نیز دارند :-)
شنبه 4 مهر 1388

33pooles - المان - دورتموند
فکر کنم رجب طیب رجب اردوگان زیاد مشروب خورده چون در سخنرانی همان روز هم گفته که فارابی . رازی .و خوارزمی ترک بودنند . وقتی 18 میلیارد رو راحت خورد و 25 میلیارد هم تو راه خوب چندتا اسم که دیگه چیزی نیست . اصلا ایران به این چیزها احتیاج نداره فقط و فقط اسلام اسلام اسلام . 30 سال ج. اسلامی که روز به روز دریق از دیروز
شنبه 4 مهر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
. محافظان اوباما کار زیبای کرده اند.دمشان گرم
شنبه 4 مهر 1388

B3Da - سوئد - اوپسلا
ترک ارجینال هستن دیگه :))
شنبه 4 مهر 1388

parvin ariya - ایران - اصفهان
alireza.ch - سوییس - نوشاتل تو زیاد جوش نخور به فکر سازمانت تو عراق باش.
شنبه 4 مهر 1388

raef_romantic - ترکیه - استانبول
کاش احمدی نژاد از این غلطا میکرد اونوقت با مشت اباما روبرو میشد.
شنبه 4 مهر 1388

maryam_s - ایران - تهران
این خبر چه ربطی به وقایع الان ایران داره؟؟؟؟. اینجا هم دست از سرترکها برنمی دارین؟
شنبه 4 مهر 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
parvin ariya - ایران - اصفهان. تو هم که غوره نشدی مویز گشتی دخترم :-) بگذار دو تا پست بزنی بعد شروع به تجسس در احوال دیگران کن. تو که دیروز وارد شدی از کجا توانستی دریابی که ممکن است من تعلق خاطری به این گروه نامبرده داشته باشم؟ بعلاوه از نظر عقیدتی سرکار عالی شیعه دوازده امامی که بیشتر به خواهر رجوی نزدیک تر هستی تا من لامذهب :-)
شنبه 4 مهر 1388

PAYKAN - بلژیک - بروکسل
کثافت فارابی رو ترک معرفی کرده خودشون چیزی ندارند از دیگران کش میرن
شنبه 4 مهر 1388

adnan shenses - تورکیه - ایستانبول
دوستان عزیز ما اینجا قرار نیست به همدیگه توهین کنیم . B3Da - سوئد - اوپسلا و alireza.ch - سوییس - نوشاتل لطفا خودتونو کنترل کنید شما خق توهین به میلیون ها نفر ترک رو ندارید . من هم از دست اردوان عصبانیم . اما به احدی اجازه نمیدم به نژاد تورک کوچکترین توهینی بکنه . من نژاد پرست نیستم و به همه اقوام دنیا احترام میذارم . هر چند که نژاد تورک شایسته پرستش هست . امیدوارم از این به بعد شما هم یاد بگیرید به همه احترام بذارین . به امید الله .
شنبه 4 مهر 1388

ali-vienna - اتریش - وین
چند روز پیش هم معاون سفیر ترکیه را توی اتریش مست و پاتیل پشت فرمون ماشین گرفتند. تو روزنامه نوشته بود انقدر مست بوده که نمیتونسته راه بره و چند بار هم توی تعقیب و گریز پلیس با ماشین وارد پیاده رو شده بوده، ولی خوشخبتانه در اون وقت شب کسی توی پیاده رو نبوده
یکشنبه 5 مهر 1388

hana-shiraz - ایران - شیراز
هرج و مرجی بی احترامی بی انضباطی از ایران به دیگر کشورها هم سرایت کرده. ای خدا دنیا داره به چه سمتی حرکت می کنه؟
یکشنبه 5 مهر 1388

amishka - اذربایجان - باکو
adnan shenses - تورکیه - ایستانبول ... هر چند که نژاد تورک شایسته پرستش هست..میشه بگی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه برتری دارن که باید پرستش بشن؟؟؟؟ حتما تو هم از اون تبریزی هایی هستی که وقتی ازشون میپرسی ایرانی هستی در جواب میگن نه تبریزی هستم..همونهایی که خودشون رو تافته جدا بافته از ایران میدونند و متاسفانه هر روز میبینمشون .فراموش نکن وقتی که ایران وجود داشت نه ترکیه بود و نه اذربایجان ..پاینده باد ایران و ایرانی ایرانی ایرانییییییییی
یکشنبه 5 مهر 1388

matias1987 - فنلاند - ترنیو
من با این موجودات عجب و قریب ۳ سال زندگی‌ کردم میدونم از خودشون وحشی تر هنوز خدا نیافریده.خیلی‌ بد ذات و حسود و پر مدعا هستند.خودشون رو از تمام مردم دنیا برتر میدونند.باید برید ترکیه ببینید که با ایرانیها چه بر خوردی میکنند.تازه با پر روی کامل میگن که مولانا و ملّا ناصر ادین ترک هستند.اگه بگی‌ که ایرانی‌ هستند. میگه دروغ نگو!!!
یکشنبه 5 مهر 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
adnan shenses - تورکیه - ایستانبول. شما بی جهت در حال جو سازی هستی. کجای حرف من بوی توهین نژادی می دهد؟
یکشنبه 5 مهر 1388

ADNAN SHENSES - تورکیه - ایستانبول
amishka - اذربایجان - باکو دوست عزیز بنده یک ایرانی هستم که در امرکا متولد شدم.33 سال سن دارم که 20 سال در امریکا و 3 سال در تبریز و 10 سالش در تورکیه گذشته . اصلیت تبریزی دارم اما اهل تبریز نیستم . طرفدار جدایی آذربایجان از ایران هم نیستم . نژاد و وطن هر کس هم برای خودش شایسته پرستش هست . آیا یک بار ظلمی رو که حکومت فارس به ملت تورک ایران میکنه رو در نظر گرفتی . در ضمن یه کم تاریخ بخون تا بدونی اول تورک بوده یا ایرانی . matias1987 - فنلاند - ترنیو عزیز جان لطفا توهین نکن به هچ کس . به امید الله .
یکشنبه 5 مهر 1388

Ario - ایران - اهواز
ADNAN SHENSES - تورکیه - ایستانبول . منظورت از تاریخ خوندن تاریخ جعلی پورپیرار هست؟؟
یکشنبه 5 مهر 1388

joluse - انگلیس - منچستر
ADNAN SHENSES ببخشید ولی شما که ادعا میکنی ترکا اول بودن منظورت که سیر تکامل انسانها ه نیست به امید الله؟ چون خیلی بد میشه زبانم لال یعنی ممکن اینجور برداشت کنه که ترکا میمون بودن بعد ادم یعنی پارس شدن. تاریخم من خوندم در ایران هر وقت حکومت دست ترکها بوده که ما بدبخت بودیم. اما همه ادما یکی هستند هیچ فرقی نداره.
دوشنبه 6 مهر 1388

amishka - اذربایجان - باکو
ADNAN SHENSES - تورکیه - ایستانبول . اقای خوش صدا یا صدای شاد ببین من تو رو که نمیشناسم ولی از حرفات فهمیدم که هموطن اذری یا بقول خودت ترک هستی .من عاشق تاریخ و واقعیت هستم و وقتیکه کشور اریانا و سرزمین پارس وجود داشت هیچ ترکی نبود و بعدهابا حمله عثمانی ها به ایران این قوم و زبان تشکیل شد .حالا نمیخوام بحث کنم .ولی لطفا تفرقه نندازید.مثل این یکی دو ماه قبل که همه ایران اعتراض بود واز اذریها خصوصا تبریزیها که میگن نصف جمعیت ایران رو تشکیل میدن خبری نبود و وقتی دلیل میپرسی میگن که این مشکل فارسهاست .و فراموش نکن که سید علی چلاق ولی امر مسلمین اذری و تبریزییه و این همشهری شماست که داره به خودتون و کل ایران ظلم میکنه نه فارسها..زنده و پاینده باد هر کی و هر چی ایرانی
دوشنبه 6 مهر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
ADNAN SHENSES - تورکیه - ایستانبول . عزیز همین که می گویی.آیا یک بار ظلمی رو که حکومت فارس به ملت تورک ایران میکنه رو در نظر گرفتی .همین نشانه نژاد پرستی شما است. دوره صفویه حکومت در دست ترکها بود.دوره قاچاریه حکومت در دست ترکها بود.دوره پهلوی .شاه و پدر او شمالی بودن.و زمان حال شما بگوید خامنه ای اهل گجا است.و لطفا اذری را با ترگها یکی نکنید.لطفا شما هم مطالعه کنید و بینید ورود ترکها از کجا هست و در ان دوره شرایط زندگی انها چگونه بوده.شما هان بهتر که خود را ایرانی ندانید و همان ترک باقی بمانید.و افتخارتان ترکیه باشد.ایران تشگیل شده از قومیتها مختلف و ایران را تشگیل داده اند.فرقی بین انسانها نیست.چه فارس باشد یا کرد یا اذری یا مازندرانی.همه ایرانی هستیم و افتخارمان سر زمین مان است.زنده باد ایران و ایرانی .
دوشنبه 6 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.