گزارشگر برنامه نود: به دلیل اصابت باتوم شوک الکتریکی در بیمارستان بستری شدم

گزارشگر برنامه نود:
به دلیل اصابت باتوم شوک الکتریکی در بیمارستان بستری شدم

گزارشگر برنامه 90 گفت: به دلیل اصابت باتوم شوک الکتریکی شب گذشته سه ساعت در بیمارستان بستری شدم.

مهدی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، در خصوص درگیری شب گذشته‌اش با ماموران نیروی انتظامی در ورزشگاه ثامن مشهد، خاطرنشان کرد: پس از حضور هواداران تیم ابومسلم در تونل ورزشگاه و سر و صدای آن‌ها بیرون از سالن کنفرانس مطبوعاتی ماموران یگان ویژه نیروی انتظامی برای خارج کردن آن‌ها وارد تونل شدند که یکی از ماموران ما را هم به همراه هواداران باشگاه به بیرون هدایت کرد.

وی افزود: زمانی که کارت خود و لوگوی برنامه نود را به این مامور نشان دادم او خطاب به من گفت شما خبرنگاران همه مانند هم هستید و باید شما را زندانی کنم و در حالی که این اولین حضور ما در ورزشگاه ثامن در فصل جاری لیگ برتر بود، این مامور با بیان اینکه شما در هفته‌های گذشته هم در ورزشگاه مشکل درست کرده‌اید قصد بیرون کردن ما را داشت که ما هم که قصد حضور در سالن کنفرانس مطبوعاتی را داشتیم در مقابل این مامور مقاومت کردیم.

وی ادامه داد: پس از مقاومت ما این مامور با باتوم شوک من و تصویربردارم را مضروب کرد و همچنین از این باتوم بر روی بدن گزارشگر برنامه دوربین خبرساز که برای وساطت آمده بود نیز استفاده کرد.

سلیمانی با اشاره به بستری شدنش در بیمارستان گفت: شب گذشته به مدت سه ساعت در اورژانس بیمارستان فارابی مشهد به دلیل اصابت با باتوم شوک الکترونیکی و شوک ناشی از آن که باعث بالا رفتن ضربان قلب و فشار خونم شده بود بستری شدم اما هم اکنون در سلامتی کامل هستم.

hasan87 - ایران - مشهد
من خودم تو ورزشگاه بودم ظاهرا آقایون اونجا رو با میدان جنگ اشتباه گرفته بودن حدود 500 موتور سوار و ده ها ماشین انتظامی ویژه سرکوب به همراه چند هزار نفر گارد ویژه فضای استادیوم رو به شدت نظامی کرده بود و بارها قبل از شروع بازی داخل پیست دو میدانی با موتور نظامی در حرکت بودن و تماشاگران رو هم نفر به نفر بازرسی میکردن .
جمعه 3 مهر 1388

arash-20 - ایران - تهران
جدیدترین خبر : کرانچار سرمربی پرسبولیس بر کنار شد
جمعه 3 مهر 1388

ehsan_14 - اتریش - وین
باید انصاری خر را اخراج کنن.اشغال
جمعه 3 مهر 1388

Ali_ Gerrard - انگلستان - شفیلد
لعنت به فوتبال سیاسی. لعنت به انصاری فرد. یک زمانی فوتبالیست های پرسپولیس با 6یا 7 سال سابقه تازه وارد محسوب میشدند و بعد از 10 سال بازی کردن شاید کاپیتان می شدند ولی الان هر بچه ای ادعای کاپیتانی داره. زنده باد امیر عابدینی. پرسپولیس سیاسی نمی خواهیم
جمعه 3 مهر 1388

zoroye iran - اتریش - وین
واقعا برای مردم بیچاره ایران باید گریست . این حرامزادها از تجمع هراس دارن بی شرفا پرطرفدار ترین تیم ایران رو از عمد توسط مزدورانشون که علی ابادی مرحوم و انصاری فر دجال و الان معاون انتری نژاد سعیدلو دست به دست هم دادن که پرسپولیس نابود کنن هر روز وارد ه حاشیه میکنن تیم رو دیر تیم رو بستن مربی تیم مشخص نبود تیم دیر بدنسازی کرد ستارها رو فراری دادن تیم بدونه ستارس و بازیکنهای این تیم در حد تیمهای درجه دو هستن .تا حالا ایقدر این تیم رو ضعیف ندیدم .با تعویض مربی دردی دوا نمشه باید انصاریفر رو به زباله دان انداخت
شنبه 4 مهر 1388

black chador - امریکا - ولدن
اینها دیگه زور اخر این اسهالی ها هست. کارشون تمومه. انقلاب علیه شاه چهار تا پنج سال طول کشید.
شنبه 4 مهر 1388

Alireza88 - ایران - تهران
برای تداوم مبارزات مدنی راه سبزمان باید مخصوصاْ در شهرستانهای کوچک با دوستان کاملاْ مورد اعتمادتان و با رعایت تمامی نکات ایمنی(حتی تهیه ماژیک یا اسپری رنگ را از جایی بسیار دورتر باشد.) شعارنویسی را همانند سال57 شروع کنیم.
یکشنبه 5 مهر 1388

shahramareia - ایران - تهران
قابل توجه همه دوستان اینا همهگی سرشون تو یه آخوره و اینا راهکارهای رای گرفتن برای دوره های بعد(مجلس و غیره) پس تنها راهکار تحریم رای دادن تحریم سینما رفتن تحریم مسجد رفتن تحریم نماز جمعه رفتن تحریم تماشای فوتبال رفتن تحریم هر کاری که مربوط به اینا میشه و اعلام نوعی اعتراض سرد با تحریم فقط تحریم بیاید این راه را هم امتحان کنیم تا دیگه تو بوق و کرنا نزارن و از حضور مردم به نفع خودشون استفاده نکنند
یکشنبه 5 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.