تظاهرات موج سبز ایرانیان در مقابل سازمان ملل در نیویورک بر علیه احمدی نژاد - عکس

تظاهرات موج سبز ایرانیان در مقابل سازمان ملل در نیویورک
بر علیه احمدی نژاد

وبلاگ ملا حسنی : جایتان واقعا خالی. عجب تظاهراتی بود. عجب جمعیتی. فکر نمیکنم تابحال چنین جمعیت متشکل سیاسی در خارج از کشور توسط ایرانیان برگزار شده باشد. واقعا حیرت انگیز بود. همه گروهها آمده بودند ولی اکثریت با گروه سبز بود که عمدتا تیپ‌های جوان و دانشجو بودند.

تمام اطراف سازمان ملل از جمعیت ایرانی موج میزد. جمعیت ما در مقایسه با معترضین دیگر کشورها مثل اقیانوس بود در برابر یک سطل آب. لااقل آنچه را که من دیدم اینطور بود. هفت هشت نفر از مخالفین سیاسی کشورهای مختلف مثل کره شمالی و لیبی و چین و غیره هم آمده بودند که مثلا به اوضاع حاکمیت در کشور خودشان اعتراض کنند ولی وقتی موج عظیم جمعیت ایرانی را دیدند از تعجب دهانشان باز شده بود. لابد با خود میگفتند: توی کشور ما که اینقدر اوضاع خرابه پس ببین توی ایران چه خبره که این همه جمعیت برای اعتراض آمده!

بخاطر همین بود که اصلا از اعتراض کردن منصرف شدند و خدا را شکر کردند کشورشان جمهوری اسلامی نشده!

البته اینها همه مرهون حماقت‌های مقام عظمای ولایت است که بعد از این همه تقلب و جرم و جنایت دلقکش را راهی نیویورک کرد تا بخیال خودش از فضای باز سیاسی مجامع بین المللی برای نظام در حال سقوط خود آبرویی کسب کند و اوضاع را بحال عادی درآورد ولی خوشبختانه هموطنان و بخصوص جوانان ایرانی در خارج از کشور این بار همت کردند و با راه اندازی بزرگترین گردهمایی اعتراضی عملا باعث شدند همه رسانه‌های بین المللی متوجه شکاف عمیق مردم با مسولین نظام شوند ودر نزد افکار جهانی سردمداران نظام جمهوری اسلامی مشتی دروغگو و جنایتکار معرفی شدند.

بنظر من تا همین لحظه و تا اینجای کار آمدن احمدی نژاد به نیویورک به نفع ما تمام شد و باعث مخدوش تر شدن وجهه این دولت و نظام گردید.

حالا حرف و حدیث در مورد این سفر به نیویورک زیاد است که در روزهای آینده بیشتر خواهم نوشت.

خدا بیامرزد دایی جان ناپلئون را. بنده خدا در ایام جوانی‌اش ظاهرا یکبار رفته بوده کازرون و آنجا شاهد درگیری قوای انگلیس و نیروهای مردمی بوده و شاید یک تیری هم توی هوا ول کرده و بخیال خودش قشون انگلیس را شکست داده بود ولی تا آخر عمرش به هرمناسبت از جنگ کازرون یاد میکرد.

حالااین سفر نیویورک هم برای محمود احمدی نژاد (و هم برای ما) شده جنگ کازرون.

مبدا تاریخی خیلی حرف و حدیت های آینده خواهد بود برای هردو طرف.

لابد او هم میره ایران به مقام عظما میگه: آقا! نمیدونید این جنبش سبزها را توی نیویورک چیکارشان کردم! له شان کردم! اصلا من رو که می دیدند از ترس سه متر عقب عقب میرفتند! از بس ضدانقلاب بودند و ایادی انگلیس!


beomidepirozi - ایران - تهران
دست همتونو میبوسم. خیلی گلید. دوستون دارم
جمعه 3 مهر 1388

mashady - انگلیس - منچستر
همه ازکشورخودشون میگن رئیس جمهورما ازیه زن مصری
جمعه 3 مهر 1388

wine leaves - انلستان - لندن
https://www.youtube.com/watch?v=6mzF-x440qofeature=player_embedded
جمعه 3 مهر 1388

shirzan - آلمان - برلین
این روزها احمدی نژاد القاب زیادی داره سعی کردم بعضی هاشو جمع کنم برای فرهنگ لغات . عنتری نژاد / احمقی نژاد/ عنکبوتی نژاد/ تقلبی نژاد/ فاحشه نژاد/ قاتل نژاد / میمون نژاد/ عرب نژاد. لطفا دوستان اگر القاب دیگری رو میشناسند اضافه کنند.
جمعه 3 مهر 1388

negaar - ایران - تهران
عکس اخری چه قشنگه!
جمعه 3 مهر 1388

mahdiye - مالزی - پ
هیپیپ هوراااااااااا. دست همتون درد نکنه.خسته نباشید.کمی صبر سحر نزدیک است.
جمعه 3 مهر 1388

artosh - ایران - تهران
زنده باد ایرانیان خارج از کشور. مطمئن باشید تظاهرات بعدی در تهران بسیار با شکوه تر خواهد بود.
جمعه 3 مهر 1388

azadi.afshin - ایران - اصفهان
با سلام واقعا دلم برای کشور عزیزم می سوزد ایران لیاقت سروری جهان را دارد ببینید چگونه مظلوم واقع شده!لعنت به همه کسانی که با خیانت ها و حماقت های خود باعث لطمه زدن به آبرو و عظمت کشور خود می شوند.درود بر تمامی وطن دوستان و آزادی خواهان.مرگ بر دروغ و استبداد...ایران کشور عزیزم دوستت دارم...هموطن نازنینم بر دستانت بوسه می زنم....شاد وسرافراز باشید.
جمعه 3 مهر 1388

arshia-m - ایران - شیراز
متلک های بسیجی :. روزه تو بگیرم جیگر...؟!. وقت داری برات دعا کنم...؟!. حیف که روزه ام وگرنه جیگرتو میخوردم...؟!. خواهرم اگه نمازت دیر شده برسونمت...!!!؟؟؟. نماز قضاء تو بخونم........
جمعه 3 مهر 1388

jooli - ایران - تهران
سلام خدمت شما ولی افسوس که نمی توان کاری کرد در داخل کشور و خارج از کشور هم باز چه فایده اگر ایرانی های مقیم آمریکا بخواهند همین امروز هم می توانند احمدی لجن را ترور کنند و با هاله نورش به بهشت اخروی که امام زمان جونش هم اونجاست هدایت کنند و خدای بزرگ حضرت امام 14 تقوا شیعه کونی علی گداخامنه ای کثافت را به عزا دعوت کنند بگو انشا الله صلوات
جمعه 3 مهر 1388

roya123 - ایران - شیراز
shirzan - آلمان - برلین . ادامه القاب:اولین نژاد- ابلهی نژاد- قربتی نژاد- کثافت نژاد- اوسکلی نژاد- و....
جمعه 3 مهر 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
اوه تو نیویورکم خس وخاشاک فک وفراونه هاااااااا دست مریزاد مرسی بچه های گل ایرون (v)
جمعه 3 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
چرا انقدر کم؟ فکر میکردم بیش از اینها بیان. در ضمن شعار روی پلاکارد در عکس 3 هوشمندانه و انساندوستانه بود. کی بود که میگفت شعار چه غزه چه ایران شعار بچه بسیجی هاست؟ نکنه اینها هم بسیجی هستند؟
جمعه 3 مهر 1388

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
در برابر شما آزادیخواهان سر تعظیم فرود میآرم. آفرین و درووود بر شما مهروزان سبز ایران زمین . پاینده و سرافراز باشید عزیزانم. به امید آزادی و رهایی ایران و ایرانی از ولایت اهریمنان . یک سؤال دارم - آیا بهتر نبود عکس آقای کروبی هم بدست بگیرید؟! من از همین جا درود به آقای کروبی میفرستم شما نمیدونید زیر چه شرایط سختی قرار گرفته با این حال هنوز در برابر ولایت جور و فساد ایستادگی میکنه. در ضمن من اینجا از (شاهزاده) آقای رضا پهلوی گرامی برای تلاشهای بی وقفه اش و حمایت از ملت ستمدیده ایران نیز آقای مخملباف عزیز و تمامی آزادیخواهان سخت کوش بی نهایت سپاسگزارم. دست در دست هم ایران مان را آزاد کنیم. پاینده و آزاد باد ایران و ایرانی
جمعه 3 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
کم نیستند زیادند. تو کامنت اولی هنوز عکسهای پایین باز نشده بود
جمعه 3 مهر 1388

grgesho - ایران - بوشهر-کنگان
درود بر احمدی نژاد- گل کاشتی- همه رو به حیرت واداشتی
جمعه 3 مهر 1388

payam armani - انگلیس - منچستر
چه زیباست رنگ سبز زیر نشان ملی ایران زمین.این است که ظام ازش وحشت داره.برگشت به اصل ایرانی بودن ملت.ما شیریم و خورشید بشتماست.ما هستیم.
جمعه 3 مهر 1388

علیرضاــ ارشیا ژاپن GUNMA - ژاپن - گنما
حتی کودک شش ماهه هم از احمقی.ان.نفرت داره...مرگ بر رژیم دینی . دیکتاتور.. https://www.youtube.com/watch?v=GFIoywPKKPs.
جمعه 3 مهر 1388

sankari - فندلاند - تامپره
shirzan - آلمان - برلین . احمقی چاخان یادت رفت.
جمعه 3 مهر 1388

biar - ایران - تهران
تقدیم به همه دوستداران خمینی. نون و پنیر و سبزی ارتحال جانگوز امام. https://www.youtube.com/watch?v=2G2lsRlOABM. عاشقان ولایت ببینند
جمعه 3 مهر 1388

ali82 - ایران - ساری
درود و دو صد بدرود. در برابر این طوفان سبز حکومت چه ابزار دفاعی ای خواهد داشت
جمعه 3 مهر 1388

youme - ایران - اصفهان
shirzan - آلمان - برلین. به نظر من اهریمن نژاد از همه مناسب تره. بر وزن اسم خودشه. و بر وزن اعمال و رفتاری که داره. منکه ترجیح می دم اینطوری یادش کنم.
جمعه 3 مهر 1388

A.salimi - ایران - کیش
اولین نژاد، الفنون، اینقدی نژاد، قوم و خویش شامپانزه، هم از القاب شایسته این رئیس جمهور عزیز ماست که از برکت اسلام عزیز به دست ما رسیده که هر چه الف نون داریم از برکت همین اسلام عزیز است. عزیزان من. این از همون اسلام عزیز بابرکتی میاد که پیغمبرش دستور داد یه نفر برادر خودش رو که (کعب یهودی از بنی نضیر) که بهش انتقاد طنز آمیز کرده بود رو ترور کنه و سرش رو براش بیاره!. این بابا پیرو همون مولای متقیانه که یه روزه هفتصد مخالف سیاسی رو گردن زد. اینم از اسلام عزیز که عزیزان من فکر میکنن میشه با دموکراسی جور دربیاد!!!
جمعه 3 مهر 1388

TNTtnt59 - ایران - تهران
دم همتون گرم منتظر تظاهرات با شکوهتر بعدی در ایران باشید
جمعه 3 مهر 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرگ
grgesho - ایران - بوشهر-کنگان . اره تو بمیری صندلی های خالی در حیرتند
جمعه 3 مهر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
درود به رزمندگان سبز و سپید و سرخ. این گردهمایی برای یک تو دهنی به ملیجک (احمدی نژاد) خامنه ای هست. نگزاریم که جنبش سبز رنگ اسلامی به خود گیرد، زیرا که دشمن بزرگ از راه اسلام به آسانی می تواند دوباره بر ما پیروز گردد. ایرانی آگاه باش که دشمن بزرگ اسلام و بی فرهنگی تازی است. هیچ ایرانی مسلمان نیست و هیچ مسلمانی ایرانی نیست.
جمعه 3 مهر 1388

ehsan abadan - انگلیس - برایتون
shirzan - آلمان - برلین دوست عزیز اصل کاریشو یادت رفت اقای ا.ن که با هزارتا افتابه هم پاک نمیشه.واقعا دم همه ایرانیها گرم همه جا یکدست سبز شده
جمعه 3 مهر 1388

reza4554 - کانادا - تورونتو
در نیویورک تنها سبزها نبودند دیگر گروهای سیاسی نیز بودنند اما دمکراسی خیلی بالای اجازه نداده تا فیلم و عکس از انها ذر اینجا باشد کاش دلیلش را میدانستم البته در میان سبزها بودنند کسانی که دوست نداشتنند که شعارهای بر علیه جمهوری اسلامی داده شود اما نتوانستنند جلوی این شعارهارا بکیرنند و روز دوم نیزخاخامهای که در فیلم هتل احمدی نژاده جنایت کار میبینیددر کنار سازمان ملل به نفع جمهوری اسلامی شعار دادند که باز ما با شعار مرک بر جههوری اسلا می جوابشان را دادیم پرچم جمهوری سیاه اسلامی در جلو ساازمان ملل به اتش کشیده شود
جمعه 3 مهر 1388

عاشق وطن - ایران - تهران
دستشون درد نکنه خیلی بهمون روحیه دادن. همینکه احمدی مازوخیسمی سکه یه پول شد اونم تو جهان خودش دنیایی می ارزه. زورش تو ایران میرسه که مردمو به بند کشیده. ولی به زودی ورق بر میگرده دوستان.به امید ایران ازاد و سرافراز.
جمعه 3 مهر 1388

iran-azad88 - ایران - تبریز
خیلی کم آمدند چنگی به دل نمی زنند ولی باز دستشان درد نکنه
جمعه 3 مهر 1388

nikiniki12 - المان - فرانکفورت
دم هر ایرانی که بر ضد این رزیم دزد متجاوز قدم بر میداره گرم.
شنبه 4 مهر 1388

Kaweh - آلمان - مونیخ
beomidepirozi - ایران - تهران. دوست من درسته ما دستمان از ایران کوتاه است ولی جبران دست کوتای شما از خارج را میکنیم . به امید آزادی
شنبه 4 مهر 1388

Bare hasti - المان - هامبورگ
bluestar - ایران - تهران ...این را باید بدانید که در خارج هم اختلاف بین گروهها زیاد است البته حالا منظورم دقیق به این شعار نیست ولی کلا بدانید که همه جور ادمی از ادم فروش گرفته تا وطن دوست انجا هست ..من خودم زیاد در راهپیماییها بودم و از نزدیک شاهد خیلی مسایل بودم که گاه واقعا ناامید شدم ..مثلا در بعضی موارد عده ای میخواستیم بگیم مرگ بر خامنه ای عده ای دیگر نمی گذاشتند ..یا یکبار کار به پلیس کشید ..ادم فروش هم کم نیستند عوامل رژیم کم انجا نیستند حرف در این مورد زیاد است فقط میخوام بگم شما از پشت صحنه خبر ندارید ولی با همه این موارد ما هم به روش خودمان مبارزه را ادامه میدهیم ..زنده باد ایران
شنبه 4 مهر 1388

آپامه - استرالیا - سیدنی
ایرانیان آزاده و دلاور همیشه پاینده باشید. آفرین بر تمام هم میهنان غیور و شجاع در آمریکا. دستتان را از راه دور میبوسم.
شنبه 4 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
Bare hasti - المان - هامبورگ - تو ایران با وجود این همه سرکوب و بازداشت و پلیس و بسیج و .. مردم در روز قدس هرچه خواستند فریاد زدند. شعارهایی مثل :‌ ((رهبر خائن. آواره گردی ......مرگ بر تو))((ما اهل کوفه نیستیم پشت یزید بایستیم))((جنتی لعنتی تو دشمن ملتی)). البته همه باید با هم هماهنگ باشید.در تظاهرات همه باید شعار اکثریت را تکرار کنند اگر نه تاثیرش کم میشه.
شنبه 4 مهر 1388

kamand67 - ایران - تهران
دست همتون درد نکنه مرسی از همه کسانی که برای ایرانی آزاد تلاش میکنن دورود بر موسوی
یکشنبه 5 مهر 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
A.salimi - ایران - کیش . تو از اب گل الود ماهی نگیر این نکبتها پیرو یکی هستم اون هم خاین بزرگ دجال زمانه که 30 سال ایران رو به گند کشید اسم از مولی متقیان و پیامبر نیار کافر تو هم یکی مثل این و اون یکی رییس جنبش هستی که اون بزرگان رو با این اشغالها مقایسه میکنی .
یکشنبه 5 مهر 1388

نیما60 - ایران - ایران
امان از این یک مشت دلار امان از این وطن فروشی؟ببینم شما چیزی به اسم منافع ملی معنیش براتون مفهوم نداره نه!آخ وقتی یاد سکوت 8ساله خودم در دوران منحوس خاتمی می افتم نمیدونم به خودم و سکوتم توهین کنم یا افتخار که اینقدر رشت عقلی داشتم که منافع ملی رو برای حتی کسی که خودش منافع ملیمون رو تقدیم کرد فدای خواسته های خودم نکنم.
یکشنبه 5 مهر 1388

ahmadi-nejad - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران. واقعا حیف شد . اگر اقای موسوی در سازمان ملل صحبت می کرد دیگر نه تظاهراتی بر علیه اون صورت میگرفت نه کشورهای امریکا و اروپاهی سالن رو ترک میکردنند . علاوه بر این کف هم می زدنند . البته نه برای موسوی برای حماقت ما . اقای موسوی : با سلام . همکاران چیز من .چیزی که من میخوام برای شما چیز کنم چیز مهمی است . کشورهایی که میخوان از چیز ملت ایران بالا برن و چیز بزنن بدانند ملت ایران هم چیزاشون رو میکنند. هر کسی برای خودش چیز داره .شما مردم ایران را چه چیز فرض کردید. چیزی که چیزه چیز چیزه .
یکشنبه 5 مهر 1388

manenarenji - المان - اسن
احمدی نژادایرا تهران ببینم اسم قحطی بود واسه خودت گذاشتی تایادم نرفته بگم ایشون احمدی نژاد نیستن بلکه فاحشه نژادن.
یکشنبه 5 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
ahmadi-nejad - ایران - تهران - عشق است متانت دل انگیزش را/ چشمان از آفتاب لبریزش را/ او این همه حرف خوب زد اما تو/ چسبیدی و ول نمیکنی چیزش را/
دوشنبه 6 مهر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس نیما60 - ایران - ایران ahmadi-nejad - ایران - تهران به همه این عزیزان توصیه می کنم دست از خشک مغزی بردارند. .
دوشنبه 6 مهر 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
vahid22 - آلمان - هامبورگ . تر مغز کی میخواید بفهمید بازیچه دست احمدی و موسوس شدید اینها بزرگ شده همون امامتون هستن که عاقبت و ابرو ایران رو این کرده .
دوشنبه 6 مهر 1388

fcbarcelona - ایران - ایران
به نظرتون چیزی برای گفتن مئ مونه.حالا خودمونیم اینا واقعی بودن تو خبر چیز دیگه ای نشون مئ دادن اصلا تو امریکا هم مل ایران خبی نبودا.برید از خودشون بپرسین
دوشنبه 6 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.