برای آنان که شاید تجسمی از پر بودن سالن سازمان ملل ندارند - عکس

برای آنان که شاید تجسمی از پر بودن سالن سازمان ملل ندارند

منبع : وبلاگ gogreeniran.blogspot

lvlarkez - لبنان - بیروت
اینجا میشه فهمید شخصیت کدومشون بیشتره. نظر شما چیه؟
جمعه 3 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
یاد سخنرانی خاتمی عزیز در سازمان ملل به خیر. به توصیه خاتمی سال 2001 سال گفتگوی تمدنها نامیده شد. از کجا به کجا رسیدیم. من نمیدونم طرفداران احمدی نژاد با چه منطقی طرفدارش شدند؟ این مردک هیچ دستاوردی نداشته.
جمعه 3 مهر 1388

shayan2uk - انگلیس - هال
خاک بر سرت عنتری ٫ ببین چطور آبروی یه مملکت رو بباد دادی ٫ ننگ بر تو و اون رهبر شیره ایت.
جمعه 3 مهر 1388

mgladiator - ایران - تهران
واقعا که آبروی ایران برای چهارمین بار برد
جمعه 3 مهر 1388

ansuye tanhayee - ایران - اصفهان
امریکا همیشه در حق ما نامردی میکنه احتمالا نذاشتن چند تا اتوبوس از بسیجیا رو با خودش ببره وگرنه می دیدین که سالن پر می شد جا هم کم میومد اینایی هم که دارن به حرفای اوباما گوش میدن سران کشورهای دنیا نیستن اعضاء بسیج طلاب امریکا هستن چون کشور خودشون بوده بدون مجوز اوردنشون تو سالن.
جمعه 3 مهر 1388

ehsan abadan - انگلیس - برایتون
واقعا چی میشه گفت اون 4نفری هم که نشستن هیات همراه خودش و کشورهای عقب افتاده اسلامی از افریقا هستن .این یارو چقدر رو داره ابروی ایران رو هم برده حسابی حالا بر میگرده از دستاوردش برای علی گدا میگه(هاله نور)
جمعه 3 مهر 1388

karlos - فنلاند - هلسینکی
مشکل احمدی نژاد این است که با شمشیر زنگ زده اسلام به جنگ یهودیت رفته و گرنه می توانست به ابر مردی تاریخی تبدیل شود که اخرین میخها را بر تابوت پوسیده صهیونیسم و تابوی هولوکاست و اسطوره موسی زده است.در ضمن خالی یا پر بودن صندلیهای سازمان پوشالی ملل نه چندان متحد!هیچ ربطی به محق بودن یا نبودن احمدی نژاد و قذافی ندارد..
جمعه 3 مهر 1388

33pooles - المان - دورتموند
بسیجیهای سایت . کیان . بلوستار . بینوایان . روح الله . خجالت نگشید بگید فتو شاپ نه
جمعه 3 مهر 1388

ام فردیس - ایران - کرج
اشتباه نکنید دوستان . این بار با چهار دفعه قبل فرق میکنه و آبروی ما نرفته . تمام دنیا این بار میدونن حساب ایرانی ها با احمدی نژاد جداست .اینو کسانی که خارج از کشورند خوب درک میکنند .زنده باد(((( راه سبز امید)))
جمعه 3 مهر 1388

ali_motreb - کانادا - تورنتو
https://www.youtube.com/watch?v=wc4dZimPDok
جمعه 3 مهر 1388

gringoopa - برزیل - فلوریپا
هنوز فرقه بینه گوشت کوبیده رو شخیص نمیده .میخواهید فرق صندلیه پر و خالی رو بفهه . این بابا کوره خر به دنیا امده خر از دنیا میره . خیلی بی شرفو بی ناموسه .
جمعه 3 مهر 1388

pahlavichi - اتریش - سالزبورگ
وااااااااااااااای چی بودیم و چی شدیم...
جمعه 3 مهر 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
با این حساب صندلی های خالی یعنی دشمن و صندلی های پر یعنی دوست . اخ ما چقدر دشمن و بر عکس ما امریکا همه با ان دوست هستند .
جمعه 3 مهر 1388

ardesheer - امرپکا - نپو پورت
مردم درمانده ایران سعی کردند که اتفاق ها نیوفته ولی رائ مردم ریختند تو سطل اشغال .نفرن وهزار نفرین بر محمد و ال محمد
جمعه 3 مهر 1388

Candy - کانادا - کانادا
اگه دقت کنید می بینید که در زمان سخرانی محموتی سالن چقدر نورانی هستش. پس اینقدر نگید هاله نور خیالی بوده!
جمعه 3 مهر 1388

pireghorbat - کره - سئول
بابا جان خوب معلومه که مردم ار سالن میرن بیرون چون هیچکس به زبان شامپانزه ایی اشنا نیست....حالا ممکنه ما بفهمیم که این مموتی چی میگه اونم چون صاحب اولیش درست تربیت کرده و نکرده اما بقیه خارجیا چی. انا که حاجی فیروز و عنتر نداشتن تو سنتهاشون...خوب معلومه بدشون میاد....
جمعه 3 مهر 1388

نیما60 - ایران - ایران
با پسر داییم بحث میکردیم درباره انتخابات که یهو گفت: ما اصلاح طلبیم.نگاش کردم و گفتم نه عزیزم شما افساد طلبید.بعد گفتم ببین وجدانا یک سوال دارم که دلم میخواست از یکی از طرفدارای موسوی بپرسم و تو رو خدا جواب بده.پرسیدم :موسوی وجدانا چی داشت-قیافه ای داشت یا جوان بود که بخوایم بگیم کاندید نسل جوان یا برنامه ای داشت -تو مناظره با احمدی نژادم که اصلا بلد نبود حرف بزنه و چیز چیز میکرد .هر چی که به احمدی نژاد گفت معلوم شد خودش اون شکلیه-دروغگو و قانون گریز.از چیه این یارو خوشت اومد بگو وجدانا میخوام بدونم .میدونم که دنبال فسادم نبودی چون نسبت به مادرت غیرت داری تو رو خدا بگو از چیش خوشت اومد.خدا شاهده خوانندگان تالار مدتی سکوت کرد و بعدش گفت من حق رای نداشتم(پسر داییم 17 سالشه فکر میکنم)گفتم چرا خوشت ازش میومد بازم گفت من حق رای نداشتم.این بحث در حضور دو تا دیگه از پسردایی هام و بر سر اینکه یکی از اونها پارچه سبزی که متبرک به حرم امام رضا بود به دستش بسته بود و میگفت من کاری به موسوی ندارم این جزو اعتقادات منه شکل گرفت.
جمعه 3 مهر 1388

نیما60 - ایران - ایران
bluestar - ایران - تهران . حالا آبی جان همه ی اینها رو تعریف کردم تا جواب تو رو بدم و این سوال رو اینبار از تو بپرسم که موسوی چی داشت که یکی بخواد بهش علاقمند بشه و بهش رای بده!در مورد خاتمی با اون سابقه ی سیاهش وضع به مراتب بدتره به خصوص اینکه عامل پشت پرده این حوادث چه بسا همین خاتمی بود.مستند انرژی هسته ای رو که چند روز پیش تلویزیون پخش کرد و خود جناب خاتمی هم در اون حضور داشت رو ندیدی؟اون قرار داد ترکمنچایی که آقای خاتمی در کاخ سعد آباد پذیرفته بود رو نشنیدی و ندیدی؟در مورد خاتمی کتابهای تاریخ آیندگان بیش از پیش خیانتش رو آشکار میکنه.اون روز با خودم گفتم هر کس که این مستند رو ببینه و بازم از این اصلاح طلبای افساد طلب ذلیل حمایت کنه خاین به ایرانه.ای کاش ما برای علایقمون دلایل منطقی داشته باشیم تا ایران آباد بشه.اخمدی نژاد هر چه بود مردی قوی در سیاست و مهربان و دلسوز با محرومین و بسیار محکم در مقابل ثروتمندان حرام خوار بود و همه دوست و دشمن به این امر اعتراف دارند.اما ثروتمندان حرامخوار هر کاری برای تخریب او کردند حتی جنایت اما این دریای زلال با این کارهای تاسف بار آلوده نمیشود.
جمعه 3 مهر 1388

RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ
رفتند چوس فیل بخرن بر میگردند .
جمعه 3 مهر 1388

easy_busy - مالزی - کوالالامپور
پارسال وقتی توی اجلاس ژنو جلسه رو ترک کردند دوست داشتم ازایرانی بودن هیچ از آدم بودن هم انصراف بدم! اما واقعا دیروز خوشحال شدم این صحته رو دیدم و از تک تک کسانی که جلسه رو ترک کردند تشکر می کنم
جمعه 3 مهر 1388

Neda02 - کانادا - تورونتو
یعنی می‌رسه اون روز که هر ایرانی وقتی صحبت از دولت‌ها و حکومت‌ها می‌شه پوزخند مردم کشورهای دیگه رو نبینه و دوباره بتونه سرش رو با افتخار بالا بگیره؟ حتی این تامیل‌های وحشی سریلانکایی پناهنده و پاکستانی‌ها که خودشون مورد تمسخر کانادایی‌ها هستند به ما می‌خندند.
جمعه 3 مهر 1388

شب قطبی - امارات - دبی
انزوا دیگه از این بیشتر؟چی بودیم چی شدیم.از برکات دولت مهر یکیش همینه.انزوا شدن در جهان.ایران دیگه حرفش خریداری نداره.به غیر از سوریه کسی واسه ایران تره هم خرد نمیکنه.بیچاره ما ایرانیها ..بد شانسی اینه که باید چهار سال تحملش کنیم.
جمعه 3 مهر 1388

ahmadi-nejad - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران. اعلامیه محور شرارت درست در زمانی صادر شد که اقای محمد خاتمی رئیس جمهور ایران این سید خندان و انسان وارسته نظریه گفتگوی تمدن‌ها را پیش کشید . آقای بوش زمانی آب محور شرارت را به دامان کشور ایران ریخت که وزارت خارجه خاتمی با موفقیت توانسته بود مسئله فرمان قتل سلمان رشدی را از دایره مجادلات سیاسی خارج کند.محور شرارت درست زمانی اعلام گردید که اقای خاتمی دو سال فعالیتهای هسته ای خود را داوطلبانه به تعلیق در اورده بود . ان زمان که اقای خاتمی در حال نظریه پردازی کفتگو تمدنها بود اقای بوش در حال فرمان حمله ارتش به دو همسایه شرقی و غربی ایران بود. دوست عزیز : خیلی مسخره است . گفتگوی تمدنها . محور شرارت . حمله به عراق . حمله به افغانستان. ایرانی وحشی و تروریست و ... چه اتفاقی روی داده کاخ سفید که زمانی ساکنان آن ایران را در فهرست به اصطلاح محور شرارت قرار داده بودن حال دایم دم از مذاکره میزنند.؟ محور شرارت دیروز؛ محور مذاکرات امروز ؟؟؟.
جمعه 3 مهر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
این اقای میمون ابروی هر چی ایرانی را برده مردم ایران باید هر چه زودتر به این وضع پایان بدن و پایانی برای این رژیم منحوس باشه
جمعه 3 مهر 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
اهای مردم اهای دولت های دیگر حرف این مرد حرف مردم نیست . چرا مردم باید تاوان حرف این ادم را بدهند ؟ به این ادم ویزا میدن بعد به یک شهروند عادی ایرانی ویزا نمیدن . به ما میگن تروریست !!!! بابا ایرانی جماعت نه تنها تروریست نیست بلکه انسان دوست . شما که منشور و کتیبه حقوق بشر را در سازمان ملل قرار داده اید چرا من ایرانی باید در انتهای جدول از لحاظ وجهه پاسپورتی قرار بگیرم ؟ مگر تمام ایرانی ها دشمن قسم خورده این مردم کره خاکی هستند ؟ ملت ایران به میهمان نوازی شهره است . چرا دولت ها به مادری که سالهاست فرزندش را ندیده ویزا نمیدهند ؟ . و هزاران سوال دیگر هست . ولی چون من ایرانی هستم و در ایران زندگی میکنم بی جواب میماند . مثل اینکه دارم خودم را خسته میکنم نه؟ چون انچه به جایی نرسد فریاد است . همه دولت ها دم از حقوق بشر میزنند و لی فقط دم میزنند هیچ دولتی برای هیچ بشری ارزش قایل نیست مگر در موارد تبلیغاتی . حقوق بشر امروزی شعاری بیش نیست و وجود خارجی ندارد .
جمعه 3 مهر 1388

OCARINA - ایران - تهران
هم گریه داره .. هم خنده!. متاسفم واسه خودمون که نماینده ما تو جمع همه کشور ها تحقیر شده!. کجایی کبیران ما! کوروش و داریوش که ببینید ایران ما دهات جهان هم به حساب نمیاد!
جمعه 3 مهر 1388

Johnny Daller - انگلستان - لندن
. در ایران کدامیک محبوبتر است احمدی نژاد یا اوباما؟ زنده باد مبارزه بحق ملت ایران .
جمعه 3 مهر 1388

movafeg - ایران - زوریخ
خداوندا یه چند لحظه ی می خواهم دوستانه با تو سخن گویم . خداوندا اگر شما هم الان توی ایران بودی ورییس جمهورت احمدی نژاد بود با کوچکترین حرف یا اعتراضی خواهرو برادرت رو می کشتند یا در زندان تجاوز می کردند اگر از بدو تولد با هزار جور بدبختی نظیر بی پولی ، بی کاری ، اعتیاد ، فقر ، تجاوز، استرس ، دزدی ، دروغ ، قتل ، آعدام ، سنگسار ، حرمت شکنی ، سختی ، بی خانمانی ، وهزاران بدبختی دیگر مواجه بودی ودر کنار این همه معضلات ومشکلات به خواهرو برادرت در زندان تجاوز می کردند آیا چقدر می توانستی تاب بیاوری آیا صبر تو آن زمان چطور می شد . خداوندا الان نه دین خاصی دارم که سرچشمه همه بدیهاست ونه اعتقادی . تنها به وجود تو معتقد بودم ولی کم کم به وجود تو هم شک می کنم .
جمعه 3 مهر 1388

vezveznazi - ایران - ایران
لکه ننگی دیگربر دامن الوده جمهوری اسهالی
جمعه 3 مهر 1388

negaran - ایران - اصفهان
چقدر دوست دارم این سخن مسیح را: « از راه هایی مروید که روندگان آن بسیارند از راه هایی بروید که روندگان آن کم اند» دکتر شریعتی
جمعه 3 مهر 1388

Ezhaq - ایران - تهران
قیاس جالبی بود٬ فکر نمی کنم اکثر کسانی که برای احمق نژاد نشسته بودن او را جدی گرفته بودن.
جمعه 3 مهر 1388

huria - دانمارک - کپنهاگ
bluestar - ایران - تهران به همان منطقی که شما برگزیدی. در این پست https://www.iranianuk.com/article.php?id=41846 فکر می کردم که می خواهی به خمرهای سرخ٫ مافیا٫ الکوبرا وسایر احزاب معارض جهان برای دفاع از فحاشیهای کهریزکی سابقت متوسل شوی ولی خوشحالم که بحث را به همان خوی گذشته ات خاتمه دادی! قصد من هم اثبات*ترک عادت موجب مرض است* بود که ثابت شد. در هر صورت توقع داشتم که ولو به بیماری بیانجامد این خوی ناپسندیده را ترک کنی که ظاهرا توقع بیجایی بود.(با اجازه از حافظ شیرین سخن)---ایکه انگشت نمایی بکرم در همه شهر! / وه که در فن نگارش عجبت اهمالیست---مژده دادند که بی فحش نظر خواهی داد/ نیت خیر مگردان که مبارک فالیست! بدرود
جمعه 3 مهر 1388

kamia1 - المان - کلن
bluestar - ایران - تهران! دوست خوبم, چئ بودیم و چئ شدیم از زمانیکه شاه رفت ,نه خاتمئ
جمعه 3 مهر 1388

baran_uk - انگلستان - لندن
حالا چی ار ار کرده مردتیکه قاتل
جمعه 3 مهر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
انها که باقی ماندند یا از کشورهای اسلام هستند ویا دزد پول ملت ایران.
جمعه 3 مهر 1388

amishka - اذربایجان - باکو
هیچ جمله مناسب و با ادبی بجای جمله خاک تو سرش به ذهنم نیومد .با عرض پوزش
جمعه 3 مهر 1388

vandidad.iran - ایران - کرمانشاهان
mgladiator - ایران - تهران. دوست عزیز این دفعه ی پنجم بود. یکی نیست بش بگه مگه مریضی میری وقتی میبینی تحویلت نمی گیرن!
جمعه 3 مهر 1388

parzin - ایران - تهران
لعنت به هرچی عرب ملخ خوروسوسمارخور نامرده مثل لبنان وامارات و...همشون ارث بابای حرو..زادشون رو طلب دارن.یکی میگه جزیره های ابوموسی و تنب کوچک و بزرگ مال منه وچند تاشون میگن خلیج پارس مال ماست و خلیج عرب اسمشه و اون گوگل هم بدون توجه به اسناد تاریخی ارائه شده از سازمان ملل برداشته هم اسم خلیج پارس زده هم عرب وحتما یواش یواش پارس رو حذف میکنه.اونوقت این حکومت آشغال هی در کون اعراب رو میگیره و حمایت میکنه :چرا فلسطین فلانه چرا اسلام در خطره و این شاهکاره جدید هم در جواب خبرنگار ندا رو ول کرده زده تو کار اون دختر عربه که وضعش خراب بوده
جمعه 3 مهر 1388

hamed-irooni - ایران - سیستان
احمدی نژاد پس از بازگشت از نیویورک: چرا دروغ میگین که صندلی ها خالی بوده، من دیم که همه سران حضور داشتند و تا آخر سخنرانی من هیچکدومشون پلک هم نزدند تا ببینند از جمهوری اسلامی پیام چیست؟ در واقع ما اونجا اصلا خالی نداشتیم یه صندلی رو هم خالی گذاشته بودیم برای حضور آقا در اجلاس که اون هم پر شد، و ایشون مجبور شدند به صورت یک هاله دور سر من ظاهر شوند، واقعا این اشتیاق برای چیست؟ آیا غیر از اینه که دنیا داره با ما راه میاد؟ آیا غیر از اینکه سران کشورهای غربی تسلیم خواسته های ملت ایران شدند؟ اون ها اولش به ما میگن به نیویورک نیا، بعد میگن نیویورک رفتید سخنرانی نکن، بعد میگن سخرانی کردید از ما چیزی نگو، بعد میگن از ما گفتی بگو ولی به اسراییل توهین نکن، ولی دید که ملت هیچ یک از خواسته های اونها رو هم برآورده نکرد.
جمعه 3 مهر 1388

شیدای تو - هندوستان - بنگلور
33pooles - المان - دورتموند. مگه bluestar - ایران - تهران بسیجیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعه 3 مهر 1388

WaXY - امریکا - سیاتل
مردک احمق فکر میکنه زرنگه , بچه آردانی عشق قرار گرفتن در صدر خبرها داره ,حالیش نیست مسخره دنیا شده آبرو کشور میبره یکی نیست بزنه تو گوشش که ازخواب بیدار شه . خاک بر سرخودش رهبر الاغش
جمعه 3 مهر 1388

msforugh - ایران - تهران
فکر کنم که اوباما تنها کسی بود که بدون اینکه از روی نوشته ببینه سخنرانی کرد . به این میگن اعتماد به نفس
جمعه 3 مهر 1388

nima-pars - ایران - تهران
تا کی باید این آبرومونو ببره؟؟
جمعه 3 مهر 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
عصر همان روزه و اولین روز جلسه. خاک بر سر احمدی بی شخصیت بی ابرو. البته خودش هم زیاد میگه من عددی نیستم
جمعه 3 مهر 1388

niyusha - امریکا - لس انجلس
ابرو خوده انتری نژاد رفت نه ما دوستان اینجا همه میدانند این احمقی چه جنایتکاری خاک تو سر خودش و علی گدا و طرفدارهای انتری نژاد منکه خیلی خوشحالم ابروش میره ببینید اینکه اینقدر پررو هست اگه تحویلش می گرفتند چی کار میکرد حروم لقمه ا.ن اقا
جمعه 3 مهر 1388

ali_esf - ایران - اصف
ansuye tanhayee - ایران - اصفهان . . ایول همشهری
جمعه 3 مهر 1388

100%persian - هلند - دن هلدر
از هموطنان احمدی نژاد خواهش میکنم که بیائید با هم جمع بشید برید توی همون جمکران باسه خودتون زندگی کنید در کنار مریدتان آقا مهدی به هم تجاوز کنید و بخورید و بخوابید حالشو ببرید گریه کنید شادی کنید / نمیدونم خلاصه هر کاری دوست دارید بکنید / مثل کشور واتیکان که توی کشور ایتالیا هست برای خودتون یه کشور بزنید و بیخیال ایران و ایرانی بشید / عجله کنید که وقتتون کم هست
جمعه 3 مهر 1388

artosh - ایران - تهران
با اینکه چندان از سیاست اوباما در مورد این حکومت دجال راضی نیستم اما زمانی که عکس ایشان و فیلمشان را میبینم خود به خود حس میکنم که باید در هر صورت بهش احترام گذاشت.
جمعه 3 مهر 1388

roya123 - ایران/شیراز - ایران
ansuye tanhayee - ایران - اصفهان . جالب نوشتی ..لول
جمعه 3 مهر 1388

pkasko20 - ایران - تهران
ایران روز به روز پیشرفت میکنه و به طرفداراش اضافی میشه به امید ایرانی اباد و بیشتر از اینا ازاد در ضمن احمدی نژاد خیلی باعرضه بوده که ایرانو تا به اینجا رسونده(در راه ادامه ی بعضی از افراد خاین) مشکل تو احمدی نژاد نیست مشکل تو اون قانون اساسی و.. هست!!
جمعه 3 مهر 1388

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
بقول دوستان مقصر اصلی آمریکاست که نگذاشت اتوبوسهای قاره پیمای مزدوران بسیجی به عنتری نژاد ملحق بشن. . به زودی عنتری نژاد و پدر خوانده اش به درک واصل میشن.
جمعه 3 مهر 1388

vahid_2004 - انگلستان - لنذن
حالا مگه اوباما چه خری هست اونم یه تروریسته هیچ کشوری خیر مردم ایران رو نمیخواد مردم خودشون باید به فکر باشن.
جمعه 3 مهر 1388

roya123 - ایران - شیراز
نیما60 - ایران - ایران اخمدی نژاد هر چه بود مردی قوی در سیاست و مهربان و دلسوز با محرومین و بسیار محکم در مقابل ثروتمندان حرام خوار بود و همه دوست و دشمن به این امر اعتراف دارند///////. . واقعا لیاقتت همون احمدی فساد متقلب و دروغگو هست.ضمنا مردی بسیار پرورو است نه محکم که هرچه /هو/ش می زنن از رو نمیره... همون 4 نفری هم که از موریتانی ونپال و. نشسته بودن به زور به دری وری های محموتی گوش میدادن...
جمعه 3 مهر 1388

ali_esf - ایران - اصف
نیما60 - ایران - ایرا. واقعا خجالت نمیکشی از ا.ن (بوزینه) حمایت میکنی ؟
جمعه 3 مهر 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
از یکی از صندلی های اونجا پرسیدن که: نظر شما در رابطه با احمدی نژاد چی؟صندلی جواب داد: عموما وقتی قرار است احمدی نژاد حرف بزند. ما خوشحال میشویم چون همه بلند میشوند میروند بیرون و ما یک استراحتی میکنیم . باور کنید موقع سخنرانی اوباما ما کمر درد میگیریم . لاکردار اصلا به فکر ما نیست وقتی حرف میزند ملت چنان سر جایشان (روی ما) میخ کوب میشوند که تکان هم نمیخورند . بنده خودم دیسک فنر دارم و این روکش من شاهد است که وقتی اوباما حرف میزند چقدر بمن فشار می آید .
جمعه 3 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران - چقدر ادبیات شما به ادبیات حسین شریعتمداری نزدیکه. تهمت می زنید ولی مصداق آن را معرفی نمی کنید. قرارداد سعدآباد که تعلیق موقت غنی سازی بود با دستور رهبر انجام شد. خود رهبر هم به این قضیه اعتراف کرد. تعجب میکنم چطور تا حالا دزدیهای احمدی نژاد رو ندیدید و او را دلسوز معرفی میکنید. نمیدونم از کجا شروع کنم. از 300 میلیون دلار اختلاس در شهرداری تهران بگم؟ از پرونده زمینهای عودلاجان بگم؟ از 10 میلیارد دلاری که وام بدون بهره بلند مدت به نپال داد شروع کنم؟ از یک میلیارد دلار گم شده صندوق ذخیره ارزی بگم؟ از 25 میلیارد دلار اختلاف ارزی بین بانک مرکزی و وزارت نفت بگم؟ از وضع زندگی فلاکت بار مردم در سیستان و بلوچستان و سایر استانهای مرزی و حتی همین تهران پایتخت تعریف کنم؟ از پروژه های اکتشافات معدنی سراسری بگم که میتونست ما رو از نفت بی نیاز کنه و در زمان خاتمی شروع شد ولی احمدی نژاد همه رو تعطیل کرد.
جمعه 3 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
ahmadi-nejad - ایران - تهران - جوابی که به آقای نیما60 دادم برای شما هم هست.
جمعه 3 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
از سیاست خارجی ضعیفش بگم که ایران رو در جهان منزوی کرد و حالا باید پول بی زبان ما رو بده ونزوئلا تا بنزین رو با قیمت بیشتر خریداری کنه؟ از دین فروشی و بی اعتقادیش بگم که هی دم از امام زمان میزنه ولی مردک کمونیست بیخدا رو با خودش داخل حرم امام رضا میبره؟ از فامیلی یهودیش بگم که عوض کرد؟ خاتمی وقتی به عربستان رفت ملک عبدالله تا پای ماشین بدرقش کرد ولی احمدی نژاد رو نه استقبال کرد و نه بدرقه. و عجیب این بود که احمدی نژاد با هواپیمای اختصاصی به حج رفت و هزینه آن را در کنار دزدیهای دیگه به ملت تحمیل کرد. چطور احمدی نژاد را دلسوز محرومین مینامید؟ چون تورم 25 درصدی برای ما به ارمغان آورد(بنا به گزارش بانک مرکزی تورم سال 88 40 درصد پیش بینی میشود) و یا چون هرکس با هر مشکلی به او مراجعه کرد یک چک پول در جیبش گذاشت؟ بگم؟ بگم؟ نه باز هم بگم؟
جمعه 3 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
kamia1 - المان - کلن - من با شما موافق نیستم. رضا شاه خدمات زیادی انجام داد. این خدمات از ذهنیت تاریخ ایران پاک نمیشه. ولی سلسله پهلوی هم ضعفهای زیادی داشتند. محمدرضا دست اشرف را در دزدی و فساد باز گذاشته بود. مخالفان سیاسی در زندانهای ساواک و شهربانی شکنجه می شدند. گرچه خاتمی قدرت شاه را نداشت و شخص اول کشور نبود ولی فساد موجود در وزارت اطلاعات یا همان ساواک را افشا کرد کاری که شاه نتوانست یا نخواست. محمدرضا وجه تشابهی نیز با احمدی نژاد داشت. شاه ادعا میکرد در کودکی امام زمان را ملاقات کرده و امام زمان او را نجات داده. نمیدانم چرا امام زمان در بزرگسالی او را نجات نداد. با همه این توصیفها حتی اگر شاه هیچ یک از این ضعفها را نداشت باز هم سیستم حکومت شاهنشاهی یک سیستم دیکتاتوریست و به درد قرن 21 نمی خورد.
جمعه 3 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
شیدای تو - هندوستان - بنگلور - مواضع من در وبلاگم به خوبی مشخص شده. بهتر از خیلی ازکاربران. یه سر به وبلاگ بزن تا ببینی من بسیجی هستم؟ کهریزکی هستم؟ سلطنتی هستم؟ اصلاح طلب هستم؟ و.... https://sobhefardaa.wordpress.com/
جمعه 3 مهر 1388

atysad - ایران - تهران
نیما 60 عزیز. امان از ظاهربینی و کم فهمی. موسوی اگه تیپ نداره (که داره) فکرش کار می کنه، اگه بلد نیست حرف بزنه لااقل اهله عمله، لااقل راست می گه، لااقل وجدان و انسان دوستی داره، لااقل دلش برای جوونا سوخته. محرومای بدبخت فکر کردن احمدی نژاد بهشون کمک کرده! با این درآمد میلیاردی ایران، حق محرومان خیلی بیشتر از ایناس نه این چندر غازی که برای مردم فریبی به متسضعفا داده. هزاران برابر این پول داره میره تو جیبه خارجیها، سیاست قوی که شما میفرمایین کشتن ایرانیها و باج دادن به خارجیهاست.300 میلیارد دلار هم که مفقود شده! اگه راست می گفت می اومد اسم مفاسد اقتصادی را رو میکرد. چرا نکرد. شما یا خودتو فریب میدی یا واقعا فریبت دادن.
جمعه 3 مهر 1388

reza4554 - کانادا - تورونتو
در نیویورک تنها سبزها نبودند دیگر گروهای سیاسی نیز بودنند اما دمکراسی خیلی بالای اجازه نداده تا فیلم و عکس از انها ذر اینجا باشد کاش دلیلش را میدانستم البته در میان سبزها بودنند کسانی که دوست نداشتنند که شعارهای بر علیه جمهوری اسلامی داده شود اما نتوانستنند جلوی این شعارهارا بکیرنند و روز دوم نیزخاخامهای که در فیلم هتل احمدی نژاده جنایت کار میبینیددر کنار سازمان ملل به نفع جمهوری اسلامی شعار دادند که باز ما با شعار مرک بر جههوری اسلا می جوابشان را دادیم پرچم جمهوری سیاه اسلامی در جلو ساازمان ملل به اتش کشیده شود
جمعه 3 مهر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران. 1)میخوای من جوابت رو بدم موسوی مثل احمدی نژاد دروغگو نبود موسوی مثل احمدی نژاد بی عرضه نبود که در عرض 4 سال اینهمه گرانی به بار بیاره با نفت 100 دلاری و با نفت 7 دلاری 8 سال جنگ را اداره کرد موسوی مثل احمدی نژاد فامیل باز و رفیق باز نبود که نصف کابینه احمدی نژاد و دولتش یا فامیلهاش هستند یا رفیقهاش مثل محرابیان پسر خواهرش بذرپاش پسر باجناقش مشایی پدر زن پسرش- برادرش رییس دفتر ریاست جمهوری و....موسوی مثل احمدی نژاد و بقیه اعضای کابینه احمدی نژاد مدرکش قلابی نبود موسوی مثل احمدی نژاد وزرای کلاه بردار و شیاد با مدرک قلابی رو وزیر نکرد که بعد از بالا آمدن گندش از آنها حمایت هم بکنه موسوی مثل احمدی نژاد در 4 سال اقتصاد ایران را به بحران نبرد تا مجبور بشه آمارهای دروغ به مردم بده
جمعه 3 مهر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران . موسوی مثل احمدی نژاد جلوی دوربین چشم در چشم مردم دروغهایی نگفت تا همه 70 میلیون ایرانی بفهمند که داره دروغ میگه مثل انکار هاله نور گران شدن خانه و گوجه فرنگی و و موسوی مثل احمدی نژاد آبروی ایران را در دنیا نبرد و بلاخره احمدی نژاد و باندش که وابسته به خامنه ای بودند در این 4 سال بزرگترین دزدیها رو در تاریخ ایران انجام دادند و هنوز واقعا معلوم نیست 300 میلیارد دلار پول نفت فروخته شده که به اندازه فروش نفت 20 سال گذشته ایران بود در این 4 سال کجا رفته و اگر خرج ایران شده ما در این 4 سال به اندازه 20 سال باید پیشرفت میکردیم و برای فرار از جواب دادن اتهام دزدی را به دیگران بزند در حالیکه دزدیهای رفسنجانی اگر باشد که تا بحال نتوانستند ثابت کنند قابل مقایسه با دزدیهای این 4 سال نیست و تازه ربطی به موسوی نداشت وووووووو........
جمعه 3 مهر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
ایول هاله نور احمدی نژاد همه جا رو روشن کرده .....باز هم بگید هاله نور دروغه ....
جمعه 3 مهر 1388

Kaweh - آلمان - مونیخ
هاهاهاهاهاها... خر همسایمون هم فهمید چه خبر بوده ولی خود احمدی کوتوله نفهمید
شنبه 4 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
hamidTANTAN - اتریش - وین ........ لووووووووووووووول
شنبه 4 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران. عزیز جان! اون پسردایی فسقلی شما بهتون نگفت "افساد طلب" عمه منه؟ بهت نگفت که اگه قراره جوونا کاندیدشون جوون باشه و مثل خودشون پس طرفدارای ا.ن هم میمونن مثل خودش؟ دروغگو و و ریاکارن مثل خودش؟ هان!! نگفت؟ بهت نگفت اگه پرونده خاتمی سیاهه مال ا.ن سیاه اندر سیاهه؟ اگه کتابهای تاریخ آیندگان فساد خاتمی رو آشکار میکنه. واااای. مال اونکه الان آشکاره بد به حال آینده اش. حالم بهم خورد بس کن
شنبه 4 مهر 1388

نیما60 - ایران - ایران
یه سوال چرا از عقلتون و از وجدانتون استفاده نمیکنید؟!چرا همش چرت و پرت میگید؟باعث همه ی مرگ و میرها و حوادث تلخ این بود که چون موسوی مدرکی برای اثبات تقلب و استفاده از راهکار قانونی نداشت تصمیم گرفت جنجال درست کنه شاید به خیال باطل خودش کاری بتونه انجام بده.من هم برای ندا و بقیشون ناراحتم هم برای اون بسیجی ها و نیروهای انتظامی.خون همشون گردن این یارو هست و هر کی هنوزم حمایت کنه در مرگ همه ی کسایی که کشته شدند نقش داشته.مردم راهشون رو از این خاین جدا کردند.این خاین قدرت ایران رو بعد از انتخاباتی با شکوه تضعیف کرد و باید باید باید محاکمه بشه.به خاطر همه ی خونهایی که به خاطر قدرت طلبیش به روی زمین ریخت به خاطر دروغ بزرگی که گفت و به خاطر تجاوز از همه ی قانونهایی که مدام داد حمایت از اونها رو سر میداد.نفرین بر شما که نمیفهمید توهین کردن به ریس جمهور یک کشور یعنی توهین به اون کشور و به خاطر منافع خودتون منافع ملی رو به خطر میندازید .شرم بر شما.
شنبه 4 مهر 1388

$persian$ - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران . کسی که این همه ظلم و ستم رو نمیبینه و هنوزم طرفدار اهریمن نژاده لیاقته حتی یه کلام بحث رو نداره . bluestar - ایران - تهران . بلو جواب این ابلهان رو نده اینا همونایین که سپر دست گرفتن و جوونایه این مملکت رو به خاک خون کشیدن
شنبه 4 مهر 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
یا امام عجب جمعیتی تو هاله گم شدن این جماعت
شنبه 4 مهر 1388

3.pehr - ایران - ایران
*پسر شجاع* - ایران - تهران. من 1عضر خواهی بهت بدهکارم.
شنبه 4 مهر 1388

Parnian-e-eshgh - ایران - تهران
جا وا کردن واسه امام زمان و یارانش
شنبه 4 مهر 1388

3.pehr - ایران - ایران
نیما60 - ایران - ایران. از احمدی نزاد بدم میاد:. 1.خیلی راحت به 70000000ملیون نفر دروغ میگوید. 2.تورم و گرانی قشر متوسط و فقیر را خفه کرده. 3.ماشین گشت ارشاد در خیابان دستگیرم میکند. 4.با سیاستهای اشتباهش ایران را منفور کرده(عکس بالا). 5.به جای توجیح کشته شدن ندا در خیابانهای تهران از زن مصری حمایت میکند و...... حالا من سوال دارم تو چرا احمدی نژاد را دوست داری؟
شنبه 4 مهر 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران. خودت افساد طلبی چون با اینکه می دونی اگه نظریات ضدمردمی و قربون صدقه ای و نوکر مابانه برای رهبر بی سواد و محمودک دیوانه سر بدهی جز فحش و توهین چیزی نصیبت نمی شود اما باز تنت برای فحش خوردن میخاره حالا فهمیدی افساد طلب خودتی؟؟؟
شنبه 4 مهر 1388

eilkhan - ایران - کرمانشاه
در زمان حضرت علی در جنگ صفین هم اغلب مسلمین علی را ترک کردن و این نشانه عدم حقانیت علی نیست تا کور شود هر آنکه نتوان دید مصداق بارز این قضیه است یا خوش آن باغی که شغالش کند قهر
شنبه 4 مهر 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
خوب تو عکس اول نصف مردم رفتن گل بچینند نصف بقیه هم رفتن گلاب بیارن!!!
شنبه 4 مهر 1388

royajan - ایران - تهران
اقای محترم نیمای عزیز من هم از وضعیت موجود ناراضی هستم من هم از برهم خوردن امنیتی که به صورت اختناق بر کشور حاکم بود ناراضی هستم برای من فرق نمی کند که ارباب کی باشه و رعیت کدوم اما یک چیز مهم با من مثل یک انسان رفتار کنند آقای احمدی نژاد در مناظراتش مطالبی را عنوان کرده بود که همه ما می دانستیم کی بود که از وضعیت کروبی و ناطق و هاشمی اطلاع نداشته باشه اما کدوم ما می تونستیم بیان کنیم اما ایشان با پرده دری های که کرد باعث شد خیلی ها به خاطر جسارتش به ایشان رای بدهند اما الان چی تو یا من دادگاهی برای اینها که نام برد را دیدیم آیا اموالشان بررسی شد که حق من و تو از آنها گرفته شود ایشان با مطرح کردن مسایل نظام سی ساله ایران را زیر سوال بردند و الان من فهمیدم که اینها دلشان برای من و تو نمی سوزه ناراحتی آنها از اینه که چرا اونی یکی بیشتر از دیگری دزدیده و برده کشته و خورده .. ما حصل اون مناظره بدبینی من و تو به نظام شد . آقای موسوی هم تو بچه تر از اونی هستی که یادت بیاد اما ایشان هم در دوره درخشان خود تندروی های داشتند که بیان آن تکرار چیزهای که تو هم شنیده ای بدون قطع .
شنبه 4 مهر 1388

royajan - ایران - تهران
اگر تحصیلاتت در زمینه اقتصاد بود قبول داشتی زمان خاتمی رشد سیاسی و اقتصادی به همراه دارد درسته آزادی بیان ثمره اش دولت خاتمی بود اگر چه ایشان هم در دوره خودش بسیار محافظانه عمل می کردند دانشجویان را به آزادی تشویق می کردند اما برای آزادی آنها از زندان کاری نمی کردند . نیما جان بهتر به مسایل وسیعتر نگاه کنیم عمیق فکر کنیم و بی طرفانه قضاوت کنیم من هم دلم برای تمام جوانهای که الان درگیر زندان هستند می سوزه و برای رهایشون دفاع کنیم اما قبول داشته باشیم که اگر چه احمدی نژآد (‌شاید )‌رپیس جمهور منتخب بوده اما نه با این میزان رای و این توهین است به شعور ما به عنوان یک انسان
شنبه 4 مهر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
3.pehr - ایران - ایران . من یادم نمیاد فکر کنم سوتفاهم شده ....تو محیط مجازی پیش میاد....
شنبه 4 مهر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران . تو چقدر سوال میکنی ...همین سوال را از خودت بکن {چرا از عقلتون و از وجدانتون استفاده نمیکنید؟} که با وجود اینهمه تقلب و فساد و دزدی و دروغ توسط احمدی نژاد و حمایت همه جانبه خامنه ای از او باز هم فکر میکنید آنها دروغگو و متقلب نیستند و کسی مثل موسوی و کروبی وقتی به این تقلب و دروغها اعتراض میکنه آنها را متهم میکنید با این منطق شما مقصر امام حسین است نه یزید...در ضمن تقلب در انتخابات کاملا معلوم شده و خود این حکومت بهتر از هر کسی میدونه چون اگر راست میگند که تقلب نشده بجای این همه درگیری اتنخابات رو دوباره برگزار میکردند و اگر واقعا دوباره انتخاب میشدند برای همیشه کار موسوی و کروبی تمام بود ....در ضمن حرف تو درباره کشته شدن جوانها مثل حرف معاویه هست که وقتی عمار کشته شد گفت باعث کشته شدن عمار علی است چون او عمار را با خود به جنگ آورد و اگر عمار نمی آمد به دست ما کشته نمیشد حالا این حکومت مردم را به خاک وخون کشیده و جوانها در زندان شکنجه کرده حالا میگه مقصر ما نیستیم مقصر موسوی هست که اعتراض کرده یا اینکه تمام اینها رو دشمنان انجام دادند ....
شنبه 4 مهر 1388

2tia - ایران - تهران
نیما 60 لبنانی : تو از وجدان صحبت نکن که امثال تو ندارند . شماها همه چیز رو آنجور می بینید که رهبرتون و رپیس جمهور منتخبش میبینه . ولی با یک نکته که تو جملهات پیدا کردم واقعاْ موافقم . ( تاریخ خواهد گفت که قارجار به ایران ستم کرد یا جمهوری اسلامی مخصوصاْ مهمود هاله). مرگ بردیکتاتور
شنبه 4 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
$persian$ - ایران - تهران - اگر جواب ندهیم فکر میکنند دلیل و منطق نداریم. در ضمن ما که در مورد زندگی واقعی این کاربر چیزی نمیدونیم. چرا الکی تهمت مزدوری بزنیم؟ این هم نظر شخصیش اینطوره. احمدی نژاد هم 7 میلیون رای دهنده داشته که نباید اونها رو حذف
شنبه 4 مهر 1388

atysad - ایران - تهران
نیما 60 عزیز: شما در مقابل این همه حرف جوابی ندارید جز اینکه بگید این چرت و پرت ها چیه؟!! می گید چرا موسوی حرفی زد و بعد دلیل نیاورد و بعد کشتار راه افتاد!!!! اگه این رسانه ی ضدملی واقعا مرد بود و اعتقاد به عدم تقلب داشت چرا نذاشت حتی 2 دقیقه موسوی یا کروبی بیان توی تلویزیون حرف بزنند؟ جلوی همه دلایلشون رو بگن. شاید اونقدر قانع کننده بوده که ترسیدن تظاهرات به کل ایران بکشه!! چرا باید توی یکی از حوزه ها آرای باطله تعدادش منفی باشه. دلیل انتخاب کدینگ به این صورت بسیار طابلو (44،55،66،77) چی بود و همینطور ندادن کدینگ به بعضی حوزه ها...
شنبه 4 مهر 1388

atysad - ایران - تهران
...دلیل یکسان بودن درصد آرا در تمام شهرهای غیر تهران (حتی شهر زادگاه کاندیداها چی بود) دلیل اخراج بعضی نمایندگان از حوزه ها چی بود؟ دلیله وقفه در شمارش آرا در نیمه شب چی بود؟ دلیله انصراف رضایی از شمارش آرا چی بود؟ اون پیش بینی عجیبه فاطمه رجبی که قبل از انتخابات گفت احمدی 24 میلیون رای میاره چی بود؟ دلیله پیدا شدن صندوقهای آرا در خرابه چی بود؟ دلیله کم آمدن تعرفه در بعضی حوزه ها چی بود؟ دلیله پلمپ بودن صندوقها از بدو ورود به حوزه ها چی بود؟و..
شنبه 4 مهر 1388

atysad - ایران - تهران
...به فرض هم که از تمام اینها بگذریم و بگیم موسوی تهمت زد. آیا جواب اعتراض مسالمت آمیز مردم این بود که بگیرنشون و لت و پارشون کنند و تجاوز کنند و چشماشونو در بیارن ؟؟؟ این قتلها رو کی انجام داد؟ چرا خودتو فریب میدی؟ چرا دوست نداری بفهمی؟ شما دلت برای مردم نسوخته. دلت برای نون شبه خودتون سوخته
شنبه 4 مهر 1388

manenarenji - المان - اسن
قابل توجه به عزیزانی که فکر میکنن این حرکات باعث بی ابرو شدن ایرانیان میشه اصلا اینطور نیست اینها هر چه بیشتر حماقت نشون بدهند خودشان را بی ابروتر میکنن حساب ملت از اینان جداست این قضیه کاملا روشن و پر واضح است من در خارج از کشور احساس کردم که اینجا حماقتاین رژیم را به پای مردم نمی نویسن.
شنبه 4 مهر 1388

aydak - سوئد - مالمو
negaran - ایران - اصفهان . پس اگر پیشگویی پیامبر اسلام (که گفته دین اسلام جهان گیر خواهد شد) محقق شود تو باید از این دین استعفا بدی!!! البته اگه مسلمانی...
شنبه 4 مهر 1388

نیما60 - ایران - ایران
royajan - ایران - تهران . خانم عزیز در تهران نشسته ای و از کشور خبر نداری.بعد از مناظره احمدی نژاد با موسوی آنقدر طرفداران احمدی نژاد رشد کردند که من تصور نمی کردم موسوی 13 میلیون رای بیاره.آخه به چیش؟خدایا من دردم رو به کی بگم از چه لحاظ از احمدی نژاد سر بود؟حاضرم قسم بخورم که 90 درصد رای موسوی برای وعدش به برداشتن ارشاد بود.متاسفم که دوران خاتمی با اون 18تیر شرم آور و اون درگیری های مدام و اون رذالت در مورد پرونده هسته ای رو دوران درخشانی میدونی.من میتونم و دارم میبینم هزاران طرح احمدی نژاد رو در سراسر کشور به خصوص شهرهای محروم.بگذریم نکته ای که بهت میخوام بگم اینه که بی تردید خاندان هاشمی در دادگاهی عادلانه به همراه همه ی حامیانشان مجازات خواهند شد این قول رو از دو ماه دیگه مدام به روم بیار اگه عملی نشد.
شنبه 4 مهر 1388

نیما60 - ایران - ایران
*پسر شجاع* - ایران - تهران . آخه من به تویی که حرف کروبی که خودش زیر سواله واست ملاکه چی بگم؟!ببینم تو قماش شما یه آدم حسابی پیدا نمیشه؟اگه آدمی اگه انسانی اگه شعور داری به اتفاق چند نفر از یک موسسه ی آماری که مورد اطمینانتونه بخواین یه نظر سنجی انجام بده.مردم که دروغ نمیگن به کی رای دادن!از مردم نظر سنجی کنید اما لعنت به اون کسی که بعدش نیاد به اشتباهش اعتراف کنه.هر چند که من قبلا نظر سنجی فردای بدون ترور(یک موسسه آمریکایی بی طرف)رو خوندم که می گفت در مقابل هر رای موسوی دو رای برای احمدی نژاد هست.آدام نادان من به تو دارم میگم از دو طرف مظلومانه مردند.اکثر کشته شدگان ترور شدند توسط تروریستها نه نیروهای مردمی انتظامی و بسیج ما که حق استفاده از سلاح گرم رو نداشتن.باز حرف الکی بزن!
شنبه 4 مهر 1388

نیما60 - ایران - ایران
بابا شما چرا حالیتون نیست بسیج یک شغل نیست یک فرهنگه از کشاورز تا دکترای هوا و فضا میتونن بسیجی باشن.خیال میکنید اینا که لباس بسیج میپوشن مشتی بیکارن یا عده ای دانش آموز و دانشجو!اصلا ایران رو نمیشناسید. bluestar - ایران - تهران . ها..ها..آره موسوی چیز چیز 33000000رای اورد.اگه اینطوره پس چه مردم چیزی داریم!. atysad - ایران - تهران . تو انگار اصلا تلویزیون نمیبینی و همش ماهواره تشریف داری!چند بار ازش دعوت کردند نیومد. atysad - ایران - تهران . معنی مسالمت آمیزم فهمیدیم!پس اون مادر و دختر بیگناه رو عمه ی من کشت .چرا کسی از اونها هیچوقت چیزی نگفت فقط گفتید ندا آقا سلطان!آیا اونها مردم این مملکت نبودند؟دولت تا وقتی کار به بکش بکش نرسیده بود برخوردی نکرد که ای کاش میکرد و ما این همه کشته نمیدادیم.شرم آوره چنین چیزایی در مملکتی با30 بار انتخابات.آره عزیزم وقتی بنی صدر و موسوی و هاشمی و خاتمی بودند تقلب نشد اما نوبت ما که رسید انتخاباتی به اون شیرینی رو به کام کل ملت تلخ کردید شما جمعیت قلیل تهرانی.خوشبختانه بر عکس امثال شما دلار خورای آمریکایی من با نون معلمی زندگی کردم.
شنبه 4 مهر 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
bluestar - ایران - تهران . ( یه سر به وبلاگ بزن تا ببینی من بسیجی هستم؟ کهریزکی هستم؟ سلطنتی هستم؟ اصلاح طلب هستم؟ و... https://sobhefardaa.wordpress.com/ . )). آره بلو استار! تو بسیجی هستی و متعصب مذهبی و رد گم کن حرفه ای! یکساله که رد مطالبی رو که میگی دارم! هر روز رنگ عوض میکنی و صد البته سنگ اسلام مفتضح رو به سینه میزنی! توی وب لاگت هم بجز مزخرفات اسلامی و نقل قول عوامل رژیم و اینکه (این چی گفت ... اون چی گفت) هیچ مطلب دیگه ای نیست! به این نمیگن وب لاگ! اینها نقل خبرهای وب سایتهای دیگه است! حال ملت از این مزخرفات اسلامی و شخصیتهای تگراری که هزار دفعه از آزمایش ملت رو سیاه بیرون اومدن بهم میخوره! . استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی! .
یکشنبه 5 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران -من که جواب شما رو منطقی دادم. بهتر نیست به جای لعنت کردن دیگران خودتون برید تحقیق کنید؟ ولی از من میشنوید تحقیق هم لازم نیست. مثل روز روشنه. برای آفتاب که دلیل نمی آورند. در جنگ صفین وقتی عمار شهید شد عده ای یاد حدیث پیامبر افتادند که به عمار گفته بود تو به دست ظالمترین افراد به شهادت میرسی. معاویه هم گفت عمار رو علی کشت که او را به جنگ آورد. حالا تو چرا حرف معاویه را تایید میکنی؟ حتما خون شهدای بدر و احد هم گردن پیامبره؟ یا خون شهدای کربلا گردن امام حسین؟ یا خون شهدای انقلاب و جنگ گردن آیت الله خمینی؟ یه ذره به حرفی که زدی فکر کن.
یکشنبه 5 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران. آآآآآآرره خیلی ها به ا.ن رای دادن ولی چه ربطی داره. دشمنان اسلام و امامان و پیامبرها هم آگاهانه جلوی اونها می ایستادن پس چرت نگو. مظلومانه از دو طرف مردن؟؟؟ کی شروع کرد؟ کی زد؟ کی کشت؟ نکنه مردم عادی با سلاح اومده بودن؟ اصلا شما راست میگی موسوی و طرفداراش شروع کردن. خون مرده ها هم پای اونا. تجاوزا چی؟ اینا پای کیه؟ روت نمیشه من بگم!! لابد نوش جون اونا که کردن آره؟ ا اینم سزای کارشون بود!! جیگر اونو برم که جریان تروریست و دشمن فرضی شما و نیروهای بیگانه رو تو دهنتون انداخت
یکشنبه 5 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
manenarenji - المان - اسن.. حرفت اشتباهه عزیز آخرش هر بلایی بیاد سر هممون میاد. تک تک این حماقتها و اشتباهات و خیانتها دامنگیر فرد فرد ایرانیها میشه. شک نداشته باش. مثل افغانستان و عراق و خیلی کشورهای دیگه.
یکشنبه 5 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران .. جواب اینو بگیرکه میگی "من میتونم و دارم میبینم هزاران طرح احمدی نژاد رو در سراسر کشور به خصوص شهرهای محروم". اگه از تهرانی که خیلی کور تشریف دارید که وضعیت اینجارو نمیبینی ولی اگه از شهرستان یا شهر دیگه ای هستی آره خوب بایدم اینو بگی ا.ن از جیب باباش خرج نمیکنه به منم اختیارات بدن شهرستانارو آباد میکنم اینجا عمه مارو .. اونوقت میره شهرستان بودجه اختصاص میده به این و به اون. پسر جون اینم سیاستش بوده و هست
یکشنبه 5 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران.. در ضمن اگه نمیدونی بدون. تو بسج عوضی هایی رو آموزش دادن که سلاح هم بهشون دادن من که خانم هستم اینو میدونم شما یا خیلی پرتی یا خودتو زدی به پرتی. فکر کردی بسیجیها فقط اون اسگل هایی هستن که شبهای جمعه جاده فشم رو میبندن یا 4شنبه سوری میریزن خ میرداماد؟؟ ببین اشتباه میکنی شدیدا آره بسیج یه شغله ( نبود اما الان هست) میخوای مثالهایی بزنم که سرویش شی ساکت شی؟ اهه فرهنگه؟ ...تو اون فرهنگ و فرهنگ مداری که تو سعادت آباد تو یه پایگاه بسیج به خانوما گفتن برید در سطح شهر به حساب ما به خرج ما بگردید ببینید کی طرفدار موسویه بگید اونموقع کی ا. اکبر میگفته. شغل شریف آدم فروشیه. رذالت. پستی
یکشنبه 5 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران . شما هم سرتو زیادی فرو کردی تو تلویزیون که داری اینو میگی.. "چند بار ازش دعوت کردند نیومد".."دولت تا وقتی کار به بکش بکش نرسیده بود برخوردی نکرد که ای کاش میکرد و ما این همه کشته نمیدادیم". کی بکش بکش کرد؟ کی شروعش مرد؟ خیلی بی خردی خیلی. واقعا متاسفم برات. اینقدر جواب دارم برات. اما شما خودتو زدی به خواب و نمیخوای بیدار شی وگرنه زودتر از این حرفا چشمات باز میشد.من نمیگم موسوی خوبه مطلقه یا اصلا خوبه. حرف خیانت و بدیه یکی دیگس. لعنت به اون کسایی که کورکورانه از ظالم دفاع میکنن لعنت به احمق هایی که چشمشون بسته است
یکشنبه 5 مهر 1388

kamand67 - ایران - تهران
اصلا کاملا مشخص بود هیچ کی تو سالن نیست آخ لعنت به این دولت که میخواهد کلاه سر این مردم بزاره یه چندتا از این کشورای سیاه سوخته رو نشون میداد که همه وام دار ایران و احمدی نژادن وگر نه یه کشور درست و حسابی پای صحبتاش وانساده بود اصلا واسه حرفاش تره هم خورد نمیکنن آخیش دلم خنک شد .
یکشنبه 5 مهر 1388

3.pehr - ایران - ایران
*پسر شجاع* - ایران - تهران . خوبه که یادت نمیار به هر هال الان با هم روستیم
یکشنبه 5 مهر 1388

3.pehr - ایران - ایران
نیما60 - ایران - ایران -. عزیزم وقتی جوابی نداری سوال نکن
یکشنبه 5 مهر 1388

atysad - ایران - تهران
نیمای عزیز شما با زیرکی تمام فقط همه را انکار میکنید بدون اینکه توجیهی داشته باشید. حساب اعتراض مسالمت آمیز از اون اغتشاشگرا جداست، مگه محسن روح الامین یا ندا یا سهراب یا کیانوش آسا یا دهها نفری که زیر شکنجه در زندانها جان دادن آدم کشته بودن؟! نه برادر، اینها فله ای آدم میکشن. در مقابل اون دو خانم بیگناهی که توسط اغتشاشگرا کشته شدن باید قاتل اونا کشته میشد یا یکی مثله روح الامین و دهها بیگناه دیگه؟ مگه اینها آدم کشته بودن؟! اینه قصاص اسلامی؟!
یکشنبه 5 مهر 1388

نیما60 - ایران - ایران
bluestar - ایران - تهران . میدونی در مورد تو چی ناراحتم میکنه!اینکه تحلیهایی میکنی که کاملا تو رو گمراه میکنه!ببین اینجا جنگی نبوده براندازی در کار نبوده حسین و امام علی نبودن.در کشور ما انتخاباتی صورت گرفت یکی برد و یکی باخت و فرد مغلوب بی اخلاق به جای تبریک و از سر غرور و قدرت طلبی و به تحریک عده ای حرام خوار که منافعشون به خطر افتاده بود دروغی به وسعت 20000000نفر گفت و رای 13میلیونیش رو 330000000اعلام کرد و ساده باورانی که اندیشه ی خود را به خواب برده اند هم باور کردند و شد آنچه شد.خداییش آبی جان چرت و پرت زیاد میگی!ببخشید واژه ی با ادبی چرت و پرت چی بود؟آها حرف بیهوده زیاد میزنی.تین شالهای سبز تو رو یاد چیزی نمیندازند؟پرچمهای سبز و آخرالزمان!چون مسلمونی این رو ازت پرسیدم.
یکشنبه 5 مهر 1388

atysad - ایران - تهران
ما ماهواره نداریم. ولی شاید خوب شد که ماهواره هست تا مردم از دروغهای 20:30 مطلع بشن. همین پریروز در حالیکه احمدینژاد فقط 45 شنونده در نیویورک داشت 20:30 اعلام کرد 180 کشور با علاقه به حرفای احمدینژاد گوش میکردن و صدها مطلب دیگه که به اسم مصلحت نظام اون رو وارونه نشون میدن! کجای اسلام این دروغها تایید شده؟ در ضمن احمدینژاد که میگفت مخالفت کشورهایی مثله اسرائیل و انگلیس و .. با ما برای ما افتخاره چرا حالا خجالت میکشن این افتخارو نشون بدن؟!!! میگید همه قشری در بسیج هست. بله. مشکل هم دقیقا همینجاست که جون و آبروی مردم رو دادن دست کسانی که شاید حتی 2 کلاس سواد ندارن.
یکشنبه 5 مهر 1388

atysad - ایران - تهران
سعی کن چشم و گوش بسته نباشی. برو مطالعه کن. خدا دین ناقصی نفرستاده. نگران نباش من هم نون معلمی خوردم. در ضمن دوره ی خاتمی لابد میلیونها معترض نبودن که بگن رای ما کجاست!! از موسوی برای شمارش آرا دعوت کردن که نرفت نه در تلویزیون. چرا کروبی وقتی گفت میام توی تلویزیون مدارک تجاوزو ارائه میدم نذاشتن. دلار امریکایی؟!!!!!!!! همین هارو مرتب توی گوش شما بسیجیها میگن که خون هموطنای حتی شیعه ی خودتونو حلال میکنی.
یکشنبه 5 مهر 1388

نیما60 - ایران - ایران
pehr - ایران - ایران . جواب سوال شما طولانیه و سیستم اینجا هزار حرفی شاید بعدا جوابتون رو دادم. atysad - ایران - تهران . عزیزم روح الامینی و اون یکی که خودشون از ذوب شدگان ولایتن!صحبتای پدراشون رو از 20:30 و در حضور رهبر نشنیدی!این وسط ما هم تو کهریزک تلفات دادیم.سه نفر در کهریزک کشته شدند با مسخرگی هر چه تمام تر آمارش رو نبر بالا.میخوای بشن 72تن!نمیشه جانم تقلا نکن.30 نفر کشته شدگان کلی بودند که12 تاشون بسیجی بود و خیلی های دیگشون مردم معمولی که ترور شدند. در آزادی فکری من همین بس که به سایتهایی همچون این سایت هر روز سر میزنم و اینقدر توی این کار ماهر شدم که خبرهای دروغ اینجا رو از راست درارم.مهم اینه که همیشه یادمه اینجا و بی بی سی رو انگلستان دشمن دیرینه ایران راه اندازی کردن.این خیلی مهمه که ما یادمون نره.
یکشنبه 5 مهر 1388

نیما60 - ایران - ایران
چطور وقتی20:30از کهریزک گزارش تهیه میکنه خوبه ولی وقتی دروغای کروبی و موسوی رو افشا میکنه بد میشه؟متاسفانه شما خیلی تک بعدی زندگی میکنید.در ضمن اگه اشتباه نکنم در گفتگوی ویژه خبر 22:30دعوت شده بود و نرفت و فقط وزیر اطلاعات رفت.یادمه ازش خواسته بودند اما یادم نمیاد دقیقا کدوم برنامه.فکر کنم برنامه ای بود که پخش زنده نمیشد یادم نمیاد .در ضمن ایشون فردای انتخابات قشون کشی راه انداختن وقت این کارا رو نداشتن.کسی که مدرک داشته باشه و حرف حق از قانون نمی ترسه.مملکت قانون داشت میتونستن اثر انگشت مطابقت بدن و نظر سنجی کنن تا واقعیت روشن بشه اما اما اما موضوع موسوی و ترس اون از چیز دیگه ای بود.موسوی بی تردید قاتل و مسیول همه ی کشته شدگانه.
یکشنبه 5 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران.. آقای نسبتا محترم من blueberry 64 هستم و bluestar - ایران - تهران یه دوست دیگه است. شما که انقدر دقت نداری من چه بحثی میتونم بکنم؟ ببخشی "آقای چرت و پرت نگو" اوه "حرف مفت نزن" مودبانه تره! خوارج کیا بودن پس؟ در ضمن زمان امام ه ا و پیامبر هم دشمنانشون 100 برابر شما و امثال شما مومن بودن و جانماز آب میکشیدن. منظورتو از شال سبز و .. متوجه نشدم
یکشنبه 5 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران..ببین دوست ساده لوح!! من شخصا نمیگم همه حرفای موسوی و امثالهم راسته ولی دورغ هم نیست. خیلیا میگن راست میگه. شما میگی دروغ میگه. مدرکت اینه که چون 20:30 گفته دروغه پس دروغه؟؟؟؟ یعنی این کافیه؟ یعنی اژه ای خیلی راست گو هست؟ اگه شما با این استدلال کودکانه و ساده انگارانه اینو میگی پس کسانی که میگن موسوی و کروبی راست میگن و حق با اوناست. ادعاشون درسته. گزارش از کهریزک به کجا و کجاها رسید؟ چی شد؟ بابا شماها خییییلیییییی برحق تشریف دارید و ما....
یکشنبه 5 مهر 1388

atysad - ایران - تهران
آماری که من میگیم یعنی دهها تن کاملا درسته و منظورم کل کشته شدگانی هست که با باتوم در خیابان و در کهریزک و .. کشته شدن. اگه اینجا رو انگلستان راه انداخت باز خدا خیر بده انگلستان رو که یه تالار بحث آراد راه انداخت. متاسفم که دهها تن ایرانی و 12 تن بسیجی در زندانهای این نظام و همینطور توسط لباس شخصیها و بسیجیها کشته شدن. 20:30 هم اگه از کهریزک گزارش تهیه کرد به خاطر این بود که روح الامین رو کشتن و صدای برخی مسئولای بالادست در اومد. این که هنر نیست. اگه واقعا مردن بیان قاتلای کهریزک رو در دادگاه محاکمه کنن. کدوم دروغای کروبی و موسوی؟ میگم چرا نذاشتن کروبی بیاد تو تلویزیون حرف بزنه و مدرک تجاوز رو رو کنه؟ اگه برنامه ای هم بوده باید هم پخش زنده نشه! محسن روح الامین جزو معترضین بود و کشتنش.
یکشنبه 5 مهر 1388

33pooles - المان - دورتموند
نیما 60 - ایران- ایران - مدیر سایت چرا به این خانم اخطار نمی ده که اسم شهر نداده و خیلی هم عجله داره .
یکشنبه 5 مهر 1388

manenarenji - المان - اسن
اقا نیما بهتره اسم زیبا نیما را از روی خودت بر داری واسمتو بزاری روح الئه یا حسن یا حسین بهتر محمد باقر یاجعفر صادق تو لیاقت نیما بودن را نداری.
یکشنبه 5 مهر 1388

نیما60 - ایران - ایران
. blueberry64 - ایران - تهران . عزیزم من با شما نبودم طرف صحبتم بلو استار(ستاره آبی)بود.در ضمن منطقی باش خواهش میکنم. تا من هم با یک استدلال قانعت کنم.قبول داری هر کی که یه بار دروغ بگه بازم میتونه دروغ بگه.حتما این منطق رو قبول داری پس این استدلال منه.آقای موسوی متعهد به قبول اصل ولایت فقیه شدند و با قبول این شرط تایید صلاحیت شدند.آیا موسوی به ولایت فقیه اعتقاد داشت؟مسلما نداشت چرا که اگر داشت پس از سخنرانی رهبر به جای پذیرش اشتباهش در مقابل رهبر نمی ایستاد پس او به دروغ پایبندی خود رو به رهبری متعهد شد.ایشون وقتی در انتخابات صلاحیتشون تایید شد به قبول سیستم نظارتی و اجرایی آن متعهد شد و قبول کرد که اگر نمیکرد و قبول نداشت نباید در انتخابات نامزد میشد اما او واقعا دستگاه اجرایی انتخابات را قبول داشت؟خیر او دروغ گفت و مردم رو فریب داد.کسی که یک بار دروغ بگه بازم میتونه.کسی که خطش با خط رجوی یکی بشه یعنی به انتهای خط رسیده.
یکشنبه 5 مهر 1388

نیما60 - ایران - ایران
. atysad - ایران - تهران . برای ثانیه ای تصور نکن که من کوچکترین حالت رحمی نسبت به خاینین و قاتلین کهریزک دارم به زودی دادگاهشون برگزار میشه به نقل سایت فارس نیوز.یعنی باید تلویزیون بیاد صحنه ی تجاوز نشون بده!همه ی حرفهای کروبی که در سایتها و تلویزیون منعکس شد رسیدگیش با دستگاههای مسوله.اما متاسفم که تو برای کسی که در انتخابات پنجم شد(1-احمدی نژاد2-موسوی3-رضایی4-رای های باطله5-کروبی)و سلامت خودش به دلیل ماجرای شهرام جزایری و سادگی و جهالتش زیر سواله بها میدی!یعنی از این به بعد هر کی خلاف کرد رفت زندان باید بگن آی بهش تجاوز شد!این چه منطقیه و چه فکری!. manenarenji - المان - اسن . اتفاقا لیاقت اسمایی رو که گفتی ندارم.جواب نداری تو جاده خاکی نرو از بحث خارج شو.بای بای.
یکشنبه 5 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران // کاملا ایمان دارم که دروغگو بازم دروغ میگه بیشتر و بیشتر ولی من و شما دروغگوهامون 2فرد متفاوت هستن. چرا میگی به ولایت فقیه اعتقاد نداشت داشت و داره. به "ولایت فقیه" اعتقاد داره اما به "ولی فقیه" نه. چرا اشتباهشو نپذیرفت و جلوی رهبر ایستاد؟؟ اینجا همون نقطه اختلاف نظر ماست. موسوی اشتباهی نکرد که بپذیره( مسلما مثل هر انسانی اشتباهات عام و معمولی داشته و داره) حرف اشتباه تو قضیه انتخاباته. و در ضمن هر کسی ببینه داره بهش ظلم میشه اگه ظلم ستیز و ظالم ستیز باشه جلوش می ایسته. پس علت ایستادگی موسوی همین بود.
دوشنبه 6 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران /// راستی چرا هر حرفی که هر کسی میزنه رو شما قبول میکنی؟ شما من رو چقدر میشناسی؟ محمد جواد لاریجانی رو چقدر میشناسی؟ فکر کنم در یک حد (اونم حدس و تقریب از اعتقادات و حرفهایی که هم از اون شنیدی هم کامنتهای من. مگه اینکه نسبت دوستی یا فامیلی داشته باشی). خوب اون تا گفت "خط موسوی با رجوی یکی شده" شما باید بهش صحه بذاری و باور کنی؟ البته شکی نیست که اونو قبول داری و من رو نه. به خاطر باورهات. ولی دلیل خوبی نیست که هرچی بگه راست و درست باشه و هیچ غرض ورزی توش نباشه.آخه مگه میدونی که اون یا بقیه خوب و پاکن؟ اگه دوست داشته باشی بشینیم از دروغهای ا.ن هم با هم بحرفیم ببینیم کی میشه دروغگوی تمام عیار (اولیش "خورشت نفت" و "دسر نفت" سر سفره مردم)
دوشنبه 6 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران - اصل قضیه انتخابات نیست. امثال من دلشون خوش بود شاید با همین دموکراسی قطره چکانی جنتی بتونیم حق مردم رو پس بگیریم. حقی که یک گروه قدرت طلب تمامیت خواه ازمون گرفتند. از سال 68 با بازنگری قانون اساسی و افزایش قدرت رهبر و شورای نگهبان جرقه اون زده شد. و رفته رفته باند اختاپوسی قدرت همه جا رو تو چنگ خودش گرفت. 80 درصد گردش مالی کشور در اختیار نهادهای زیر نظر رهبره. این یعنی عملا دولت پشم.
دوشنبه 6 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران - اگه میخوای بدونی احمدی نژاد تو ایران چکاره است باید بگم احمدی نژاد یه توالت عمومی رو هم نمیتونه مثل آدم اداره کنه. تنها وظیفش هم اینه که نفت بفروشه و جیب آقازاده ها و زالوهایی مثل صادق محصولی رو پر کنه.با ته مونده هاش هم به معلمها چک پول 100 هزارتومانی بده. در بهترین حالت این دولت بیش از یکسال دوام نمیاره. خودش داره خودش را ورشکسته میکنه. امیدوارم هرچه زودتر این باند فاسد رو پایین بکشیم و با اصلاح مجدد قانون اساسی و کم کردن اختیارات رهبر رفته رفته کشور رو در مسیر پیشرفت قرار بدیم. در مورد شال سبز هم دقیقا زدی به هدف. یاد پرچم صاحب الزمان افتادم. ولی بیشتر از اون با دیدن خامنه ای و احمدی نژاد یاد دجال و سفیانی می افتم.
دوشنبه 6 مهر 1388

نیما60 - ایران - ایران
blueberry64 - ایران - تهران . اگه ما کسی رو قبول داشته باشیم حرف اون رو به حرف خودمون ترجیح میدیم.گذشتن از خواسته ی خود و باور به ولایت فقیه تنها در زمان اختلاف مشخص میشه و آنجاست که ما حرف او رو به نظر خودمون ترجیح میدیم.ولایت فقیه یعنی در زمانی امام خمینی و بعد از او آیت الله خامنه ای و بعد از او هر کس دیگری که توسط مجلس خبرگان انتخاب شود.ولایت فقیه یک اصل است نه یک فرد.آیت الله خامنه ای همان کسی است که امام در موردش فرمورد شما چون خورشید روشنی میدهید.در انتخابات ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای از 16800000 رای 16 میلیون و خورده ای رای اورد یعنی بالای 90 درصد.حد نصابی که تا کنون هیچ ریس جمهوری در ایران بدان دست نیافته و بدون مخالفت هیچ یک از اعضای مجلس خبرگان به عنوان رهبر انتخاب شدند.
دوشنبه 6 مهر 1388

نیما60 - ایران - ایران
حرف من حق بود و شما در برابر این استدلال جوابی نداشتید و چون حق پذیر نیستید به صحبت با شما ادامه نمیدم.در ضمن نامه مسعود رجوی به موسوی و عدم برایت موسوی از او و منافقینی که در آمریکا و سایر نقاط از او حمایت میکنند و حمایت رجوی از موسوی گواه این مطلبه نه حرف لاریجانی. bluestar - ایران - تهران . تو خطط جداست.یسیار شبیه به خوارجی.الکی از اسلام حرف نزن معلومه علایم آخرالزمان رو نخوندی که از خراسان عده ی زیادی با پرچم سیاه(شاید نماد خونخواهی حسین)برای ملحق شدن به سپاه امام زمان به راه میفتند اما در مورد پرچمهای سبز در آخرالزمان یه گشتی تو اینترنت بزن شاید فهمیدی چی به چیه.وقتی کم میاری توهین ردیف میکنی و دروغ و تهمت و چرت و پرت میگی با تو هم نمیشه حرف زد.شب بدون صبحتون بخیر.
دوشنبه 6 مهر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
نیما 60 -ایران- ایران ..حالا این ولی فقیه کی هست که همه باید از او اطاعت کنند ..برو بابا فکر کردی عصر حجر هست که یک آدم بیسواد قدرت طلب برای 70 میلیون آدم تصمیم بگیره .....عمر امثال شما و اون ولی فقیه قلابیت به سر رسیده و اگه امام زمان ظهور کنه اول گردن اون ولی فقیه قلابیت رو میزنه که به اسم اسلام به مردم ظلم میکنه و دین رو بدنام کرده....
دوشنبه 6 مهر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
نیما60 - ایران - ایران. من یه عذرخواهی به شما بدهکارم تو یکی از کامنت ها نوشته بودم تو میتونی آدم بشی!ولی اشتباه کردم:آنکس که نداند و نخواهد که بداند ابدالدهر اندر جهل مرکب بماند،یاسین در گوش خر خوندم!
دوشنبه 6 مهر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
نیما 60 -ایران- ایران ..ولی فقیه یک دروغ بزرگ است که بعد از انقلاب وارد دین کردند ...ولی فقیه یعنی هیچ کسی حق نداره بجز حرفی که ولی فقیه میگه رفتار کنه وگرنه به جرم دشمنی با دین مجازات میشه{یعنی اختیار را که خدا به انسان داده توسط ولی فقیه نقض شده} همان حرفی که خلفای بنی عباس میگفتند یعنی خودشان را جانشین پیامبر میدانستند و اگر کسی با آنها مخالفت میکرد به جرم مخالفت با دین میکشتند حالا این ولی فقیه هر چقدر بیسواد فاسد باشد که با معاملات سیاسی پشت پرده سیاسی یک شبه بشود ولی فقیه... ....
دوشنبه 6 مهر 1388

tohid - ایران - ایران
سلام. در دو وقت خاموشی لازم است : 1.وقتی حرفی برای گفتن نداری . 2. وقتی گوشی برای شنیدن نیست . در این مواقع بهترین کار این است که به انجام وظیفه بپردازی. وظیفه ای که تو ادعای آن داری و به دوز و دغل بر دوش خود گرفتی ( کسی مجبورت نکرد ) . انگار کار آقایان همین است ، شعار . آدمی که کارش شعار دادن است محتاج چیست گوش مفت . گوش دنیا از این حرف ها پر است . ای برادر حرف تازه بگو . نگفتی هم نگفتی کارت را بکن کاری که زندگی مردم یک سرزمین تشنه آن است . آبادی آبادانی . این چیزی است که جهان در انتظار آن است . تو این کار را بکن آنگاه ببین کسی هست سخنت را نشنود و دستت را نفشارد . پاینده باشید . دوست کوچک شما . توحید
دوشنبه 6 مهر 1388

atysad - ایران - تهران
پس لابد قبول دارید که مدرکی هست که از نشون دادنش ابا میکنن. اونقدر مدارک رو بدون توجیه انکار کردن که کروبی گفت لابد باید آلات تجاوز رو ضمیمه کنم؟! هدف من دفاع از کروبی نیست دفاع از این مظلوماییه که به خاطر نکبت کاریه چند دقیقه ایه یک عده نامسلمون باید یک عمر دچار بیماریه روحی و جسمی بشن. قضیه شهرام جزایری که مشخص شد. کروبی برای این جزایری رو قبول کرد چون اون موقع از جرمش خبر نداشت.
دوشنبه 6 مهر 1388

atysad - ایران - تهران
من کاری به تعداد آرای کروبی ندارم چون اصولا این تعداد رو قبول ندارم و حتی اگه داشتم دلیل نمیشه که تعداد آرا رو معیار قضاوت قرار بدم. مسلما نه من گفتم نه کروبی گفت که هرکسی رفته زندان بش تجاوز شده. در ضمن منظور من برگزاری صرفاً یک دادگاه و محاکمه ی چند تا آدم بی نام و نشون نیست. منظورم دادگاه دیگه ایست که برگزاریش مردونگی میخاد.
دوشنبه 6 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
نیما60 - ایران - ایران - چطور وقتی هنوز بعد از 3 ماه چیز گفتن موسوی رو مسخره میکنی انتظار داری من در جوابت چی بگم؟ وقتی به ناحق موسوی را خائن مینامی و با رجوی مقایسه میکنی من هم به حق خائنه ای و احمدی نژاد را با دجال و سفیانی مقایسه میکنم. فکر نکن هرکس که بر علیه حاکم کشور اسلامی قیام کرد خوارجه. یزید هم امام حسین و شیعیان را خوارج مینامید. خوارج بر علیه حکومت و مردم دست به اسلحه بردند ولی ما مطابق اختیارات قانون اساسی راهپیمایی انجام دادیم آن هم بدون شعار ولی یزیدیان زمان تاب نیاوردند. رفتار خائنه ای دقیقا مشابه معاویه است.
سه‌شنبه 7 مهر 1388

armani.armanian - آلمان - هامبورگ
این بحث ها چیه خودتون رو باهاش خسته میکنین؟ خاتمی و موسوی و عنتری و.. بابا ایران از دست رفته. ر..ه شده توش. دنبال چی میگردین؟ تنها راه نجات این مملکت با مردم فدا شده اش اینه که حکومت دینی نابود بشه و همة آخوند جماعت و دستمال به دستهاشون نابود بشن و ریخته بشن توی سطل زباله. حالا شما هی بحث کنین. بعد از سی سال زندگی سیاه و بی آیرویی در تمام دنیا و عقب افتادگی و گدایی با تمام ثروت و نفت و گازی که داریم، دنبال چی میگردین؟ واقعا که...
سه‌شنبه 7 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.