سخنرانی احمدی نژاد در مجمع عمومی انجام شد

سخنرانی احمدی نژاد در مجمع عمومی انجام شد

احمدی نژاد دیدگاههای خود را برای نمایندگان کشورهای جهان بازگو کرد

محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کرد.

در حالی که سخنرانی رییس جمهوری ایران در جریان بود، معترضان در اطراف ساختمان سازمان ملل متحد علیه او شعار می دادند.

نطق آقای احمدی نژاد که چیزی حدود 40 دقیقه طول کشید بعد از ساعت هفت بعد از ظهر به وقت محلی در نیویورک شروع شد.

در جریان این نطق بسیاری از کرسی های مجمع عمومی خالی بود و نمایندگان برخی از کشورهای غربی همچون کانادا و فرانسه نیز در جریان نطق او جلسه را ترک کردند.

رئیس جمهور ایران در این سخنرانی یک جا با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری ایران ، آن را "بسیار باشکوه و کاملا آزاد" توصیف کرد و گفت مردم طی آن "فصل نوینی را برای شکوفایی ملی و تعاملات گسترده تر جهانی رقم زده اند." بسیاری از مخالفان در ایران معتقدند او با تقلب در این انتخابات برنده شده است.

او نظام جمهوری اسلامی را "یکی از مردمی ترین حکومت های مترقی جهان" خواند و هیچ اشاره ای به اعتراضات مخالفان که آخرین مورد از تظاهرات گسترده خیابانی را جمعه گذشته در روز "قدس" ترتیب دادند نکرد.

آقای احمدی نژاد با انتقاد شدید از آرایش اقتصادی جهان و همچنین اندیشه لیبرالیستی گفت پیش بینی می کند که "ماشین اقتصاد سرمایه داری" از کار بیافتد.

او جهانی سازی را بهانه ای برای "توسعه سلطه بر جهان" تعبیر کرد و گفت: "امروز دیگر دوران تحقیر ملت ها و اعمال سیاست های دوگانه و معیارهای چندگانه سپری شده است."

آقای احمدی نژاد با انتقاد تلویحی از غرب گفت که این کشورها دیگر نمی توانند دموکراسی و آزادی را تعریف کنند و "خود معیار آن باشند" و با دولت های متکی بر "مردم سالاری واقعی و حقیقی مبارزه کنند."

او سپس بار دیگر به مساله فلسطینی ها پرداخت و اسرائیل را "متجاوز" و "اشغالگر" خواند و این کشور را به نسل کشی متهم کرد.

او گفت: "دیگر قابل قبول نیست که یک اقلیت محض با یک شبکه پیچیده و طراحی غیرانسانی، بر اقتصاد و سیاست و فرهنگ بخش های مهمی از جهان حاکم شود، برده داری نوین راه اندازی کند و تمام حیثیت ملت ها، حتی ملت های اروپا و آمریکا را قربانی مطامع نژاد پرستانه خود کند."

او همچون نطق سال قبل، از آنچه اشغال عراق و افغانستان خواند شدیدا انتقاد کرد و نظام حاکم بر سازمان ملل را ناعادلانه خواند و گفت: "این قابل قبول نیست که این سازمان تحت سلطه چند دولت و در خدمت منافع و خواست آنها باشد."

رئیس جمهوری ایران خواستار قیام جمعی کشورهای جهان در برابر وضع موجود شد و راه نجات بشر را راه پیامبران الهی دانست چرا که همه انبیاء آمده اند کاری کنند که "جنگ نباشد، تبعیض و فقر ریشه کن شود، جهل نابود شده و خوشبختی بر تمام انسان ها و جوامع حاکم شود."

وی در پایان سخنرانی اش گفت که جهان برای رسیدن به آزادی، کمال، رشد، امنیت و آرامش و صلح باید در انتظار ظهور امام دوازدهم شیعیان (مهدی) و پیامبر مسیحیان (مسیح) باشد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه با آغاز نطق آقای احمدی نژاد هیات های نمایندگی آرژانتین، استرالیا، بریتانیا، کاستاریکا، دانمارک، فرانسه، آلمان، مجارستان، ایتالیا، زلاندنو و آمریکا جلسه را ترک کردند و شمار دیگری از هیات های نمایندگی دیگر هم در جلسه حضور نداشتند.

مارک کورنبلا، سخنگوی دفتر نمایندگی آمریکا در سازمان ملل، در بیانیه ای گفت: "اینکه آقای احمدی نژاد بار دیگر شعارهای پر از نفرت، توهین آمیز و ضدیهودی را برگزیده است، مایه تاسف است."

samanx93 - ایران - رشت
افتخاری دیگر برای جنبش سبز ایران
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

persianshadow1 - انگلستان - برایتون
حرفهای و استدلالهای این مرد ابله بقدری احمقانه و مشمئز کننده است که وقت نذاشتم همه اراجیفی رو که گفته بخونم. ولی به کشورهایی که جلسه سخنرانی این دیوانه را ترک کردند درود میفرستم.
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

mardin8 - انگلستان - لندن
جایزه پر رو ترین اعجوبه دنیای کتاب گینس به این اورانگوتان تعلق گرفت.
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

easy_busy - مالزی - کوالالامپور
این جدا ما رو دست انداخته یعنی کل دنیارو دست انداخته!!!‌باچه وقاحتی این جوری حرف می زنه!!‌عجب!!!!
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

ماهی سیاه کوچولو - ایران - تهران
چه افتضاحی بهش زدن.چهرش رو زمانی که رو صندلی نشست و میخواست گریه کنه دیدین؟ با هاله قهوه ای دور سرش.. روزمو ساختی احمدی.
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

kaveh52 - ایران - تهران
خاک بر سر کسانی که با وجود درخواست ملت ایران پای حرفهای مزخرف این آدم نشستند .
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

شاپرک - ایران - تبریز
خوشم میاد .. خیلی باحاله. از رو نمیره!!!!
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

p.h - هند - پونه
اقا دیدن همه رفتن ، همه صندلی ها خالی شد ؟؟ :))) فقط دیدم افغانستان و فلسطین و یه 2-3 تا از این جیره خوارها موندن
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

masih - ایران - تهران
بار دیگر روسیاه شد اما وقتی به ایران باز میگردد میگویند حماسه آفرید.این بشر نهایت پرروییست
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

termeh - المان - المان
این مردک نوعی مازوخیسم حاد داره با تمام اوضاع و احوالی که خودشم میدونست حضورش چقد میتونه مشمئز کنندهباشه واسه همگی بازم پاشده رفته تا فحش کشش کنن. مازوخیسمه دیگه!
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
اقای تقلب نژآد جز اراجیف چیز تازه ای بلد نیستند !
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

iranesabz - هلند - هلند
خاک بر سر این الدنگ منفور. معلوم نیست برای چی میره امریکا.
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

khaneyeh parsian - ایران - شیراز
خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است...
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
این مردک ادم نخواهد شد.
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

vandidad.iran - ایران - کرمانشاهان
سخنرانی احمدی نژاد به همه نشان داد که حماقت هیچ حد و مرزی ندارد
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

gucci ahvazi - انگلستان - بیرمنگهام
امیدوار بودم قبل از وراجیها این مرد زشت اسهال میگرفت.لااقل اینجوری وقت نمی کرد اون بالا بره تا شاید حفظ ابرو شود. بیرمنگهام
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
مردک ابله دیوانه قاتل خفه خون بگیر که اسلام و ملایت چه ها با این ملت در بند نکرد گورتان را از ایران گم کنید 1400 سال جنایت برای 7 پشت ایرانی کافیست.
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

SACHVERSTAND - المان - مونیخ
به نظرتون عکس بالائی قهوه ای رنگ نمیاد ؟؟؟؟؟ عجیبه والا !!!
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

zabhes - ایران - دماوند
اگه میشه اسم همه ی کشورهایی که هنگام چرت گویی ودروغگویی احمقی نژاد جلسه راترک کردند رواعلام کنید.چون اینجوری که من دیدم خیلی بیشتر ازتعدادی بودکه شما اعلام کردید.حتی لبنان وکره جنوبی هم رفتن بیرون
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

SACHVERSTAND - المان - مونیخ
اینکه همه میگن: احمدی نژاد ادم بسیار کثیفه ؛ مگه حموم نمیره ؟؟؟ اههههههها حتما تیمم میکنه !!!!!!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

عاشق وطن - ایران - تهران
این بدبخت هم میدونه که دیگه همه دنیا دستشونو خوندن و میدونن چه حکومت کثیفی دارن.از اونجایی که عقده خود بزرگ بینی شدیدی داره خیلی داره میسوزه که هیچکسی محلش نمیذاره. اینه که تا میتونه دروغ بهم میبافه تا تو تلویزیون سراسر دروغ ایران پخش بشه و مردم را به قول خودشون بیشتر بجزونن. هر چی باشه مردم ابرویی براشون تو دنیا نذاشتن و ماهیت واقعی همشون در جهان به تصویر کشیده شده. یه مشت مزدور هم ول کردن تو این سایتها که مثلا مردم رو بجزونن. اینها همش اخرین دست و پاهایی هست که میزنن مثل ادمی که داره غرق میشه.نمیدونن که زودتر خفه میشن.
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

SACHVERSTAND - المان - مونیخ
بازهم دشمنان انقلاب و منافقین نتوانستند با دسائس خویش؛ نیل به اهداف فرزند اسلام جناب اقای دکتر محمود احمدی نژاد رامانع شوند. ایشان توانستند که در سالن مجمع ؛ با کلمات جلیلشان به جهانیان ثابت کنند که اهدافشان دور از اخلاقیات اجتماعی است. اما تعجب میکنم و از خود میپرسم که به غیر از اقای دکتر ؛ چرا میهمانان داخل سالن ماسک ضد بو زده بودند ؟؟؟؟ یا خیلی ها دماغاشونو گرفته بودند و به طرف در های خروجی اضطراری میدو ئیدند !!!!!!!!! خیلی هاهم پاشون پیچ میخورد و میخوردند زمین ؟؟ خیلی عجیبه والا !!
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

Johnny Daller - انگلستان - لندن
ابروی هر ایرانی را بردی روی هر عرب را سفید کردی. سرنگون باد رژیم اسلامی پیروز باد مبارزه بحق ملت ایران
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

ام فردیس - ایران - کرج
این هم بخشی از بازتاب های جنبش سبز ایران . (((هر کجای دنیا که بروید رهایتان نمیکنیم ))).
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

pouriya - ایران - رودسر
mardin8 - انگلستان - لندن. دوست من اگر لحظه ای به چهره دوست داشتنی و چشم های بیگناه یک اورانگوتان نظر بیاندازی خواهی دید که این مقایسه ات تا چه حد غیر منصفانه بوده است.
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

pouriya - ایران - رودسر
p.h - هند - پونه. جالبتر اینکه حتا صندلی لبنانیها هم خالی بود...
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

mehrzad_gh - ایران - تهران
حرفهای تکراری و بی معنی و با وقاحت تمام هم ایراد میشود یه الگوی کامل از محسمه حماقت. یه مثل فارسی میگه یه جو از عقلت کم کن بعد هر کاری دلت میخواد بکن. البته باید دید ایشان اون یه جو رو هم داشته یا خیر
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

jooli - ایران - تهران
خاک بر سر این ملت که فقط منتظر کشور های دیگه هستند خودشان هیچ اقدامی نمیکنند کشور های غربی چه خواهند کرد
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

A.salimi - ایران - کیش
- ایران - کرمانشاهان. سخنرانی احمدی نژاد به همه نشان داد که حماقت هیچ حد و مرزی ندارد. زیبا گفتی فکر کنم این تعبیر از ناپلئون باشه. SACHVERSTAND - المان - مونیخ. طنز قوی دارین، برادرمون ابراهیم نبوی باید طنز بچه های این سایت رو بخونه چیز یادبگیره ( البته بی ادبی نباشه حضور طناز خوب آقای نبوی) ولی این دوستمون خوب نوشته. Johnny Daller - انگلستان - لندن. نه عزیزم غصه نخور آبروی ایرانی با حرفای این آقا اونم تو جمعی که همه میشناسنش نمیره این دیگه حناش رنگ نداره. آبروی ما خون ندا و سهراب و همه خونهای پاکیه که به پای این سرزمین اهورایی ریخته شده. jooli - ایران - تهران. عزیزم نگو اینجور. این ملت با خونهایی که دادن کاری کردن که حالا دنیا ما رو درست بشناسه و حساب ما ملت از حساب این متجاوزان زورگو جدا بشه و این ترک کردن سالن توسط خلق دنیا! خودش به خاطر تأثیر خون مردم بیگناه ایران بوده. مطمئن باش. قیام مردم به گوش جهانیان رسیده که حالا اینگونه با نماینده این حکومت مستبد با بی اعتنایی برخورد میکنن
جمعه 3 مهر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
بهتر بود سایت اینجور تیتر میزد: سخنرانی احمدی نژاد در توالت عمومی انجام شد.
جمعه 3 مهر 1388

آرزو آرزو - ایران - تهران
دمش گرم . ایران به همچین رئیس جمهوری نیاز داشت تا بوز دشمنان و حامیانشون را به خاک بماله . نه رئیس جمهورهای قبلی که فقط به فکر بر کردن جیب خودشون بودن . لعنت خدا بر اونهای که قصد دارن خون شهدا را بایمال کند.
شنبه 4 مهر 1388

tohid - -
سلام. کسی که می خواد کار کنه حرف نمی زنه ( شعار نمیده ) . کسی که حرف می زنه ( شعار میده ) نمی خواد کار کنه . اگه کسی پیدا شد که میگه ( شعار میده ) دراه کار می کنه . یا جادگره یا سمبل میکنه. پاینده باشید . دوست کوچک شما . توحید .
-------------------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر و کشور محل زندگی خود را بنویسید
با تشکر
دوشنبه 6 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.