تظاهرات موج سبز ایرانیان در مقابل سازمان ملل در نیویورک بر علیه احمدی نژاد ۳- ویدیو

تظاهرات موج سبز ایرانیان در مقابل سازمان ملل
در نیویورک بر علیه احمدی نژاد 3


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم تنها تا ساعاتی پس از انتشار فعال خواهد ماند

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=0Mhlhzt2VNs

دانلود


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم تنها تا ساعاتی پس از انتشار فعال خواهد ماند

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=aVCWXoZIzBU

دانلود

emperatur - اکراین - پلتاوا
درود بر‌ همه ی ایرانی‌ های‌ وطن‌ پرست
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

karlos - فنلاند - هلسینکی
ظاهرا طرفداران موسوم به سبز و پشتیبانان داخلی و خارجی انها بخصوص مراکز مطالعات استراتژیک غربی فراموش کرده اند که ایران به عنوان تمدنی که خیلی وقته فرهنگ خودش را ساخته است،به هیچ عنوان قابل مقایسه با اکراین و گرجستان و غیره نیست.چرا عمو سام و بروبچه های اکسفورد و ژورنالیستهای باوجدان!برای کشورهای عربی نسخه هزار رنگ دموکراسی نمی پیچند؟به نظر من با همه معیارهای انسانی-اخلاقی و عرفهای دیپلماتیک و غیرهم اول اعراب حق بهرمند شدن از الطاف دموکراتیک را دارند و بعد از اینکه همسایه هامون دمو کرات ماب شدن نوبت ما می شود...
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ
احمدی نجات قطره ای از اقیانوس جمهوری اسلامیست گیریم این گل پسر و اوساش هم محاکمه و محکوم شدند بعد حتما نوبت سلطان میر حسین خان موسوی و دارو دستشه که مردمو ببرن کهریزک باز دوباره باید بریم جلوی سازمان ملل بگیم دروغگو دروغگو چند بار شما ملت باید از یه سوراخ گزیده بشید منظورم سبزهای خارج کشوره . به نظر شما اگر مار پوست انداخت مارمولک میشه یا هنوز ماره . مار همون ماره فقط سبز و عینکی شده .اگر واقعا با هوش و اریائی هستید در عمل ثابت کنید .عمر ما که تباه شد شما زندگی کنید .
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

ehsan abadan - انگلیس - برایتون
واقعا دروغگوتر و وقیح تر از انتری نژاد(ان) وبی شرم وبی ناموس تر از اون عکس تو شناسنامشه واون پدر چلاقش علی گدا . اینا رو هم میبینه بازم از رو نمیره
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

mafshar - چبی - امارات
درووود بر شما
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

oghab - سوئد - س
اگر کنسرت مجانی هم بود باز همین تعداد میرفتیم. واقعا که از ماست که بر ماست.
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

khorzookhan - ایران - تهران
کاش به اندازه ای که برای یک کنسرت مسخره وقت و هزینه می گذارید به این موضوع هم اهمیت می دادید .واقعا که !!! انتظار ما در داخل بیش از این بود .این ضرب المثل خلایق هر چه لایق که بیجا و با جا حواله ما می کردید بیشتر شرح حال خودتان است. متاسفم .با اینحال دست کسانی که رفتند درد نکند لایق اسم هموطن شمائید
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

Aryan33 - انگلیس - لندن
یادمون نره موسوی در سال 1360 دستور داد هر کس بر علیه رهبری تظاهرات کند محارب با خداست و زندانی و اعدام بایدوگردد. موسوی هم اگر رئیس جمهور میشد وحشیانه تر از احمدی نژاد قتل میکرد. اینها همه نوکران اسلام و اعرابند.
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
سلام عزیزان لطفا توجه کنید.بنظر م باید از هر کسیکه با فریاد مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر جمهوری اسهالی و ملاها صدای ملت ایران و شهدای راه آزادی و زندانیان سیاسی را بگوش جهانیان میرسونه تشکر کرد.مردمی که روبروی سازمان ملل میبینید و فریاد میزنند همه ایرانی هستن و وطن پرست که از هزاران کیلو متر و از قاره های مختلف با هزینه های شخصی دور هم جم شدن.درست است دموکراسی هست و خطر جانی اونجا نیست اما مثل تهران نیست هر کسی از خونش زد بیرون با یک اتوبوس بتونه خودش را به جمع برسونه. هموطنان عزیزم بهتر است با هم متحد باشیم .سیاست ملا و مزدوران و تفرقه اندازی بین ملت (موج سبز آزادی)است پس گول نخوریم چون30سال است با سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن این جنایتکاران متجاوز دزد بیشرف وطنفروش پست با همین تفرقه بین ملت حکومت میکنند.زنده باد آزادی و عشق به هموطن و ایران و مرگ بر جمهوری اسهالی و گدا علی و مزدوران....
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

kesraelian - امریکا - شادوهیلز
khorzookhan - ایران - تهران . هموطن عزیز این تنها یک گروه از ایرانیانی هستند که در اطراف سازمان ملل اجتماع کرده بودند. تعداد بسیار زیادی از ایرانیان در خیابانهای اطراف و محلهای مختلف تجمع کرده بودند.یکی از دلایل این کار جلب توجه هر چه بیشتر غیر ایرانیان به اعتراضات و خواسته های مردم چه در د اخل و چه در خارج از کشور بود.
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
می دانید چند میلیون ایرانی در امریکا زندگی می کنند پس بقیه کجا هستند؟
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

kamran1011 - آمریکا - سان فرانسیسکو
آریا جان ، دست از دروغ پراکنی و پروپاگاندا سازی دست بردار .
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
هزاران درود بر شما آزاداندیشان راه آزادی سبز.از تلاشهای بی وقفه شما دلاوران سپاسگزاریم. بله هم میهن آزاده ام ما خواهان آزادی ایران و ایرانی هستیم و امروزه هدف همه مون یکی ست . پاینده و آزاد باد ایران و ایرانی.
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

mehria - هلند - هلند
kamran1011 - آمریکا - سان فرانسیسکو . آریا جان ، دست از دروغ پراکنی و پروپاگاندا سازی دست بردار . . . چه دروغی من کاملا بهش حق میدم.
جمعه 3 مهر 1388

bluestar - ایران - تهران
RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ - شما چه کسی رو شجاعتر از موسوی سراغ دارید؟ نکنه انتظار داری بهت بگن آقای رجب رینگو تو بیا بشو شخص اول سیاسی ایران؟ از این افکار بچه گانه دست بردارید که فلانی چون تو همین نظام نخست وزیر بوده پس به درد نمیخوره و.. کوروش که سلسله ماد رو سرنگون کرد خودش نوه پادشاه ماد بود.
دوشنبه 6 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.