مراسم تولد محمد قوچانی و فیض الله عرب سرخی در پشت دیوارهای اوین + عکس

مراسم تولد محمد قوچانی و فیض الله عرب سرخی در پشت دیوارهای اوین

پارلمان نیوز : مراسم تولد فیض‌الله عرب سرخی و محمد قوچانی با حضور خانواد‌ه‌ها، اهالی مطبوعات و چهره‌های سیاسی، شب گذشته در مقابل زندان اوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، همزمان با شب تولد فیض‌الله عرب‌سرخی عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و محمد قوچانی سردبیر روزنامه اعتماد ملی که در جریان حوادث پس از انتخابات بازداشت شده‌اند، مراسم جشنی به یاد سالروز تولد آنها روبروی زندان اوین برپا شد.

در این مراسم که خانواده‌های عرب‌سرخی و قوچانی با کیک و شرینی، پذیرای مهمانان شدند، تولد 34 سالگی قوچانی و 51 سالگی فیض‌الله عرب سرخی در غیاب خودشان جشن گرفته شد.

اکثر روزنامه نگاران و خبرنگاران روزنامه‌های اعتمادملی، هم‌میهن، شرق و هفته‌نامه شهروند امروز که محمد قوچانی سردبیری آنها را برعهده داشت، برای گرامی‌داشت تولد همکار خود به مقابل زندان اوین آمده بودند، همسر و مادر محمد قوچانی نیز در این مراسم پذیرای دوستان و همکاران او بودند.

اما برخی از چهره‌های سیاسی و هنری همچون جواد امام رییس ستاد میرحسین موسوی در تهران و یار قدیمی عرب سرخی در سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران، فخرالسادات محتشمی‌پور همسر مصطفی تاج ‌زاده دیگر عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، عمادالدین باقی، زهرا مجردی همسر محسن میردامادی، همسر زید آبادی، برادر رمضانزاده، ژیلا بنی یعقوب، پرستو سرمدی همسر حسین نورانی‌نژاد، باران کوثری بازیگر سینما به همراه مادرش، رخشان بنی اعتماد کارگردان و برخی از فعالان حقوق زنان نیز در این مراسم تولد حضور داشتند.

این مراسم که شب گذشته  از ساعت 8 شب آغاز شد تا ساعت ده و نیم شب ادامه یافت.

مهمانان شعر تولد مبارک برای محمد قوچانی و فیض‌الله عرب سرخی که در بند هستند خواندند و برایشان آرزوی آزادی هرچه سریعتر کردند.

خانواده‌های این بازداشت شده‌ها نیز شمع‌های تولد را به نیابت از عزیزانشان فوت کردند.

در پایان این جشن حاضران با فریاد الله اکبر به سمت زندان اوین حرکت کرده خواستار آزادی این دو چهره و سایر زندانیان سیاسی در بند شدند.

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
اون بدبختها تو زندون معلوم چه بلایی سرشون یاد خونواده هاشون میان پشت زندون فیلم و نمایش بازی میکنن اونم با چه قیافه های شاد و خندونی ادم باورش نمیشه عزیزشون تو زندون باشه اونم چه زندونی واقعا که
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

ehsan abadan - انگلیس - بزایت
داره مد میشه تولد دم زندان. فردا عروسی هم میگیرن برای بچه های تو زندان .مرگ بر خامنه ای ودولت اسهالی
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

i.am.the.world. - لو کزامبورک - اش
هیچوقت نتونستم بفهمم سمت و سوی این حرکتها و نمایشات یعنی چی. ذهن کاملا در توهم و دوگانگی بسر میبره. دوست من داشت در تظاهرات در امریکا با چند صد نفر دیگه فریاد میزد: نترسید! نترسید! ما همه با هم هستیم!!! بهش گفتم: این دروغ چیه وسط روز روشن داد میزنید؟! شما کجا با هم هستید؟ اونا توی ایران زیر تهدید و برق چاقو و خنجر و تفنگ دارن نفس میکشن؛ شما میخوای ناهار بری بیف استرو گانف بخوری بعد هم بریم پلاژ. دیگه این دروغ قلمبه و بیجهت چیه داری با بقیه فریاد میزنی؟!! این همه توهم و شعار و خیال؟ .. حالا اون بیچاره توی زندون اویزونش کردن؛ اینا دارن پشت دیوار واسش شمع فوت میکنن؟! عجب! عجب! شاد باشید.
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
درود به همه کسانیکه در زندانهای جنایتکاران و متجاوزان به ناموس و وطنفروشان .. دربند تازیان در ایران برای آزادی ملت ایران میباشند.امروزه جهانیان میدانند هموطنان و مبارزان غیور برای آزادی ایران و ایرانی در زندانهای رژیم اسهال و گدا علی مبحوسند و مزدوران و جنایتکاران و دزدان و متجاوزان به کشور و ملت آزادانه با حمایت چلاغعلی در حال جنایت و تجاوز و چپاول و غارت و ویرانی و.....میاشند!!!!! اما ملت ایران و موج سبز آزدادی با اتحاد ملی ریشه ظلم و ارتجاع را مییخشکاند و بزودی رژیم و ملاها و مزدوران را در همین ریشه های پوسیده و خشک خواهد سوزانید و انتقام30ساله رژیم دیکتاتور جهل را از مزدوران خواهد گرفت.تاریخ ایران را مطالعه کنید و جایگاه ظالمان را بنگرید. مرگ بر جمهوری اسهال و گدا علی و رفسن جانی و دکی و ملاها و مزدوران انگل رژیم اسهال .
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

sabz 1 - مجارستان - بوداپست
امیدوارم که مردم سبز و خوب ایران در سختیها همدیگر را رها نکنند.مجارستان
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

vandidad.iran - ایران - کرمانشاهان
محمد قوچانی یکی نوابغ ایرانه!. این مرد در اوج جوانی سردبیر بهترین روزنامه های ایران بود مثل ((شهروند امروز)) که فوق العاده جامع بود. البته توقیف شد. واقعا اگه این جون رو آزاد بزارند میتونه نشون بده چیزی از سردبیر لموند و تایم کم نداره!. اینو اونهایی که مقاله هاشو حوندن می دونن
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرگ
خدا خانه ظلم را خراب کند
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

arash_persia - ترکیه - انکارا
تولدشون مبارک
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

bahareiran - ایران - ایران
انشاله هر چه زودتر ازاد بشن
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

darya_r - انگلستان - لیورپول
تولدتون مبارک و به امید ازادی ایرانیان ازاده .
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

Iraj Berlin - المان - ‌برلین
تنها به چهره های پاک این بچه ها باید نگاهی انداخت تا به ژرفنای این تبهکاری و سنگدلی پی برد .
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

شب قطبی - امارات - دبی
زندانی سیاسی آزاد باید گردد......ولی کو گوش شنوا و چشم بینا؟
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
ناراحت کننده ست. به امید آزادی هر چه زودتر تمامی هم میهنان عزیز در بند٬ بیشتر دلم به حال افراد عادی می سوزه که حتی به خانواده هاشون اجازه ی اعلام زندانی شدن یا کشته شدن عزیزانشون رو ندارند.سرنگون باد حکومت استبدادی- دینی.
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

manenarenji - المان - اسن
به امید روزی که این جنایتکاران گورشونو از ایران گم کنن وهمگی جشن بگیریم. مرگ و نابودی بر دیکتاتور.
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

hosein_TNT - ایران - همدان
شده سرگرمی واسه خانوادشون آخه چه وضعشه
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

kaveh52 - ایران - تهران
امیدواریم هر چه سریعتر در سلامت کامل و با پیروزی به آغوش خانواده بازگردند
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
دوستان ان زمانی که محمد قوجانی وارد عرصه مطبوعات شد و من میشنیدم جوان است باور نمیکردم که یک جوان اینهمه اطلاعات داشته باشه و با یکی شرط بستم که امکان نداره در این سن کم اینهمه کتاب خونده باشه و عقلانی نیست تا اینکه موفق به ملاقات او شدم یک روز را با هم گذراندیم و ان روز من شرط را باختم. تولدش مبارک به امید ازادی ایران.
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

Iraj Berlin - المان - ‌برلین
alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس و .am.the.world. - لو کزامبورک - اش دوست عزیز خیالت راحت باشه از این داغداران چون اینها گریه و زاری هاشون رو در کنج خونه میکنن و حالا در پشت سیاهچال بهم پیوستند که همدیگرو قوت قلب بدن که تنها نیستن (اینو دست کم نباید گرفت) و هم روزنامه ها در این باره گزارش بدن که شاید فشاری باشه به سنگدلان رژیم. خرده گرفتنت از خونواده زندانیان از دیدگاه من بسیار بیمورده.
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
کاش روز تولد دموکراسی رو جشن بگیریم.
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

fereshteh nejat - امارات - دبی
به به کاکو شیرازیه خودمون . دمت گرم
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
دلم سوخت!! Iraj Berlin - المان - ‌برلین// راست میگه. اینا گریه هاشونو کنج خونه میکنن. تازه آدم وقتی خیلی غصه میخوره و گریه میکنن. اشکشون خشک میشه. دیگه فقط از تو میسوزن و آب میشن. ایشالله سالم و سلامت باشن. و سالهای دیگه کنار خانواده و دوستانشون تولد بگیرن
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

xudafarin - اذربایجان - باکو
تولدشون مبارک.
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

xudafarin - اذربایجان - باکو
تولدشون مبارک.
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

i.am.the.world - لوگزامبورگ - اش
عزیز من از المان ـ برلین: خرده گیری در کامنت بالا وجود نداره بزرگوار. اینکه ذهن در توهم و سمبل گرایی غلط میزنه مورد نگاه قرار گرفته. همین. اینم که روزنامه ها گزارش بدن و فشاری باشه باز هم توهم و خیال پردازیه. اینطور نیست؟ . عزیز هر چیزی که از (فکت) فاصله میگیره ؛ توی تله ی توهم؛ شعار؛ و عدم انچه هست گرفتار میشه. متوجه هستی؟ پس (فکت) اینه که اونا زندون هستن. و اگر روزنامه ای هم بخواد فشار بیاره؛ هم بسته میشه و هم مدیر مسئولش میره توی زندون پیش اون بقیه. دوست من اینا خرده گیری یا انتقاد نیست. *انچه که هست* بدور از شعار؛ خیالپردازی و توهم است و بس. شاد باشید.
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

hosein3456 - ایران - خاک ایران
اره دیگه شما ها همین چیزا رو بلدید فکر کنم بدتون نمی آد تظاهرات هم تو پارتی های شبانه باشه. چیزی که بلدید فحش و بی احترامی و از این فی فی بازی ها. البته حق هم دارید چون درد ندارید ، درد ندیدید ‌، کمبود ندارید ، خوردید و خارج از کشور خوابیدید. اگه یه بار خواستید بیایید یادتون بدیم چطوری اعتراض می کنند. اعتراض از سر شکم سیری بهتر از این نمیشه که .بی صبرانه منتطر وصله ها و توهین های شما هستم.
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
بیا شمع ها رو فوت کن؛ که 100 سال زنده باشی..... دو آرزویی که برای این عزیزان و خانواده های شان امکان پذیر نیست!!!!
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
hosein3456 - ایران - خاک ایران //ضایع شدی.. لووووووووووووول.. آقای درد دار!! درد دیده!!! درد کشیده!!! کمبود دار!!! ما که ایرانیم چی؟؟ اینا هم بلد بودن. کردن نتیجه شم اونور دیواره آقا
جمعه 3 مهر 1388

hosein3456 - ایر - خاک ایران
blueberry من مخلص هر چی ایرانی داخل از کشوره هستم. اگه تو سرم هم بزنن بازم میگم هموطنمه . آدم خوبه جلوی هموطنش ضایع بشه عزیز نه جلو یه مشت خارجی بی درد شکم پر که اصلا نمیدونن تو ایران چه خبره. تو بگی با سر از دیوار خودم می پرم پایین. ولی به قول اون هموطن ترک که میگه آآآآمممممممااااااااااااااااااااا من فقط با این تی تیش مامانی های اجنبی(ایرانی سابق)‌کار دارم. نوکرتم
جمعه 3 مهر 1388

Bare hasti - المان - هامبورگ
hosein3456 - ایر - خاک ایران ..تو دردت چی است که اینقدر با ایرانیان خارج. ار کشور بدی وطنننننننننن دوست ؟؟؟!!!مواظب حرف زدنت هم باش از حرفات جز عقده ای بودن بویی از وطن دوستی نیست ..تو همان بهتر نوکر باشی وبمانی چون شعورت بیشتر از این نمیرسه ...جالب که حرف مفت میزنی که سراسر هم توهین است بعدم منتظر قربون صدقه هم هستی ...موددددددددب....تو فقط مثل سرسپردگان حکومتت میخواهی بین ایرانیان داخل وخارج اختلاف بندازی و جو و الوده کنی ولی کور خوندی جاسوس رژیم
جمعه 3 مهر 1388

hosein3456 - ایران - خاک ایران
bare hasti آلمان - هامبورگ . اولندش که من اصلا منتظر قربون صدقه نیستم چون فرهنگ شما فقط فحش و ناسزاست .دیوم اینکه مشکل شما و بقیه اجنبی های ایرانی نما اینه که فکر می کنید فقط بسیجی و قاتل و جاسوس و ... با شماها خوب نیستند . وقتی میگم از ایران بیگانه هستید همین دلیلش . ببین عزیز من کاری ندارم شما میگید چه کاره ام ولی هفتاد درصد ایران هیچکدوم از اینا که شما میگید نیستند ولی به شما هم بها نمیدن.یعنی کشورمان را دوست دارن. منتظر قربون صدقه های شما هستم.
شنبه 4 مهر 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
Iraj Berlin - المان - ‌برلین . گریه کنج خونه بدرد چی میخوره اینهایی که من میبینم از کنج خونه ایها هم نیستن انگار اون بدبخت افتاده تو سیاه روزی اینها باید پزش رو بدن این زشته در عجبم که چرا ما ایرانیها اینقدر ساده هستیم با این کارها که اون زندونی بدبخت سیاه روزتر میشه این چه اعتراضیه که خوشحال دم در زندون بخندی اونها هم میگن اینها که خیالیشون نیست پس بذار همون تو بپوسه کی گفته اعتراض اینه اونم با شادی برای عزیز در رنج . اینجانبانی هم که برای شما شدن رییس جنبش سیاست همین دولته که بگن ما رکورد انتخاباتو شکستیم ما راهپیماییهامون بهمانه همه اش به نفع هموناست اینها هم جیره خورهای خمینی هستن یکی مثل بقیه موسوی و احمدی نژاد جفتشون یه ی.ا.ب.و.یی هستن خودتونو گول نزنید .
شنبه 4 مهر 1388

Bare hasti - المان - هامبورگ
hosein3456 - ایران - خاک ایران . فرهنگ تو رو هم دیدم چقدر مودب حرف میزنی !!!!بهتره یک بار دیگه کامنتنو بخونی شاید فرق ادب وبیادبی رو فهمیدی ؟؟!!در صمن تو در چه مقامی هستی که جای 70میلیون حرف میزنی در همین کامنتها اگه نگاه کنی میبینی که چقدر از حمایت ایرانیان خارج از کشور خوشحال هستند و چقدر هم موثر هست ...منتها امثال تو حرفهای رژیمی میزنند عوامل بیگانه..حمایت بیگانه..نفوذ بیگانه..اینقدر هم که میگی بیگانه از ایران نیستم 18 سال درایران زندگی کردم و ادمهای لمپنی چون تو را میشناسم ام تو چقدر ایرانیان خارج از کشور رو میشناسی جز اونی که به خوردت دادند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 4 مهر 1388

Bare hasti - المان - هامبورگ
hosein3456 - ایران - خاک ایران ...ضمنا همین الان هم داری با استفاده از همین سایت اجنبی!!! کلام گوهر بارت و نصیب ما میکنی و از انها اطلاعات میگیری
شنبه 4 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.