غرق شدن یک خانواده خراسانی در دریای مازندران

غرق شدن یک خانواده خراسانی در دریای مازندران

چهارتن از اعضای یک خانواده خراسانی که روز گذشته برای گذراندن آخرین روزهای تعطیلات تابستانی خود به سواحل دریای مازندران رفته بودند، در میان آبهای طوفانی و مواج این دریا در منطقه فریدونکنار جان خود را از دست دادند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر، رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار گفت: اعضای این خانواده مشهدی که دیروز در آبهای ساحلی فریدونکنار غرق شدند 5 نفر بودند که با تلاش گروهای امداد و نجات یک نفر از مرگ حتمی نجات یافت اما 4 نفر دیگر جان باختند. 

مهدی آزادی افزود: اجساد 3 نفر از غرق شدگان از آب بیرون کشیده شد و تلاش برای یافتن یک عضو دیگر ادامه دارد.

وی جزییات بیشتری در این باره فاش نکرد.

به گفته آزادی، ظرف سه ماه اخیر تاکنون 7 نفر در آبهای ساحلی فریدونکنار غرق شده اند.

ehsan abadan - انگلیس - برایتون
دولت ما پول میده به بسیجیها که مردم رو کتک بزنن ولی حاضر نیست 4 نفر استخدام کنه (غریق نجات)که کنار دریا بشینن و جون مردم رو نجات بدن. واقعا چی میشه گفت
دوشنبه 30 شهریور 1388

panjere - سوئد - گو تنبر گ
مردشور فرئدونکنارو ببره که منم خاطره بدی دارم.
دوشنبه 30 شهریور 1388

mr.king - بلژیک - انتورپن
خوب بد بختها اینو که نوشتن دیگه شنا کرن مننوع
دوشنبه 30 شهریور 1388

zolfaghar.ghar.ghar - ایران اسلامی - طهران شهیدپرور
mr.king - بلژیک - انتورپن گرامی اینو خوب اومدی اخوی. دولت بدبختتر از دولت ان من ندیدم. شما چی. و من الات التوفیق
سه‌شنبه 31 شهریور 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
من نمیدونم با وجود غرق شدن بسیاری از هموطنان در دریای خزر چرا بعضیا درس عبرت نمیگیرند..دریای خزرمکان مناسبی برای شنا کردن نیست وهر کسی هم جنین ریسکی بکنه یعنی داره با جونش بازی میکنه..دیگه از محالاته که یه تابستون تموم شه ودریای خزر کسی رو قربانی نکنه
سه‌شنبه 31 شهریور 1388

sepehrsan - ایران - تهران
mr.king - بلژیک - انتورپن . تو از کجا فهمید این عکس مال محل حادثه است
سه‌شنبه 31 شهریور 1388

rasti - ایران - تهران
خوشم میاد هر اتفاقی که تو ایران بیوفتد مقصرش را احمدی نژاد می دانند حتی اتفاقات بی ربط ولی واضح ترین اتفاقات جهان به باعث بانی آن ربط ندارد . مثلا غرق شدن خانواده خراسانی به احمدی نژاد مربوط می شود . ولی هزاران هزار فقیر و بی خانمان آمریکا به اوباما مربوط نمی شود . خیلی جالب است نه ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
سه‌شنبه 31 شهریور 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
rasti - ایران - تهران . دنبال فرعیات نباشید. ریس جمهور مسول جان مردم است. کوتاهی دولت در فرهنگ سازی واطلاع رسانی و تلاش درجلوگیری از تکرار حوادث ناگوار باعث مرگ عده زیادی بی گناه است. پول می گیرند که به مردم خدمت کنند نه به خدمت مردم برسند.
سه‌شنبه 31 شهریور 1388

niyusha - امریکا - لوسانجلس
rasti - ایران - تهران میدونی چرا چونکه ما میدونیم میلیونها دلار از انتری نژاد و علی گدا بخشیده به فلسطینیها و لبنانیهای عوضی میشه خوب معلو م که باید فقر و بدبختی در کشور ثروتمندی مثل ایران را ربطش بدیم به دولت جنایتکار ایران به انتری و علی گدای کثافت .
سه‌شنبه 31 شهریور 1388

punisher - ایران - شیراز
ehsan abadan - انگلیس - برایتون . دوست گرامی / دولت ایران در گرفتن جان مردم و یا شکنجه و تجاوز ید طولایی دارد / توقع داری که جان مردم رو با ناجیان غریق نجات دهند....؟؟؟
سه‌شنبه 31 شهریور 1388

blueberry64 - ایران - تهران
در کوتاهی اینا برای محافظت از جون مردم در سواحل شکی نیست اما از حق نگذرید که برخی از هموطنان گرامی ما هم در سمج بودن و کله شقی و حرف گوش نکردن خیلی قهار هستن. یقینا این عکس از محل حادثه نیست ولی بارها شاهد بودیم و شاهد بودید که با وجود همچین تابلویی عده ای مشغول شنا کردن بودن خوب میمیرن برن جاهای مجاز و امن!!! (البته اینا نرفتن و مردن!). ساحل لب مرز نیست که هر 500متر یه نگهبان بذارن جلوی مردم رو بگیره خودمون عقل و شعور داریم ناسلامتی
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

sadra121 - ایران - ایرانی
به احتمال زیاد این عکس هیچ ارتباطی به موضوع نداره ! واز جای دیگه گرفته شده !. ولی اینی که جزءیات ماجرا را نگفتن خیلی بده !. چون اینجوری ی تجربه میشه برای دیگران چون :. - یعنی 5 نفره خانواده باهم رفتن در آب !. - ممکنه دریا یکدفعه طوفانی شده باشه !. شاید هم خودشون بخاطر حکومت دیکتاتور غرق کرده باشن والا چه لزومی داشت که جزءیات گفته نشه !
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

پارسی - یوکه - لندن
کشوری که هیچ بهایی ,به ورزش و هنر ووووو نمیده این قبیل حوادث 31سال است که برای ملت ظلم دیده ما عادی شده است .
جمعه 3 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.