حجاب اسلامی و واکنش مرد ژاپنی

حجاب اسلامی و واکنش مرد ژاپنی

دوستان عزیز:

من نمیدانم داستان زیر تا چه اندازه واقعی است.

هر چه هست، میتواند پرسش بجائی را در ذهن

مردان ایرانی پدید آورد. آیا شما میتوانید به پرسش

مطرح شده در پایان داستان پاسخ دهید؟

چرا مردان ایران هرگز در مقابل حجاب واکنشی نشان ندادند

مردی ژاپنی که در اوایل انقلاب در تهران زندگی میکرد، روزی با همسر خود به یک رستوران رفت. در آنجا از همسرش خواستند که روسری به سر کند و به او یک روسری هم دادند. مرد ژاپنی ار آنان تقاضای یک روسری اضافه نمود و خودش آنرا به سر کرد. وقتی پیشخدمت های رستوران توضیح دادند که فقط زنان باید حجاب داشته باشند و نه مردان ، در پاسخ گفت: “اگر همسرم مجبور است کاری را خلاف میل خود انجام دهد ، منهم وظیفه خود میدانم که با او همراهی کنم.”

من وقتی این داستان را شنیدم ، به این فکرفرو رفتم که چرا مردان ایرانی هرگز در مقابل حجاب واکنشی نشان ندادند تا بگویند این تحمیل را بر زنان روا نمیدارند؟

منبع : وبلاگ baran45.wordpress

quietboy - ایران - تهران
چه مسخره!. کسی از شنیدن این داستان به فکر فرو میرود که قبل از ان برابری زن و مرد را به عنوان یک اصل پذیرفته باشد
دوشنبه 30 شهریور 1388

elora - نروژ - اسلو
چون توی عمق فرهنگ عرب که به ایرانیها تزریق شده زن جزو اموال مرد حساب میشه و نه انسانی برابر با او.اینجا مردهای پاکستانی اکثرا لباسهای غربی میپوشن ولی زنهاشون لباسهای سنتی مجبورن داشته باشن. تا زمانی که زن انسانی با ارزشهاو حقوق برابر حساب نشه مردها هیچ تلاشی برای باز برگردوندن حقوق اونها انجام نمیدن.
دوشنبه 30 شهریور 1388

uglyducky - ایران - تهران
دلیلش خیلی روشنه. از بس که شعورشان(!!!!!!!!!!) بالاست. مردهای ایرانی فقط زن را برای ارضای غرایز جنسیشان میخواهند و هیچ فرقی با طالبان ندارند. حتی آنهاییکه تحصیلات عالیه دارند هم شعور و درک اینکه زن حقوقی مساوی با آنها را داراست ندارند. اگر منکر هستید در رفتار و گفتار مردهای ایرانی در هر رده ای که باشند بیشتر دقت کنید میبینید که واقعیت دارد کما اینکه این واقعیت تلخ باشد.
دوشنبه 30 شهریور 1388

gondor - ایران - ایران
آخه شما ها یا سابقه ایرانی ها رو نمیدونید یا فراموش کارید . ایرانی ها از زمان پارسیان دارن زنان رو از اجتماع دور نگه میدارن و از اون موقع حجاب دارن برید مطالعه کنید زنان در زمان کوروش و داریوش هم حجاب خاصی داشتن نه به این شکل ایرانی ها از اول همین بودن تقصیر اسلامم نیست الکی گردن اسلام نندازین ما ایرانی ها از اولم همچین آزاد نبودیم و فکر نمیکنمم بشیم... خود کرده را تدبیر نیست...
دوشنبه 30 شهریور 1388

کورش پارسی - امریکا - سانتاباربارا
دلیلش تقلید کور کورانه از باورهای به اصطلاح دینی است که ایران را هزار سال از اصلش دور انداخته و فقط منافع عده ای فرصت طلب از قبیل اخوندها را براورده ساخته است. ننگ به این افراد و به این باورها....
دوشنبه 30 شهریور 1388

rezanl - هلند - امستردام
چرا؟ چرا؟!!. از پدر و مادرامون شروع کنیم و از جامعه مذهبی 30 سال پیش صحبت کنیم تا به نتیجه برسیم
دوشنبه 30 شهریور 1388

flora_germany - آلمان - دوسلدورف
قرار است مردان ایرانی‌ چه واکنشی نشان بدهند، آنها موافق هر نوع ظلم و زور به زنها هستند، اصلا تمامی‌ زندگی‌ مرد ایرانی‌ به این صورت است که از همسر خود استفاده کند و آن هم تا آخرین حد! فرق هم نمیکند عامی و بیسواد یا تحصیلکرده و روشنفکر، همه در یک نقطه گیر میکنند (برابری زن و مرد). توصیه من: خانمها ازدواج نکنید!.
دوشنبه 30 شهریور 1388

parvaz39 - آلمان - هامبورگ
به گمان من به این دلیل هست که ضعف شخصیتی و ذهنی خودشون رو از این طریق پوشش بدن, و اون انحصار طلبی رو که دارن از این طریق به راحتی و سریع بدست میارن.
دوشنبه 30 شهریور 1388

hasrat-takey - انگلیس - بریستول
به نظر من این داستان ساختگی هست چون اگر حجاب اجباری بود که بود چطور این خانم در طول مسیر به رستوران توسط 4WD که ماموران اون دوران بودند مجبور به سر کردن نشد. همانطور که معلم دینی سال سوم ابتدای به ما درس میداد و از امام حسین میگفت که اگر دیندار نیستی ازاده باش پس هر کسی ازاده که حجاب داشته باشه یا نداشته باشه پس بنابر این مرگ بر دیکتاتور و جیره خوارها
دوشنبه 30 شهریور 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرگ
خوب معلوم است از بچه گی به پسر ها می گویند تو جنس برتری و انها هم باورشان می شود
دوشنبه 30 شهریور 1388

Aryan33 - انگلیس - لندن
دمش گرم. اگر ماهاحالیمون بود که مسلمون نمیشدیم.
دوشنبه 30 شهریور 1388

aria-aria-nl - ه - روتردام
در تظاهرات بعدی مردان وجوانان پسر اینکار را بکنند چیز جالبی بود اصلا هم مسخره نیست مسخره این رژیمه
دوشنبه 30 شهریور 1388

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
داستان ساختگی نیست. من یادم می آید زمانی که قرار بود حجاب اجباری شود چون نمی توانستند تمام خیابان ها را کنترل و همه مردم را دستگیر کنند به رستوران ها و بقیه اماکن عمومی دستور داده بودند که بی حجاب ها را راه ندهند و اگر می امدند و می دیدند دستور رعایت نشده با مردم کاری نداشتند ولی صاحب رستوران را دستگیر می کردند.
دوشنبه 30 شهریور 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
حجاب نه تنها تحقیر زن بلکه تحقیر مرد!!!!!. یعنی مرد یک حیوان وحشی که حتی با موی زن اختیار از دست می دهد و مثل خروس بی هیچ تعقل فقط جسم جنس مخالف را می بیند برای اطفای شهوت کوفتی خود!!!!! اگر بینش و اگاهی بود اولین جرقه ی ضد ..لچک و روسری. در مردان بوجود می امد نه زنان!!!متاسفانه این دین ننگین تمام دریچه های شرف و منیت انسانی را در خود حل کرده و مانده مسجد و منبر و خط امام راحل به درک واصل شده!!!!
دوشنبه 30 شهریور 1388

mah1 - ایران - تهران
چون اون ژاپنی شعور بالاتری داره همین.
دوشنبه 30 شهریور 1388

سپیده صبح - ایران - تهران
چون منافع عناصر مذکر در محدود بودن زن هاست بقیه ممالک هم مردهاشون دستشون می رسید همین رفتارو می کردن چون تمام پیغمبرها و پایه گذاران قوانین مرد هستند چه توقعی دارید که خودشونو محدود کنن
دوشنبه 30 شهریور 1388

arsene lupin - ایران - برزخ
همه یک جوری کامنت گذاشتن انگار مردها دار خیلی کیف می کنند در ایران.. وقایع اخیر هم نشان داد که مرد و زن و پیر و جوان نداره. همه اندر خم یک کوچه ایم. ضمنا مشکل این مملکت حجاب نیست.زمان شاه هم بی حجابی بود. حجاب هم بود. میخانه بود مسجد هم بود. حضرت علی: هر قوم حکوتی را دارد که لیاقت آن را داراست. سر یک بیمه درمانی در آمریکا ببین مخالفین و موافقین دارند چی کار می کنند. و کلی حرف دیگر که مجالی نیست...
دوشنبه 30 شهریور 1388

iran-azad - ایران - تهران
حالا داستان من رو بشنوید - همین مرد و زن ژاپنی با فرهنگ یک دختر و یک پسر بیست ساله دارند یک روز پسر پیش پدر می آید و می گوید: پدر، من و دوست دخترم امروز با هم ... کردیم و من حالا دیگه ویرجین نیستم روز دیگر دختر پیش پدر می آید و می گوید: پدر، من و دوست پسرم امروز با هم و من حالا دیگه ویرجین نیستم - به نظر شما واکنش احساسی پدر با فرهنگ در برابر پسر و دختر برابر است؟ حالا دیدید این مساپل در خیلی از جوامع هنوز حل نشده راستی خوشحال می شوم خانم های محترم سایت بگویند اگر جای مادر این پسر و دختر بودند واکنش آنها برابر بود؟
دوشنبه 30 شهریور 1388

شب قطبی - امارات - دبی
این فقط یک سفسطه میباشد.همین.فردا هم میان میپرسند چرا زنان در ایران خدمت وظیفه ندارند؟باز چند روز دیگه میان میگن چرا خانمها نمیروند خواستگاری آقایان؟حجاب باید باشد چون ماهیت وجودی و فلسفی زن و مرد متفاوت است.
دوشنبه 30 شهریور 1388

rastin69 - ایران - تهران
من به نظر همه شما احترام میگذارم حتی شماها که دین اسلام را قبول ندارید. اما پاسخ به این سوال بسیار ساده است کسانی که اعتراض نمی کنند یا مجبورندُ و یا این که اصل حجاب اسلامی را قبول دارندِ لطفا نگویید این اصلِ اسلامی نیست.
دوشنبه 30 شهریور 1388

khalije hamishe fars - ایران - خارگ
gondor - ایران - ایران...فقط سی ساله که حجاب تو این مملکت اجباری شده...مهم واصل ازادی نوع پوشش است نه اجباری بودن ان ...حالا حجاب داشتن یا نداشتن...با نااگاهی و بی تدبیری فرهنگ و تمدن بزرگ ایران باستان را زیر سوال نبر...موفق باشید
دوشنبه 30 شهریور 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو. شما باز همه مشکلات رو به اسلام ربط دادی! در جواب باید بگم که همانطور که یکی دیگر از دوستان هم اشاره کرد حجاب در دوران هخامنشی از امروز. سخت تر بوده اینرو در کتاب تاریخ تمدن میتونی بخونی. ضمنا همین الان هندوهای هندوستان سالانه چند میلیون(گمان کنم 10 میلیون) نوزاد دختر رو بعداز سونوگرافی میکشند!.
دوشنبه 30 شهریور 1388

mehrdad85 - ایران - تهران
mah1 - ایران - تهران واقعا گل گفتی !. ولی خب باید عقب افتادگی فرهنگی و تصور غلط عدم تشخیص و درک خانم های ایران و تحجری که به مردان ما تحمیل شده رو هم در نظر گرفت !
دوشنبه 30 شهریور 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
iran-azad - ایران - تهران . حالا داستان من رو بشنوید - همین مرد و زن ژاپنی با فرهنگ یک دختر و یک پسر بیست ساله دارند یک روز پسر پیش پدر می آید و می گوید: پدر، من و دوست دخترم امروز با هم .. کردیم و من حالا دیگه ویرجین نیستم روز دیگر دختر پیش پدر می آید و می گوید: پدر، من و دوست پسرم امروز با هم و من حالا دیگه ویرجین نیستم - به نظر شما واکنش احساسی پدر با فرهنگ در برابر پسر و دختر برابر است؟ حالا دیدید این مساپل در خیلی از جوامع هنوز حل نشده راستی خوشحال می شوم خانم های محترم سایت بگویند اگر جای مادر این پسر و دختر بودند واکنش آنها برابر بود؟ . /////////////متاسفم ولی بله! برابر بود. هر چند طوری تربیت میشن که بدونن این مساله خصوصیه و لزومی نداره من از جزئیاتش با خبر بشم.
دوشنبه 30 شهریور 1388

taha85 - ایران - مشهد
به نظر من هم جواب خیلی ساده است همون طوری که دوستمون گفت فلسفه وجودی زن و مرد فرق میکنه . زن موجودی ظریف ، لطیف و زیباست که ناخودآگاه مرد را تحریک می کنه پس چه بهتر که پوشیده باشه تا از تجاوز به حریم خودش جلوگیری کنه، تا آدم های هوس ران جرات جسارت به اون را نداشته باشند
دوشنبه 30 شهریور 1388

wildpiony - هند - بمبیی
به نظرم این الکیه.. gondor من که این همه تاریخ میخونم همچین چیزی نشنیده بودم
دوشنبه 30 شهریور 1388

wildpiony - هند - بمبیی
به نظر من الکیه...
دوشنبه 30 شهریور 1388

ehsan2008 - انگلیس - لندن
معلومه که جنس نر جنس برتره.این توسط علم به اثبات رسیده.ا
دوشنبه 30 شهریور 1388

green - فرانسه - پاریس
کدوم ساده لوحی باور می کنه که مرد ژاپنی یه همچین دیدگاهی داشته باشه. اول ژاپنی ها رو بشناسیم بعد نظر بدیم که شعورشان از مردای ایرانی بالاتره
دوشنبه 30 شهریور 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
واقعا! چرا حجاب اجباری باشه؟
دوشنبه 30 شهریور 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
saeed1 - کانادا - تورونتو. من هم جواب شما را می دهم. نقش بر آب زدن و حرف باد هوا از گلوگاه خارج کردن کار سختی نیست. این کار را آخوندها از من و شما بهتر بلد هستند. من همه هفده جلد تاریخ تمدن ویل دورانت را خوانده ام بعلاوه آن تاریخ تمدن رالف لینتون را هم خوانده ام. رفرنس از صفحه و پاراگرف بده که ما هم بدانیم کجای تاریخ ایران باستان حجاب برای زن اجباری بوده است؟ (البته چون می دانم مطالعه نفرموده اید اینجا را نگاه کنید صفحه 552 جلد اول ویل دورانت) زن های پارسی آن هم تنها زن های «درباری» که در تمام طول مدت زندگی بیکار و علاف تشریف داشتند و در عرصه زندگی اجتماعی حضور نداشتند، نوعی پوشش بلند در بر و نوعی شال بلند بر سر می کردند که آن هم جنبه تزیینی داشته است نه جنبه مذهبی و عرفانی.این هم از آن دروغ هایی است که آخوندها ساخته اند و نادانان در بوق آن دمیده اند. از همه روشن تر اینکه خود اعراب پیش از اسلام به حضور حجاب باورمند نبوده اند زیرا پذیرش حجاب نخست زاییده پذیرش بندگی است. و چنانکه می دانیم پس از اینکه اعراب بنده الله شدند این خفت را هم به جان خریدند.
دوشنبه 30 شهریور 1388

blueberry64 - ایران - تهران
iran-azad - ایران - تهران..... دوست عزیز راستش اگه همین پدر و مادر باشن شاید نظرشون مساوی باشه اما من هرچند بچه ندارم ولی فکر که میکنم میبینم آره یقینا نسبت به دخترم حساسیت بیشتری نشون میدادم... یه جورایی با نظر taha85 - ایران - مشهد هم موافقم که زن باید پوشش فرق کنه ( ولی به هیچ وجه نظرم حجاب ایران نیست) چون من به عنوان یک خانم این موضوع بهم ثابت شده حداقل در ایران که اینطوره. مگر اینکه این مسایل از ریشه فرهنگ سازی بشه و درست بشه (واقعا قصد جسارت به آقایون نیست)که مردها و پسرهای ایرانی اینقدر نسبت به جنس زن حریص و شهوت اندیشه نباشن.
دوشنبه 30 شهریور 1388

iran-azad - ایران - تهران
بچه ها ببخشید من توی این مساپل یه کمی خنگ هستم می شه لطف کنید این سوال رو هم جواب بدهید. چرا دختران بیشتر از پسران نسبت به حفظ باکره گی شان حساسیت دارند؟
دوشنبه 30 شهریور 1388

AsaL Barbie - کانادا - ونکوور
برای اینکه خودخواه هستن ،همینکه خودشون آزادن واسشون کافیه. حتّی واسه 5 دقیقه خودشونو جای یک زن نمیذارن که بفهمن زنها هم دوست دارن به تیپ و موها و لباسشون برسن، هر چی که دوست دارن بپوشن. دلشون میخواد حقوق برابر داشته باشن. واقعاً مگه چه فرقی هست بین زن و مرد؟! مرد ایرانی اگه یکم وجدان داشت و شعورش میرسید ،در مقابل این همه ظلمی که به زنان میشد، سکوت نمیکرد. حاشا به این غیرت!
دوشنبه 30 شهریور 1388

AsaL Barbie - کانادا - ونکوور
شب قطبی - امارات - دبی. ماهیت فلسفی چه ربطی به حجاب داره؟؟ اصلاً خودت فهمیدی چی گفتی؟؟
دوشنبه 30 شهریور 1388

AsaL Barbie - کانادا - ونکوور
saeed1 - کانادا - تورونتو. این کتاب تاریخ تمدنی که میگی لابد نویسندش یک آدم کمسواد مثل خودت بوده!!!
دوشنبه 30 شهریور 1388

AsaL Barbie - کانادا - ونکوور
taha85 - ایران - مشهد . مرد میتونه سرش به کار خودش باشه و جسارت نکنه!! چرا همیشه زن باید تاوان راحت طلبی وخودخواهی مردو بده؟ زن همیشه مانتو و شال و چادر بپوشه فقط واسه اینکه مرد یک وقت تحریک نشه؟؟؟ فکر نمیکنی داری مثل یک مرد عقب افتاده و خودخواه ایرانی نظر میدی؟
دوشنبه 30 شهریور 1388

parang - سوید - سوندسوال
taha85 - ایران - مشهد . متاسفم برا مردایی که با دیدن جنس ظریف و لطیف اختیارشون رو از دست میدن.اون مرد از نظر من مریضه و حتما باید روانشناس ببیندش
دوشنبه 30 شهریور 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
saeed1 - کانادا - تورونتو . شما چون یک مسلمان خجالتی هستید برای حقنه ی دین ننگینتان متوسل به دروغهای شاخدار می شوید که انسان شاخ در می اورد در کدام کتاب کثافت و اشغالی نوشته شده که حجاب قبل از اسلام بوده؟؟؟؟؟توری که در بعضی تدیس های ایران باستان است یک مد مثل لباس ساری در هند است که شکم لخت و تور نازکی بر سر!!!در هند هم 10 میلیون جنین دختر سقط؟؟؟؟؟؟ امار شما از فیضیه و بدرد همانجا می خورد همین.
دوشنبه 30 شهریور 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
iran-azad - ایران - تهران . بچه ها ببخشید من توی این مساپل یه کمی خنگ هستم می شه لطف کنید این سوال رو هم جواب بدهید. چرا دختران بیشتر از پسران نسبت به حفظ باکره گی شان حساسیت دارند؟ . /////////////////چون باکره گی مردان کنتور نمی ندازه!
دوشنبه 30 شهریور 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
green - فرانسه - پاریس . کدوم ساده لوحی باور می کنه که مرد ژاپنی یه همچین دیدگاهی داشته باشه. اول ژاپنی ها رو بشناسیم بعد نظر بدیم که شعورشان از مردای ایرانی بالاتره . /////////////////حق کاملا با شماست. مردهای ژاپنی اتفاقا اصلا به برابری اعتقادی ندارن. اگه داستان راست باشه یک استثنا بوده...
دوشنبه 30 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
امیدوارم روزی به یک نوع سیستم حکومتی برسیم که هر کس بتونه واقعاً از سر اعتقاد و سلیقه شخصی نوع پوشش خودش رو انتخاب کنه . حکومتی که نه به زور چادر سر کسی کنه نه به زور چادر رو برداره . تو این مسیر ما همیشه راه افراط و تفریط رو رفتیم .
دوشنبه 30 شهریور 1388

mehrdad85 - ایران - تهران
iran-azad - ایران - تهران. عزیزم یک نصیحت سراغ باکره نرو ....من که با چند تا پاره سر و کار دارم خیلی بهتر حال میدند و درد سر هم ندارند ...تازه ناز هم نمی کنند یوهاهاهاها
دوشنبه 30 شهریور 1388

mehrdad85 - ایران - تهران
iran-azad - ایران - تهران. عزیزم یک نصیحت سراغ باکره نرو ....من که با چند تا پاره سر و کار دارم خیلی بهتر حال میدند و درد سر هم ندارند ...تازه ناز هم نمی کنند یوهاهاهاها
دوشنبه 30 شهریور 1388

100%persian - هلند - دن هلدر
همه چیز برابر بشه / آخ که چقدر جالب میشه / . همش یطرف سربازی رفتن خانوما هم یطرف
دوشنبه 30 شهریور 1388

ehsan_14 - اتریش - وین
از قدیم گفتن و ثابت شده و الان هم داریم میبینیم ! هر جا اسلام رخنه کرده فرهنگ هم اورده و ادمهای اونجا هم همه هستند...ترکیه ایها پاکستانیها چچنیها بعضی ایرانیها افغانی ووووو...بامید نابودی دین
دوشنبه 30 شهریور 1388

shiva_v - ایران - شیراز
با سلام به همه دوستان. به نظر من این فرهنگیه که به اسم اسلام توی سر ایرانیا میکنن(البته این نظام) که با عدالت رفتار کردن در برابر حقوق زن و مرد به این معنا نیست که به طور مساوی با آنها رفتار شود بلکه عدالت رعایت می شود ولی بنا به مصلحت هر کدام.. حالا این مصلحت رو کی تشخیص میده ؟؟؟ خدا میدونه. میخوام بدونم این کجاش مصلحته که اینجا توی گرما زا 6 لایه لباس بپوشن و این لباسا یه موقع تنگ نباشه .. نازک نباشه...رنگ زننده نداشته باشه .. که چی ؟؟!! آقایون برانگیخته می شن.. کجاش مصلحته که زن و مرد (بطور مساوی) بیرون از خونه کار کنن و حقوق برابر نگیرن؟؟!!!. کجاش مصلحته که مرد بعد از کار بیرون بشینه و استراحت کنه و زن بیچاره تازه توی خونه کارش شروع میشه.. به خدا هیچ جای دنیا مثل ایران به زنا ظلم نمیشه... البته همش به صلاح زنا هست حتما
دوشنبه 30 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
مردهای ژاپنی عقلشون کمه که هرکاری زنشون انجام میده میخوان انجام بدهند. لووول
سه‌شنبه 31 شهریور 1388

experthoney - بحرین - بحرین
bluestar - ایران - تهران. خوب گفتی. خداییش این مثلا چه داستانیه؟ چه تفسیریه؟ اگه این جوریه چرا مردا میتونن پیهنشون رو در بیارن زنا نه؟ . یه ذره منطق هم خوب چیزیه ها
سه‌شنبه 31 شهریور 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
شعر حجاب ایرج میرزا را بخوانید.
سه‌شنبه 31 شهریور 1388

oliver twist - انگلیس - ناتینگهام
اینا نیست. محیط و تربیت مهمه. چرا مردای ایرانی اینجا متلک نمیگند و .. نمیکنن.
سه‌شنبه 31 شهریور 1388

hormoz1351 - -
تا وقتی ایرانیها به دین اسلام ایمان داشته باشند هیچ وقت برابری زن و مرد اجرا نخواهد شد.چون در اصل اسلام است که زن را نصف مرد میداند ان هم ترفند خوبی بود تا بت پرستان هوسباز عرب را مسلمان کرد و وقتی محمد این را خوب دانست چند همسری را هم اورد تا عرب به زن ایران و اروپا رسید
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

sahelearam - ایران - تهران
اصلا حجاب چیزی نیست که با اسلام به ایران اومده باشه و اسلام نوع پوششی به نام چادر نداره و چادر بازمانده از ایرانیان باستانه .کما اینکه در خود کشورهای عربی خانومها با بلوز دامن و روسری هستند و حتی برخی کشورهای عربی مدعی هستند که چادر از ایران به آنجا برده شده .
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

atysad - ایران - تهران
عزیزم hormoz1351 بت پرستان عرب که اونقدر زن براشون بی ارزش بود که دختراشونو زنده به گور می کردن!! کی تو اون زمان برای زن ارزش قائل بود!! زنان پیغمبر هم همشون یا شل بودن یا کور یا نازا. پیامبر با این کار می خواست چیز دیگه ای رو بگه. تو حاضری مسئولیت نون دهی به چنین زنایی رو قبول کنی؟؟ اونم 9 تا!!
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

دیو کهنسال - ایران - ایران
برای خانومها میگم اینو/خیلی از شماها دم از ازادی میزنید ولی وقتی ادم میخواد دست بهتون بزنه یا یک جمله ساده مثل من دوستون دارم و میخوام باهاتون دوست باشم میگه کلی حرف مثل گمشو غلط کردی خجالت بکش خفه شو من بابام اونورتر ایستاده الان بهش میگما و.. میزنید.شما ریاکار و دورو هستید.در طول روز من کلی از این حرفها میشنوم
پنج‌شنبه 2 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.