بازتاب گسترده جهانی حمله به خاتمی - عکس

بازتاب گسترده جهانی حمله به خاتمی

تصویر حمله و اهانت به سید محمد خاتمی، رییس جمهور پیشین ایران، امروز بر صفحه اول 8 روزنامه مشهور دنیا در کشورهای مختلف نقش بسته بود.

روزنامه النهار : انداختن عمامه خاتمی مشروعیت نظام ایران را ازبین برد

روزنامه النهار چاپ لبنان روز یکشنبه 20- 9- 2008 درمقاله ای به قلم احمد عیاش،حمله به محمد خاتمی رئیس جمهورسابق ایران درمراسم راهپیمایی روز جهانی قدس وبه زمین انداختن عمامه اوتوسط برخی از طرفداران دولت ایران را به عنوان از بین رفتن مشروعیت نظام در ایران دانست.

نویسنده که مقاله خود را تحت عنوان " عمامه خاتمی" در پایگاه اینترنتی روزنامه النهار لبنان منتشرکرده ، نوشت " وقتی عمامه رئیس جمهور سابق ایران را از سر او می اندازند به طور همزمان مشروعیت نظام تندروی ایران نیز که حتی تاب تحمل شخصیت های بزرگ خود که خاتمی به حق نماینده آنهاست را ندارد از بین می رود."

نویسنده با اشاره به سفر سال 2003 محمد خاتمی به لبنان وی را قهرمان گفتگوی تمدن ها برشمرد و افزود "آیا درست است کسانی که شش سال پیش در لبنان از خاتمی استقبال کردند اکنون وی را فراموش کرده باشند."

احمد عیاش سپس با انتقاد از موضع سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در این باره می افزاید "سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درمراسم روزقدس درجنوب لبنان از طریق ویدئو سخنرانی می کرد از آنچه چند ساعت قبل در تهران اتفاق افتاده بود اطلاع داشت اما نه تنها اشاره ای به این موضوع نکرد بلکه گفت مردم همه شهرهای ایران امروز به خیابان آمدند تا حمایت خود را از قدس فلسطین لبنان و غزه اعلام کنند ،ولی وی درسخنان خود آنچه را عناصر نظام بر سر اصلاح طلبان می آورند نادیده گرفت وحتی به شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران که درتهران سرداده شد ، اشاره ای نکرد.

این نویسنده عرب لبنانی با ستایش از محمد خاتمی وهمفکران وی آنان را شجاع خواند وگفت "آنان امید را در دلها زنده می کنند ... عمامه امام موسی صدر در 31 اوت سال 1978 در لیبی به زمین انداخته شد اما اگر وی نیز حرف هایی همانند آنچه که این روزها آزادمردان ایران می زنند عمامه وی را نیز دیروز در تهران به زمین می انداختند."

این نویسنده لبنانی در پایان مقاله خود روز 18 سپتامبر که مراسم روزقدس در آن برگزارشد را روزتهران نامید وتاکید کرد این روز امید به آینده را بار دیگر در این منطقه زنده کرد.

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
درد و بلای آقای خاتمی بخوره تو سر شریعتمداری و پسرش و خامنه ای.
یکشنبه 29 شهریور 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
درد و بلای آقای خاتمی بخوره تو سر شریعتمداری و پسرش و خامنه ای. ببخشید احمدی نژاد یادم رفت
یکشنبه 29 شهریور 1388

sobhanjan - امارات - ابوظبی
این روز امید به آینده را بار دیگر در ایران زنده کرد. به امید روزی که همشون را با عمامه هاشون دار بزنیم
یکشنبه 29 شهریور 1388

khorzookhan - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز. سلام دوست عزیز کجا بودی ؟ نگرانت بودیم .
یکشنبه 29 شهریور 1388

dariush09 - رو سیه - مسکو
این روز امید به آینده را بار دیگر در ایران زنده کرد. به امید روزی که همشون را با عمامه هاشون دار بزنیم.موافقم .مرسی
یکشنبه 29 شهریور 1388

fard - انگلیس - لندن
تمام بدبختی ملت از این رفسنجانی ک...ت است. اگر ا..ن نبود همین رفسنجانی روبروی مردم می ایستاد.
یکشنبه 29 شهریور 1388

3.pehr - ایران - ایران
خاتمی خیلی خیلی دوست دارم.
یکشنبه 29 شهریور 1388

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز ـــــــــ سلام دوست عزیز !! چند وقتی بود نبودی؟؟ من و چند نفر از دوستان حالت رو جویا شدیم ولی خبری از شما نبود به هر حال هر جا که هستی موفق باشی/یا حق
یکشنبه 29 شهریور 1388

fereshteh nejat - امارات - دبی
به به کاکو شیرازیه خودمون . دمت گرم
یکشنبه 29 شهریور 1388

bi nam - ایران - تهران
یعنئ خاک بر سر این نظاما
یکشنبه 29 شهریور 1388

zoroye iran - اتریش - وین
کی میشه تمام اخوندا ریشه کن بشن حالا خاتمی خوب شده یادتون رفت این سید خندان جامعه بشری رو گول زذ و طول عمر داد به نظام یادتان رفت در زمان این اقا چه بلایی سر دانشجوها اوردن حالا اقایان کروبی موسوی صانعی رفسنجانی خوب شدن الاهی ریشه همه اینها باید خشکیده بشه از خامنهای گرفته تا اون سید خندان اینا همه غده سرطانین نسلشون باید خشک بشه اسلام در ایران جاش تو مسجد باشه نه در سیاست
یکشنبه 29 شهریور 1388

negin135 - اسراپیل - تل اویو
درد و بلایی منو ملت به پا خواسته ایران بخوره تو سر از خامنه ای احمدی نژاد خاتمی موسوی و هرکی که تو این رژیم سفاک و قدرت طلب و ضد ایرانی گرفته تا رفسنجانی و منتظری همه و همه . شماها چرا یادتون میره خاتمی مساوی با قتلهای زنجیره ای موسوی مساوی با جنگ ایران و عراق که همه شون برن جهنم شن
یکشنبه 29 شهریور 1388

freedomforiran - انگلستان - لندن
sobhanjan - امارات - ابوظبی. دوست عزیز آیا فکر می کنی به این آرزو بریسیم و ایران عزیزمان بعد از 1400 سال رهاپی یابد. بامید آنروز
یکشنبه 29 شهریور 1388

saberina - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز . شما چند وقت اینجا نبودی و ما نگرانت بودیم.خیلی هم خوشحالیم که شما سالم و سرحال برگشتید.
دوشنبه 30 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز . سلام! چرا بی خبر رفتی؟
دوشنبه 30 شهریور 1388

persian boy00 - ایران - تهران
انشاا.. عمامه از سر همشون بیوفته. همشون کثیفند. وای و واویلا به مردم ایران که فقط بازیچه ای بیش نیستند. قیام کنیم بخاطر خودمان و اینکه ثابت کنیم وجود داریم. از خاتمی نامرد که زمانی سوپاپ اطمینان رژیم شد و ان حادثه 18 تیرماه را افرید و اون موسوی کثیف که در دوران نخست وزیریش ان اعدامهای انقلابی صورت گرفت و او هیچ نگفت و لال ماند. مردم بازیچه قرار نگیرید و 57 دیگری نیافرینید.مرگ بر خمینی و تمام دارو دسته اش. از موسوی گرفته تا خامنه ای و تمامشون.
دوشنبه 30 شهریور 1388

قلدر - ایران - تهران
توجه توجه: کروبى کاندید جایزه صلح نوبل شده. خبر بسیار خوب براى طرفداران جنبش سبز.
دوشنبه 30 شهریور 1388

always - انگلیس - لستر
معلوم نیست چرا برای اقایان خاتمی و موسوی و کروبی اتفاق مشابه. روی داده تا فورا ناچار به ترک صحنه شوند ؟ یا معلومه ؟.
دوشنبه 30 شهریور 1388

darya_r - انگلستان - لیورپول
سلام بر مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
دوشنبه 30 شهریور 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
خداییش سید کارش بیسته تو دنیا ثابت کرد که تمدنها میتونن با هم گفتگوداشته باشند
دوشنبه 30 شهریور 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
مسلمان ایرانی.....ایران ////شیراز..سلام//// دلم برات یه ذره شده بود......الکی
دوشنبه 30 شهریور 1388

shahsavar - ایران - تهران
درود بر خاتمی.دوستت دارم
دوشنبه 30 شهریور 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
آقای خاتمی بهت دوستانه توصیه می کنم اون عمامه رو واسه همیشه بندازی ..و بیای تو جرگه انسانهای خردورز همینطور کروبی ! ..
دوشنبه 30 شهریور 1388

rastad - ایران - تهران
ننگ و لعنت خدا بر مزدوران .. رفسنجانی . نوری . رضایی . قالیباف . ولایتی .. . دورود به خاتمی . کروبی و میرحسین
دوشنبه 30 شهریور 1388

شیدای تو - هندوستان - بنگلور
negin135 - اسراپیل - تل اویو . اونجا بهت خوش میگذره؟ توروخدا بهشون (مردم اسراییل)بگو ما خصومتی باهاشون نداریم.........
دوشنبه 30 شهریور 1388

a_bamdad - ایران - تهران
خاتمی داره تاوان ترسو بازیهاش رو ژس میده.اگه اون موقع که قدرت دستش بود و حمایت بیست میلیونی ژشت سرش؛مانع از به قدرت رسیدن این اصول گراها با تقلب میشد و میذاشت شیخ اصلاحات یا هاشمی با رای حقیقی خودشون رئیس جمهور بشن امروز نه ملت تاوان میداد و نه خاتمی.
دوشنبه 30 شهریور 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
تن آدمی شریف است به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت . آدم میتونه آخوند باشه اما شریف و آزادیخواه میتونه موسوی باشه اما درد مردم رو داشته باشه .اینا به خودی خود بد نیستن وقتی جنایتکار میشن و قدرت همه خصوصیات خوبشونو میکشه که ماها ساکت بشینیم .وقتی ما اینا رو بت کنیم و بپرستیم طبیعتا امثال خمینی بت شکن تبدیل به بتی میشن که با هیچ تبری نمیشه شکستش . همه چیز دست زنده باد مرده باد های ماست .اگه مرجع تقلید رو نکنیم سایه خدا اینجوری سی سال بدبختی به سرمون نمی یاد .اگه دفتر یه روزنامه رو که بستن مردم بریزن تو خیابون یا اگه یه نفر رو کشتن ماها اعتراض کنیم دیگه جرات زنجیره ای کردن قتلها رو ندارن .این ماییم که از خمینی مبارز یه جنایتکار که خودشو روح خدا میدونست ساختیم .
دوشنبه 30 شهریور 1388

irani bidar ast - هلند - اترخت
جنگ جنگ گرگهاست خوب زدن به تیپ هم. مرگ بر خامنه ای و جمهوری اسهالی ایران. اگر این اسلام بود که سی سال در ایران دیدیم عطایتان را به لقایتان بخشیدیم و اسلامتون پیشکشتون. زنده باد ایران ازاد و جمهوری ایران
دوشنبه 30 شهریور 1388

bache mahal - بلژیک - هاممه
من این رو باور دارم اگر بیگانگان بگن سفید من باید انتخاب کنم سیاه چون این نقاب به صورتها سربلندی سرزمین من رانمیخواهند اگر احمدی مناسب نیست هیچ دلیلی نداره بگم حالا خاتمی یاهاشمی یا میر حسین مناسب هستند اینها 30 سال قدرتمند در نظام بودن وهستند وامروز جان هموطنان من را به بازی گرفتن همه بیگانگان میدونند خاتمی یک خائن بود برای ایران افسوس رشد سیاسی و اجتمائی کشور ما در حد بسیار پایین هست وما با رسانهای خارجی برای کشور تصمیم میگیریم اخرش میشه همین دوباره بعد اینها صد برابر بدتر از اینها بعد ادعا داریم مستعمره نیستیم .
دوشنبه 30 شهریور 1388

zabhes - ایران - دماوند
ما یه موی گندیده ی خاتمی عزیز روبه میلیاردها آدم احمق ونفهم مثل احمقی نجاد وسیدعلی چلاق نمیدیم.سیدعلی واحمقی نجاد بایدتاوان این حماقتشون روبدن.مرگ برخامنه ای کثافت
دوشنبه 30 شهریور 1388

MedMed - ایران - تهران
آقای احمد عیاش خیلی باحالی... درود بر خاتمی کروبی و موسوی. نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران
دوشنبه 30 شهریور 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
سلام بر همه ی دوستان عزیز. ممنونم که برادر کوچکتان را مورد لطف خویش قرار دادید. من هم دلم برای شما دوستان جان بسیار تنگ شده بود. راستش همان موقعی که قصد داشتم مدتی سایت رو ترک کنم در چند کامنت اعلام کردم ولی اینطور که معلومه متاسفانه بعضی از دوستان آن کامنتها رو ندیده اند. خیلی معذرت میخوام. ببخشید که شما دوستان عزیز رو نگران کردم. ایشا الله در پناه خدا صحیح و سالم باشید. حق نگهدارتان. موفق و خندان باشید. برادر کوجکتان مجتبی. شیراز
دوشنبه 30 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
زنده باشی سید . هر چند که بعضی دوستان فکر می کنند آدم ترسو و خیانتکاریه ولی به نظرم به نسبت امکاناتی که داشت خیلی خوب کار کرده . در ضمن فکر می کنم در زمان خاتمی مردم این همه بلوغ سیاسی نداشتند . اون زمان با یک ساعت اعتراف کسی مثل ابطحی میشد همه رو فرستاد خونه بر عکس حالا که با هزار اعتراف هم کاری از پیش نمی برند . خیلی روز قدس حال کردم . دم همگی گرم .زنده باد ایران و ایرانی . زنده باد خاتمی . کروبی . موسوی .
دوشنبه 30 شهریور 1388

mehditm - ایران - تهران
بر پدر این حسنک نصرالله و سید گدایان جهان خامنه ای ملعون و اعوان و انصارش لعنت
سه‌شنبه 31 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.