نامه 'تظلم' فرزندان هاشمی رفسنجانی به رئیس قوه قضائیه ایران

نامه 'تظلم' فرزندان هاشمی رفسنجانی به رئیس قوه قضائیه ایران

حملات لفظی علیه آقای هاشمی رفسنجانی و فرزندان او پس از انتخابات اخیر در ایران افزایش یافته است

پنج فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مجلس خبرگان رهبری ایران، از رئیس قوه قضائیه این کشور خواسته اند که مرجعی صلاحیت دار را مأمور رسیدگی به شایعات و اتهامات علیه آنها کند.

فاطمه، محسن، فائزه، مهدی و یاسر هاشمی روز شنبه ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) در نامه ای سرگشاده به صادق لاریجانی، انتشار شایعات علیه خود را، نوعی "اهرم فشار" علیه آقای هاشمی رفسنجانی و ابزاری برای "حذف" او دانسته اند.

در این نامه آمده است که "ترور شخصیت" در ۳۰ سال گذشته حربه "دشمنان انقلاب اسلامی" بوده است و آنها پس از ناامید شدن از تخریب چره آقای هاشمی رفسنجانی، به طرح اتهام و شایعه علیه فرزندان او روی آورده اند.

فرزندان آقای هاشمی رفسنجانی، "برخی گروه های سیاسی" را بدون اشاره مستقیم به هویت آنها متهم می کنند که با دشمنان همنوا شده اند و بر بستر شایعات و شبهات و با سوء استفاده از احساسات عمومی، "به قدرت و مناصب مورد نظر دست یافتند".

در نامه فرزندان آقای هاشمی رفسنجانی به رئیس قوه قضائیه آمده است که وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور و هیأتی ویژه که با موافقت "مسئولان عالی نظام" تشکیل شده بود پیش تر به این شایعات رسیدگی کرده اند، اما نتایج رسیدگی به "دلایل نامعلوم" اعلام نشده است.

از آنجا که طرح اتهامات علیه ما به عنوان اهرم فشار و ابزاری برای حذف هاشمی رفسنجانی به کار گرفته می شود بر احقاق حق خود پافشاری می کنیم، وگرنه امر خود به خدای عادل منتقم و به رسیدگی در روز جزا وا می نهادیم.

بخشی از نامه فرزندان اکبر هاشمی رفسنجانی به صادق لاریجانی

در این نامه همچنین آمده است که دولت آقای احمدی نژاد چهار سال است که به همه مدارک و اسناد نهادهای اجرایی دسترسی دارد، اما هنوز نتوانسته دلیلی برای اثبات شایعاتی که "مدعای دولتمردان هم واقع شده" ارائه کند.

امضا کنندگان نامه می گویند به همین دلیل است که با وجود اصرار آنها و انتظار افکار عمومی، اتهامات علیه آنها به محاکم قضائی ارجاع نمی شود.

در ادامه نامه آمده است: "شاید به همین دلیل است که اخیرا شاهد بوده ایم که از راه پخش اظهارات بعضی متهمان حوادث اخیر، که در صورت داشتن اعتبار اقرار قانونی، تنها علیه شخص اقرار کننده قابل استناد است، تلاش می شود تا ادعاهای بی سند علیه یکی از امضاء کنندگان این نامه... مستندسازی شود".

به نظر می رسد اشاره نویسندگان نامه به اتهاماتی است که اخیرا از زبان بعضی متهمان دادگاه های حوادث پس از انتخابات، علیه مهدی هاشمی مطرح شده و رسانه های حامی دولت به انتشار گسترده آن دست زده اند.

فرزندان آقای هاشمی رفسنجانی در نامه به آقای لاریجانی از عدم رسیدگی مراجع قضایی به شکایات ارائه شده از سوی آنها گلایه کرده اند و از او خواسته اند که دستور دهد یک "مرجعی صلاحیتدار، مستقل و با اختیارات کامل و دور از بازی های سیاسی" به شایعات و اتهامات علیه آنها رسیدگی کند و نتایج آن را به اطلاع عموم برساند و "با اجرای عدالت، از ادامه این رویه مجرمانه پیشگیری کند".

آقای هاشمی رفسنجانی پرنفوذترین مخالف دولت آقای احمدی نژاد در میان مقامات جمهوری اسلامی محسوب می شود.

آقای احمدی نژاد پیش از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، در جریان مناظرات انتخاباتی در تلویزیون از اکبر هاشمی رفسنجانی به عنوان "صحنه گردان اصلی" مخالفان دولت نام برد و او را به کارشکنی گسترده در کار دولت متهم کرد.

او همچنین گفت که "قانون گریزی" و "بی قانونی" را در ثروتمند شدن فرزندان کسانی چون آقای هاشمی رفسنجانی می داند.

رئیس مجلس خبرگان ایران که فرصت پاسخگویی به این اتهامات در تلویزیون به او داده نشد، در نامه ای سرگشاده به رهبر ایران، تلویحا از سکوت او گلایه کرد.

nasim irani - اتریش - وین
سلام به مسولین سایت..... گرگها به جان هم افتادند وانشالله به زودی هم راتکه وپاره می کنند.بچه های حرام خوارهاشمی شدند مظلم؟؟؟؟؟؟وای چقدرگریه کردم!خجالت بکشید کم غارت نکردید که حال مظلم واقع شدید.فایزه ومظلومیت؟؟؟آخه بمیره بابا اکبرت برات!مظلوم ملتی ایران است که سی سال ازدست شما به ذلت وتباهی محکوم شده،مظلوم صدای قهرمانان ایران زمین است که درزندانهای ساخته دست شماها به مرک محکوم شدند.مظلوم فرزندان پاک اندیش آن مرزوبوم هستند که بخاطرزیادخواهی وشکم پارگی شما محکوم به نردن تدریجی شدند.آری مظلوم ملتی است که حق فریادکشیدن ودادخواهی ندارد شماگردن کلفتها که ثروت کشورایران راخودصاحب شدید وفکرکردید ازحلقوم ملتی دریغ کردن حق مسلم شماهاست!!لعنت ابدی برخمینی وبنیادش ولایت وقیح ومزدورانش که یکی ازدیگری کثیفتر وجلادتراست!!جاودان باد یادرفتگان همیشه زنده!
یکشنبه 29 شهریور 1388

drhamed - ایران - سیستان
زنده باد هاشمی و خانوداده اش
یکشنبه 29 شهریور 1388

lotus - سویس - سویس
بیچاره رفسنجانی. باید بچه هاش بیفتند جلو. خدا هیجکس را از بالا به پایین نیندازه.
یکشنبه 29 شهریور 1388

palmera - ایران - اصفهان
باورم نمیشه از اول عمرم همیشه فکر می کردم هاشمیو بچه هاش دزدن. واقعا برای خودم متاسفم.
یکشنبه 29 شهریور 1388

778899 - ایران - شیراز
یک سؤال از شما دوستان :به نظر شما بدون حّب وبغض نسبت به خانواده هاشمی اگر جناب ا.ن.و هواداران انها مدرک محکم وسند معتبری از ثروت و فساد خاندان هاشمی داشتند رو نمیکردند. چرا فقط شعار میدهندو مدرکی رو نمیکنند ایا اینها فقط جنگ روانی است ؟؟
یکشنبه 29 شهریور 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
منکه بعید می‌دانم این مردک کوسه پدر واقعی‌ این پنج تن باشد...اما به امید روزی هستم که این پنج نفر مامور رفت و روب همان بزرگراهی باشند که در کانادا مالکش هستند.
یکشنبه 29 شهریور 1388

majid63 - فرانسه - پاریس
چونکه همیشه دروغ میگه.دم پیری یادش امده چاپلوسی کنه. اسمش شیطانعلی . است.از قیافه اش می باره.
یکشنبه 29 شهریور 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
مرگ برخامنه ای دیکتاتو رورفسنجانی ادمخوار.مردم ایران جنایات شما قاتلین رافراموش نکرده ونمیکنن.تمام ترورهای عزیزترین فرزندان ایران امضا رفسنجانی پاش است.ترور260نفر سیاسیون ایران ازجمله فرخ زاد.بختیار.شرفکندی و......بدستورخمینی جنایتکاروشماها بوده جانیان قرن21 بزودی محاکمه وبدرک فرستاده خواهید شد.روزهای اول انقلاب قند تودلت اب میشدوخوشحال بودی همه میکشی مثل 72 تن که بالای 400 نفربودن وبهشتی هم جزوشان بودو......حالا انتظار بکش تامردم بسراغت بیایند.درودبه همه جانباختگان راه ازادی.
یکشنبه 29 شهریور 1388

ali moosavi - ایران - ایران
درود .حکومت اسلامی باید برود وهر که با مردم باشد مطمئنا در دادگاه ایرانی تخفیفی برایشان قایل خواهیم شد..و این مردم هستند که باید شما رو تایید کنند نه این نظام ادمکش..پرچم سه رنگ شیروخورشید همیشه برافراشته باد ..ماهستیم..
یکشنبه 29 شهریور 1388

blueberry64 - ایران - تهران
778899 - ایران - شیراز!! مدرک میخوای؟؟؟ فردا ا.ن میشینه روبروش یه کاغذم میگیره دستش میگه "اکبر بگم؟" "اکبر بگم؟" . دیگه چی میخوای مستدل تر از این؟ اما خارج از شوخی دوستان عزیز هیچ کس به فکر مردم نیست اینا هم هیچکدوم دلشون برای مردم نمیزنه که اینجوری افتادن به جون هم. بین خودشون اختلاف افتاده دارن پته همدیگرو میندازن رو آب. بگذریم! سبز سبزم ریشه دارم/در زمستان هم بهارم
یکشنبه 29 شهریور 1388

ehsanstn - ایران - تهران
همه این تضریب گری ها و فتنه انگیزی ها سر خامنه ای نادان هست......
یکشنبه 29 شهریور 1388

alisam - ایران - تهران
تو رو خدا هر چه زودتر همدیگرو بکشید ما که دیگه خسته شدیم انقدر رفتیم تظاهرات
یکشنبه 29 شهریور 1388

sepanta_mehr - ایران - تهران
nasim irani - اتریش - وین. دوست گرامی از متن شما لذت بردم به امید بیداری و هوشیاری همه ملت ایران از خواب 1400ساله
یکشنبه 29 شهریور 1388

dariush09 - رو سیه - مسکو
مرگ بر تمام ارکان جمهوری اسقاطی.
یکشنبه 29 شهریور 1388

punisher - ایران - شیراز
همشون سر و ته یه کرباسن / یک آخوند خوب / یک آخوند مرده است...
یکشنبه 29 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
ببینید این احمدی نزاد چه گرگیه که بچه های هاشمی از دستش باید به دیگران پناه ببرند . هر چه مشکلات اینها بیشتر باشه وقت کمتری برای سرکوب سبزها دارند . زنده باد جنبش سبز باغیرت و شجاع
یکشنبه 29 شهریور 1388

Bare hasti - المان - هامبورگ
این خودش از علایم نزدیک شدن نابودی این حکومت استبدادیست ..حالا خوب به جون هم افتادند وگاهی اوقات هم مظلوم نمایی میکنند مثل این خانواده کثیف و دزد رفسنجانی. به امید نابودی هر چه سریعتر این حکومت فاسد
یکشنبه 29 شهریور 1388

Aryan33 - انگلیس - لندن
از رفسنجانی دزدتر و فاسدتر پسرهاشن.اخوند یعنی دزد.
یکشنبه 29 شهریور 1388

chkavak - ایران - تهران
دوسان ما باید همه با هم متحد بشیم و برای بابای مفلوک و فقیر و بی گناه این توله سگها پول جمع کنیم و وکیل مدافع استخدام کرده تا از پدر خوانده حرامزاده اشان دفاع کند. این فاحشه بدکاره رفسنجانی خودش کم گثافتکاری ندارد چه برسد به پدر جنایتکار و آدمکش بی شرافت دزدش.
یکشنبه 29 شهریور 1388

bache mahal - بلژیک - هاممه
اقایون این سیاست اخوندی پولهای دزدی رو داره حلال میکنه همه باهاش همکاری میکند از احمدی تا خاتمی اون مردمی که انقدر ساده هستند واسیر این خیمه شببازی شدن حقشون حمون مرگه
یکشنبه 29 شهریور 1388

kamia1 - المان - کلن
کفتار نا مرد
یکشنبه 29 شهریور 1388

mehditm - ایران - ایران
تا وقتی هاشمی به مردم نپیونده روز به روز بدبخت تر میشه هم خودش هم خانواده اش. درود بر خاتمی و موسوی و کروبی
یکشنبه 29 شهریور 1388

آرسام - ایران - تهران
nasim irani - اتریش - وین. دوست عزیزتر از جانم سلام گرمم را بپذیر الحق گل گفتی من نیز با شما موافقم ولی در حال حاضر بخاطر اینکه این..بهتر به جان هم بیفتند به اجبار میبایستی به ظاهر طرفداری از رفسنجانی کرد مثل داستان شیر و سه گاو .حتما داستانش را خواندی من نیز از این مردک خوشم نمیاد. ولی باید کاری کرد این گرگها به قول خودت بیفتند به جان همدیگر تاهمدیگر را تیکه پاره کنند
دوشنبه 30 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.