پیروزی استقلال در غیاب پخش زنده تلویزیونی

پیروزی استقلال در غیاب پخش زنده تلویزیونی

برهانی در حضور ده ها هزار تماشاگر که صدایشان از تلویزیون دولتی پخش نشد گل زد

تیم فوتبال استقلال تهران با شکست دادن استیل آذین، در روزی که پخش زنده مسابقات لیگ برتر ایران از تلویزیون دولتی انجام نشد، به صدر جدول لیگ صعود کرد.

این دیدار حساس در روزی که تهران مانند برخی شهرهای دیگر ایران دستخوش تظاهرات گسترده مخالفان دولت در جریان راهپیمایی روز قدس بود، در ورزشگاه آزادی برگزار شد که بیش از 70 هزار تماشاچی در آن حضور داشتند.

بیندگان تلویزیونی برخلاف انتظار به دلیل آنچه "مشکل فنی" اعلام شد با یک ساعت تاخیر و بدون صدای داخل ورزشگاه مسابقه را تماشا کردند و مجری برنامه تلویزیونی بارها به دلیل این مشکل از بینندگان عذرخواهی کرد.

جواد خیابانی، مجربی برنامه تلویزیونی اعلام کرد که دلیل اصلی "ارسال تنها یک دوربین به ورزشگاه" است که به گفته این گوینده این دوربین هم تصاویر را با کیفیتی پایین ثبت می کند.

با این وجود در پخش رادیویی این مسابقه از طریق رادیو ورزش، صدای شعارهای ضد دولتی تماشاگران شنیده شد و برخی حاضران در ورزشگاه، پس از مسابقه از تایید کردند که جمعیت حاضر از جمله در حمایت از میرحسین موسوی شعار سر داده بودند.

استقلال 2 - 0 استیل آذین

رویارویی استقلال و استیل آذین جذابیت های زیادی داشت؛ آبی پوشان به فاصله دو هفته تا داربی بزرگ پایتخت، میزبان تیمی بودند که مدیر عامل، کادر فنی و تعدادی از بازیکنانش همه پرسپولیسی بوده اند.

حمید استیلی، سرمربی استیل آذین معتقد بود این بازی یک داربی کوچک است: "ما شبه پرسپولیس هستیم و امیدوارم هواداران که همیشه همراه ما بودند در بازی با استقلال در ورزشگاه حضور داشته باشند."

تیم استیلی در سه هفته ابتدایی لیگ با درخشش ستاره خود، علی کریمی در صدر جدول ایستاده بود اما با از دست دادن 5 امتیاز در دو بازی گذشته، با 10 امتیاز به رتبه هشتم سقوط کرد.

در مقابل، استقلال با 12 امتیاز، تیم سوم بود و صمد مرفاوی به پیروزی در این مسابقه و صدرنشینی فکر می کرد.

تیم مرفاوی از ابتدا هجومی بازی کرد. آبی پوشان روان تر از بازی های قبل بودند و در دقیقه 26 گل اول را زدند؛ ارسال مهدی سید صالحی از سمت راست در شرایطی که بازیکنان استیل آذین به گمان آفساید ایستاده بودند، در محوطه جریمه به آرش برهانی رسید و او توپ را درون دروازه فرستاد.

استقلال پس از رسیدن به گل حملاتش را به ویژه از سمت راست ادامه داد، ولی در نهایت با همان تک گل برهانی به رختکن رفت.

برتری شاگردان مرفاوی در نیمه دوم ادامه داشت. بازیکنان استقلال در میانه زمین بهتر بودند و در دقیقه 81 به گل دوم رسیدند. این بار هم برهانی روی ارسال از سمت راست خسرو حیدری از درون محوطه جریمه توپ را به زیر طاق دروازه زد.

استیل آذین در این نیمه بهتر از نیمه اول کار کرد، اما موفق به جبران نشد و اولین بازی اش در ورزشگاه آزادی با شکست 2-0 به پایان رسید.

استقلال با 3 امتیاز این دیدار صدرنشین شد. آبی ها با حفظ روند پیروزی های خانگی، اولین برتری فصل با تفاضل گل بیشتر از یک را جشن گرفتند تا مرفاوی امیدوار باشد انتقادات هفته های گذشته از خط حمله تیمش کم شود.

مسابقات هفته هفتم لیگ برتر، روزهای شنبه و یکشنبه 29 و 30 شهریور (20 و 21 سپتامبر) پیگیری خواهد شد.

amir1991 - ایران - مشهد
باز لا اقل دم شما گرم که حقایق را منعکس می کنید امیدوارم چند فیلتر شکن قوی نیز در سایت قرار دهید تا ما راحت تر با شما در ارتباط باشیم. ممنون بابت همه چیز مخصوصا کتاب ها
شنبه 28 شهریور 1388

iran-azad - ایران - تهران
تازه شروع شده یه روزی فروش سورنج و اکلیل توی رنگ فروشی ها ممنوع بود چون بچه ها باهاش ترقه می سازند حالا باید تولید و فروش و قاچاق و حمل پارچه سبز رو ممنوع کنید
شنبه 28 شهریور 1388

قلدر - ایران - تهران
آدم از دروغ های صدا و سیما حال می کنه.
شنبه 28 شهریور 1388

chelsea fan - انگلستان - منچستر
به قوله خوده قرمزها استیل اذین شبه پرسپولیسه .خوب ابن از اولین پرسپولیس حالا قرمزها میتونان تا بازی با خوده{ مثلا} پرسپولیسه بزرگ یه راهه چاره ای برای جلوگیری از باخت یا احتمالا خوردن گلهای زیاد پیدا کنن.ا
شنبه 28 شهریور 1388

abiabi - انگلستان - لندن
یه چیز بگم دیروز باید تیم من میبرد . اگر اینطوری نمیشد یه انقلاب بزرگ بوجود می آمد و مردم میریختن بیرون و انقلاب میکردن . من با اینکه آبی هستم برد دیروز را قبول ندارم و فکر میکنم دستی تو کار بود که تیم ما ببرد
شنبه 28 شهریور 1388

msforugh - ایران - تهران
از دیروز تا حالا هزار جور حرف زدند هی میخواهند یک جوری سر و تهش رو هم بیارند از یک جائی دیگه گندش در میاد
شنبه 28 شهریور 1388

black chador - امریکا - ولدن
تشکر. خبر خوبی بود. نشون میده که علی چه ای و تقلبی نژاد حسابی از ایرانی ها میترسن.
شنبه 28 شهریور 1388

new2 - ایران - ایران
amir1991 - ایران - مشهد . بیا عزیزم اینم فیلتر شکن. coolspeed.info. درد و بلات بخوره تو سر علی شیره ای و احمدی و تمساح جان
شنبه 28 شهریور 1388

Najvaye_asheghaneh - ایران - کرمان
هنوز انتظار داریم حرفه بشیم! وقتی سیاست وارد ورزش بشه حال و روز فوتبال ما بهتر از این نمیشه اصلا بابت این مسائل خودتون رو ناراحت نکنین که این امریست طبیعی.
شنبه 28 شهریور 1388

hbahadori1983 - ایران - بهبهان
حیف از سیاسیت که قاطی ورزش بشه . استقلال اگه همینجور ادامه بده مطمئنم که قهرمان میشه.
یکشنبه 29 شهریور 1388

$persian$ - ایران - تهران
بابا پس چی شد میگفتید استیل آذین فلان و بهمانه . استقلال قهرمان همیشه آقایه فوتبال ایران بوده و هست
چهار‌شنبه 1 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.