دروغی به نام نقص فنی

دروغی به نام نقص فنی

روزنامه جهان ورزش : دیدار استقلال و استیل آذین در حالی به صورت مستقیم از شبکه 3 پخش نشد که شایعات زیادی در این مورد بوجود آمد.
روز گذشته دو تیم استقلال و استیل آذین در چهارچوب مسابقات لیگ برتر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با نتیجه 2برصفر به نفع استقلال به پایان رسید.
این درحالی است که حاشیه های بوجود آمده در مورد پخش تلویزیونی این دیدار شایعات زیادی را بوجود آورد.این بازی هرچند از ساعت 21 با سوت ممبینی آغاز شد اما شبکه 3 از پخش مستقیم آن خود داری کرد.مجری برنامه هم مدام اعلام می کرد که دلیل عدم پخش مسابقه به صورت مستقیم اشکالات فنی است.
این درحالی بود که همزمان شبکه ماهواره ای متعلق به صدا وسیمابا گزارش خیابانی دقایقی از مسابقه را به صورت مستقیم به نمایش در آورد اما تصویرهای ارسالی همگی سیاه و سفید بود و این پخش هم طولی نکشید که قطع شد.البته خیابانی هم اعلام کرد که بازی در حالتی بسیار عادی در حال برگزاری است . هیچ مشکلی هم پیش نیامده است.
درچنین شرایطی شیکه 3بازی مورد نظر را با یک نیمه تاخیر روی آنتن بردکه تصاویر هم رنگی بود و نشان می داد نقص مورد نظر از ارسال تصاویر هم نبوده است.
نکته جالب تر اینکه پخش با یک نیمه تاخیر دیدار هم با قطع صدای استادیوم با همان بهانه نقص فنی همراه بود . در صورتی که بالاخره مشخص نشد تصاویر ارسال شده با اشکال مواجه بود یا اینکه صدای ورزشگاه با ایراد مواجه بوده است.
پس اگر همان طور که آقای خیابانی گفته تصاویر ایراد داشته به همین دلیل سیاه وسفید روی آنتن ماهواره قرار گرفته پس چطور تصاویر تاخیر دار شبکه 3 همگی رنگی بودند.
نکته جالب اینکه پخش یا یک نیمه تاخیر بازی نشان می دهد تصاویر از استادیوم برای استودیو ارسال شده . این سوال را بوجود می آورد که اگر تصاوی دریافت کردند و مشکلی هم نبود پس چطور بازی را به صورت مستقیرم و از نیمه دوم پخش نکردند. را با یک نیمه تاخیراین بازی در حضور 80 هزار هوادار استقلال و استیل آذین برگزار شد.

iran-azad - ایران - تهران
این همه عکاس و خبرنگار و تماشاچی دیروز توی ورزشگاه بودند - خبری - عکسی - چیزی به بیرون درز نکرده - عججججججججب!؟
شنبه 28 شهریور 1388

juvel - نروژ - اسلو
اخه سیاه بازی و دروغ تا کی / گیریم 6 ماهه دیگه هم دوام اوردید بالاخره چی / روتونو کم کنید دیگه / بابا دیگه مردم شما اشغالها رو نمیخوان / گم شین .
شنبه 28 شهریور 1388

iranvich - امارات - ذبی
دوستان. این مر حله با پیروزی تمام شد . مراحل بعدی:. 1- حضور ایرانیان مقیم نیویورک برای اعتراض در زمان حضور احمدی نژاد . 2- روز 13 آبان
شنبه 28 شهریور 1388

sara-j - سوید - استگهلم
iran-azad - ایران - تهران . عکساش هم درز می کنه توسط جوونهای با غیرتی که توی ورزشگاه بودن و عکس گرفتن.
شنبه 28 شهریور 1388

bache gorgan - ایران - گرگان
این همه عکاس و خبرنگار و تماشاچی دیروز توی ورزشگاه بودند - خبری - عکسی - چیزی به بیرون درز نکرده - عججججججججب!؟ (موافقم)
شنبه 28 شهریور 1388

rino - ایران - قزوین
اگر از این به بعد هم با نشانهای سبز به ورزشگاه بریم دیگه نمی‌تونن بهانه نقص فنی رو بیارن برای پخش نکردن.
شنبه 28 شهریور 1388

msforugh - ایران - تهران
iran-azad - ایران - تهران.... راستی چرا ؟؟؟؟؟
شنبه 28 شهریور 1388

shiva_v - ایران - شیراز
بابا اینها زدن سیم آخر هیچی براشون مهم نیست .توجه به مردم مخالف که ندارن ..اینها یه سری دورو بر خودشون هست که اگه شب باشه بهشون بگن روزه اون ها باورشون میشه..این کارا واسه اونها هست..
دوشنبه 30 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.